Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostas-patra

Original poster
Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Το μκ3 έβγαινε απο τη Ford με συμπαγείς δίσκους μπροστά έως 240" [εκτός των RST, XR2i 16V(105) και RS1800(130) που είχαν αεριζόμενους 240"] και ταμπούρα πίσω (άλλαζαν οι διαστάσεις αναλόγως με τα κυβικά. Μια καλή μετατροπή είναι εμπρός και πίσω δίσκοι απο escort RS2000 (258" αεριζόμενοι μπροστά και 270" συμπαγείς πίσω). Μπαίνουν και απο Escort/Sierra Cosworth και Focus mk1 (αν θυμάμαι καλά). Σχετικά εύκολη μετατροπή!  8)
 

kostas-patra

Original poster
Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Στο δικό μου έχω εμπρός και πίσω δίσκους RS2000 με μαμά ford τακάκια, μπροστινούς δίσκους Zimmerman (οι γνήσιοι είχαν στραβώσει και λόγω κόστους έβαλα αυτούς...100 ευρώ) και πίσω Ford.
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
απ'οτι ειδα μια χαρα φρεναρες εχεις!!! ;)δεν με πηγες ομως μια βολτα!
 

kostas-patra

Original poster
Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
:p Με τον αέρα δε θα το απολάμβανες. Θέλει καλό καιρό να ακούγεται μόνο μοτέρ και εξάτμιση.
 

Tolis Fiesta

Rookie
Jun 6, 2010
49
0
0
37
LARISA
εγω μπροστα εβαλα απο το fiesta mk6 με δισκους brembo χαρακτους και τακακι ferodo premier μεγαλη η διαφορα απο τα προιγουμενα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Νίκο λογικό είναι να δεις τεράστια διαφορά αφού πριν είχες και δισκόπλακα μη αεριζόμενη...βάλε καμία φωτογραφία..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread