- Thread starter
- #1
Καλησπέρα σας.
Κάτοχος μκ7 1.6 sport εδώ και 12 χρόνια.
Τον πρώτο χρόνο έβαλα ολόσωμη χειροποίητη εξάτμιση στο Νίνο, κι έγινε επιμήκυνση του 2ου λ σε γνωστό του συνεργείο ηλεκτρολόγο.
Κι από τότε άρχισαν τα προβλήματα. Όταν κινούμαι σε ελαφρά πλημμυρισμένους δρόμους, κόβεται εντελώς το γκάζι κι η εξάτμιση κάνει σκασίματα. Μόλις πατήσω τέρμα κάτω το γκάζι ή ανεβάσω στροφές με νεκρά ξεκολλάει για λίγο και ξανά τα ίδια μέχρι να βγω στη στεριά .Δε μιλάω για τρελά πράγματα, για 5 πόντους νερό λέω. Η 2η περίπτωση που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα είναι όταν κατεβαίνω μεγάλη κατηφόρα (βουνό π.χ.) και το αφήνω να ρολάρει με ταχύτητα μέσα.
Επίσης έχω βάλει και μια φιλτροχοάνη K&n μετά από κανά χρόνο περίπου από την εξάτμιση.
Τότε το χα ψάξει και σε φόρουμ και σε αντιπροσωπείες, ηλεκτρολόγους, στον εξαμτισά, έχω αλλάξει πεταλούδα, έχω καθαρίσει αισθητήρα εισαγωγής αέρα, έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλώδια αλλά τίποτα, στο συνεργείο κοιτάξαν τους λ και τα καλώδια και τα βρήκαν εντάξει.
Είπα να το γράψω πάλι, μήπως μετά από τόσα χρόνια το χει κάνει και σε άλλους κι έχει βρεθεί κάποια λύση.
Διάβασα λίγο το φόρουμ κι είδα ότι για παρόμοιες βλάβες συνήθως είναι υπεύθυνα βαλβίδα αναθυμιάσεων και ο πρώτος λ.
Σφάλμα σε διαγνωστικό δε μου βγάζει πάντως.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Κάτοχος μκ7 1.6 sport εδώ και 12 χρόνια.
Τον πρώτο χρόνο έβαλα ολόσωμη χειροποίητη εξάτμιση στο Νίνο, κι έγινε επιμήκυνση του 2ου λ σε γνωστό του συνεργείο ηλεκτρολόγο.
Κι από τότε άρχισαν τα προβλήματα. Όταν κινούμαι σε ελαφρά πλημμυρισμένους δρόμους, κόβεται εντελώς το γκάζι κι η εξάτμιση κάνει σκασίματα. Μόλις πατήσω τέρμα κάτω το γκάζι ή ανεβάσω στροφές με νεκρά ξεκολλάει για λίγο και ξανά τα ίδια μέχρι να βγω στη στεριά .Δε μιλάω για τρελά πράγματα, για 5 πόντους νερό λέω. Η 2η περίπτωση που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα είναι όταν κατεβαίνω μεγάλη κατηφόρα (βουνό π.χ.) και το αφήνω να ρολάρει με ταχύτητα μέσα.
Επίσης έχω βάλει και μια φιλτροχοάνη K&n μετά από κανά χρόνο περίπου από την εξάτμιση.
Τότε το χα ψάξει και σε φόρουμ και σε αντιπροσωπείες, ηλεκτρολόγους, στον εξαμτισά, έχω αλλάξει πεταλούδα, έχω καθαρίσει αισθητήρα εισαγωγής αέρα, έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή και μπουζοκαλώδια αλλά τίποτα, στο συνεργείο κοιτάξαν τους λ και τα καλώδια και τα βρήκαν εντάξει.
Είπα να το γράψω πάλι, μήπως μετά από τόσα χρόνια το χει κάνει και σε άλλους κι έχει βρεθεί κάποια λύση.
Διάβασα λίγο το φόρουμ κι είδα ότι για παρόμοιες βλάβες συνήθως είναι υπεύθυνα βαλβίδα αναθυμιάσεων και ο πρώτος λ.
Σφάλμα σε διαγνωστικό δε μου βγάζει πάντως.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.