Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Είχα λίγο χρόνο ελεύθερο και είπα να κάνω ένα βιντέακι σχετικά με τον καθαρισμό της χοάνης K&N

 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Ευγε. Νομιζω το πρωτο στην Ελλαδα εξηγηματικο βιντεο καθαρισμου.
Μονο τρια θα μπορουσες να επισημανεις.
Πρωτον οτι καλον ειναι να τιναζεται προτου πλυθει για να πεσουνε οι ακαθαρσιες που εξεχουνε.
Δευτερον οτι λιπαινεται με το λιπαντικο (λαδι) στην εξωτερικη πλευρα μονο. Δεν λιπαινεται με υπερβολη.
Τριτον οτι το στεγνωμα γινεται με φυσικο τροπο, οχι πιστολακι μαλλιων, σενσουαρ, θερμαστρες και λοιπα. Ισως μονο σε θερμο χωρο, οπως κοντα σε κλιματιστικο.
Ποτε ας μην χρησιμοποιειται πιεστικο αερος ή υδατος για το καθαρισμο.

Οπως εξηγηται στο βιντεο για την χοανη, ετσι ομοιως γινεται σε ολα Κ&Ν φιλτρα, δηλαδη τα φιλτρα για το φιλτροκουτι και τα φιλτρα ως χοανη.

Ορθη επισημανση οτι πλενεται απο την εσω προς την εξω πλευρα. Ορθη επισημανση οτι τιναχτηκε υστερα απο την πλυση για να επιταγχυνθει το στεγνωμα.

Ευγε. Μπραβο για ακομη μια φορα.
Ορθη εξηγηση.
Καποιοι δεν τα συντηρουν ή τα συντηρηθουν με εσφαλμενο τροπο. Καποιες φορες εξ αιτιας της μη ορθης συντηρησεως προκυπτουν βλαβες, οπως ζημια στο MAF.
 
Last edited:

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
130
33
28
Καποιοι που προτεινουν νε μην βαλεις λαδι καθολου (γιατι περναει κ στο μοτερ) εχει ουσια? Διαβασα και για πλυσιμο ακομα και με υγρο πιατων. Εχω πανελ και προσπαθω να καταλαβω τι ειναι το σωστοτερο. Επίσης νομίζω ότι στο site τηε k&n αναφερε πλυσιμο και λάδωμα και απο τις 2 πλευρές.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Τα wet gauge θέλουν οπωσδήποτε λάδωμα (με το δικό τους ή άλλο αντίστοιχο λάδι) γιατί μόνο έτσι δουλεύουν σωστά -και καλύτερα από τα dry gauge. Λάδωμα μόνο από την πλευρά που βλέπει τον εισερχόμενο αέρα και ποτέ από την πλευρά που κοιτάει προς το MAF (δηλαδή την "μέσα" πλευρά). Πλύσιμο δεν θέλει σώνει και ντε το δικό του καθαριστικό, στην τελική αρκεί ένα υγρό καθαρισμού που να ξεπλένει καλά χωρίς να χαλάει τη γάζα. Στέγνωμα με φυσική ροή αέρα, βασικά δεν θέλει πεπιεσμένο γιατί χαλάνε οι ραβδώσεις και η γάζα. Πλύσιμο και με νερό (όχι πιεστικό) και πάντα προς την αντίθετη ροή από του αέρα, δηλαδή από μέσα προς τα έξω, για να μην παραχώσουμε βρωμιές μέσα στο φίλτρο.

Μικρά tips για το λάδωμα: καταρχάς κοιτάμε απλά να καλύψουμε με χρώμα όλη τη γάζα (γι'αυτό είναι έγχρωμα) και όχι να το κάνουμε μούσκεμα, και στο τέλος μπορούμε να ταμπονάρουμε το φίλτρο με κάποιο χαρτί, ίσα-ίσα να στεγνώσουμε το υπερβάλλον λάδι (αν μας έχει παραπέσει)
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Πλυση και απο τις δυο πλευρες, λαδωμα στην πλευρα ειροης, την ακαθαρτη-βρωμικη πλευρα μονο. Το σημειωνουν στην ΚΝ. Το εγραψαν και σε μειλ.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread