Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Καλησπέρα παιδια, επειδή είναι καιρός να αλλάξω φιλτροχοάνη (bmc έχω) και φιλτράκι αναθυμίασεων (ένα άπλο), τι προτείνετε? Και από που?
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
Καλημέρα. Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι να αντικαταστήσω το φίλτρο αέρα στο φιλτροκούτι του fiesta μου με φίλτρο ελευθέρας. Το θέμα είναι ότι μάλλον ψάχνω λάθος πράγμα. Εγώ νομίζω θέλω το πλαίσιο που μπαίνει στο φιλτροκούτι και όχι χοάνη ή βαρελάκι. Στο site της K&N βρίσκω 2 μοντέλα  το ένα είναι το 33-2853 και το 33-2840 .
Ψάχνω καλά ? Τι διαφορές έχουν?
* Τα 2 μοντέλα που αναφέρω είναι για fiesta v και όχι vi αλλά νομίζω το ίδιο θα είναι... κάνω λάθος?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
manos.m said:
Καλημέρα. Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι να αντικαταστήσω το φίλτρο αέρα στο φιλτροκούτι του fiesta μου με φίλτρο ελευθέρας. Το θέμα είναι ότι μάλλον ψάχνω λάθος πράγμα. Εγώ νομίζω θέλω το πλαίσιο που μπαίνει στο φιλτροκούτι και όχι χοάνη ή βαρελάκι. Στο site της K&N βρίσκω 2 μοντέλα  το ένα είναι το 33-2853 και το 33-2840 .
Ψάχνω καλά ? Τι διαφορές έχουν?
* Τα 2 μοντέλα που αναφέρω είναι για fiesta v και όχι vi αλλά νομίζω το ίδιο θα είναι... κάνω λάθος?

Γιατι ρωτας βρε Μάνο, αφού το λεει: το 2840 είναι για το DIESEL και το 2853 είναι για βενζίνη.

Αμαρτία!!!! :D :D :D
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Θα ηθελα να βαλω και εγω μια φιλτροχοανη αλλα χειροποιητη οχι κιτ γιατι θα μου βγει πολυ ακριβα αλλα δεν ξερω τη διαμετρο του σωλήνα  απο την πεταλουδα  η φιλτροχοανη θελω να καταληγει στο δεξιο φαναρι διπλα στην μπαταρια.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
400856d1281088929-ford-fiesta-1-6-ideas-mods-dsc_0336.jpg


εναν μαυρο κολάρο "Γ" θα παρεις απο απο σπυρου πατση σε μαγαζί με ανταλλακτικά αυτοκινήτου, με διάμετρο εσωτερική 60 χλστ (Φ60) με τον αντίστοιχο κολιέ. το ένα ακρο θα το βαλεις στην πεταλούδα, στο άλλο θα βάλεις  ένα φαλτσο κομμάτι σκληρό γκρί σωλήνα υδροροής Φ60 (απο καταστημα με είδη μπάνιου) και πάνω σε αυτο θα σφίξεις την universal χοάνη. Καλύτερα παρε πρώτα το κολάρο "Γ" και το σωλήνα της υδροροής και μετά βρες χοάνη.

Ασφαλίζεις με ένα χοντρό δεματικό (τάιραπ)

Η χοάνη σου πρέπει να πλένεται μια φορά το χρόνο και να λιπαίνεται με ειδικό λάδι σε σπρέυ  για φίλτρα.

Αν δεν υπάρχει λάδι για φίλτρα αναμιγνυεις σε ένα δοχείο με ψεκαστήρα (σπρευ) λάδι ATF (κόκκινο χρώμα) με βενζίνη (σε αναλογία 1-1) και έτοιμο το σπρέι για φίλτρα.

εναλλακτικά μπορεις να χρησιμοποιήσεις και το σωλήνα της μάνας του (όπως φαίνεται στην εικόνα) και το σωλήνα υδροροής), αλλα επείδή ο μαμα σωλήνας είναι 55χλστ, θα πρέπει να μπεί σκληρός σωλήνας που να αυξάνει σε διάμετρο (νομίζω υπάρχουν τέτοια κομάτια σε υδροροές, δε θυμαμαι πως λέγονται.

το κόστος του μαύρου κολάρου είναι 10 ευρω και η σωλήνα υδροροής κάνει 2 ευρω περίπου. Χοάνη μπορεις να βρείς της πλάκας με 30 ευρω, μπορεις να  παρεις και επώνυμη με 80, διαλέγεις και παίρνεις.

κρύο αέρα θα παίρνει απο τη μετώπη, ππροσπάθησε να βάλεις το φίλτρο κοντά στη γρίλια που θα μείνει όταν αφαιρεθούν όλες οι μαμα σωληνώσεις αέρα
 

mk6 1.6

Rookie
May 26, 2010
33
0
6
Παιδια γνωριζει καποιος ποση διαφορα υπαρχει στην καταναλωση αν εχουμε χοανη η φιλτροκουτι?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Με τον ίδιο τρόπο οδήγησης, θεωρώ ότι η χοάνη καταναλώνει 0,2-0,3 λίτρα ανά 100 χλμ λιγότερα. Επειδή όμως ο ήχος σε προκαλεί να πατήσεις πιο βαθιά το γκάζι, πιθανόν συνολικά να αυξάνεται η κατανάλωση.

Υ.Γ. Εν τω μεταξύ, στη φωτογραφία που ανέβασε ο Alex παραπάνω, τι κάλυμμα είναι αυτό μπροστά στη μετώπη; Μιλάμε για fiesta, δε μπορώ να βρω διαφορά από το μηχανοστάσιο του δικού μου στη φωτογραφία, παρά μόνο αυτό το κάλυμμα..
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
mk6 1.6 said:
Παιδια γνωριζει καποιος ποση διαφορα υπαρχει στην καταναλωση αν εχουμε χοανη η φιλτροκουτι?

Η διαφορά είναι όσο και η ποσοστιαία διαφορά στην συνολική ροή αέρα, αφού αυτομάτως η ECU διαβάζει τον αέρα και προσαρμόζει τον ψεκασμό ώστε να επιτυγχάνονται τα ίδια AFRs. Άρα, αφού από το stock χάρτινο φίλτρο η απολύτως πιο ελεύθερη φιλτροχοάνη δεν προσφέρει πάνω από 3-4% περισσότερο αέρα, τόση είναι και η επιπλέον κατανάλωση βενζίνης.

Αυτό συμβαίνει σε όλες τις καταστάσεις closed-loop (όπου η ECU κοιτάει τους σένσορες και τους χάρτες), μόνο σε open-loop αγνοεί την επιπλέον ποσότητα αέρα. Άρα αφού τα αυτοκίνητα περνάνε >95% του χρόνου τους σε closed-loop, το 4% μεταφράζεται σχεδόν αυτούσιο σε αυξημένη κατανάλωση βενζίνης. Πόσο έχεις τώρα με χάρτινο φίλτρο, π.χ. 7lt/100χλμ ? Τότε με μια φιλτροχοάνη steel mesh, και υποθέτοντας ceteris paribus, το πολύ να πας στο 7,3lt/100χλμ.
 

mk6 1.6

Rookie
May 26, 2010
33
0
6
Eυχαριστω πολυ για τις απαντησεις!Βασικα φοραω χοανη εδω κ χρονια κ ελεγα να ξαναγυρισω στο εργοστασιακο φιλτροκουτι μηπως κ γλιτωνα κατι..
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Κάτι φίλτρα που (υποτίθεται) αποδίδουν από 4-15%, είναι σαν τα απλά-χάρτινα και εγκαθίσταται κανονικά στο χώρο του (απλού) φίλτρου πράγματι αποδίδουν;
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
manos.m said:
Καλημέρα. Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι να αντικαταστήσω το φίλτρο αέρα στο φιλτροκούτι του fiesta μου με φίλτρο ελευθέρας. Το θέμα είναι ότι μάλλον ψάχνω λάθος πράγμα. Εγώ νομίζω θέλω το πλαίσιο που μπαίνει στο φιλτροκούτι και όχι χοάνη ή βαρελάκι. Στο site της K&N βρίσκω 2 μοντέλα  το ένα είναι το 33-2853 και το 33-2840 .
Ψάχνω καλά ? Τι διαφορές έχουν?
* Τα 2 μοντέλα που αναφέρω είναι για fiesta v και όχι vi αλλά νομίζω το ίδιο θα είναι... κάνω λάθος?
Τελικά εγκαταστάθηκε; και τί αποτέλεσμα έφερε;
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Έπειτα από έρευνα ακόμα δεν αποφάσισα αν θα εγκαταστήσω και τί. Με τόσα που διάβασα στο διαδίκτυο και τόσα που άκουσα και ερώτησα...Κάποιοι ισχυρίζονται σαν θετικά ότι τα χάρτινα (paper τύπου) είναι τα πιο εντάξει (ιδίως για το φιλτράρισμα και ότι δεν διαπερνάνε ακαθαρσίες στην μηχανή), ότι είναι πιο προσιτά στην τιμή και ότι οι αυτοβιομηχανίες για τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτά εγκαθιστούν όποτε είναι και πιο έγκυρα,σαν αρνητικά ισχυρίζονται ότι δεν επιτρέπουν μεγάλη πιο αποδοτική εισαγωγή αέρος και ότι αν φθαρούν πολύ ή γεμίσουν με ακαθαρσία τότε είναι επιβλαβή, κάποιοι ισχυρίζονται ότι τα σπογγώδη (foam-τύπου σφουγγάρι) ,είναι τα πιο ασφαλή σε σύγκριση με άλλα και όχι όμως όπως τα χάρτινα και με πιο αποτελεσματική απόδοση, σαν αρνητικά ότι κάποιοι (ολίγοι) ισχυρίζονται ότι δεν αντέχουν για πολύ και διαλύονται. Στην Ελλάδα ιδίως και δή για όσους διαμένουν εκτός Αττικής είναι πιο δύσκολη η εύρηση τους και κάποιοι συνιστούν τα γάζας ,ισχυρίζονται σαν θετικά ,ότι παράγονται από πιο μεγάλες και αναγνωρίσιμες εταιρείες, είναι πιο δοκιμασμένα και ότι βελτιώνουν την απόδοση, σαν αρνητικά πολλοί ισχυρίζονται για βλάβη στους αισθητήρες (MAF και τα λοιπά) εξ αιτίας πιο πολύ του λιπαντικού τους (το οποίο λιπαίνει την γάζα για κατακρατηση και φιλτράρισμα) Ωστόσο ότι δεν κατατρατά και φιλτράρει όπως τα χάρτινα και διαπερνά πιο πολύ ακαθαρσία στην μηχανή. Προβληματισμός...
 
Last edited:

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το πιο value for money είναι το πλενόμενο γάζας στη θεση του εργοστασιακού, αλλα πρέπει να καθαριζεται και να λιπαίνεται επιμελώς κάθε 10.000 χλμ τουλάχιστον, για να συγκρατει σωστά τα μικροσωματίδια.

Το αγοράζεις μια φορά και αποσβαίνει την αξία του σε σχέση με το χάρτινο σε 100.000 χλμ, ενω έχεις και κατι ψιλά στην απόδοση, ειδικά αμα τραβηξεις και καμια τρυπα στο φιλτροκούτι που θα συνδεεται με κρύο αέρα απο τη μετωπη.

φιλτρο πάνελ με διευρυνση της εισαγωγής κρύου αέρα στο εργστασιακό φιλτροκούτι ανταγωνίζεται επάξια προϊόντα με πολλαπλάσια αξία.

δεη είναι δύσκολη η ιδιοκατασκευή, μια τρυπα μεγάλη κάνεις στη θέση της εργοστασιακής παροχής οριακά στη διάμετρο του σωλήνα σπιράλ Φ60 (5 ευρω το μέτρο), λιγο πιστόλι θερμοκόλησης στην ένωση εξωτερικά (αφου τριφτεί καλά η περιχή και καθαριστεί) και λιγο δεματικά για την ακινητοποίηση της σωλήνας.

Μη σας κάνον το μάγκα οι μάστορες και οι πωλητές πανακριβων κιτ εισαγωγής. :D
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Ευχαριστώ για την συμβουλή.
Και οι σπόγγοι (τύπου foam) είναι πλενόμενοι και νομίζω όμοιας -πιθανόν- και καλύτερης ποιότητος.
Για να γίνει όμως αυτή η ιδιοκατασκευή πρέπει να γνωρίζει κάποιος αρκετά τεχνικά τα οποία πολλοί δεν γνωρίζουν ή και αν γνωρίζουν δεν το πράττουν, διότι πιθανόν να γίνει κάτι στραβό, κάποια βλάβη και να πληρώσουν πολύ περισσότερα για την επισκευή συν το χρόνο, το χρήμα και την ταλαιπωρία. Ωστόσο, πρέπει να διαθέτουν και εργαλεία τα οποία δεν τα διαθέτει ο καθένας.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το συγκεκριμενο που περιγραφω θελει απλα ένα κοφτάκι, ένα ποτηροτρύπανο ξύλου Φ60 με 5 ευρω και ένα πιστολι θερμοκόλησης με άλλα 5 ευρω.

Συμφωνω οτι θελει καποια εξοικείωση με εργασίες, αλλά και αυτη με προσεκτικά βήματα και ενασχόληση αποκταται.

Γενικά για να πλατιάσω λίγο, δε πιστευω οτι καποιοι άνθρωποι είναι πιο ικανοί και τα καταφέρνουν ή έχουν κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο αλλα απλά το έχουν προσπαθήσει περισσότερο. 
Δεν υπάρχει "όριο" ικανότητας, ειναι αυτο που λέγανε οι παλιοι "δεν υπαρχει το δε μπορώ, αλλα το δε θέλω". Ειναι δηλαδή θέμα θέλησης.

Ξέρω οτι πολλοί θα διαφωνήσουν και θα πουν για παράδειγμα, οτι "εγω δεν ξέρω αγγλικά για να ψαξω πχ βιντεο στο youtube για το πως γίνεται το κάθετι", αλλα και αυτό δεν ισχύει γιατι όποιος θέλει μαθαίνει Αγγλικά. 

Ξέρω πάρα πολλά ικανά παιδιά που βάζουν πλαφον στις δυνατότητες τους επειδή τους αρέσει να δικαιολογύν την ... τεμπελια τους, όχι μόνο στα μηχανικά, αλλα σε όλα τα ζητήματα. Άλλα παιδιά πάλι σταματούν την προσπάθεια να γίνουν καλύτεροι στην εργασία τους γιατι υποστηρίζουν οτι για να πετύχεις κάτι πρέπει να έχεις μόνο βίσμα. Αλλά και αυτό δεν ισχύει γιατι μακροπρόθεσμα οποιοδήποτε "βισμα" δε μπορει να υποκαταστήσει την εργασιακή ανεπάρκεια.

Υπ' οψιν δε τα λέω αυτα επι προσωπικού, αλλα γιατι πολλές φορές βλέπω νεαρά παιδια να αρνούνται να "παλέψουν" επειδη δεν έχουν βίσμα, ή δεν έχουν λεφτά, ή πιστευουν οτι δε θα τα καταφέρουν.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Και κατά πόσο αυτό δύναται να αυξήσει την απόδοση; Πόσο το φίλτρο μόνο και πόσο με αυτή την ιδιοκατασκευή;
 

jamaran

Newbie
Oct 30, 2011
3
0
0
Καλημέρα,

μου χαρίσανε μια φιλτροχοανη pipercross χωρίς όμως σωλήνα. Ξέρει κάποιος να μου πεί τί διάμετρο σωλήνα θα πρέπει να παρω για να την βάλω σε fiesta S του 2006;
Ευχαριστώ.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
jamaran said:
Καλημέρα,

μου χαρίσανε μια φιλτροχοανη pipercross χωρίς όμως σωλήνα. Ξέρει κάποιος να μου πεί τί διάμετρο σωλήνα θα πρέπει να παρω για να την βάλω σε fiesta S του 2006;
Ευχαριστώ.
Αν θέλεις διάβασε τα προηγούμενα σε αυτό το θέμα, μήπως γράφουνε κάτι σχετικό.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread