Αν δεν φοράς αεριζόμενους δίσκους μπορείς να βάλεις την ίδια διάμετρο δισκόπλακας αλλά αεριζόμενο.Έβγαινε έτσι και από το εργοστάσιοgeorgee said:δεν νομιζω να ειναι αεριζομενος.....το προβλημα νομιζω δεν ειναι το ζεσταμα.....αλλα η δυναμη στο φρενο....
μπαινει απο καποιο αλλο φιεστα οπως το μκ6 τα φρενα στο μκ5?
georgee said:Καλημερα!
Τι κανουμε για να βελτιωσουμε τα φρενα του mk5?
Εχω ενα του 2001 1.250....τα φρενα του ειναι απαραδεκτα...
Τι να κανω?
Αναλόγως και τι ζάντα φοράει όμωςnassosxlvbros said:Από Puma αεριζόμενα μπροστά,μέχρι από Mondeo και Focus ST....
nassosxlvbros said:Χτες έγινε και η απαραίτητη αλλαγή στα φρένα μας μετά από ποοοολυυυ καιρό....Και εξηγώ:
-Καθαρίστηκαν από βρωμιές και σκουριές οι δαγκάνες εμπρός.
-Αλλάχτηκαν όλα τα λαστιχάκια/τσιμούχες επίσης στις εμπρός δαγκάνες...
Μπήκαν νέες δισκόπλακες και τακάκια εμπρός,μπήκε στο φρενόμετρο,και όλα οκ
-Ελέχθηκαν και οι πίσω δισκόπλακες...Φθορά ορατή μεν,αλλά έχουν ακόμα "ψωμί"