Κλείνοντας 1 μηνα κάνω ακόμα ένα ρεζουμέ.
Η τοποθέτηση έγινε στον Γεραντίδη, απέναντι απο τα κοιμητήρια Πυλαίας. Περιττό να αναφέρω το οτι ειναι υποδειγματικός επαγγελματίας, εγκαταστάσεις κτλ.
Εκτός των ετησίων ελέγχων διακένων και των σέρβις των κάθε 15.000 χλμ, το υπόλοιπο σέρβις του αμαξιού γίνεται κανονικά.
Χρυσά τιπς:
-όχι σκίσιμο του κινητήρα με καύσιμο του αέριου
-(αν κ περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους) σε μεγάλα ταξίδια διαλείμματα με κάψιμο βενζίνης για αλλαγή (αν κ μόνιμα ψεκάζει μια μικρή ποσότητα βενζίνης κατά την καύση υγραερίου: στο δικό μου αμάξι αδειάζει μισό ντεπόζιτο κάθε 3500 με 4000 χλμ με νορμάλ - ήπια οδήγηση.)
-Δεν αφήνεις τη στάθμη βενζίνης να πέφτει κατω από τη μέση για να μην κουράζεις την αντλία βενζίνης
-Δεν αφήνεις τη βενζίνη πάρα πολύ καιρό, γιατί ζεσταίνεται, χάνει τις ιδιότητές της (ξεθυμαίνει) με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Στο δια ταύτα, με τις παρούσες συνθήκες αναλογίας κόστους καυσίμου και έχοντας ένα μέσο όρο εξόδων (από το 2014)΅:
360 ευρώ / μήνα, αυτό περιορίστηκε στα 240 / μήνα. Δλδ 120€ το μήνα στην τσέπη, δλδ απόσβεση στο 8μηνο.
Στο περίπου αυτο, γιατί επέλεξα να βάλω (ίσως πάλι για ψυχολογικούς λογους, ισως δε χρειάζεται) να βάλω 100άρα βενζίνη στο ρεζερβουάρ, όσο καίω υγραέριο, κάτι που αυξάνει το μηνιάτικο κατά 20 ευρώ περίπου.
΄
Άλλα στατιστικά:
-Μέση κατανάλωση αερίου στον 1ο μήνα 7,6 λτ/100 χλμ (αντί του 6,7 λτ/100 που είχα με τη βενζίνη)
-Αυτονομία σε χαλαρούς ρυθμούς κοντά στα 440 χλμ με το αέριο
-15,3 χλμ / 1€ με το νέο σετάπ (υγραέριο και βενζίνη μαζί), αντί του 10,6 που είχα στη βενζίνη.