Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Alexgiann

Original poster
Rookie
Jun 28, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK8 ST
Καλησπέρα σας

Έχει βγάλει κανείς το gpf;
Ξέρετε αν υπάρχει θέμα με το ΚΤΕΟ;
 

theoanag

New member
May 23, 2018
70
13
8
εαν ειναι πετρελαιο και ενοεις το dpf επειδη εχω πετρελαιο, πλεον το ψαχνουν στα κτεο και ειναι ποινικο αδικημα εκτος εαν
εχεις καποιο μεσον και μπορεις να το περασεις, λιγο δυσκολο.Στην Αθηνα με εχει σταματησει 2 φορες μοικτο υπουργειο και τροχαια εκτος απο ελεχγο για euro 5 μετρησαν καυσαερια, προμοταρουν τα ηλεκτρικα και τα συνχρονα και πλεον τα κυνηγουν δες τι γινεται με τον δακτυλιο.
 

Alexgiann

Original poster
Rookie
Jun 28, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK8 ST
Για βενζίνη μιλάω για το St.
Δακτύλιο έτσι και αλλιώς με τα νέα μέτρα δεν περνάω γιατί είναι μέχρι 120 και το st έχει 140.
Οχι, εννοώ GPF
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Το GPF είναι το DPF για τη βενζίνη και ναι, και στις δύο περιπτώσεις η αφαίρεσή του είναι (α) πρόβλημα για το ΚΤΕΟ, (β) πρόβλημα για την εγγύηση, και (γ) πρόβλημα αν σε σταματήσουν και για κάποιο λόγο, το καταλάβουν, οπότε σου παίρνουν όλα τα χαρτιά και έχει τσουχτερό πρόστιμο.

Και η ερώτηση του εκατομμυρίου: γιατί να το κάνεις ?
 
  • Haha
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef and George.B.

shumakos

New member
May 17, 2014
87
6
8
40
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Για βενζίνη μιλάω για το St.
Δακτύλιο έτσι και αλλιώς με τα νέα μέτρα δεν περνάω γιατί είναι μέχρι 120 και το st έχει 140.
Οχι, εννοώ GPF
Μια χαρά περνάς στο δακτύλιο, αλλά τις μισές μέρες. Δεν απαγορεύεται. Ακολουθεί το μέτρο των μονών-ζυγών. Και φυσικά άνετα μπορεί να το ελέγξει ένα κλιμάκιο. Άλλωστε η "ευαισθησία" των οργάνων στις "καυτές" εκδοχές των αυτοκινήτων είναι δεδομένη. Βλέπουν Cupra, ST, GTI κλπ και τους πιάνει αμόκ.

Εξάλλου δε νομίζω οτι κερδίζεις τίποτα βγάζοντας το GPF. Τα remaped 1000άρια Fiesta MK8 MY 2020 με το GPF αποδεικνύονται δυνατότερα από τα παλιότερα MY2017-2019 χωρίς αυτό. Φυσικά έχουν τεχνικές διαφορές αλλά και μόνο το γεγονός αυτό δείχνει ότι το GPF δεν αποτελεί περιοριστικό παράγοντα.
 

Alexgiann

Original poster
Rookie
Jun 28, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK8 ST
Και η ερώτηση του εκατομμυρίου: γιατί να το κάνεις ?
δε το λέω τόσο για θέμα επιδόσεων όσο για θέμα που μπορεί να δημιουργεί το gpf στον κινητήρα, αυξημένες θερμοκρασίες κλπ
 

shumakos

New member
May 17, 2014
87
6
8
40
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Κανένα θέμα δε δημιουργεί. Σε αντίθεση μάλιστα με τα diesel, επειδή η καύση βενζίνης αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες, δεν μπουκώνει. Ειδικά σε turbo δεν υπάρχει ούτε το θέμα με τον ήχο που φιμώνεται στην εξαγωγή, γιατί έχει φροντίσει να τον φιμώσει νωρίτερα το ίδιο το turbo. Γενικά σε εφαρμογή δρόμου δεν έχει νόημα η αφαίρεσή του.
 

spoumi

Member
Σεπτ. 15, 2018
114
13
18
Μοντέλο
MK8 ST
Ο ήχος αλλάζει αφαιρώντας το gpf.
Από δύναμη θα κερδίσεις κάτι μόνο αν έχεις αλλάξει και το downpipe.
Από άποψη νομιμότητας προφανώς και δεν είναι νόμιμο καθώς δεν βγάζεις κάρτα καυσαερίων αλλά δεν είναι όσο βλαβερή είναι η αφαίρεση ενός καταλύτη.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,782
16
38
42
Ιωάννινα
Χαχα αν κατάλαβα καλά η μελέτη λέει να το βγάλουν όλοι το gpf.... Υποκρισία με τους ρύπους, να βγάζουν χίλια δυο που και καλά κάνουν καλό στο περιβάλλον και να καθυστερούν τόσο πολύ να βγάλουν αξιόπιστα, φτηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αυτονομία, άρχισαν να τα βγάζουν όταν φοβήθηκαν ότι θα χάσουν λεφτά από κάποια "συνεργεία" που μετατρεπαν βενζινοκίνητα σε ηλεκτρονικά.


Διόλου απίθανο πάντως να βουλώνουν αυτά τα gpf, όπως και τα dpf και να μειώνουν δραστικά τη ροή όπως λέει στη μελετη.. Νομίζω ότι κανείς δε θα ξέρει να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα. Πιθανόν αν έχεις πρόγραμμα, παραπάνω πίεση, κλπ να βουλώνει τελείως και να θέλει καθάρισμα ή αφαίρεση...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Konstantinos.p

New member
Top Poster του μήνα
Oct 19, 2021
50
8
8
Μοντέλο
MK8
Στα diesel με dpf ο εγκεφαλος ψεκαζει εξτρα ποσοτητα πετρελαιου για να αυξησει τη θερμοκρασια, στις βενζινες με gpf ο εγκεφαλος κοβει καυσιμο / φτωχαινει το μιγμα για να αυξησει τη θερμοκρασια καυσαεριων, ο ιδιος κινητηρας με και χωρις gpf εχει αλλους χαρτες αναφλεξης και χρονισμου για να μην σφηγγει το μοτερ ψηλα, η αφαιρεση του gpf σε μαμα st στο δυναμομετρο ειναι περιπου 5ps στις υψηλες σ.α.λ. Πρεπει να αφαιρεθει με προγραμμα ο κωδικας του gpf απο τον εγκεφαλο ή να μπει module στον αισθητηρα gpf για να το ξεγελαει, η milltek exhaust πουλαει αναλογο module. Η revo στο stage 2 gpf software λεει οτι για λογους νομιμοτητας δεν αφαιρει το gpf.
Post automatically merged:

Συνοπτικά : Περνάς κ.τ.ε.ο κανονικά / δεν μετράνε μικροσωματίδια.
Μολύνεις το περιβαλλον : Ναι, περισσοτερο απο αν ειχες gpf/opf.
Λιγοτερες θερμοκρασιες, λιγοτερο back pressure στην εξατμιση, περισσοτερη δυναμη, μικροτερη καταπονηση turbo.
Βουλωνει το gpf/opf : Ναι αλλα οχι στην ιδια συχνοτητα με το dpf των diesel.
Εισαι παρανομος: μονο αν γραφει η αδεια κυκλοφοριας οτι το οχημα φερει gpf/opf.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Alexgiann

Alexgiann

Original poster
Rookie
Jun 28, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK8 ST
Στα diesel με dpf ο εγκεφαλος ψεκαζει εξτρα ποσοτητα πετρελαιου για να αυξησει τη θερμοκρασια, στις βενζινες με gpf ο εγκεφαλος κοβει καυσιμο / φτωχαινει το μιγμα για να αυξησει τη θερμοκρασια καυσαεριων, ο ιδιος κινητηρας με και χωρις gpf εχει αλλους χαρτες αναφλεξης και χρονισμου για να μην σφηγγει το μοτερ ψηλα, η αφαιρεση του gpf σε μαμα st στο δυναμομετρο ειναι περιπου 5ps στις υψηλες σ.α.λ. Πρεπει να αφαιρεθει με προγραμμα ο κωδικας του gpf απο τον εγκεφαλο ή να μπει module στον αισθητηρα gpf για να το ξεγελαει, η milltek exhaust πουλαει αναλογο module. Η revo στο stage 2 gpf software λεει οτι για λογους νομιμοτητας δεν αφαιρει το gpf.
Post automatically merged:

Συνοπτικά : Περνάς κ.τ.ε.ο κανονικά / δεν μετράνε μικροσωματίδια.
Μολύνεις το περιβαλλον : Ναι, περισσοτερο απο αν ειχες gpf/opf.
Λιγοτερες θερμοκρασιες, λιγοτερο back pressure στην εξατμιση, περισσοτερη δυναμη, μικροτερη καταπονηση turbo.
Βουλωνει το gpf/opf : Ναι αλλα οχι στην ιδια συχνοτητα με το dpf των diesel.
Εισαι παρανομος: μονο αν γραφει η αδεια κυκλοφοριας οτι το οχημα φερει gpf/opf.
Ξέρεις σε ποιο πεδίο στην άδεια αναγράφεται ότι έχει gpf;
Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν ότι αυξάνει το back pressure το gpf
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,782
16
38
42
Ιωάννινα
Ας αυξάνει δε πειράζει να σου κόβει και 5% και τι να λέει; Θα βάλεις πρόγραμμα και αντί για +50% θα πάρεις +45%, δε λέει και κάτι, βάζεις έναν πιο ελεύθερο καταλύτη και μεγαλύτερη σωλήνα στην εξάτμιση και είσαι πάλι στο +50%. Αμάξι δρόμου έχεις δεν κυνηγάς χρόνους στις πίστες.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Konstantinos.p

New member
Top Poster του μήνα
Oct 19, 2021
50
8
8
Μοντέλο
MK8
Ξέρεις σε ποιο πεδίο στην άδεια αναγράφεται ότι έχει gpf;
Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν ότι αυξάνει το back pressure το gpf
Στο πεδίο p.3 π.χ αμόλυβδη / καταλυτικό
Στο πεδϊο v.9 π.χ 459/2012p δηλαδή euro6. n,o,p εώς y είναι euro6.
Όλα τα 6.2 έχουν gpf/opf. Στην άδεια σου στο v.9 τί γράφει;
 

Alexgiann

Original poster
Rookie
Jun 28, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK8 ST
Στο πεδίο p.3 π.χ αμόλυβδη / καταλυτικό
Στο πεδϊο v.9 π.χ 459/2012p δηλαδή euro6. n,o,p εώς y είναι euro6.
Όλα τα 6.2 έχουν gpf/opf. Στην άδεια σου στο v.9 τί γράφει;
2018/1832AP
 

Konstantinos.p

New member
Top Poster του μήνα
Oct 19, 2021
50
8
8
Μοντέλο
MK8
2018/1832AP
Είναι πάνω στην αλλαγή σε wltp του 2018, 99% φέρει dpf/opf. Μιά ερώτηση στο κ.τ.ε.ο θα βοηθούσε. Δεν νομίζω σε έλενχο στο δρόμο να ασχοληθεί κάποιος τόσο πολύ.
 

Konstantinos.p

New member
Top Poster του μήνα
Oct 19, 2021
50
8
8
Μοντέλο
MK8
Μετά απο ερώτηση σε κ.τ.ε.ο σε φίλο υπέυθυνο μηχανολόγο η απάντηση είναι οτι η αφαίρεση είναι παράνομη αλλά δεν υπάρχει νόμος. Η μόνη οδηγία αφορά τα dpf των diesel με οπτικό έλενχο και ψιλάφηση τυχόν κολλήσεων / άδειασμα. Το gpf/opf είναι φίλτρο και οχι καταλύτης και προς το παρόν δεν υπάρχει νόμος. Η άδεια γράφει καταλυτικό αλλά δεν αναφέρει για φίλτρο. Το 2018/1832ar emissions είναι το πρότυπο euro 6d isc-fcm βάση rde (real driving emissions) με αυστηρότερα όρια ρύπων και αφορά την έγκριση τύπου για τους κατασκευαστές. Θεωρητικά η αφάιρεση του gpf/opf είναι παράτυπη, δεν είναι παράνομη. Μάλλον φίλε alexgiann χρειάζεσαι δικηγόρο...
 
  • Like
Αντιδράσεις: Alexgiann

Alexgiann

Original poster
Rookie
Jun 28, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK8 ST
Μετά απο ερώτηση σε κ.τ.ε.ο σε φίλο υπέυθυνο μηχανολόγο η απάντηση είναι οτι η αφαίρεση είναι παράνομη αλλά δεν υπάρχει νόμος. Η μόνη οδηγία αφορά τα dpf των diesel με οπτικό έλενχο και ψιλάφηση τυχόν κολλήσεων / άδειασμα. Το gpf/opf είναι φίλτρο και οχι καταλύτης και προς το παρόν δεν υπάρχει νόμος. Η άδεια γράφει καταλυτικό αλλά δεν αναφέρει για φίλτρο. Το 2018/1832ar emissions είναι το πρότυπο euro 6d isc-fcm βάση rde (real driving emissions) με αυστηρότερα όρια ρύπων και αφορά την έγκριση τύπου για τους κατασκευαστές. Θεωρητικά η αφάιρεση του gpf/opf είναι παράτυπη, δεν είναι παράνομη. Μάλλον φίλε alexgiann χρειάζεσαι δικηγόρο...
Χαχαχαχα, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Απλά ρωτάω γιατί ο προγραμματιστης δεν δέχτηκε να βάλει πρόγραμμα αν το αμάξι έχει gpf και μου εξήγησε τα παραπάνω που ανέφερα. Θα δείξει
 

spoumi

Member
Σεπτ. 15, 2018
114
13
18
Μοντέλο
MK8 ST
Σε συζήτηση με tuner στην Αγγλία πάντως μου ξεκαθάρισε ότι σκέτη η αφαίρεση του gpf χωρίς την αλλαγή του downpipe δεν προσφέρει τίποτα εκτός ήχου.

Προσωπικά το έχω αφαιρέσει γιατι μου αρέσει και ηχητικά αλλά από άποψη απόδοσης δεν άλλαξε κάτι.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread