Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiestavt

Original poster
Member
May 10, 2010
117
0
0
39
Καλαματα
Κατ'αρχην χαιρετιζω την πολυ ωραια προσπαθεια που κανουν τα παιδια δημιουργωντας αυτο το φορουμ.

Να σας παρουσιασω και εγω το project μου.

Για οσους δεν γνωριζουν ,ειμαι κατοχος ενος Ford Fiesta ST F/L του 2007,χρωματος κοκκινου με πλαινες λευκες ριγες.

To κοστους κατα κυριο λογο αλλα φυσικα και των θετικων δειγματων που ειχα διαβασει,αποφασισα να προβω στην αγορα ενος κιτ απο τη Ν.Αφρικη.
Ο τυπας πρωην οδηγος αγωνων της φορδ,ελεγε ακριβως τα ιδια πραγματα τα οποια γνωριζαμε και εμεις.Δηλαδη δεν δουλευει καμοια εξατμηση ανω των 55χιλ πχ milltek και οτι τα χταποδια 4-1 εχαναν πολυ στα χαμηλα.
Φυσικα ο ιδιος ειχε δοκιμασει milltek cosworth εκκεντρα κτλπ χωρις αποτελεσματα και αποφασισε να κανει το δικιας του κατασκευης χταποδι 55χιλ 4-2-1 και τους δικους του εκκεντροφορους.

Στο ψητο τωρα ,φοραω εκκεντρα swr specs, χταποδι 4-2-1,200αρι καταλυτη απο exhaust center,σωληνωσεις 55,μαμα μεσαιο και τελικο sebring.
Η εξατμηση εχει διατηρησει πολυ συμπιεση και ο θορυβος κυμαινεται στα μαμα επιπεδα.
Εισαγωγη φοραω την καταπληκτικη της Mountune,η οποια ειναι σαν να εχει βγει απο το εργοστασιο,με 2 υποδοχες για κρυο αερα και προστατευτηκο καπακι για σκονες και θερμοκρασια.Οτι καλυτερο εχω δοκιμασει.....

Μπουζωκαλωδια και μπουζι magnecor και densor.

Προγραμμα φοραω DS με 2 χαρτες τους οποιους εφτιαξε στον δρομο Ο κ.Καρανικολας......Ο ενας ειναι για καθημερινη οδηγηση και παιζει η αναλογια στο 12.1:1 και ενα πολεμικο με τσιτα αβανς,χωρις περιοριστες στο 13.1.

Φυσικα μεχρι να βρω τον σωστο χαρτη παιδευτηκα πολυ........υπηρχαν στιγμες που δουλευε το αμαξι πολυ πλουσιο 10.8 εβγαζε 165 Τατ
και πολυ φτωχο 15.6 εβγαζε 170 Τατ.

Δεν εχω προλαβει να κανω ντυνο με τους σωστους χαρτες για να δω που παιζω αλλα σιγουρα παω πολυ πολυ καλυτερα απο οτι πριν.

Κοστος 940 ευρω παρεδομενα σπιτι  τα εκκεντρα το χταποδι και ο παραλληλος(ειχα δοκιμασει και τετοιον αλλα δουλευε πολυ πλουσιος)
300 το sebring,450 σωληνωσεις και καταλυτης,80 μπουζι και μπουζοκαλωδια,200 ευρω η εισαγωγη του mountune.

Εδω ενα βιντεο οπως ημουν μαμα
http://www.youtube.com/watch?v=kmhCjhi8m2E

Εδω δυο που δουλευα πολυ πλουσιος και με κλασμενο δισκο...
http://www.youtube.com/watch?v=cBJ7NovP3Zc
http://www.youtube.com/watch?v=5_cS8Oa_oQs

Με το ενα χερι κραταγα την καμερα και με το αλλο εκανα αλλαγες ??? σε κοντρες ακομα καλυτερα.
Τωρα ειμαι πολυ πιο δυνατος αλλα δεν εχω χρονο λογο δουλειας να ασχοληθω.
Φοτο κτλπ καποια αλλη στιγμη να τα μαζεψω να σας δειξω και σε τι κατασταση ηταν ο δισκος μου.
Αυτα απο μενα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
πολυ ωραιος και ψαγμενος
στο ψητο τωρα δεν μπορεις να κανεις επαναπρογραματισμο πανω σε δυναμομετρο ωστε να πετυχεις το σωστο μιγμα και την σωστη ιπποδυναμη και ουτε να ψαχνεσαι με κονσερβες?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
Προγραμμα φοραω DS με 2 χαρτες τους οποιους εφτιαξε στον δρομο Ο κ.Καρανικολας......Ο ενας ειναι για καθημερινη οδηγηση και παιζει η αναλογια στο 12.1:1 και ενα πολεμικο με τσιτα αβανς,χωρις περιοριστες στο 13.1.

ναι εχεις δικιο το περασα πολυ γρηγορα  μνμ και κατι φαινετε μ διεφηγε σορρυ αλλα και παλι στο δρομο??
εχω ζησει την εμπειρια του προγραματος στο δρομο και σε δυναμομετρο με ibiza πολυ καλου μου φιλου και ειχε τρελη διαφορα το προγραμα που φτιαχτηκε πανω σε δυναμομετρο
 

fiestavt

Original poster
Member
May 10, 2010
117
0
0
39
Καλαματα
Intake duration 278.2 deg Peak valve lift intake 9.24 mm

Exhaust duration 279.4 deg Peak valve lift exhaust 9.26 mm

Δεν ειναι τπτ κανιβαλοι αλλα σε σχεση με τους μαμα ειναι μερα με τη νυχτα.

Φυσικα τωρα δεν εχω καμοια σχεση πχ με τα βιντεο,με τον πολεμικο χαρτη βαραει 7500 rpm και απο τις 6900 μεχρι 7500 διατηρει την μεγιστη τιμη ιπποδυναμης.Αλλαξα και το δισκο και κυριως πλατο το οποιο ηταν αναμενο και απο το πρωτο πατημα κλαταρε.

Εδω ειναι οι δυναμομετρησεις οταν δουλευε παραααα πολυ πλουσιο θα ψαξω να βρω και τοτε που δουλευε πολυ φτωχο.
Dastek εδειξε 174 αλογακια με 20 κιλα ροπης και ΤΑΤ 167 αλογα με 20,2 κιλα ροπης.
Απο τις 5000 μεχρι τις 6500 εχω κερδος 29 αλογα!!!!!με το μειγμα κατω απο 11:1!!!!!!
Στα + ειναι οτι τα αλογα αυτα εχουν μεγαλη διαρκεια οπως και η ροπη που απο τις 4000 εως 6500 απο 19,2 εως 20.
Σε σχεση με την δυναμομετρηση που ειχα κανει οταν φοραγα το code:red (φουλ εξατμηση 60αρα μου ειχε δειξει στο ιδιο δυναμομετρο 152 αλογα)οι διαφορες φτανουν μεχρι και 20 αλογα.
Οι καμπυλες ειναι πολυ καλες.
http://img98.imageshack.us/i/scan0003j.jpg/
http://img98.imageshack.us/i/scan0003j.jpg/

Τωρα με σωστα μειγματα και καλο δισκο συμφωνα με τα λεγομενα της ΤΑΤ παιζει να ειμαι απο +5-10 αλογα.
Τον αλλο μηνα θα ξερω σιγουρα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
καλος είναι, αρκετα αγριος. Κυκλοφορει και μια ωραία εισαγωγή κοσγουορθ, δεν ξερω τι κάνει, ειναι ακριβή, αλλα μάλλον θα σε βοηθήσει.

Μην πολυ παιζεις με τα μιγματα γιατι ως γνωστον οποιος ανακατεύεται με τα μίγματα τον τρώνε οι μπιέλες  ;D(φτου, φτου). Δεν πειραζει να χάσεις και κανα άλογο καντο λίγο πιο πλούσιο μπορεί να σου τύχει καμια φορά να μην ξερεις το βενζινάδικο, καταλαβαινεις τι εννοω.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Το 12.1 μου φαινεται χαμηλο για ατμοσφαιρα.. Προσωπικα θα το κρατουσα στο 12.5:1.. Ισως και τον πολεμικο εκει να τον κατεβαζα για σιγουρα, το 13 ειναι αρκετα υψηλο..
 

fiestavt

Original poster
Member
May 10, 2010
117
0
0
39
Καλαματα
Την γνωριζω,δυστηχως οσοι την χρησιμοποιησαν σε ατμοσφαιρικες εφαρμογες ειδαν αρνητικα αποτελεσματα......
Δουλευει μονο σε τουρμπο-κομπρεσερ.....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
πραγματι φίνεται να χει πολυ κοντους αυλούς. Μαλλον για να δούλεψει αυτη σε ατμοσφαιρικό πρεπει να έχεις κανα κοφτη στις 9000
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Nitroking said:
Το 12.1 μου φαινεται χαμηλο για ατμοσφαιρα.. Προσωπικα θα το κρατουσα στο 12.5:1.. Ισως και τον πολεμικο εκει να τον κατεβαζα για σιγουρα, το 13 ειναι αρκετα υψηλο..

Δε σπάνε λόγω AFR αυτοί οι Duratec. Σπάνε για άλλους λόγους. Μια χαρά το 13.0:1 κατά τη γνώμη μου.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
turbomaniac said:
πραγματι φίνεται να χει πολυ κοντους αυλούς. Μαλλον για να δούλεψει αυτη σε ατμοσφαιρικό πρεπει να έχεις κανα κοφτη στις 9000

Επίσης δεν έχει αυλούς μεταβλητού ,ήκους που έχει η μαμά πολλαπλή.

fiestavt said:
Την γνωριζω,δυστηχως οσοι την χρησιμοποιησαν σε ατμοσφαιρικες εφαρμογες ειδαν αρνητικα αποτελεσματα......
Δουλευει μονο σε τουρμπο-κομπρεσερ.....

Ίσως να δουλεύει καλά υπο προυποθέσεις και σε ατμοσφαιρικό. Σε ένα πολύ modαρισμένο μοτέρ με συμπίεση, κάφρους εκκεντροφόρους, κτλ κτλ ΚΑΙ με το σωστό προγραμματισμό εκ βάθρων και όχι του στυλ Καρανικόλας-DS (αυτό που σου έλεγα περί Volumetric Efficiency) ίσως να αποδίδει.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
mpokwsths said:
Δε σπάνε λόγω AFR αυτοί οι Duratec. Σπάνε για άλλους λόγους. Μια χαρά το 13.0:1 κατά τη γνώμη μου.

Καλα για να μην το ανακαλυψουμε και πειραματικα ομως, ας μεινουμε σε κατι πιο safe, δεν εγινε τιποτα, στην τελικη κερδιζεις σε μαρκοζωια και θερμοκρασιες..
 

fiestavt

Original poster
Member
May 10, 2010
117
0
0
39
Καλαματα
Λοιπον μετα απο δοκιμες τωρα και στον δρομο,μετα απο χρονια αμφισβητηση απο πολλους,μπορω να πω με σιγουρια οτι το αμαξι μου ειναι στην καλυτερη μορφη του.
Ειδα οτι ο κοπος και τα χρηματα που διαθεσα επιασαν τοπο.

Για οσους δεν γνωριζουν εγιναν αρκετα πατηματα την βδομαδα που περασε.

2 καβαλο εγω και ο Blue-white 90 κιλα εκαστος vs ταπερ καινουριο τρικαβαλο στα ιδια κιλα με εμας.Πατημα απο 2ες ψηλα παταει πολυ νωριτερα το ταπερ κανει ενα αμαξι,μαζευω δευτερα τριτη τρωει 1-1,5 κενο και ανοιγα σταθερα.Το αποτελεσμα δεν το πιστευαμε ουτε εμεις αλλα ετσι εγινε.Στο δρομο πετυχαμε ενα golf tsi μεχρι τελειωματα 3ης κολωνα.

Ολα αυτα μας εβαλαν σε σκεψεις γιατι τα αποτελεσματα ειναι ακρως ενθαρυντηκα.
Την αλλη μερα που εβαλε ο Μητσος προγραμμα ειπαμε να κανουμε δοκιμες ,στηνομαστε με 2ες παταμε και η διαφορα ηταν πολυ μεγαλη παραπανω απο κολωνα μεχρι τελειωματα 4ης.
Δοκιμες ρολ 3ες απο χαμηλα παλυ μπροστα και ανετα.Ο Μητσος ειναι μπροστα απο μαμα 4 κενα και αυτα χωρις το προγραμμα.
Γυρησε και το μαμα χαρτη ο Μητσος που ειχε κανει δοκιμες την προηγουμενη βδομαδα με το ss και ηταν μπροστα 3+ κενα και εφαγε 1,5 κολωνα γεματη.Η μονη διαφορα μας με τον Μητσο ειναι οτι εγω φοραω εκκεντρα ,εχω 16αρια και σωστο προγραμμα,του Μητσαρα ειναι κονσερβα με οτι συνεπαγεται.

Λοιπον για οποιον ενδιαφερεται τι φοραω,εχουμε και λεμε χταποδι swr 4-2-1 ,εκκεντρα swr ,τελικο sebring  καταλυτη exhaust center,mountune cais ,μπουζι και μπουζοκαλωδια και προγραμμα απο Καρανικολα φτιαγμενο στο δρομο.
Μονιαδικο - ειναι οτι μετα απο πολλα πατηματα υπαρχει μια πτωση της αποδοσης αλλα λογικα οφειλεται στην ζεστη.

Αυτα απο εμενα.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
μπραβο βαγγελη πολυ θετικα ολα αυτα.ηταν καιρος να κλεισεις ορισμενα στοματα
μιας και το project σου δεχτηκε απο την αρχη αν θυμαμαι καλα ασχημη κριτικη και
πολλοι σε αμφισβητισανε!να το χαρεις οσο πιο πολυ μπορεις!

κανα βιντεακι θα μας δειξεις?
 

fiestavt

Original poster
Member
May 10, 2010
117
0
0
39
Καλαματα
http://s901.photobucket.com/albums/a...60-1801593.mp4
http://s901.photobucket.com/albums/a...60-1601208.mp4
http://s901.photobucket.com/albums/a...t=0-100706.mp4

βιντεακια αυτα εχω μεχρι στιγμης θα αναιβασω και αργοτερα αλλα.

Η αληθεια ειναι οτι ακουσα τα παντα  ,πολυ ειρωνια και πολεμο οχι μονο απο το φορουμ αλλα και σχολια και κουβεντα που κανανε μεταξυ τους σε συναντησεις,αλλα και ψεμματα του τυπου ηρθε πατησε και εφαγε απο τον ταδε και δεν παει και αλλες τετοιου ειδους κουβεντες ,αλλα δεν πειραζει.

Να μην τα πολυλογουμε υπαρχει πλεον λυση και οικονομικη για τα στ μας.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiestavt said:
http://s901.photobucket.com/albums/a...60-1801593.mp4
http://s901.photobucket.com/albums/a...60-1601208.mp4
http://s901.photobucket.com/albums/a...t=0-100706.mp4

βιντεακια αυτα εχω μεχρι στιγμης θα αναιβασω και αργοτερα αλλα.

Η αληθεια ειναι οτι ακουσα τα παντα  ,πολυ ειρωνια και πολεμο οχι μονο απο το φορουμ αλλα και σχολια και κουβεντα που κανανε μεταξυ τους σε συναντησεις,αλλα και ψεμματα του τυπου ηρθε πατησε και εφαγε απο τον ταδε και δεν παει και αλλες τετοιου ειδους κουβεντες ,αλλα δεν πειραζει.

Να μην τα πολυλογουμε υπαρχει πλεον λυση και οικονομικη για τα στ μας.

καλά να δεις εγώ τι ειρωνεία έχω υποστεί.. είναι η "χερολιασι" του έλληνα, ενώ δεν ξέρει απορρίπτει... Καλά εγώ δεν ασχολούμαι πια με κανέναν... Το taper είναι type R?

το φανταστικά ότι ο καρανικόλας θα βγάζε κάτι καλο....

Κάποιοα στιγμή βάλε μεγαλύτε
 

fiestavt

Original poster
Member
May 10, 2010
117
0
0
39
Καλαματα
turbomaniac said:
kala na deis ego ti eironia exo ipostei.. einai i xeroliasi tou ellina, eno den xerei aporiptei... Kala ego den asxoloymai pia me kanenan... To taper einai type R?

to fantastika oti o karanikolas tha bgaze kati kalo....

Kapoioa stigmi bale megaliteri petalouda kai na sto xanarithmisei... Kanei poli kali doyleia sto moter sou..
Type R καινουριο,πεταλουδα μεγαλη εχω και φοραγα παλαιοτερα αλλα εχει θεμα, τρελο θεμα,δεν ρυθμιζεται με τπτ με αποτελεσμα την μια να πηγαινει και την αλλη να σερνεται,κανει κωλο τα μειγματα τι να πω.....
Τωρα ειμαι μια χαρα δεν πειραζω τπτ, ποσο καλυτερα να παει ενα 2ο σταδιο απο ενα μαμα?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread