Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
μη μπερδευεις τι βενζινη με το πετρελαιο!ενοειται ότι με το πετρελαιο εχεις εξαιρετικα χαμηλη καταναλωση!
 

Focusman

Pro Member
May 26, 2010
577
0
16
32
Περιστερι
Καιρο ειχα να δω τετοια καταναλωση.
Αθηνα- Δερβενι Κορινθιας- Αθηνα με 6λτ./100 χλμ.
Μονος, μια βαλιτσα και δεν ξεπερασα τα 110.
Η επιστροφη ηταν ενα κλικ πιο σβελτη (εφτασα και τα 120) αλλα και παλι η ενδειξη εμεινε στο 6.
Τωρα ξανα εντος πολης θα επιστρεψουμε στα 8αρια. :(
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Να πω πρώτα πως δε πολυ εμπιστεύομαι το trip computer.  :mad:

Έχω κάνει κάποιες προσωπικές μου μετρήσεις, θα σας τις παραθέσω και παρακαλώ τα μαθηματικά μυαλά του φορουμ να βγάλουν τα συμπερασματά τους και να τα μοιραστούν μαζί μας.

Λοιπόν έχουμε και λέμε. Fiesta 2009 - 1,6 Sport. Bενζίνη ΕΚΟ 100speed.

Διαδρομή παράδρομος Ε.Ο. Αθηνών Λαμίας - Απόσταση 54χλμ

Ένδειξη σε χλμ μέχρι το γέμισμα :    Aρχή :231      Τέλος : 210,3 ( - 20,7 )
- .. - .. -                                           Αρχή :210,3  Tέλος : 193,9 ( - 16,4 )


                                                      Aρχή : 186,2  Tέλος : 167,8 ( - 18,4 )
                                                      Aρχή : 167,8  Tέλος : 153    ( - 14,8 )

Διαδρομές εντός πόλης :

             - Αναφέρω και πάλι την ένδειξη σε χλμ στο trip computer μέχρι το επόμενο γέμισμα. -

Απόσταση 6,9χλμ   Αρχή : 182,5       Tέλος : 174,3 ( - 8,2 )
Aπόσταση 5,7χλμ   Αρχή : 174,3       Tέλος : 166,6 ( - 7,7 )
Aπόσταση 14,7χλμ  Αρχή : 166,6       Tέλος : 146,4 ( - 20,2 )
Aπόσταση 14,9χλμ  Αρχή : 134,5       Τέλος : 107,5 ( - 27 )
Απόσταση 5,8χλμ   Αρχή : 195,2       Tέλος : 186,2 ( - 9 )
Απόσταση 17,9χλμ  Αρχή : 153          Tέλος : 127,7 ( - 25,3 )
Aπόσταση 6,8χλμ   Αρχή : 184,1       Τέλος : 177,7 ( - 6,4 )

Mπορούμε απο τα παραπάνω δεδομένα να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα για τη κατανάλωση του αυτοκινήτου ;
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
StuparArt said:
Εκτός και εάν είναι πειραγμένο το πετρέλαιο tease tease

ετσι για την ενημερωση απ την στιγμη π ανεβηκα 33 αλογα και 5 κιλα ροπη στο dieselaki καιω αισθητα πολυυυυ λιγοετρο !!!
επειδη εχω και βαρυ ποδι 120-150+ και τα εντος πολης καιω 5- 5.5/100κμ! πριν μ αυτες τις ταχυτητες το 7αρι το ειχα μεσ στο νερο!
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Μάλλον εκεί στη Ford είναι λίγο στόκοι και δε μπορούσαν να το κάνουν. Όταν "πειράζεις" ένα αυτοκίνητο παίρνεις περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα του, δηλαδή παράγει περισσότερη ενέργεια στον ίδιο χρόνο. Αυτή η παραπάνω ενέργεια όμως παράγεται με επιπλέον καύση βενζίνης. Εκτός κι αν ο κατασκευαστής την έκαιγε άσκοπα και του έβαλες τα γυαλιά.
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
οταν ο κινητήρας ζορίζεται για να παράγει ενα α έργο τον κανουμε να παράγει το ίδιο έργο με λιγότερο ζόρι εκει ειναι π κερδίζουμε !!! Ας έχει περισσότερο καύσιμο δεν ζορίζεται!! Απλα πραγματα
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
FiestaLpg said:
Μάλλον εκεί στη Ford είναι λίγο στόκοι και δε μπορούσαν να το κάνουν. Όταν "πειράζεις" ένα αυτοκίνητο παίρνεις περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα του, δηλαδή παράγει περισσότερη ενέργεια στον ίδιο χρόνο. Αυτή η παραπάνω ενέργεια όμως παράγεται με επιπλέον καύση βενζίνης. Εκτός κι αν ο κατασκευαστής την έκαιγε άσκοπα και του έβαλες τα γυαλιά.

Στο τέρμα γκάζι ισχύει αυτό που λες... στις ενδιάμεσες θέσεις όχι... π.χ όταν ανεβαίνεις μια ανηφόρα δεν ζορίζεται το αμάξι πιο πολύ από ότι όταν προχωράει μηδενική κλίση ; Δεν αλλάξαμε ούτε άλογα ούτε τίποτα κι όμως το αμάξι θα καίει περισσότερο. Τώρα αν του δινες παραπάνω ροπή και ακολούθως άλογα δεν θα ζοριζόταν λιγότερο να κάνει τις ίδιες διαδικασίες; Άρα θα καίει λιγότερο.
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Τα πράγματα είναι όντως απλά αλλά έχεις κάνει κάποιες παρερμηνείες. Ο κινητήρας είναι μια θερμική μηχανή που εργάζεται σε έναν συγκεκριμένο θερμοδυναμικό κύκλο. Σε κάθε κύκλο προσφέρεις στον κινητήρα μια θερμότητα Qh που προέρχεται από την καύση της βενζίνης, το αυτοκίνητο παράγει έργο W και η υπόλοιπη θερμότητα αποβάλλεται στο περιβάλλον Qc. Δηλ. W=Qh-Qc. O μόνος τρόπος για να πετύχεις μείωση της κατανάλωσης είναι να παράξεις το ίδιο έργο προσφέροντας λιγότερη θερμότητα ή να έχεις λιγότερες απώλειες στο περιβάλλον. Να αλλάξει η απόδοση του θερμοδυναμικού κύκλου δηλαδή.
Το καύσιμο που θα κάψεις όταν έχεις βελτιώσει το αυτοκίνητό σου είναι στην καλύτερη ίσο με κάποιου μαμίσιου στις πολύ χαμηλές στροφές. Κατά τις επιταχύνσεις και τις υψηλές ταχύτητες η κατανάλωση αυξάνεται κατακόρυφα. 

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1426372245[/time]
Riordian said:
Στο τέρμα γκάζι ισχύει αυτό που λες... στις ενδιάμεσες θέσεις όχι... π.χ όταν ανεβαίνεις μια ανηφόρα δεν ζορίζεται το αμάξι πιο πολύ από ότι όταν προχωράει μηδενική κλίση ; Δεν αλλάξαμε ούτε άλογα ούτε τίποτα κι όμως το αμάξι θα καίει περισσότερο. Τώρα αν του δινες παραπάνω ροπή και ακολούθως άλογα δεν θα ζοριζόταν λιγότερο να κάνει τις ίδιες διαδικασίες; Άρα θα καίει λιγότερο.
Δεν ισχύει αυτό που λες. Όταν έχεις δύο ίδια αυτοκίνητα που κινούνται με την ίδια ταχύτητα έχουν την ίδια κινητική ενέργεια. Για να την αποκτήσουν ξόδεψαν κάποια βενζίνη. Μου λες ότι το πειραγμένο θα ξοδέψει λιγότερη. Αυτό απλά δε γίνεται. Με πολύ συντηρητική οδήγηση θα δεις μια παρόμοια κατανάλωση η οποία θα φτάνει στα ύψη όμως κατά τις επιταχύνσεις γιατί το πειραγμένο θα αποδίδει πιο γρήγορα το ίδιο έργο.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Ο,τι ακριβώς σου είπα με μια γραμμή μόλις πριν ... άρα τα ίδια λέμε... μόνο που οι προγραμματιστές στοχεύουν στην μείωση κατανάλωσης στις συνθήκες "ταξιδιού" ... όταν μιλάμε για έναν προγραμματισμό μόνο πάντα, γιατί ο παράγοντας εξάτμιση κτλ. όντως μόνο αύξηση κατανάλωσης προσφέρουν...

Και για να σε προλάβω... δεν είναι στόκοι που δεν το κάνουν οικονομικότερα από τον οποιοδήποτε προγραμματιστή... ψάχνουν την χρυσή τομή στην οικονομία καυσίμου οταν είσαι σε στυλ ταξιδιού και όταν το πατάς... εάν προγραμματίσεις ένα αμάξι τότε θα πέσει κατά κάποιο βαθμό η κατανάλωση στο χαλαρή βόλτα αλλά θα ανέβει όταν το σανιδώσεις...
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Riordian said:
Ο,τι ακριβώς σου είπα με μια γραμμή μόλις πριν ... άρα τα ίδια λέμε... μόνο που οι προγραμματιστές στοχεύουν στην μείωση κατανάλωσης στις συνθήκες "ταξιδιού" ... όταν μιλάμε για έναν προγραμματισμό μόνο πάντα, γιατί ο παράγοντας εξάτμιση κτλ. όντως μόνο αύξηση κατανάλωσης προσφέρουν...

Και για να σε προλάβω... δεν είναι στόκοι που δεν το κάνουν οικονομικότερα από τον οποιοδήποτε προγραμματιστή... ψάχνουν την χρυσή τομή στην οικονομία καυσίμου οταν είσαι σε στυλ ταξιδιού και όταν το πατάς... εάν προγραμματίσεις ένα αμάξι τότε θα πέσει κατά κάποιο βαθμό η κατανάλωση στο χαλαρή βόλτα αλλά θα ανέβει όταν το σανιδώσεις...
Δε νομίζω να είπαμε το ίδιο αλλά τέλος πάντων. Οι κατασκευαστές προσπαθούν να φτιάξουν αυτοκίνητα ομοιογενή. Αυτό που λες είναι ζητούμενο για τους κατασκευαστές, δλδ μειωμένη κατανάλωση σε ρυθμούς βόλτας. Πως εξηγείς τη διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των Fiesta 1.0 100ps, 1.0 125ps, 1.0 140ps? Και μιλάμε για πραγματικές συνθήκες όπου οι διαφορές σε όλα τα τεστ αγγίζουν τα 2 και 3 λίτρα/100, όχι με 5η και 70km/h που καίνε όλα το ίδιο. Το λάθος που κάνετε είναι ότι τα συγκρίνετε μόνο σε έναν πολυ συγκεκριμένο τομέα όπως κανουν και οι εταιρίες για να διαφημίζουν καταναλώσεις των 4 λίτρων που δε βλέπεις ποτε. Βάλτα μέσα στη πόλη, κάνε ένα σβέλτο ταξίδι και 5 -6 προσπεράσεις και βλέπουμε πόσο καίει το 140 και πόσο το 100.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Εγώ έχω το 140άρι... καίω max 7.2λτ/100χλμ και με χαλαρή οδήγηση και με πατήματα... προγραμματισμένο 100άρι που είναι κοντά στα 150-155 καίει 6,5 το οποίο οδηγείται και αυτό από μένα... go figure. Ότι σου λέω εγώ δεν το βγάζω από το μυαλό μου, ούτε έχω υπολογίσει τίποτα... απλή διαπίστωση είναι από όσα έχω δει τόσο καιρό. Και σου ξαναλέω... μιλάμε για μείωση κατανάλωσης στην ΧΑΛΑΡΗ βόλτα και όχι στις προσπεράσεις και στον γρήγορο ρυθμό... τότε χαίρω πολύ να καίει παραπάνω...

Abarth Punto evo 165hp έχει δύο modes... sport και normal... στο normal σηκώνει 1,2 bar, στο σπορτ 1,4 και αυξάνεται η απόκριση στο γκάζι... θες να μαντέψεις πιο mode καίει λιγότερο στο ταξίδι;
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Τότε ο τύπος που έφτιαξε το 150 μάλλον ξεπέρασε τη ford με το 140, μήπως έπρεπε κι εσύ να φτιάξεις κανα 100άρι? Καις τη βενζίνη σου τσάμπα. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Καληνύχτα.
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Θαρρώ πως αυτό το φαινόμενο που περιγράφει ο Riordian καθώς και ο fiestalarissa είναι κάτι που συμβαίνει συχνά, έχει αποτυπωθεί πολλάκις σε διάφορα forum αυτοκίνησης, το γράφουν οι περισσότεροι βελτιωτές στα site τους, ενώ επειδή οι μηχανές των αυτοκινήτων δεν δουλεύουν σε αποκλειστικής διαβάθμισης on/off λειτουργία, αλλά υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε φάσματα στροφών, πίεσης τούρμπο, ροπών μέσω της εναλλαγής της χαρτογράφησης, φέρει λογική.

Σπουδαίας σημαντικότητας δε απο την άλλη, είναι κ οι παρατηρήσεις του FiestaLpg..!

Παρόλα αυτά είναι απαράδεκτο να ειρωνευόμαστε όταν διαφωνούμε.. Ειδικά όταν οι συνομιλητές μας προσπαθούν να προάγουν τον παραγωγικό διάλογο και μέσα απο τις διαφορετικές απόψεις να προκύψουν θετικά για όλους..
 

ΘΟΔΩΡΗΣ MK7

Pro Member
Apr 18, 2012
424
0
0
41
Να πω κι εγώ την ιστορία μου
Προ διμήνου έβλεπα κατανάλωση 8,4 έως 8,8. Πίεση στα ελαστικά σωστή και με χαλαρή οδήγηση. Με παρότρυνε ο φίλος Μιχάλης, κατά κόσμο nos7, να αλλάξω βενζινάδικο (απόλυτα λογικό και σωστό). Το έκανα 1 φορά τίποτα. 2η φορά αλλαγή τίποτα. 3η φορά τίποτα. Είπα κάτι δεν πάει καλά. Παρατήρησα ότι τα χλμ που γράφει το trip computer ισχύουν, δηλαδή όσα γράφει για τόσα με φτάνει η βενζίνη. Τώρα έχω 8,7.
Να φταίνε τα οστήρια που βαράνε σαν κουδουνίστρα? Δεν ξέρω. Ααα ναι αλλαγή λαδιών κάθε 7000 χλμ τις τελευταίες 3 φορές.
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Νομίζω ότι καις υπερβολικά, δε ξέρω αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα στην πόλη οπότε κάπως εξηγείται.
Στο δικό μου 1.4 Titanium βενζίνη είχα μια μέση κατανάλωση 5.2 σε βενζίνη και τώρα 5.8 σε υγραέριο. Βέβαια παίζουν μεγάλο ρόλο οι διαδρομές που κάνω οι οποίες είναι Κόρινθος - Ξυλόκαστρο, Κόρινθος - Μέγαρα. Μπαίνω ελάχιστα σε πόλη και κινούμαι στις περισσότερες περιπτώσεις με 70 -80 km/h και 5η. Τα χριστούγεννα που έμεινα 1 βδομάδα Αθήνα η μέση κατανάλωση στο board computer απο 5.8 σκαρφάλωσε στο 6.1, άρα πρέπει να έκαιγα 7άρια.
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Σημερινή μέτρηση. Βενζίνη ΕΚΟ 100 , 103+Κ χλμ στον χιλιομετρητή, διαδρομή επι της Αθηνών Λαμίας. 5η σχέση ( εννοείται ), περίπου 3600rpm και 120kmh, όσο πιό σταθερά μπορούσα, ( δεν έχω cruise control ).
6,39 lt/100 km
 

tabas

Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Εγώ στο 1.4 έχω δει ελάχιστο 5,3lt/100km και μέγιστο 9,1lt/100km.
Θεωρώ μία μέση τιμή για το 1.4 γύρω στα 6,7lt/100km.
Εξαρτάται τί πόδι έχεις και πολύ περισσότερο από το είδος των km(Ε.Ο., πόλη κλπ)
Για το 1.6 δεν γνωρίζω....
 

manager

Member
Σεπτ. 8, 2011
209
0
16
37
φιλε ΘΟΔΩΡΗΣ MK7 και εγω εχω 1600 και ειμαι μια απο τα ιδια 8.6 με 8.7  καταναλωση και κινουμε μονο μεσα στην πολη..νομιζω οτι για μες την πολη αυτες ειναι οι τιμες .το σταματα ξεκινα αυτα εχει
βεβαια να μας πουν και οι υπολοιποι φιλοι του φορουμ τι βλεπουν...

παντως τις προαλλες πηγα ταξιδι χαλκιδα και με νορμαλ οδηγηση επεσε στα 8.4 και τωρα πηγε παλι 8.7. ...
και περυσι παντως που χρησιμοποιουσα κυριως εθνικη καθε μερα 30 km εβλεπα καταναλωσεις 7.6-7,7
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread