Κάποιες φορές δεν αρκεί η ωμική αντίσταση! Έχει να κάνει με το πόσο ρευμα (ένταση) μπορούν να περάσουν από τα καλώδια, πράγμα που δεν μπορεί να το δείξει το πολύμετρο! Ειδικά σε περίπτωση μεγάλων φορτίων όπως π.χ. της μίζας-ενισχυτών κτλ , που όταν οξειδωθουν τα καλωδια+ακροδέκτες "ψάχνουν" να βρουν και άλλες πηγές τροφοδοσίας-γείωσης με αποτέλεσμα να κάνουν ζημιά (μη ορατή) στις γραμμές (!) . Ο πιο σωστός τρόπος είναι η μέτρηση της τάσης στο σημείο που μας ενδιαφέρει. Πειραματικά είχα αλλάξει διατομή από 1 σε 1.5 και είχε φανεί ουσιαστική αλλαγή. Το ίδιο και όταν άλλαξα διατομές στα χοντρά καλώδια τροφοδοσίας-γείωσης του αυτοκινήτου! Τα ηλεκτρολογικά στο αυτοκίνητο θέλουν σεβασμό , γνώση και εμπειρία για να μπορεις να κάνεις παρέμβαση και για να μην ψάχνεις τα άψαχτα χωρίς λόγο! Πάσχουν αρκετά αυτοκίνητα γιατί πολύ απλά έχουν τοποθετήσει εργοστασιακά οριακές διατομές καλωδίων (λόγο κόστους) .
Σε ένα αυτοκίνητο 2.0 RC φίλου , αφού ειχαν αλλάξει τα πάντα και δεν έβρισκαν άκρη , με φώναξε για να του το φορτώσω με το φορτηγο και να το πάω σε κάποιο άλλο συνεργειο.
Οταν του ζητησα τηλεφωνικά να μου πει τι ακριβώς έχει , έβγαλα το συμπερασμα πως πρέπει να αλλάξει μια γειωση...όπως και έκανε και το αμάξι δούλεψε κανονικότατα!
Οι λύσεις τις περισσότερες φορές είναι απλούστατες! Δεν είναι καμια τρελή επιστήμη. Απλά δεν υπάρχουν άνθρωποι με όρεξη και υπομονή για να δουλέψουν και να ασχοληθούν με κάποιο πρόβλημα ή το κάνουν "επιστήμη" για να πάρουν φράγκα!!!