Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

alpapahr

New member
May 23, 2015
66
0
6
34
www.zygos-artas.gr
VaggPore said:
Eπειδη μπαινει το 50% παραπανω αερας οπως λεει η K&N λογικο ειναι μπερδευει ψηλα! Δεν ειναι τπτ αγχωτικο!

Τον πρώτο καιρό δεν θα έπρεπε να το κάνει αυτό μόνο? Μετά δεν προσαρμόζεται στο νέο ποσοστό αέρα που μπαίνει?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Προσαρμόζεται, αλλά. Η δική μου εμπειρία λέει ότι αν π.χ. τώρα το fiesta σου πιάνει 200χλμ στον κόφτη, με το πιο ελεύθερο φίλτρο θα πιάσει 195, για να φτάσει στα 200 θα ζοριστεί πολύ ή δε θα τα πιάσει καθόλου. Για να έχεις καλύτερο φάσμα, θα πρέπει να επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο.
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Με τη χοάνη τουλάχιστον (για το φίλτρο δεν ξέρω) τείνει να μπουκώνει ψηλά λόγω αέρα και μουγκρίζει αρκετά. Ο εγκέφαλος μπορεί να το διαχειριστεί όπως λες αλλά μέχρι ένα σημείο. Μετά θες πρόγραμμα και εξάτμιση αν θέλεις να πετύχεις τα μέγιστα. Χαμηλά όμως ανασαίνει καλύτερα το αμάξι.

Προσωπικά να σου πώ την αλήθεια δεν το έβαλα ούτε για να πάρω άλογα, ούτε για να βελτιώσω επιδόσεις. Ο μόνος λόγος ήταν ότι ήθελα να έχω καλύτερο ήχο τον οποίο να μπορώ να ελέγχω στο πόδι μου. Για τον λόγο αυτό δεν επένδυσα στον ήχο της εξάτμισης γιατί θα ρίσκαρα να μουγκρίζει με το παραμικρό και όχι όποτε θέλω εγώ.  

Έχει δίκαιο ο Κώστας, και μάλιστα έχω την εντύπωση ότι στις πιο μεγάλες ταχύτητες (150-160+) ανεβάζω και στροφές με τη χοάνη που με το μαμά φίλτρο ήταν λίγο πιο χαμηλά. Δεν το έχω διασταυρώσει όμως γιατί πρέπει να βάλω το μαμά πάλι πάνω για να το δω.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Νομιζω οτι εχετε μπερδευτει.
Η σωστη αναλογια μιγματος σε αερα και καυσιμο ειναι 1/14 και ισχυει για ολους τους κινητηρες εσωτερικης καυσης.
Αν λοιπον εγω αφαιρεσω το φιλτρο αερος που ειναι ειδικα σχεδιασμενο χαλαω την αναλογια αυτη.
Οι mafs οταν ειναι wide band που ειναι στο φιεστακη εχουν την δυνατοτητα να προσαρμοσουν το καυσιμο αναλογα τον αερα που δεχονται .Ομως αυτο ισχυει για την κλιμακα που κινειται το οξυγονο στο μαμμα φιλτροκουτι ,και οχι σε οποιοδηποτε ελευθερο φιλτρο η φιλτροχοανη βαλουμε.Γιαυτο λοιπον δεν πρεπει νακανουμε πειραματα ,γιατι χαλαμε την καμπυλη ισχυος του αυτοκινητου ,αλλα και την καταναλωση αλλα και τον θορυβο που πολλοι θελουν για να φτιαχνονται οτι πηγαινουν γρηγορα.
Οταν θελουμε οπωσδηποτε να βαλουμε κατι τετοιο ΤΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που θα ρυθμιζει τα μπεκ σε διαφορετικο χρονο εκχυσης για περισσοτερη η λιγοτερη βενζινη ,
και να μην πω και διαφορετικη διαχειρηση στις τρομπες βενζινης .
Αυτα ολ α για να εχει το αυτοκινητο σωστη καυση με σωστο λογο βeνζινης και αερα για να εχουμε αποτελεσμα 1 στο αισθητηρα λαμδα στην εξατμιση.
Κοινως τα κανουμε ολα ενα μπαχαλο και στην ουσια ξερυθμιζουμε το αυτοκινητο και δεινουμε και λεφτα για αυτο.
Υπαρχουν πολλα παρεξηγημενα πραγματα απο τον περισσοτερο κοσμο πανω στην τεχνολογια του αυτοκινητου.
Ολα τα αλλα ειναι MARKETING.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
alpapahr said:
Τον πρώτο καιρό δεν θα έπρεπε να το κάνει αυτό μόνο? Μετά δεν προσαρμόζεται στο νέο ποσοστό αέρα που μπαίνει?
Μπαινεις στο προφιλ μου βλέπεις τις τρυπες που εχω κανει και κερδίζεις από ρελαντί μεχρι κοφτη.
Μιλαω εκ πειρας!!!
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Το μπέρδεμα με την αναλογία του μίγματος δημιουργείται πράγματι από τον MAF.
O MAF ἐχει  μία στενή πλακέτα που μπαίνει κάθετα στην σωλήνα εισαγωγής και στο άκρο του έχει μία μικρή οπή. Η οπή αυτή κεντράρεται περίπου στο μέσο του  σωλήνα εισαγωγής , λίγο μετά το φίλτρο, έτσι «διαβάζει» ἐνα αντιπροσωπευτικό δείγμα της ροής του αέρα,  αυτό που περνάει μέσα από την τρύπα και όχι όλη την ποσότητα. Αν εμείς αλλάξουμε το φίλτρο η το φιλτροκούτι και αλλάξει η εσωτερική μορφή του και η ροή του αέρα , τότε από την τρύπα αυτή δεν περνάει η αντιπροσωπευτική ροή σε κάθε αριθμό στροφών, τουλάχιστον αυτή που είχε μετρήσει ο κατασκευαστής. Μπορεί λόγω των νέων ροών του αέρα κάποια ποσότητα να «στριμώχνεται» στιγμιαία εκτός αισθητήρα ΜΑF. Αποτέλεσμα  να στέλνονται  λάθος πληροφορίες στην ECU. Πρέπει λοιπόν να γίνει επαναπρογραμματισμός .
Ειδικώτερα όμως σε κινητήρα με τουρμπο θεωρώ κακή επιλογή τέτοιο φίλτρο γιατί όπως λέει και το όνομα τους είναι πολύ «ελεύθερα». Ειδικά τα τύπου γάζας τα βάζεις σε φως και βλέπεις από μέσα . Περνάνε πολλά σωματίδια σκόνης , πολύ μεγαλύτερα από το κλασσικό φίλτρο. Φαντάζεστε τη φτερωτή του τούρμπο που γυρίζει με 200.000-250.000 στροφές να τα χτυπάει ; Είναι το αντίστοιχο να την έχεις βάλει στον πάγκο και να της κάνεις αμμοβολή.
Εγώ λοιπόν συνιστώ ειδικά για κινητήρες ecoboost εργοστασιακό φίλτρο .
 

alpapahr

New member
May 23, 2015
66
0
6
34
www.zygos-artas.gr
Μπορώ να πω πως όλων οι απαντήσεις ήταν παααρα πολύ βοηθητικές, ειδικά το θέμα του επαναπρογραμματισμού το οποίο ήταν πλήρως τεκμηριωμένο από KARBY kai fiesta77! Το δικό μου ατμοσφαιρικό 1.6 με τα 120 άλογα είναι! Πιστεύω πως όντως η συγκεκριμένη απώλεια "δύναμης" που αναφέρατε είναι μηδαμινή! Νομίζω πως θα προχωρήσω στην αλλαγή τελικά. Μια ακόμα ερώτηση μόνο, στα δικά σας φοράτε? και αν ναι και με πρόγραμμα πάνω?
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
KARBY και fiesta77 θα ηθελα να ρωτησω κατι...πως μονο με φιλτροχοανη το φιεστα ανεβαινει 3-4(εαν θυμαμαι καλα) αλογα επανω αφου αλλαζουν ολα και μαλιστα ως προς το χειροτερο οπως λετε....ποσο μαλλον και με εξατμηση μου ανεβαινει 8-9 αλογα και ολα αυτα χωρις προγραμμα....

φυσικα και συμφωνω απολυτα στο οτι χρειαζεται προγραμμα για να τα ''δεσει'' ολα μαζι τα καινουργια ο ecu αλλα μην ''τρομοκρατουμε''...
ααα...και μιλαω ΜΟΝΟ για τι ΜΚ7 και οχι για F/L γιατι δεν ξερω!!!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Προσωπικα εγω δεν πιστευω οτι γινεται να ανεβουν τα αλογα 3-4 απο την φιλτροχοανη και μονο.
Αντιθετα πιστευω οτι καποιος χανει δυναμη για λογους που εξηγησα.
Εαν παμε δυναμομετρο ακομα και στοιχημα θα εβαζα για αυτο που γραφω.
Ολοι οι και καλα κατασκευαστες τετοιων ανταλλακτικων κρυβουν την αληθεια ,οτι χρειαζεται νεος προγραμματισμος,η οταν επιδεικνυουν τις διαφορες των φιλτρων και μονον ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ τις διαφορες στο ιδιο το αυτοκινητο.
Αυτα που γραφω εδω μεσα δεν ειναι ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑ η οτι ειμαι μηχανικος
Το επαγγελμα μου ειναι μηχανολογος μηχανικος και μαλιστα με πτυχειο πολυ διακεκριμενου
πολυτεχνειου του εξωτερικου.
Δεν το παιζω εξυπνακιας ,απλα προσπαθω με καλη προθεση να πω οτι ολα αυτα
αν οχι ολα ειναι διαφορα τρικ του marketing για να παιρνουν τα λεφτα απο τον κοσμο.
Αλογα -αποδωση του κινητηρα με μια φιλτροχωανη και με μια ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΚΑΛΗ ΕΞΑΤΜΗΣΗ
χωρις αλλα πραγματα ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.
Απλα αλλαζουν τα χαρακτηριστικα αποδωσης του κινητητρα και ξεγελιεται ο κοσμος για να δινει
λεφτα στους εμπορους των ανταλλακτικων αυτων.
Αλογα ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ -ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΟΠΗς.
Δηλαδη ανταλλακτικα τα οποια ειναι ΑΚΡΙΒΩς σαν τα εργοστασιακα αλλα με τελεια κατασκευη
χωρις αποκλισεις απο τα αρχικα σχεδια.
Οι ανθρωποι που ασχολουνται με τους αγωνες ,ξερουν τι εννοω ,για τα ανταλλακτικα
επιπεδου κατηγοριας Ν.
Απλο παραδειγμα.Ενας εκκεντροφορος αμεσσου κοπης η πρωτης κοπης μπορει να δωσει
μεχρι και 5 ιππους σε σχεση με τον ακριβως ιδιο που φορουν τα κοινα -παραγωγης αυτοκινητα μας.Αυτο γιατι ο πρωτος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Δεν σας μπερδευω αλλο ,απλα αυτο γινεται με ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΑς.
Αλλο λοιπον αυτο ,και αλλο να περνουμε οτι ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΕΝΙΚΑ στο αυτοκινητο μας
και χαλαμε στην ουσια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.
Πιστευω να μην εγινα ενοχλητικος.
Και τελος να πω οτι τρια αυτοκινητα που εχουμε στην οικογενεια και μαλιστα τα 2 πολυ γρηγορα
ειναι ΕΝΤΕΛΩς ΘΕΟΝΟΡΜΑΛΑ .ΟΥΤΕ ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ
ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗς ADAG ΟΤΙ ΥΠΝΟΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ.
Και τον φιλο με το 1,6 το ατμοσφαιρικο ,να του πω οτι πριν κανει οτιδηποτε.
www.mountune.com να δει σοβαρες δουλειες πως μπορει να βελτιωθει,η ακομη καλλιτερα
στο site της D-MAX ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ .
Για να μην ακουει κανενα τι λεει και τι νομιζει,συμπεριλαβανωντας και τον εαυτο μου.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Μου αρεσει πολυ οπως τα εξηγησεις ok234 ok234 φυσικα ουτε υποτιμαω τις γνωσεις ουτε φυσικα ειμαι στο επιπεδο γνωσεων που εχεις απλα θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησεις (χωρις κανενα ιχνος κοντρας)!!!

εαν δεις απο την αρχη το θεμα θα δεις ενα μελος του κλαμπ που πλεων δεν γραφει εδω...ειχε παει σε δυναμομετρο την ιδια μερα με ιδιες καιρικες συνθηκες και καθησε και αλλα 3-4 φιλτροχοανες για να δει αποτελεσματα!!! και ειδε οτι η ΚΝ ειχε καλυτερα αποδοση και καμπυλη...

επισης για να δεις οτι δεν ειμαι με παρωπιδες θα ηθελα να πω οτι εκτος απο δυναμομετρο η διαφορα φαινεται και στον δρομο απο διαφορες δοκιμες που εχουν κανει ... και αυτο δεν το επιβαβαιωνει μονο ενας!!!!

οπως το ιδιο ισχυει και για την εξατμιση στην οποια την διαφορα την εχουμε δει και στο δυναμομετρο και στον δρομο αλλα δεν το αναλυουμε αλλο εδω γιατι ειμαστε εκτος θεματος!!!
οσο για την mountune εαν και παλι εκτος θεματος ειμαστε αλλα εγω δεν θα την προτημουσα με τιποτα ομως!!!
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Κοιταξε αγαπητε φιλε.Κατ αρχας μου αρεσει πολυ ο τροπος που το προσεγγιζεις το ολο θεμα .
Εγω προς θεου δεν θελω καμια κοντρα με κανενα.
Στο θεμα μας τωρα.
Εγω θεωρητικα υποστηριζω αυτα που λεω και ολα αυτα βρισκονται στην θεωρια της μηχανολογιας.
Απο την αλλη εχω να αντιπαραβαλω πολλα ΞΕΝΑ περιοδικα που εχουν κανει τετοια τεστ και εχουν αποδειξη την ορθοτητα της θεωριας της μηχανολογιας.
Τωρα για τους φιλους που εχουν κανει πραξη και εχουν αποδειξει οτι οι εξατμισεις αλλα και οι σκουπες και φιλτροχοανες μπορουν να δωσουν δυναμη χωρις προγραμματα ,εγω απλα δεν τους
πιστευω .
Εχω πολλους ενδοιασμους και αποριες για ανθρωπους που γινονται μελη σε διαφορα FORA και προωθουν προιοντα μεσω της πιστικης διαδικασιας οτι και αυτοι εχουν τα ιδια αυτοκινητα και κανουν τα διαφορα projects.
Εγω θα τους ελεγα ΤΡΟΛΛ ΤΟΥ MARKETING ,Ας ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ οτι κανεις δεν μπορει να εξακρυβωσει τι συμφεροντα πρεσβευει ο καθε κυριος που λεει τα διαφορα.
Εγω παντως λεω και γραφω ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ και οχι τα διαφορα
PROJECTS ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟς αποδεικνυεται ,οτι ο ενας ειναι εισαγωγεας ανταλλακτικων ,ο αλλος ειναι ηλεκτρολογος ,ο αλλος εξατμισας ,ο αλλος εχει ρεκτιφιε.
Θα αναφερω ενα παραδειγμα χωρις ονοματα ,υπηρξε ανθρωπος ο οποιος εκανε project επανω σε φιεστα ΚΑΛΟ-ΔΙΑΦΗΜΙΖΩΝΤΑς ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΠαιΡΝΩΝΤΑς ΓΕΝΝΑΙΕς ΠΡΟΜΗΘΕΙΕς ΑΠΟ ΑΥΤΟ-----ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑΤΙ
ΕΝΕΠΛΑΚΗΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥς.
αΛΛΑ ΠΙΑΝΩ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟ------ΝΟΜΙΚΑ.
ΠιΣΤΕΥΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ το νοημα των γραφωμενων μου.
Εγω τωρα εδω μεσα τα γραφω ολα αυτα ,οχι για να δημιουργησω προβληματα στον εδω χωρο.
Απλα να πω τι ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Και στην πραγματικοτητα οι κανονες της φυσικης και της μηχανικης ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ.
Σε ευχαριστω παντως γενικα που καταλαβαινεις το υφος μου,και τις προθεσεις μου.
οΠΩς ΚΑΙ ΤΟ BLOCK ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΑΠΟ ΤΟΥς ΕΠΟΠΤΕς ΤΟΥ.
Για διευκρινησεις ειμαι στην διαθεση ολων.
Και κατι ακομα για τις ημερες αυτες.
Τι κανουν ολα αυτα τα παλλικαρια με τις φιλτροχοανες οταν βρεχει και θελουν να ταξιδεψουν?
Τα κλειδωνουν σπιτι και πανε με αλλο μεσο.
Γιατι οταν η φιλτροχωανη τραβηξει νερο ,ΚΟΥΝΑς ΜΑΝΤΗΛΙ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ.
Αν ειναι ατμοσφαιρα ,πας με σιγουρια για υδραυλικη,αν ειναι τουρμπινα στα επομενα το πολυ
10 χιλιομετρα αρχιζεις και καις λαδια απο το αποτομο ΑΤΣΑΛΩΜΑ ΤΗΣ ΦΤΕΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΛΥΦΟΥς ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 800 ΒΑΘΜΟΥς ΨΥΧΡΟΤΕΡΟ
Μην το συνεχισω παρακατω, Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
ριξε μια ματια εδω http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=6 τα μελη που με ξερουν,ξερουν πολυ καλα οτι δεν θελω να διαφημησω το προιον αλλα ουτε εχω καποιο κερδος απο ολο αυτο....
με αυτον τον καιρο και πολυ χειροτερο νερο δεν θα παρει εκει πανω που ειναι η φιλτροχοανη αλλα ουτε ειναι τοση δυνατη η δυναμη αναροφησης ωστε να ερθει το νερο εκει πανω απο την σωληνα!!!
οσο για την φυσικη και την μηχανολογια μπορει να μην ξερω τοσα πολλα και φυσικα δεν θα αρνηθω κατι απο οσα λες αλλα πως εξηγεις την αυξηση δυναμης στον δρομο και οχι στο δυναμομετρο γιατι εκει δεχομαι οτι μπορει να παιζουν πολλα!!!
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Δεν ξέρω αν ένα φίλτρο η μία χοάνη δίνει άλογα στον κινητήρα...αλλά σίγουρα δεν φέρνει και την καταστροφή. Εγώ έχω πάει με τη χοάνη σε βροχές, χιόνια, παραλίες που σίγουρα θα ρούφαγε σκόνες από την αμμουδιά, και πρόβλημα δεν είχα (φροντίζω βέβαια να την καθαρίζω τακτικά). Ούτε από τα όσα μέλη είμαστε εδώ με χοάνες ακούστηκε ποτέ κάτι τέτοιο. Το ότι κάποιες παράμετροι αλλάζουν με την αλλαγή του μαμά φίλτρου σίγουρα ισχύει όπως λέει ο KARBY αλλά δεν νομίζω να είναι ικανό αυτό να δημιουργήσει πρόβλημα, διαφορετικά θα είχαν γεμίσει τα συνεργία από αυτοκίνητα που τους προκάλεσε βλάβη η αλλαγή φίλτρου.  

Στις επιδόσεις τώρα, δεν μπορώ να πω πολλά κυρίως γιατί το πορτοφόλι μου δεν σηκώνει πειράματα για να τις δω με τα μάτια μου στο δικό μου αμάξι. Απλά να ρωτήσω το εξής:

Από τα μέλη που όντως το επιχείρησαν και πήγαν και πήραν μετρήσεις σε δυναμόμετρα, σε συνδυασμό με δοκιμές στο δρόμο, γιατί να μας πούνε ψέματα? Θα μου πείτε πολλές φορές σε δυναμόμετρα κλέβουν...όλοι όμως? Δεν υπάρχει ένας κακομοίρης που να κοιτάει να σου πει τα πράματα ως έχουν ακόμα και αν απογοητευτείς? Μην μπαίνουμε στο τρυπάκι του "όλοι είναι κλέφτες και όλοι κοιτάνε το marketing και πως να σου αρπάξουν λεφτά". Επίσης οι πραγματικές αλλαγές που είδαν κάποιοι στο δρόμο πού οφείλονται? Σίγουρα το αμάξι δεν πέταξε από τη μία μέρα στην άλλη αλλά έχουν αναφερθεί αλλαγές από πολλούς εδώ, έστω κι αν ήταν μικρές.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Παλλικαρια παω πασσο.
Δεν θα μπω στη διαδικασια να εξηγω με ολοκληρα κατεβατα και ωρες γραψηματος οτι αυτα δεν ισχυουν.Ειναι απλα τα πραγματα.Οταν μιλαμε για διαφορες μεταξυ δυο ιδιων (που ποτε δεν ειναι)
αυτοκινητων μιλαμε για να τα πουμε στη γλωσσα της πιατσας και της κοντρας ,τουλαχιστον δυο
καροτσες και βαλε.Αυτες ομως οι διαφορες  ειναι της ταξεως των 5 -10 ιππων ,σε ιδια κατα τα αλλα αυτοκινητα.Αυτες οι διαφορες απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΤΡΟΧΩΑΝΗ.
Αυτες οι διαφορες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ.
Διαφορες τετοιες υπαρχουν με μια ΚΟΜΠΛΕ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗ ΜΕΧΡΙ
ΤΕΡΜΑ ΠΙΣΩ .
Αυτες οι διαφορες υπαρχουν ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗς ΕΙΣΑΓΩΓΗς ΚΡΥΟΥ
ΑΕΡΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΝΣΟΡΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ.
Θα σας πω και κατι που σιγουρα ξερετε εφ οσον καποιες στιγμες ολοι εχετε στηθει
με ιδια αυτοκινητα με το δικο σας.
Σχεδον ποτε δεν πηγαινατε το ιδιο,ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕς .
Στον κινητηρα- ρυθμισεις ,στο στρωσιμο,στα λαδια που χρησιμοποιει ο καθενας,
και εν τελει ΣΤΙς ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕς ΑΤΕΛΕΙΕς ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑς ΤΟ ΑΜΑΞΙ.
Εχω ενα leon cupra μοντελο 2007 ΑΨΟΓΟ ΣΤΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ.
Ο κατασκευαστης λεει οτι ειναι 240 αλογακια.
Ξενα fora λενε οτι δυναμομετρημενα πολλα αυτοκινητα ειναι 222 αλογα στο τροχο.
Το δικο μου δυναμομετρημενο σε τρια διαφορετικα δυναμομετρα εδειξε απο 248 μεχρι 259
το ποιο αισιοδοξο.
Στο δρομο γραφει 270 σκαρτα.Ξερεται τι συμβαινει?
Ειμαι και τυχερος αλλα και προσεχτικος σε οτι κανω.
Με αυτα θελω να πω το εξης.
Το μετρο συγκρισης τι κανει στο δρομο η στην κοντρα ειναι ατυχες.
Πολλα πραγματα τα νομιζουμε.
Οι φιλτροχοανες σκετες ΔΕΝ ΘΑ ΤΙς ΔΕΙΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
πλην των περιπτωσεων ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΤΡΙΦΤ Η DRAG RACE.
Αρκετα ομως σας ζαλισα  και εγκαταλειπω.
Αρκει και μονο να σας υποψιασα για ορισμενα πραγματα εμενα μου αρκει.
Αλλωστε τα fora αυτο το νοημα εχουν.
Ν α λενε ολοι την γνωμη τους και τις γνωσεις τους.
Οι αλλοι μπορουν να κρινουν.
Μεγαλα παιδια ειμαστε,αν και εγω ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 56 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
καμια φορα η ημιμαθεια λενε ειναι χειροτερη της αμαθειας.  Μια χοανη ή ενα φιλτρο πανελ ΔΕΝ φερνει τοσο "καταστροφικες" ή "φοβερες και τρομερες" αλλαγες που δεν μπορει ο εργοστασιακος εγκεφαλος να ανταπεξελθει. μην τρελαθουμε τωρα.  υπαρχουν απειρα φιεστα που εχουν αλλαξει φιλτρο ή και εξατμιση με τα αναλογα κερδη ΧΩΡΙΣ να βαλουν προγραμμα. και με προγραμμα το 16αρι θα παρει λιγο απο fine tuning αλλα αυτο ειναι κουβεντα για αλλο τοπικ


δεν ειναι αναγκη να τρομοκρατουμε τον κοσμο. λιγη προσοχη θελει και μιας καλης ποιοτητας χοανη ή πανελ.  και ΟΧΙ , το 1/14  ή 14,7:1 συμφορουμητη καρμπυ ειναι το τελειο μιγμα ΜΟΝΟ στο ρελαντι και ΠΟΤΕ δεν μπορει ΚΑΝΕΝΑΣ εγκεφαλος να το πιασει (τουλαχιστον σταθερα). Αν εχεις τοποθετησει καποιο οργανο υψηλης ακριβειας θα εχεις παρατηρησει οτι οι τιμες δεν ειναι ΠΟΤΕ σταθερες γιατι παντα αλλαζουν οι ποσοτητες αερα, βενζινης, θερμοκρασια μπεκ , εισαγωγης κλπ και η τιμη ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΗ.

Αυτο που μαλλον (?) ηθελες να γραψεις ειναι για την τιμη ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ του γκαζιου οπου για μεγιστη αποδοση κυνηγαμε ενα 12.6 αντε βαρια 13.1-13.3 ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ ξανα λεω

σε αυτο που θα συμφωνησω ειναι οτι μονο με χοανη δυσκολα να παρεις 5 αλογα , ή 7 παντα σε ατμοσφαιρικο.  με ΧΤΑΠΟΔΙ ελευθερο (χωρις γωνιες κουρμπες κλπ) στο 1.6 fiesta ti-vct μπορεις να δεις εως και 10 αλογα πανω. και βαζω στοιχημα οτι θελεις πανω σε αυτο

φιλικα λοιπον αυτη ηταν η αποψη μου
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Δεν θα διαφωνησω αγαπητε για το χταποδι οτι δεινει και 10 αλογα στον ατμοσφαιρικο.
Αν ομως δυναμομετρησεις θα δεις οτι η ροπη στρεψης παει κατα διαολου.
Και τα 10 αλογα τα παιρνει με την υπολοιπη ιστορια που ακολουθει στον καταλυτη και τα καζανακια αν μεινουν μεχρι τερμα πισω.
Οπως ισως κανενας δεν ΛΕΕΙ ,οτι ενα χταποδι απο μονο του στην ατμοσφαιρα ,συντομα φερνει την καταστροφη στις βαλβιδες εξαγωγης.
Δεν ειναι τυχαιο ,οτι πολλα ατοσφαιρικα οπως τα clio williams και τα μετεπειτα rs σε επιπεδο
ομαδας Ν κρατουσαν τα κλειστα μαντεμενια χταποδια
γιατι σιγουρα ξερεις οτι σε μια γρηγορη κλειστη διαδρομη ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΤΑ -ΑΣΕ
ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΟΠΕς.
Και εντελως πληροφοριακα ,ετσι για τη συζητηση ,οι τελευταιες εξελιξεις για τα ατμοσφαιρικα
για τις εξατμισεις ,ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩς ΑΔΙΑΒΑΣΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΖΑΝΙΑ ,ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΤΕΝΕς
ΕΞΑΓΩΓΕς ΜΕ ΣΧΗΜΑ 4-2-1 ,τον καταλυτη τερμα πισω στο προφυλακτηρα και η διαχειρηση
της εξατμησης ,ναι καλα διαβασες γινεται απο τον μεταβλητο του εκκεντρωφορου εξαγωγης.
ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΟΜΩς ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.
Και οσο για τις σταθερες τιμες ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΣΕ ΟΛΕς ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕς ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΝΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ PLENUM ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΡΚΕΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΟΙ ΦΙΛΤΡΟΧΩΑΝΕς ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Καλημερα και απο εμενα...
Ξανατονιζω σε ολους και ακομα και σε εμενα οτι δεν εχουμε καμια κοντρα απλα κανουμε κουβεντα και παραθετουμε γνωμες-γνωσεις για να βρουμε μια ακρη :)

για να μην παρεξηγηθω οταν ειπα οτι με εξατμηση βλεπουμε 8-9  αλογα επανω εννουσα με ολοσωμη...απο χταποδι και μετα!!!συγκεκριμενα με miltec 4-1 εχουμε δει 8 αλογα επανω και με 4-2-1 χειροποιητη απο exhaust center 9 αλογα επανω ...με ηδη φορεμενη φιλτροχοανη και χωρις προγραμμα...μαλιστα για την 4-2-1 μιλαμε για το δικο μου αμαξι...το εχω χωρις προγραμμα και με φιλτροχοανη για περισσοτερα απο 50.000 χλμ και φυσικα χωρις το παραμικρο προβλημα!!οπως επισης δεν ειπα ποτε για 5 αλογα + απο την φιλτροχοανη...το πολυ να παρεις 4 και αυτο πολυ αισιοδοξα!!!!
και δεν μιλαμε ουτε για 2 καροτσες στον δρομο...αντε να παρεις παλι αισιοδοξα ενα αμαξι που και παλι δεν...αυτες  ειναι οι αλλαγες που θα δεις!!!
οχι ομως οτι ολα αυτα ειναι καταστροφικα για το αμαξι...δεν καταστρεφεις κατι με το να βαλεις μια φιλτροχοανη...φυσικα και οπως ειπες παρα πανω δεν ξερω περισσοτερα απο τον κατασκευαστη και ουτε ειμαι περισσοτερο γνωστης...απλα μην ξεχνας οτι πλεων οι κατασκευαστες θελουν να πετυχουν οικονομια και λιγοτερα καυσαερια και για αυτο προτημανε να κοψουν κατι ...
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Τελειως ενημερωτικα ,γενικα οι φιεστακηδες δεν τυχαινει να εχουν προβληματα απο φιλτροχανες
γιατι απο τυχη καθαρα το κομματι της μετωπης οπου βρισκεται το φιλτροκουτι ειναι εντελως κλειστο.Με αποτελεσμα οταν μπει φιλτροχοανη δεν κινδυνευει απο νερα και βροχη.
Το ακριβως αναποδο συμβαινει με ολα τα vw που ολα τα μοντελα ειναι εντελως ανοιχτα εμπρος στην μασκα με αποτελεσμα τα νερα να πηγαινουν απ ευθειας στη οποια φιλτροχοανη.
Ομως στα φιεστακια η φιλτροχοανη παιρνει μπολικο και μονο ζεστο αερα.
Ξερουμε λοιπον ολοι οτι ο ζεστος αερας του μοτερ ειναι φτωχος σε οξυγονο αλλα και πολυ επιζημειος για τα τουρμπισια ειδικα το καλοκαιρι.
Γιαυτο λοιπον οι βελτιωτες του εξωτερικου χρησιμοποιουν αλουμινενιο φιλτροκουτι αλλα και
προβοσκιδα αερος που καταληγη κατω χαμηλα και πλαγια στον θολο.
Και να εξηγησω οτι οι εξαγωγες -χταποδια πρεπει να ειναι προσεγμενες στην ιδια διαμετρο με την εξοδο -διατομη των βαλβιδων εξαγωγης ,γιατι αν ειναι εστω και λιγο μεγαλυτερη η διαμετρος στην εξαγωγη δημιουργουνται στασιμα κυματα που χαλανε την ομαλη ταλαντωση του κυματος του καυσαεριου ,με αποτελεσμα την αυξηση της τοπικης θερμοκρασιας .
Ολοι λοιπον καταλαβαινουμε οταν αρχιζει και πυρωνει μια εδρα βαλβιδας τι θα γινει στη συνεχεια.
Τα 4-2-1 παντα δουλευουν καλλιτερα παντου γιατι εχουν να κανουν διαχειρηση με το μισο
φορτο καυσαεριων αλλα και με τους ποιο ταιριαστους ανα δυο χρονους λειτουργιας του μοτερ.
Γιαυτο βλεπουμε 4-1 σε πλαινες μονο για σιρκουι και αναβασεις ,και 4-2-1  για ραλλυ .
Τελος για τα τουρμπισια ειναι αστοχο μεχρι και ανοητο να φτιαχνουμε χταποδια  και μετα να τα
στρυμωχνουμε με την εδραση της τουρμπινας.Και μετα καποιοι καννιβαλλοι που τα κανουν
ρωτουν γιατι εχουν το φαινομενο serging.
ΟΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥς ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙς ΤΟΥΣ
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread