Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Ναι, έχεις δίκιο, μπαίνει και αέρας μαζί. Αλλιώς δεν θα υπήρχαν αναθυμιάσεις.
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Ευχαριστώ πολύ φίλε, έχω μια απορία. Στο δεύτερο σωληνάκι που έβαλες πάνω το φιλτρακι, είναι απαραίτητο; Δηλαδή, αν δεν έβαζες τίποτα εκεί, κλειστή τάπα, θα έμεναν όλα μέσα, ούτε θα μυριζε, ούτε θα λερωνε. Είναι κάτι που μου διαφεύγει; Και πάλι ευχαριστώ για το video.
Στο δεύτερο σωληνάκι που είναι η έξοδος πλέον δεν μυρίζει καθόλου η χοανίτσα όπως μύριζε όταν την είχα πάνω στο ψευτοκάπακο, η διαδρομή είναι αρκετά μεγάλη και το δοχείο κρατάει τις περισσότερες οσμές και το λάδι απο τις αναθυμιάσεις. Την χαονίτσα την έβαλα καθαρά για εμφανιση και απλά για να υπάρχει φυσική κυκλοφορία του αέρα.

Η PCV είναι βαλβίδα, δεν μπορείς απλά να την ταπώσεις, θα ανεβάσει πίεση μέσα στο καπάκι και θα έχεις άλλα παρατράγουδα. Η PCV πρέπει να αποσυμπιέζει, είτε στην εισαγωγή είτε στον αέρα.
εμμ βασικά PCV βαλβίδα έχει στις αναθυμιάσεις του στροφαλοθάλαμου που είναι στο κάτω μέρος του κορμού τις οποίες αυτές τις ρίχνω μέσα στο μοτέρ μέσω της πολλαπλής όπου και χρειάζεται υποπίεση για να ανοίξει και να απομακρυνθούν σωστά. οι αναθυμιάσεις του ψευτοκάπακου δεν είχαν ποτέ PCV βαλβίδα άρα δεν χρειαζόταν υποπίεση αφού αν δεν κάνω λάθος είχαν ένα σωληνάκι απλό που πήγαινε στο μαμά φιλτροκούτι που ήταν από πάνω. Βέβαια και σε αυτή την περίπτωση υπήρχε μια στοιχειώδη υποπίεση αλλά καθώς βγαίνει από ψηλά και καταλήγει προς τα κάτω που έχω το δοχείο η βαρύτητα πιστεύω είναι αρκετή για να τα μεταφέρει μέσα στο δοχείο. Όταν έβγαλα το παλιό σωληνάκι ποτίσματος του είχα ήταν γεμάτο λαδίλα άρα δουλεύει σαν εφαρμογή.

Θα μπορούσα επίσης εκεί που έχω το ταφ που ενώνει την βαλβίδα του στροφαλοθάλαμου με τις 2 υποπιέσεις της πολλαπλής Puma να συνδέσω με έναν ακόμα σύνδεσμο και τις αναθυμιάσεις του ψευτοκάπακου για να έχει και πιο σωστή υποπίεση και χωρίς να υπάρχει λόγος ύπαρξης του δοχείου. Αλλά επέλεξα να το κάνω έτσι γιατί μου άρεσε το δοχείο σαν αξεσουάρ αλλά και καθώς δεν ήθελα να επιβαρύνω τον κορμό με επιπλέον αναθυμιάσεις και λαδίλα.

Ίσως το πιο σωστό από όλα θα ήταν στο δοχείο των αναθυμιάσεων την έξοδο να την βάλω είτε στο κολάρο πριν την πεταλούδα ώστε να δημιουργηθεί μια υποπίεση που ενδεχομένως θα βοηθούσε να κυκλοφορήσουν καλύτερα οι αναθυμιάσεις προς το δοχείο αφου πια δεν θα υπάρχει η λαδίλα η οποία θα παραμένει μέσα στο δοχείο.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Δεν είδα το video οπότε δεν ξέρω τι ακριβώς έχεις κάνει, αλλά όλα αυτά τα συστήματα αναθυμιάσεων δεν πρέπει να ταπώνονται γιατί όλα λειτουργούν υπό πίεση, είτε positive (από την συμπίεση) είτε negative (από την εισαγωγή). Αν ταπωθεί λοιπόν, το λιγότερο κακό είναι να μην λειτουργεί σωστά το catch-can, και το χειρότερο να ανεβάσει πίεση στο ψευτοκάπακο και να αρχίζει να δακρύζει λάδι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Απλώς ρωτάω και εγώ για το vanακι μου που έχει πολλάαααααα χιλιόμετρα, ευχαριστώ παιδιά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Δεν είδα το video οπότε δεν ξέρω τι ακριβώς έχεις κάνει, αλλά όλα αυτά τα συστήματα αναθυμιάσεων δεν πρέπει να ταπώνονται γιατί όλα λειτουργούν υπό πίεση, είτε positive (από την συμπίεση) είτε negative (από την εισαγωγή). Αν ταπωθεί λοιπόν, το λιγότερο κακό είναι να μην λειτουργεί σωστά το catch-can, και το χειρότερο να ανεβάσει πίεση στο ψευτοκάπακο και να αρχίζει να δακρύζει λάδι.
ναι σκέφτομαι να συνδέσω την έξοδο από φίλτρο λαδιού στο κολάρο της χοάνης να δημιουργεί μια τυπική υπο πίεση
 
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Να σε ρωτήσω επειδή έχεις το 1.6 και ίσως ξέρεις. Κάτω από την μηχανή, μπροστά, περνάει ένας μεταλλικος σωληνας αριστερά από το καρτερ. Αυτός έχει λίγο λάδι και μου αφήνει μια σταμπα εκεί που παρκάρω. Μήπως ξέρεις τι είναι;
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
βγάλε μια φωτο ρε συ
 
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Καλύτερη δεν μπορούσα να βγάλω. Αυτός είναι ο σωληνας και κάπου ανεβαίνει στο πίσω μέρος της μηχανής.
βγάλε μια φωτο ρε συ
IMG_20211014_200458.jpgIMG_20211014_200458.jpg
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
μμμμμ της βαπορετας του στροφαλοθαλαμου αν δεν κανω λαθος ;; το θεμα ειναι γιατι σου τις πεταει κατω , κανονικα εχει μια βαλβιδα που παει στην εισαγωγη για να τραβαει με υποπιεση τις αναθυμιασεις προσπαθησε να δεις αν εχεις διαρροή απο εκει εμενα ειχε κοπει αυτο το σωληνακι
 
  • Like
Αντιδράσεις: Στέφανος
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Ευχαριστώ φίλε, με την πρώτη ευκαιρία θα πάω στον μάστορα να το δει. Μια σταγόνα μου αφήνει πάντως. Είμαι καινούργιος σε αυτό το μοτέρ και δεν ξέρω πολλά πράγματα.
 
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Να πω και μια χαζομάρα. Υπάρχει περίπτωση να είναι από το compresser του air condition, δηλαδη να πηγαίνει εκεί αυτός ο σωληνας; Το αναφέρω επειδή ξέρω ότι έχει πρόβλημα και του χρόνου θα μπει καινούργιος.
 
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
μμμμμ της βαπορετας του στροφαλοθαλαμου αν δεν κανω λαθος ;; το θεμα ειναι γιατι σου τις πεταει κατω , κανονικα εχει μια βαλβιδα που παει στην εισαγωγη για να τραβαει με υποπιεση τις αναθυμιασεις προσπαθησε να δεις αν εχεις διαρροή απο εκει εμενα ειχε κοπει αυτο το σωληνακι
22963505_4_b.jpg22963505_3_b.jpg
Post automatically merged:

Αυτός δεν είναι ο σωληνας που σου δείχνω; Εκεί που κουμπώνει πίσω είναι το υδραυλικό τιμόνι;
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
ναι φιλε σωστα λογικα ναι ειναι του υδραυλικου τιμονιου... κοιτα δεν εχει τυχει να με απασχολησει , γνωριζω αυτά που με εχουν απασχολήσει και αναγκάστικα να τα μαθω πληρώνοντάς τα και επισκευάζοντας τα ...
Post automatically merged:

δεν μου ελεγες να σου πουλήσω το δικό μου :p ναι φυσικά !!!
 
Last edited:
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Δεν ήθελα να στο στερησω, τόση δουλειά έχεις ρίξει. Fiesta 2006, 1.6, πενταπορτο.Το έχω ένα μήνα περίπου, θα ετοιμάσω παρουσίαση. Τώρα έχει παρέα και το vanακι, χα χα χα χα
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Δημήτρη να σε ρωτήσω, επειδή το έχεις κάνει εσύ. Με χτύπησαν πίσω στο προφυλακτηρα και έσπασε ένα κομμάτι. Μπαίνει από το S χωρίς καμία πατέντα; Αφού θα τον αλλάξω αναγκαστικά να
κοιτάξω γι αυτόν, μου αρέσει πολύ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and mk6car
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Οπότε τώρα αντε να βρεις τέτοιον. Μου έκαναν δήλωση, οπότε να συνεννοηθω και με τον φαναρτζη αν είναι πιο ακριβός να πληρώσω μια διαφορά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and dtsef
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Πήγα χτες στον φαναρτζη, είπε αντικατάσταση προφυλακτηρα και του είπα αν βάλω από το S ποια θα είναι η οικονομική διαφορά, θα μάθει τιμές και θα με πάρει. Επειδή δεν ξέρω από τιμές, θα μου βγει πολλά παραπάνω; Και συγνώμη παιδιά αν βγαίνω λίγο off topic.
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
και εγώ ακριβώς έτσι τον άλλαξα ! αν θυμάμαι καλά έδωσα περιπου 150 ευρώ από την τσέπη μου τότε !
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread