Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
bars X 14,504 = psi

Εχετε παιξει ποτε με τις πιεσεις των ελαστικων?Βαζετε οτι συνιστα ο κατασκευαστης?

Οσο πιο πολυ αερα βαζεις τοσο το λαστιχο γινεται πιο σκληρο, χοροπηδηχτο και φθιρεται πιο ευκολα!

Μερικες Αντιστοιχιες BAR PSI
1.8 26
1.9 28
2.0 29
2.1 30
2.2 32
2.3 33
2.4 35
2.5 36
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Εξαρτλαται την χρήση του αυτοκινήτου.

Κανονικά πρέπει να δουλευεις 30 μπροστά και 28 πίσω.

Αν βάζεις συνέχεια πολλά άτομα ή βάρος πίσω θελει 31-32 μπροστά και 32 πίσω.

Αν βάζεις κόντρα 32 μπροστα και 38 πίσω...
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Εξαρτάται από το ελαστικό. Ελαστικό με σκληρά πλαινά κατά κανόνα θέλει λιγότερη πίεση απο άλλο με μαλακά πλαινά. Στα Continental Sport Contact 3 ας πούμε κάποιοι βάζουν και 36-37 μπροστά. Στα P Zero Nero (τουλάχιστον σε αυτά με δείκτη XL) από την άλλη με 31-32 μπροστά και και 29-30 πίσω είσαι καλυμένος.
 

lookmimis

Member
May 13, 2010
216
0
0
52
αθηνα
στην πιστα αμα μπω για track day βαζω 36 μπρος πισω οπως μου εχει πει ο Στελιος για να μη μαγουλιαζει στις στροφες 
 

vagma

Hero Member
lookmimis said:
στην πιστα αμα μπω για track day βαζω 36 μπρος πισω οπως μου εχει πει ο Στελιος για να μη μαγουλιαζει στις στροφες 


μητσοοοοοοοοοοοοοοο μην στριβεις πολυ το τιμονι στις στροφες θα μαγουλιασει το λαστιχοοοοοοοοοοοο ;D

32-29 μπρος πισω στο st ... 28-26 μπρος πισω στο μκ2............και στην πιστα 33-30 στα α048
 

lookmimis

Member
May 13, 2010
216
0
0
52
αθηνα
vagma said:
μητσοοοοοοοοοοοοοοο μην στριβεις πολυ το τιμονι στις στροφες θα μαγουλιασει το λαστιχοοοοοοοοοοοο ;D

32-29 μπρος πισω στο st ... 28-26 μπρος πισω στο μκ2............και στην πιστα 33-30 στα α048

;D αυτο το ποστ το περιμενα
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Γνωστο λαστιχας με εμπειρια και συμμετοχες απο αγωνες κτλ κτλ
μου προτεινε 32 ολα..
 
Η πιεση του ελαστικου συνηθως πρεπει να ειναι αυτη που λεει ο κατασκευαστης αν οι διαστασεις δεν εχουν αλλαχτει!

Σιγουρα εξαρτατε κ απο τον τροπο οδηγησης του καθενως!!

Για αυτους που το πιεζουν σε στροφες σιγουρα πρεπει να μιλησουμε για 2-8 psi παραπανω!

Για ταχυτητες ανω των 120χλμ παλι για 4-6 παραπανω!

σε βροχη παλι 2-4 παραπανω!

Το ιδιο κ σε ζεστες καιρικες συνθηκες που λογο καυτης ασφαλτου υπερθερμενονται τα πλαινα περισσοτερο απο το κεντρο του πελματος!!

Μεσα στην πολη οι πιεσεις πρεπει να ειναι χαμηλοτερες κυριως τον χειμωνα παλι 2-4 psi γιατι λογο κακης ποιοτητας ασφαλτου αργει το ελαστικο να θερμανθει κ να αποδόσει ειδικα οσα εχουν υψηλοτερο δεικτη ταχυτητας. Ριχνωντας την πιεση δημιουργει το ελαστικο μεγαλυτερη τριβη στο οδοστρομα κ ετσι αποκτα θερμοκρασια πιο γρηγορα (κ προκαλλει λιγο παραπανω αυξηση στην καταναλωση)

Σε ταξιδι με φορτιο κ 5 επιβατες πισω πρεπει να αυξηθει απο 2-8 παραπανω!

Σε αγωνιστικη οδηγηση ειναι τελειως διαφορετικα τα πραγματα αλλα δεν νομιζω να υπαρχει λογος αναλυσης εδω....
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εγω ειχα την προτεινομενη μαμα...τωρα εχω..ειχα μαλλον 32 ολα
 

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος
Και εγώ οτι λέει ο κατασκευαστής βάζω αλλά μου είπε ένας γνωστός οτι το καλοκαίρι χρειάζεται λίγο παραπάνω γιατί ζεσταίνωνται παραπάνω τα πλαίνα και καταστέφεται το ελαστικό.
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Σημείο τριβής το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών για Ε.Ε και αυτοκινητοβιομηχανίες

Πληθαίνουν οι επικρίσεις για την απόφαση της Ε.Ε να προσθέσει ένα ακόμα σύστημα ασφαλείας στην λίστα του βασικού εξοπλισμού των αυτοκινήτων, καθιστώντας υποχρεωτική την παρουσία συστήματος ελέγχου πίεσης των ελαστικών (TPMS) σε όλα τα αυτοκίνητα από το Νοέμβριο του 2011.

Οι ιθύνοντες της αυτοκινητοβιομηχανίας φέρονται στην πλειοψηφία τους να διαφωνούν με αυτό το σκεπτικό αμφισβητώντας αφενός ότι η παρουσία του συγκεκριμένου συστήματος θα ενισχύσει την ασφάλεια των αυτοκινήτων, αφετέρου επιχειρηματολογώντας ότι η επιβάρυνση που θα προκύψει από το σχετικά υψηλό κόστος του συγκεκριμένου συστήματος δεν θα είναι διόλου ευχάριστη για τους καταναλωτές.

Χαρακτηριστική ως προς αυτήν την πτυχή είναι η δήλωση στελέχους της Hyundai: "..το TPMS αποτελεί ένα σύστημα με σχετικά υψηλό κόστος το οποίο θα πρέπει να μετακυλίσουμε στον καταναλωτή, συν το κόστος συντήρησης του".

"Υπάρχει μια πλευρά που αφορά την ασφάλεια των αυτοκινήτων και την οποία εκτιμούμε αλλά δεν νομίζω ότι η αναγωγή του συστήματος σε υποχρεωτικό απαιτείται. Εξάλλου, η πληροφόρηση που έχουμε από τους πελάτες μας είναι αρνητική για τα μοντέλα όπου  περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό καθώς από το να επωμιστούν το κόστος προτιμούν να μην το έχουν".

Εκπρόσωπος του βρετανικού σκέλους της Opel, Vauxhall υποστήριξε από την πλευρά του ότι "…το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα θα είχε να καταστεί υποχρεωτικός ο έλεγχος των ελαστικών μία φορά την εβδομάδα καθώς, ούτως ή άλλως αυτή είναι η ορθή πρακτική".

Κάτι που επιβεβαιώνεται και από ανθρώπους εκτός αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η Vanessa Gyull, εμπειρογνώμων σε μεγάλη βρετανική ασφαλιστική εταιρεία η οποία πέραν της αύξησης του συνολικού, αλλά και του κόστους συντήρησης του αυτοκινήτου, αμφισβητεί και την χρησιμότητα της υποχρεωτικής παρουσίας του συστήματος.

"Κατ’ αρχήν τα TPMS είναι αποτελεσματικά συστήματα, ωστόσο δεν αντικαθιστούν τον τακτικό έλεγχο των ελαστικών ενώ οι αισθητήρες τους δεν μπορούν να εντοπίσουν προβλήματα όπως την άνιση φθορά των ελαστικών ή την διόγκωση τους σε μερικά σημεία" δήλωσε η Βρετανίδα εμπειρογνώμονας.

auto.in.gr
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Eιχα παρατησει τον τελευταιο καιρο οτι εχανε πιεση το πισω δεξι ελαστικο,οχι πολυ λιγο.Αφου κοιταξα τα λαστιχα πριν φυγω τον 15 Αυγουστο παω χτες και βλεπω η πιεση απο 28psi ειχε παει 19psi,ε λεω κατι εχουμε πατησει.Πηγα σε ενα βουλκανιζατερ και εβγαλε μια βιδα 2 ποντων με το συμπαθειο  :eek:.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
pitbull said:
Eιχα παρατησει τον τελευταιο καιρο οτι εχανε πιεση το πισω δεξι ελαστικο,οχι πολυ λιγο.Αφου κοιταξα τα λαστιχα πριν φυγω τον 15 Αυγουστο παω χτες και βλεπω η πιεση απο 28psi ειχε παει 19psi,ε λεω κατι εχουμε πατησει.Πηγα σε ενα βουλκανιζατερ και εβγαλε μια βιδα 2 ποντων με το συμπαθειο  :eek:.

σιχαίνομαι τις βίδες που καρφωνονται στα λάστιχα....
 

dj-sofos

Member
Aug 30, 2010
126
0
0
31
χανιά
οταν θελω να κανω κανενα τρελο με την μουρη βαζω 34-35 και 32 πισω.... αλλα κανονικα 30-31 ολα
 

BillyRivs27

Newbie
Jan 10, 2011
2
0
0
2020
Springdale
Εγώ πραγματικά ποτέ προσοχή στην πίεση των ελαστικών, εφ 'όσον δεν φαίνονται επίπεδα ..
 

vagma

Hero Member
BillyRivs27 said:
Εγώ πραγματικά ποτέ προσοχή στην πίεση των ελαστικών, εφ 'όσον δεν φαίνονται επίπεδα ..




κακως κακιστα......................πρεπει να κανεις ελεγχο καθε 15 μερες....για την ασφαλεια σου και μονο....... ok234
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Προγραμματιζω ενα κοντινο ταξιδακι για το σαββατο και θα ειμαστε 4 ατομα με καποιες αποσκευες..διαβασα το ταμπελακι του κατασκευαστη και λεει για 4-5 ατομα για 195/45 R16 33 μπρος 37 πισω..τι λετε?να δοκιμασω κατι τετοιο η ειναι υπερβολη?ευχαριστω
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Προσωπικά θα έβαζα 33 μπρος 35 πίσω ή και 33 όλα. Το 37 το θεωρώ υπερβολή γιατί με αυτό δε θα στρίβεις, θα γλιστράς.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread