Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
η πρωτη μου εμπειρια και μοναδικη ηταν πριν κανα 5αρι χρονια οπου μαζευομασταν ολοι στο parking παραδιπλα απο το ΣΕΦ.καθως ειχα παρκαρει το fiesta και εβλεπα τα κ@γκουρι@ περα δοθε και αριστερα δεξια ερχεται και αραζει διπλα μου ενα fiesta mk1 κιτρινο,λεω απο μεσα μου χαχα κοιτα αλλο ενα κ@γκουρι!!!δεν χανω την ευκαιρια και του πιανω κουβεντα,για να μην τα πολυλογω το παληκαρι ηταν φαναρτζης,το ειχε γδυσει ολοκληρο απο μεσα,του ειχε roll bar και του φοραγε το 1.6 μοτερ,μου ειπε οτι ηταν πολυ σβελτο και αξιοπιστο,βεβαια στη συνεχεια πηρα πισω οσα ειχα πει απο μεσα μου και ρουφηξα το αυγο μου!
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Να σημειώσω οτι στην Kartmania στην Πάτρα (LAP) δεν τα πήγε καθόλου άσχημα για το στάδιο που βρισκόταν.
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
mk1 Stelios said:
Σε λίγο καιρό θα αναρτηθούν φωτογραφίες πλήρους ανακατασκευής από το Μκ1 1.6 XR2 που μου πήρε 5χρόνια μέχρι να το τελειώσω (2005-2010) με προσωπική εργασία και μόνο!
αντε ρε Στελαρα να το δουμε!!!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αραγε να μπαίνει το καπάκι απο το rs1600 (έτος: 1970, DOHC) sto KENT crosflow 1597 μπλόκ(81mmX77,6mm) που βγαζε 84 άλογα?

Αραγε να μπαινει το προαναφερόμενο καπάκι στο ΚΕΝΤ SOHC 1597 μπλοκπου φοραγε το fiesta XR2 1977.

Εσενα στελιο το μοτερ σου με τα 84 άλογα (?), πού τον έχει τον εκκεντροφόρο απο πάνω ή στο πλάι?
 

vagma

Hero Member
turbomaniac said:
Αραγε να μπαίνει το καπάκι απο το rs1600 (έτος: 1970, DOHC) sto KENT crosflow 1597 μπλόκ(81mmX77,6mm) που βγαζε 84 άλογα?

Αραγε να μπαινει το προαναφερόμενο καπάκι στο ΚΕΝΤ SOHC 1597 μπλοκπου φοραγε το fiesta XR2 1977.

Εσενα στελιο το μοτερ σου με τα 84 άλογα (?), πού τον έχει τον εκκεντροφόρο απο πάνω ή στο πλάι?

τα kent μοτερ εχουν πλαγιο εκκεντροφορο.........
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vagma said:
τα kent μοτερ εχουν πλαγιο εκκεντροφορο.........

'ετσι είναι, το διαπίστωσα... Αλλα λογικά θα μπαίνει η κεφαλή που λεω και βγαζεις την καδενα απο τον πλαγιο εκκεντροφόρο. Μαλλον θελει και την τροχαλία στροφαλου, τεντωτηρες και ιμαντες παρεα για να βαλεις την twincam 8βαλβιση κεφαλή ή την BDA RS1600. Πολύ μπερδεμα...


η φλαντζα κεφαλής πάντως για όλα τα KENT είναι μία (XFLOW, pre-Xflow, BDA, lotus twincam, κλπ)
 

pyrgiotis

New member
May 26, 2010
86
0
0
39
Πυργος Ηλειας
Κι όμως η κεφαλή του BDA έχει φορεθεί σε 1100αρι Valencia!!!




Ford Fiesta 1150, Group 5


Engine:

Four-cylinder four-stroke inline engine, bore / stroke / min 82.8 / 53.29, engine capacity 1148 cc, output of 150 hp at 9600 rpm. Compression ratio 12:1 Max. Torque 11.8 mkg at 9500 rpm, output per liter 130 hp per liter, maximum engine speed 11000 rpm, double overhead camshafts driven by toothed belts, four valves per cylinder, intake valve diameter of 31 mm, outlet 25 mm. Grauguli engine block, cylinder head aluminum, five-fold bearing crankshaft, connecting rods, dry sump lubrication and two electric fuel pumps. TLV-ignition, water cooling.

Suspension:

Self-supporting steel chassis, roll cage, front independent suspension, MacPherson struts, aluminum absorbers, rear axle with trailing arms and Watt linkage, Bilstein gas absorbers, BBS Wheels 11X13/10X13 front, rear 10x13/9x13 three parts. Pirelli Tires Front 395 VR 13, rear 255/35 VR 13.

Transmission:

Drive to the front wheels, Borg & Beck clutch, unsynchronized Five speed gearbox, limited slip differential with a 100 per cent locking effect (sliding)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
θα τρελαθω, θα πηδηχτω απ΄ το παράθυρο!!!! Δηλαδη στο 1100 έβγαλε 150 άλογα στο 1700 πόσα θα βγάλει 250? ευχαριστω φιλε πυργιώτη!!!! εσένα και τον στέλιο περίμενα να μου δώσετε τα φωτα σας!!!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
pyrgiotis said:
Tα τελευταια 2λιτρα αγωνιστικα Escort BDA με ψεκασμό έβγαζαν περιπου 280...

πραγματικά νομίζω το καπάκι BDA, δεν έχει να ζηλεψει τίποτα απο σύγχρονα 16βαλβιδα καπάκια. Και να σκεφτεις οτι σχεδιάστικε νομίζω πρίν το 1970!!!
 
turbomaniac said:
Εσενα στελιο το μοτερ σου με τα 84 άλογα (?), πού τον έχει τον εκκεντροφόρο απο πάνω ή στο πλάι?

Ναι Αλεξ! έχω την παλιά σειρά (οχι την XR2) με αποτέλεσμα να βγάζει 83 bhp (DIN) 5300 rpm /10,9 kgm- 3000rpm (8.5:1)

σε σχέση με την XR2 σειρά που έβγαζε 84 bhp (DIN) 5500 rpm /12.67 kgm -2800rpm (9.0 :1)

....245 άλογα έβγαζε το BDA 2.0 στο φιέστα μκ1 με διπλά weber !
Μπορούσαν κ παραπάνω αλλά ήταν το μοτέρ μετά πολύ "ευαίσθητο" κ το περιορίσαν στα 245 για να μην σπάει!! Μπήκαν κ σε 1.3 κ σε 1.6  BDA μοτερ!
Με την απλή την κυλινδροκεφαλή τρέχει κ τώρα τελευταία ένα ελληνικό μκ1 που βγαζει 202bhp   
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
Ναι Αλεξ! έχω την παλιά σειρά (οχι την XR2) με αποτέλεσμα να βγάζει 83 bhp (DIN) 5300 rpm /10,9 kgm- 3000rpm (8.5:1)

σε σχέση με την XR2 σειρά που έβγαζε 84 bhp (DIN) 5500 rpm /12.67 kgm -2800rpm (9.0 :1)

....245 άλογα έβγαζε το BDA 2.0 στο φιέστα μκ1 με διπλά weber !
Μπορούσαν κ παραπάνω αλλά ήταν το μοτέρ μετά πολύ "ευαίσθητο" κ το περιορίσαν στα 245 για να μην σπάει!! Μπήκαν κ σε 1.3 κ σε 1.6  BDA μοτερ!
Με την απλή την κυλινδροκεφαλή τρέχει κ τώρα τελευταία ένα ελληνικό μκ1 που βγαζει 202bhp 

202 άλογα σε οκταβαλβιδο καπάκι 1700 κυβικά!!!! Τυφλα να χουν τα συγχρονα..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread