Ρε παιδια τα αλογα δν ειναι στραγαλια.. αντε βαλαμε πανω αγραφο τετραπεταλουδα κ φτσαμε 300,για δες ομως τι συμπιεση δουλευουν ολα τα σαξοραλλα τι ''πιεσμενα'' που ειναι κ ποσα εχεις ακουσει 240 αλογα τετραπεταλουδα σαξοραλλα; 1; 2;
Crazy said:Μην ξεχνας ομως οτι τα χοντα ειναι κ 200 αλογα,κ εγω εχω δει 20 λυμενα καπακια απο διαφορετικα αμαξια και;;; Τι να λεει το καπακι;;; Ρε παιδια ας χαλαρωσουμε λιγο με τα αλογα,στα λογια κ στη θεωρια ειναι ολα μια χαρα στη πραξη τι γινεται κ στις δυνατοτητες του καθε μοτερ κ ολα τα αλλα προγραμμα κτλ...
ναι αγορι μου οτι πεις,δν ειπε κανεις να κανουμε διαλογο απλα το υφακι εγω τα ξερω ολα κ ειναι αυτο που λεω εγω μου την δινει... Κ πιστεψε με τα αμαξια που εχω δει κ εχουμε φτιαξει δν νομιζω να μπορεις να μ κρινεις εσυ αν ξερω η οχι,δες το βιντεακι με το ibiza που ανεβασα κ μετα τα λεμε αν μπορω να ξερω απο βελτιωση η οχι... Ωστοσο χρησταρα θα παμε για 400 ρε οχι 300 μν εισαι κουτος...turbomaniac said:Δεν έχει νοημα να κανουμε διαλογο για να σε πείσω, άμα ρωτήσεις αυτους που έχουν καποια στοιχειώδη γνωση θα σου επιβεβαιώσουν ότι λέω και στην πορεία θα έρθεις στα λόγια μου.
σορρυ Ιακωβε αλλα.... Τεσπα!!!scorpion said:Aντρίκο όμορφα φίλε,ο καθένας μας έχει την άποψη του,σε μερικούς γίνεται δεκτή και άλλους όχι
Θα παρακαλέσω το θέμα να συνεχιστεί όμορφα και ωραία
Σωστοςturbomaniac said:Ο καθένας μπορει να έχει την προσωπική του άποψη, αλλα η αλήθεια είναι πάντα μία και απόλυτη. Για το όριο δύναμης σε ένα ατμοσφαιρικό μοτερ παίζει μόνο η αντοχή του και ο σχεδιασμός της κεφαλής (συμπεριλαμβανομένων το σχήμα και την διάμετρο των βαλβίδων). Ολα τα υπολοιπα εξαρτόνται μόνο απο τις επιλογές μας (εκκεντροφόροι, τετραπεταλουδα, χταπόδια, κλπ)