Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
και τυχερος που το πηρα χαμπαρι γτ τοσο καιρο εκαιγα τζαμπα βενζινες. με 15 ευρα πλεον βγαζω 160-170 χμ σε σχετικα χαλαρη οδογηση
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
ξεκινησα να παω στο χωριουδακι μου σημερα κ επιστροφη αυθημερων βγαινοντας εθνικη αθηνων-πατρων λεω να το ξεκαπνισω λιγουλακι τζιφος!!! μουλαρωμενο στα 150+ σκεφτομαι βουλωσε το φιλτρο βενζινης φτανοντας αγρινιο μου σβηνει σε ενα χαλαροτατο κατεβασμα απο 4 σε 3 αμεσως μολις περναω την αντιπ ford! ειναι το καρμα λεω και δεν αγχωνομαι!καπακι το ξαναβαζω μπρος παω σε φιλαρακι αλλαζουμε μπουζι-φ.αερα-καθαριζουμε πεταλουδα(ολα ηταν χαλι μαυρο) και το αμαξακι μεταμορφωθηκε.αμεσως αλλαξε η χροια του κινητηρα και η καταναλωση απο τα ουρανια!
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
182500 αυτη την στιγμη και πανω απο 100 που την καθαρισα τελευταια φορα,οι αλλαγες φ.βενζινης+αερα ειναι τακτικοτατες(2-3) φορες το χρονο. ΕΝΤΥΠΩΣΗ  μου εκανε οτι στο σημειο του κινητηρα που φαινεται αφου βγαλουμε την πεταλουδα εσωτερικα δλδ ειχε αρκετη βρωμια.υπαρχει τροπος να καθαριστει αυτο το πραγμα χωρις να λυθει το μισο μοτερ ? εχει τυχει σε καποιον να το προσεξει?

off topic: δοκιμαζοντας το μετα με 4+5 και 6+5.5χιλ στρ αντιστοιχα σε πορεια μου εριχνε την θερμοκρασια στο καντραν εσβηνε δλδ το μικρουλι νταμακι(μκ6 1.4 pro f/l) εξωτερικη θερμοκρασια καπου στους 15+ το εκοβα.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
stathis M said:
ΕΝΤΥΠΩΣΗ  μου εκανε οτι στο σημειο του κινητηρα που φαινεται αφου βγαλουμε την πεταλουδα εσωτερικα δλδ ειχε αρκετη βρωμια.υπαρχει τροπος να καθαριστει αυτο το πραγμα χωρις να λυθει το μισο μοτερ ? εχει τυχει σε καποιον να το προσεξει?

Ναι μπορεί να βγει η πλαστική πολλαπλή εισαγωγής και να πλυθεί μέσα έξω με tide και καυτό νερό. Υπάρχουν 5 βίδες και χρειάζεται γωνιακό καρυδάκι σπαστό, δηλαδή να κάνει γωνία όχι ίσιο. Επίσης χρειάζεται μεγάλη προσοχή με τις σωληνώσεις υποπίεσης και 4 φλαντζούλες των αυλών τις οποίες μπορείς να βάλεις καινούριες βέβαια. Αυτή είναι η μισή δουλεία η υπόλοιπη είναι να αλλάξεις μάρκα λαδιού να πας σε συνθετικό ή ένα καλό ημισυνθετικό για να μην ξαναπαρουσιάστει γιατί από αυτές τις  αναθυμιάσεις καταλαβαίνεις οτι το λάδι καίγεται εξατμίζεται και φτιάχνει λίγδα στη πολλαπλή. Επίσης ένα καλο λάδι έχει την ιδιότητα όλα αυτά να τα ξεπλένει με τα χιλιόμετρα γενικώς και απο εκκεντρα και απο εισαγωγή.

Επίσης αν δε θέλεις να μπλεχτείς με τα παραπάνω, αφού έχεις επάνω τη πεταλούδα χωρίς τα κολάρα, λες σε κάποιον να γκαζώνει και εσύ ψεκάζεις με καθαριστικό καρμυρατέρ μέσα στη πεταλούδα, κάτι θα μαζέψει και απο τη πολλαπλή
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Λαδια χρησιμοποιω τα motocraft εως 10χ.χλμ μαξιμουμ στη 10ετια που κοντευει να μου εχει καψει το πολυ 500γρμ και αυτο με στροφαρισμα κατακαλοκαιρο και τα λαδια να ειχαν στην πλατη τους περιπου 8χ.χλμ. Λογω υγραεριου την τελευταια φορα που τσεκαρα βαλβιδες οι εκκεντροφοροι και γενικα ολο εκεινο το σημειο ηταν καθαρο απο επικαθησεις κλπ.Παντως την αλλαγη σε φουλ συνθετικο την σκεφτομαι.
Ευχαριστω για τις υποδειξεις.
 

gazmas

New member
Apr 13, 2013
60
0
6
Σήμερα καθάρισα και την δικία μου με σπρέυ καρμπυλατέρ,το τι μάκα είχε δεν το πίστευα!Το αμάξι το πήρα μετ/νο στα 125.000 χλμ πριν ένα χρόνο.Μάλλον δεν είχε καθαριστεί ποτέ!Κομμάτια βγαίναν!Ελπίζω να γλιτώσω την αλλαγή της,γιατί το eac fail μου βγαίνει συχνά πυκνά.Παρατήρησα όμως ότι κρατάει το ρελαντί γύρω στις 1100 στροφές,θα στρώσει μόνο του; 
 

giorgos90

Rookie
Jul 25, 2014
33
0
6
Λοιπον καθαριστηκε η πεταλουδα ηταν μεσα στην μπιχλα ειδικα απο πισω δεν υπηρχε...αφου καθαριστηκε κ τοποθετηθηκε εγινε κ βασικη ρυθμιση...θα κανω μερικα κμ κ θα πω εντυπωσεις
 

giorgos90

Rookie
Jul 25, 2014
33
0
6
Επειδη διαβασα σε πιο πανω ποστ οτι η πεταλουδα μετα τον καθαρισμο δεν χρειαζεται ρυθμιση(απορρησα)...και ομως παιρνει οπως το χα στο μυαλο μ...πολυ καλος φιλος ηλεκρολογος μου το ειπε κ το εκανε κιολας...ακουγεται κιολας οταν ρυθμιζεται ...
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
η ρυθμιση ειναι ενα απλο καλιμπαρισμα του ποτενσιομετρου για τη παροχη εισερχομενου αερα!το αμαξι μπαινει στο clip και απλα κανουν ενα full throttle 2-3 φορες ωστε να παρει τις νεες τιμες. Αυτο φυσικα και να μην γινει στο clip μεσο OBD , γινεται αν κυκλοφορησεις το αμαξι 4-5 χιλιομετρα και πραξεις μονος σου το full throttle απο σταση πριν το κοφτη με νορμαλ πατημα ./
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Διαβάζα αυτό το Topic μιας και απο εβδομάδα λέω να κάνω μια συντήρηση στην πεταλούδα, έπαθα σοκ όμως με το παρακάτω μήνυμα καθώς στον μάστορά μου του έχω ζητήσει να φέρω αρχικά τη φιλτροχοάνη μπροστά αντί για γυρο γυρο οπως είναι τώρα στη φωτό μου στο προφίλ, και να καταργήσω τη χοανη των αναθυμιάσεων ρίχοντάς τες μέσα στο σωλήνα της εισαγωγής. Είναι τόσο σοβαρά όσο τα περιγράφει ο φίλος στο παρακάτω μήνυμα ???

yannis_s said:
ξεινησα να καθαρισω την φιλτροχοανη και περασα και ενα χερι την πεταλουδα. εβγαλα το πολο της μπαταριας ξηλωσα την φιλτροχοανη και επαθα ενα εγκεφαλικο. ειχα κανει το λαθος να ριξω τις αναθυμιασεις μεσα στη φιλτροχοανη και οταν την ελυσα βρηκα την σωληνα μεσα στα λαδια καθως και την πεταλουδα. ξηλωσα την πεταλουδα και απο κατω ακριβως κουμπωνουν οι αναθυμιασεις απο το μπλοκ του κινητηρα. ο σωληνας των αναθυμιασεων ηταν τσακισμενος και μνιγμενος με αποτελεσμα απο εκει να μην περνανε με τιποτα αναθυμιασεις και να τις τραβαει απο το ψευτοκαπακο τις μηχανης. αντικατεστησα το σωληνα περασα ολη την πεταλουδα με ενα σπρευ καθαριστικο και τα ξανασυνδεσα.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ήταν σοβαρά στην περίπτωση του Γιάννη, γιατί είχε τσακίσει η σωλήνα των αναθυμιάσεων. Γιατί να έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα;
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
δεν ξέρω απλά μου έκανε εντύπωση το όλο σκηνικό και δε θα ηθελα να επιβαρύνω την πεταλούδα με τόσο λάδι..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread