Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Θανος68

Original poster
New member
Oct 3, 2018
97
1
8
Βαζω το θεμα αυτο στις βελτιωσεις μονο και μονο γιατι δεν νομιζω οτι ταιριαζε να μπει καπου αλλου.
Αν βαλει καποιος ενα τετοιο φιλτρο τι "κερδιζει" σε σχεση με το εργοστασιακο φιλτρο
Το αυτοκινητο που εχω ειναι titanium 100ps με προγραμμα στα 140ps χωρις καποια αλλη μηχανικη μετατροπη.
 
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Θα παρεις 2- 3 αλογακια στα χαμηλα. Εγω δεν εχω βαλει αλλα το σκεφτομαι, κυριως για να τραβαει καλυτερα με ανοιχτο κλιματισμο και σε ανηφορες. Εχει μια διαφορα σε ροπη, μικρη μεν, αλλα οχι οσο μια καλη φιλτροχοανη, αναλογως τι το θες, δεν ειναι και μεγαλη βελτιωση
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Θανος68 said:
Βαζω το θεμα αυτο στις βελτιωσεις μονο και μονο γιατι δεν νομιζω οτι ταιριαζε να μπει καπου αλλου.
Αν βαλει καποιος ενα τετοιο φιλτρο τι "κερδιζει" σε σχεση με το εργοστασιακο φιλτρο
Το αυτοκινητο που εχω ειναι titanium 100ps με προγραμμα στα 140ps χωρις καποια αλλη μηχανικη μετατροπη.

Σίγουρα θα βοηθήσει το αμάξι να "αναπνεύσει" καλύτερα. Ισως αυτο σου φανεί και στον ήχο, εγω προσωπικά ακουω λίγο περισσότερο απο τότε το "τσάφφφ".
Γενικά θεωρώ σε stage1 στα 1000άρια δηλαδή απλά με πρόγραμμα το ελέυθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι είναι must. Θα καταλάβεις γιατί οταν δεις πόσο γκουμούτσα-πνίχτης ειναι το χάρτινο που έχει μέσα.

Προστέθηκε μετά από 1 λεπτό 40 δευτερόλεπτα:
Στρατηςς said:
Θα παρεις 2- 3 αλογακια στα χαμηλα. Εγω δεν εχω βαλει αλλα το σκεφτομαι, κυριως για να τραβαει καλυτερα με ανοιχτο κλιματισμο και σε ανηφορες. Εχει μια διαφορα σε ροπη, μικρη μεν, αλλα οχι οσο μια καλη φιλτροχοανη, αναλογως τι το θες, δεν ειναι και μεγαλη βελτιωση

Η φιλτροχοάνη ομως εαν δεν φτιάξεις μια καλή θερμοπροστασία γύρω της(και δεν εννοώ αυτές τις δήθεν θερμοπροστασίες των άγγλων) θα τραβάς πιο ζεστό αέρα. Αρα κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις. Στις χαμηλές στροφές πάντως σίγουρα χάνεις.
 
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Αναλογως τον σωληνα, υπαρχουν καλης ποιοτητας αλουμινιου που δεν απορροφουν τοση ζεστη, και σε γωνιες 90°.. Επισης αμα βαλεις τη χοανη κατω στο διχτυ του προφυλακτηρα εχεις και καλυτερη εισαγωγη. Δεν εχω βαλει αλλα καπου εδω το διαβασα.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Στρατηςς said:
Αναλογως τον σωληνα, υπαρχουν καλης ποιοτητας αλουμινιου που δεν απορροφουν τοση ζεστη, και σε γωνιες 90°.. Επισης αμα βαλεις τη χοανη κατω στο διχτυ του προφυλακτηρα εχεις και καλυτερη εισαγωγη. Δεν εχω βαλει αλλα καπου εδω το διαβασα.

η εισαγωγή ειναι κάτι που λειτουργεί ως σκούπα. Αν πχ βγάλεις τα φίλτρα και αφησεις μονο το κολάρο, και βάλεις ενα ατομο στην θέση του οδηγού να πατάει γκάζι ακόμα και σε νεκρή ταχύτητα θα δείς οτι το κολάρο εισαγωγής ρουφάει βάζοντας το χέρι σου μπροστά θα δεις να στο τραβάει.. Οπότε το να το βάλεις χαμηλά με γωνία 90μ ή στο δίχτυ προφυλακτήρα περιέχει αμέτρητους κινδύνους. Από αρκετά "φορτίο" σκουπιδιών σκόνης κλπ τα οποία το φίλτρο δεν θα εινα ικανό να τα απορροφήσει στο 100% έως και το νερό που ειναι και το πιο σύνηθες πρόβλημα. Γενικά η φιλτροχοάνη καταφέρνει να τραβήξει περισσότερο αέρα όμως θέλει δουλειά ώστε να την προστατεύσεις σωστά και να τραβήξει αέρα σε σωστές θερμοκρασίες(βλ. εισαγωγή focus st)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread