StuparArt said:Εκτός και εάν είναι πειραγμένο το πετρέλαιο tease tease
FiestaLpg said:Μάλλον εκεί στη Ford είναι λίγο στόκοι και δε μπορούσαν να το κάνουν. Όταν "πειράζεις" ένα αυτοκίνητο παίρνεις περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα του, δηλαδή παράγει περισσότερη ενέργεια στον ίδιο χρόνο. Αυτή η παραπάνω ενέργεια όμως παράγεται με επιπλέον καύση βενζίνης. Εκτός κι αν ο κατασκευαστής την έκαιγε άσκοπα και του έβαλες τα γυαλιά.
Δεν ισχύει αυτό που λες. Όταν έχεις δύο ίδια αυτοκίνητα που κινούνται με την ίδια ταχύτητα έχουν την ίδια κινητική ενέργεια. Για να την αποκτήσουν ξόδεψαν κάποια βενζίνη. Μου λες ότι το πειραγμένο θα ξοδέψει λιγότερη. Αυτό απλά δε γίνεται. Με πολύ συντηρητική οδήγηση θα δεις μια παρόμοια κατανάλωση η οποία θα φτάνει στα ύψη όμως κατά τις επιταχύνσεις γιατί το πειραγμένο θα αποδίδει πιο γρήγορα το ίδιο έργο.Riordian said:Στο τέρμα γκάζι ισχύει αυτό που λες... στις ενδιάμεσες θέσεις όχι... π.χ όταν ανεβαίνεις μια ανηφόρα δεν ζορίζεται το αμάξι πιο πολύ από ότι όταν προχωράει μηδενική κλίση ; Δεν αλλάξαμε ούτε άλογα ούτε τίποτα κι όμως το αμάξι θα καίει περισσότερο. Τώρα αν του δινες παραπάνω ροπή και ακολούθως άλογα δεν θα ζοριζόταν λιγότερο να κάνει τις ίδιες διαδικασίες; Άρα θα καίει λιγότερο.
Δε νομίζω να είπαμε το ίδιο αλλά τέλος πάντων. Οι κατασκευαστές προσπαθούν να φτιάξουν αυτοκίνητα ομοιογενή. Αυτό που λες είναι ζητούμενο για τους κατασκευαστές, δλδ μειωμένη κατανάλωση σε ρυθμούς βόλτας. Πως εξηγείς τη διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των Fiesta 1.0 100ps, 1.0 125ps, 1.0 140ps? Και μιλάμε για πραγματικές συνθήκες όπου οι διαφορές σε όλα τα τεστ αγγίζουν τα 2 και 3 λίτρα/100, όχι με 5η και 70km/h που καίνε όλα το ίδιο. Το λάθος που κάνετε είναι ότι τα συγκρίνετε μόνο σε έναν πολυ συγκεκριμένο τομέα όπως κανουν και οι εταιρίες για να διαφημίζουν καταναλώσεις των 4 λίτρων που δε βλέπεις ποτε. Βάλτα μέσα στη πόλη, κάνε ένα σβέλτο ταξίδι και 5 -6 προσπεράσεις και βλέπουμε πόσο καίει το 140 και πόσο το 100.Riordian said:Ο,τι ακριβώς σου είπα με μια γραμμή μόλις πριν ... άρα τα ίδια λέμε... μόνο που οι προγραμματιστές στοχεύουν στην μείωση κατανάλωσης στις συνθήκες "ταξιδιού" ... όταν μιλάμε για έναν προγραμματισμό μόνο πάντα, γιατί ο παράγοντας εξάτμιση κτλ. όντως μόνο αύξηση κατανάλωσης προσφέρουν...
Και για να σε προλάβω... δεν είναι στόκοι που δεν το κάνουν οικονομικότερα από τον οποιοδήποτε προγραμματιστή... ψάχνουν την χρυσή τομή στην οικονομία καυσίμου οταν είσαι σε στυλ ταξιδιού και όταν το πατάς... εάν προγραμματίσεις ένα αμάξι τότε θα πέσει κατά κάποιο βαθμό η κατανάλωση στο χαλαρή βόλτα αλλά θα ανέβει όταν το σανιδώσεις...