Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

BLiTzER

Original poster
New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι η σωστή ενότητα...

Το έχετε ενεργοποιημένο μονίμως; Το χρησιμοποιείτε στην καθημερινότητα;

Δεν είχα ποτέ πριν αυτοκίνητο με αυτή τη λειτουργία και θεώρησα ότι μόνο καλό είναι, αλλά τελικά έχει αρχίσει να με εκνευρίζει και σκέφτομαι σοβαρά να το απενεργοποιήσω. Απελευθερώνει ΠΟΛΥ απότομα, όσο κι αν έχω προσπαθήσει να το κάνω ομαλά. Έχετε το ίδιο πρόβλημα ή χρειάζεται απλά συνήθεια;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Εγώ το είχα σε 4 προηγούμενα αυτοκίνητα, οπότε έχω χρόνια "εμπειρίας" με δαύτο. Μόνο καλό είναι, βοηθάει πάντα και παντού, θέμα συνήθειας είναι. Υποσημείωση ότι μπορεί να σε μπερδέψει λίγο αν μένεις/παρκάρεις σε δρόμο με ΠΟΛΥ μεγάλη κλίση.
 

BLiTzER

Original poster
New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
"Θέμα συνήθειας" εννοείς ότι συνηθίζεις το πόσο απότομο είναι ή πλέον μπορείς να ξεκινάς απολύτως ομαλά, ακριβώς όπως αν χρησιμοποιούσες το χειρόφρενο; Γιατί μου φαίνεται αδύνατο. Είναι σαν on-off, δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο, δε σε αφήνει να πατινάρεις λίγο για ομαλές εκκινήσεις.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Μα είναι on/off, απλώς θα συνηθίσεις πόσο ακριβώς χρόνο σου δίνει και εντός του χρόνου αυτού θα μπορέσεις να ξεκινήσεις. Δεν χρειάζεται να περιμένεις να ελευθερώσει τα φρένα, γιατί να σε εμποδίζει από το να ξεκινήσεις ομαλά ?
 

BLiTzER

Original poster
New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
Πρέπει να σε κάνω βόλτα για να καταλάβεις. :p Είναι σαν να ξεκινάς χωρίς να πατινάρεις καθόλου, σαν να αφήνεις απότομα τον συμπλέκτη με αρκετό γκάζι. Δεν είναι ευχάριστο. Όσο κι αν έχω δοκιμάσει διαφορετικές προσεγγίσεις, είναι αδύνατο να ξεκινήσεις απολύτως ομαλά, πάντα κάνει ένα "σκαλοπάτι".
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ, ούτε στο Fiesta ούτε στο Kuga....
 

BLiTzER

Original poster
New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
Μπορεί να "φταίω" εγώ τότε. Ή το αμάξι. Είχα απλά την απορία.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Aυτό το σύστημα σου αφήνει περιθώριο 1-2 δευτερόλεπτα αφού αφήσεις το πεντάλ του φρένου και αμέσως μετά απελευθερώνει το φρένο. Αν σε αυτό το χρονικό διάστημα εσύ έχεις βάλει ταχύτητα και έχεις αφήσει σιγά σιγά το συμπλέκτη, το αυτοκίνητο ξεκινάει ομαλά.
Νομίζω ότι κάτι δεν κάνεις σωστά, γι' αυτό και έχεις τη λάθος, κατά γνώμη μου, εντύπωση.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ούτε εγώ έχω κάποιο θέμα με το hill assist. Δουλεύει πολύ ομαλά, και το βρίσκω πολύ βολικό. Έχω δει όμως πολλές αναφορές στο ίντερνετ από ανθρώπους που δεν τους αρέσει καθόλου, οπότε ίσως έχει να κάνει και με το πως έχει συνηθίσει κάποιος να ξεκινάει σε ανηφόρες?
Εκτός βέβαια αν στο δικό σου αμάξι κάτι άλλο παίζει με τα φρένα/abs και δεν αφήνει τα φρένα σωστά? Ή έχεις κάποιο θέμα με τον συμπλέκτη?
 

BLiTzER

Original poster
New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
Όπως είπα, διατηρώ μια επιφύλαξη ότι ίσως το χρησιμοποιώ λάθος, αν και αμφιβάλλω. Έχω εξαιρετική αίσθηση στα πόδια. :p Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο θέμα με φρένα/συμπλέκτη, αλλά, από περιέργεια, στην επόμενη επίσκεψη στο συνεργείο, θα τους πω να δοκιμάσουν μια εκκίνηση με HSA και να μου πουν γνώμη.

Δεν ξέρω πώς να το περιγράψω για να καταλάβετε ακριβώς. Το αυτοκίνητο δεν απελευθερώνει το φρένο όταν θα έπρεπε να το απελευθερώνει, αλλά χρειάζεται περισσότερο γκάζι/λιγότερο συμπλέκτη απ'ό,τι αν χρησιμοποιούσα το χειρόφρενο, με αποτέλεσμα να ξεκινάει απότομα, όπως αν άφηνα ξαφνικά τον συμπλέκτη. Δεν αφήνει το φρένο σταδιακά, όπως κάνεις με το χειρόφρενο, αλλά είναι απλά on και off, μπλοκαρισμένο και ελεύθερο, δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ακούγεται σαν κάτι να μην πάει καλά πάντως. Μόνο αν έβλεπες ένα άλλο φιέστα πως συμπεριφέρεται θα έβγαζες κάποιο συμπέρασμα. Επίσης μπορείς να το αναφέρεις στο συνεργείο, αρκεί να το κοιτάξουν όντως και μην σου πετάξουν το κλασσικό "όλα έτσι είναι". Από υγρά φρένων είσαι κομπλέ? Πότε έχουν αλλαχθεί τελευταία φορά?
 

BLiTzER

Original poster
New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
Αυτό δεν το γνωρίζω. Όντως άμεσο συμπέρασμα θα βγει μόνο αν ανταλλάξουμε αυτοκίνητα με κάποιον που έχει το ίδιο.

Ίσως περάσω μια βόλτα από το συνεργείο το Σάββατο, να ρίξουν μια ματιά. Αλλά υποτίθεται ότι έγινε γενικός έλεγχος.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Μπορείς να κάνεις μια δοκιμή; Σε ανηφόρα πάτα φρένο να σταματήσει το αυτοκίνητο και άφησέ το. Όταν ξεμπλοκάρει το σύστημα τους τροχούς και πάει να τσουλήσει προς τα πίσω, άφησε το συμπλέκτη σταδιακά και πάτα γκάζι για να φύγει εμπρός.
Ουσιαστικά το hill assist έτσι πρέπει να χρησιμοποιείται. Αν εσύ προσπαθήσεις ενώ είναι ενεργοποιημένο να αφήσεις το συμπλέκτη με γκάζι ταυτόχρονα, θα κλωτσήσει εμπρός το αυτοκίνητο. Είναι φυσιολογικό αυτό. Δεν καταλαβαίνει ότι εσύ πατάς γκάζι και αφήνεις συμπλέκτη για να φύγεις, απλά σου δίνει ένα χρονικό περιθώριο με πατημένο το φρένο ώστε να ετοιμαστείς για να φύγεις. Επίσης δε λειτουργεί σαν το χειρόφρενο, που μπορείς να το κάνεις να λειτουργήσει "αναλογικά". Όπως το έγραψες και πιο πριν, είναι "On"-"Off" και επεμβαίνει σε όλους τους τροχούς (όχι μόνο πίσω που δουλεύει π.χ το χειρόφρενο)

Και εμένα με είχε ξενίσει κάπως όταν το πρωτο-χρησιμοποίησα, αλλά μπορώ να πω ότι το συνήθισα γρήγορα.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
 

CK1

New member
Feb 6, 2015
64
1
8
kostg said:
Μπορείς να κάνεις μια δοκιμή; Σε ανηφόρα πάτα φρένο να σταματήσει το αυτοκίνητο και άφησέ το. Όταν ξεμπλοκάρει το σύστημα τους τροχούς και πάει να τσουλήσει προς τα πίσω, άφησε το συμπλέκτη σταδιακά και πάτα γκάζι για να φύγει εμπρός.
Ουσιαστικά το hill assist έτσι πρέπει να χρησιμοποιείται. Αν εσύ προσπαθήσεις ενώ είναι ενεργοποιημένο να αφήσεις το συμπλέκτη με γκάζι ταυτόχρονα, θα κλωτσήσει εμπρός το αυτοκίνητο. Είναι φυσιολογικό αυτό. Δεν καταλαβαίνει ότι εσύ πατάς γκάζι και αφήνεις συμπλέκτη για να φύγεις, απλά σου δίνει ένα χρονικό περιθώριο με πατημένο το φρένο ώστε να ετοιμαστείς για να φύγεις. Επίσης δε λειτουργεί σαν το χειρόφρενο, που μπορείς να το κάνεις να λειτουργήσει "αναλογικά". Όπως το έγραψες και πιο πριν, είναι "On"-"Off" και επεμβαίνει σε όλους τους τροχούς (όχι μόνο πίσω που δουλεύει π.χ το χειρόφρενο)

Και εμένα με είχε ξενίσει κάπως όταν το πρωτο-χρησιμοποίησα, αλλά μπορώ να πω ότι το συνήθισα γρήγορα.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Ίσως να μην κατάλαβα καλά τα γραφόμενά σου: "Σε ανηφόρα πάτα φρένο να σταματήσει το αυτοκίνητο και άφησέ το. Όταν ξεμπλοκάρει το σύστημα τους τροχούς και πάει να τσουλήσει προς τα πίσω, άφησε το συμπλέκτη σταδιακά και πάτα γκάζι για να φύγει εμπρός". Νομίζω οτι αν δεν προσπαθήσεις να ξεκινήσεις δλδ γκάζι και άφημα συμπλέκτη το hill start μένει ενεργοποιημένο συνεχώς. Δεν έχει χρονικό όριο λειτουργίας, μπορείς να μείνεις με το hill start στην ανηφόρα όση ώρα θες. Μόνο όταν πας να ξεκινήσεις απεργοποιείται. Κρατάω βέβαια μια μικρή επιφύλαξη μήπως το μπερδεύω με το autohold του golf.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
To HSA ενεργοποιείται για περίπου 2" για θετική ή αρνητική κλίση.

Extra control during hill starts

Hill Start Assist temporarily stops you rolling backwards or forwards when making a hill start. The system works by maintaining pressure to the braking system for an extra 2.5 seconds, giving you more time and control as you move your foot from brake pedal to accelerator. It’s also useful when you’re stopping and starting on slippery surfaces.
 

BLiTzER

Original poster
New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
Χμ, αν ισχύει αυτό που λέει ο kostg, τότε ναι, είναι λογικό αυτό που κάνει.

Χρονικό όριο υπάρχει σίγουρα στο σύστημα. Το έχω δοκιμάσει. Γύρω στα 2-3 δευτερόλεπτα. Αλλά εγώ πίστευα ότι, ανεξαρτήτως χρόνου, ελευθερώνει τα φρένα όταν το αυτοκίνητο έχει αρκετή δύναμη για να κινηθεί εμπρός. Αν τα ελευθερώνει μόνο βάσει χρόνου, τότε ναι, δεν είναι πολύ βολικό. Πρέπει κάθε φορά να καθυστερείς τις κινήσεις σου 2-3 δευτερόλεπτα για να κάνεις ομαλές εκκινήσεις.
 

CK1

New member
Feb 6, 2015
64
1
8
https://www.youtube.com/watch?v=xSFMwB7KsFM

Έχετε δίκιο έχει χρονικό όριο, το μπερδεψα με το autohold της vw.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
BLiTzER said:
Χμ, αν ισχύει αυτό που λέει ο kostg, τότε ναι, είναι λογικό αυτό που κάνει.

Χρονικό όριο υπάρχει σίγουρα στο σύστημα. Το έχω δοκιμάσει. Γύρω στα 2-3 δευτερόλεπτα. Αλλά εγώ πίστευα ότι, ανεξαρτήτως χρόνου, ελευθερώνει τα φρένα όταν το αυτοκίνητο έχει αρκετή δύναμη για να κινηθεί εμπρός. Αν τα ελευθερώνει μόνο βάσει χρόνου, τότε ναι, δεν είναι πολύ βολικό. Πρέπει κάθε φορά να καθυστερείς τις κινήσεις σου 2-3 δευτερόλεπτα για να κάνεις ομαλές εκκινήσεις.

Αφού το έγραψα ρε σεις, είναι το ίδιο με το ηλ.χειρόφρενο, μια χαρά μπορείς να ξεκινήσεις και πριν τα 2,5", αν δει ότι ασκείς πίεση στο γκάζι ελευθερώνει τα φρένα. Ξαναλέω, δεν υπάρχει κανένας λόγος να προκαλεί μη ομαλή εκκίνηση, αν ναι τότε θέλει έλεγχο.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Δεν είναι golf το fiesta παιδιά.  qq  qq  Άλλο το ένα, άλλο το άλλο  ;)

Έχω την αίσθηση ότι δεν ξεκινάει ομαλά πριν τα 2-2,5 sec. Τουλάχιστον όσο είχα το ST το δούλευα ακριβώς όπως περιγράφω σε προηγούμενο post μου. Αν προσπαθούσα να το ξεκινήσω αμέσως μόλις άφηνα το φρένο, τότε "κλωτσούσε" μπροστά και δεν ξεκινούσε ομαλά.

BLiTzER said:
Πρέπει κάθε φορά να καθυστερείς τις κινήσεις σου 2-3 δευτερόλεπτα για να κάνεις ομαλές εκκινήσεις.

Ακριβώς αυτό έκανα κι εγώ.

Δε φαντάστηκα ποτέ ότι έχει πρόβλημα το σύστημα (το είχα πάρει καινούριο το αυτοκίνητο) και έτσι δούλευε από τα πρώτα λεπτά που το οδήγησα. Απλά τα πρώτα 500-800 χιλιόμετρα ήταν αρκετά απότομο και έκανε κάτι περίεργους θορύβους στα φρένα ( προφανώς μέχρι να στρώσουν ) και μετά ΟΚ. Μήπως έχεις αλλάξει τακάκια στο service; Αν ναι, τότε θα στρώσει λίγο, αλλά όχι καμιά τραγική διαφορά.
 

merlin

New member
Jul 19, 2017
51
0
0
Εγώ πάντως με MK8 επειδή παρκάρω συνεχώς σε ανηφόρες κατηφόρες (Πετρούπολη) δεν το έχω παρατηρήσει. Ξεκινάει ομαλότατα ανεξαρτήτως χρόνου, μαλλον προλαβαίνω τα 2 sec. Όπως λέει και ο Αντώνης, με το που ξεκινάω και δίνω απεμπλέκεται.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread