Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mariostrapo

Original poster
Rookie
Dec 30, 2021
17
1
3
Athina
Μοντέλο
MK8 ST
Καλησπέρα,
σε fiesta stline 2018 για αντικατάσταση αμορτισέρ, τι προτείνετε?
Εργοστασικά η Bilstein B?
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,010
153
63
Μοντέλο
MK6
Χαιρετε.
Τι χρηση;
Για απλη χρηση, απλα.
Για λιγο σκληροτερα kayaba excel g.
Για σκληροτερα Β8.
Αρα ειναι χαμηλωμενο εργοστασιακως;
 

mariostrapo

Original poster
Rookie
Dec 30, 2021
17
1
3
Athina
Μοντέλο
MK8 ST
Χαιρετε.
Τι χρηση;
Για απλη χρηση, απλα.
Για λιγο σκληροτερα kayaba excel g.
Για σκληροτερα Β8.
Αρα ειναι χαμηλωμενο εργοστασιακως;
Καλημέρα,
για απλή καθημερινή χρήση (αλλωστε ενα ταπεινό 1οοοαρακι είναι)
Το αυτοκι ειναι εργοστασιακό και δεν πρόκειται να χαμηλωθεί άρα θα χρησιμοποιηθούν τα ιδια εργοστασιακά ελατήρια.
Σκέφτομαι για τα Β6 για το λόγω ότι τα μαμα είναι κάπου στην ιδια τιμή , μπορεί και να φεύγουν και λιγο παραπάνω.
Ο δεύτερος λόγως είναι ότι σε 2 προηγούμενες Αλφα που είχα , με τα β6 είχαν μεταλλαχτεί τελείως χωρίς να χάσω σε άνεση.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,010
153
63
Μοντέλο
MK6
Ειναι ταπεινο χιλιαρακι φθανει 140-150-160 συν ιπποδυναμη.

Β6 τοτε αν θελεις.
 

mariostrapo

Original poster
Rookie
Dec 30, 2021
17
1
3
Athina
Μοντέλο
MK8 ST
Ειναι ταπεινο χιλιαρακι φθανει 140-150-160 συν ιπποδυναμη.

Β6 τοτε αν θελεις.
Συμφωνώ,.... αλλα πάντα θα υπενθυμίζει την απουσία των κυβικών και του 4ου κυλίνδρου.
 

vassot

Newbie
Nov 18, 2023
5
1
3
Μοντέλο
MK8
Σχετικά με τα Bilstein Β4 έχετε άποψη? Ειχα χρησιμοποιήσει B6 στο παρελθον και δεν μου άρεσαν αρκετά. Το παρατήρησα μαλιστα προσφατα σε ένα BMW 1 series ενος φιλου, ενω εχει καλή απορρόφηση, σε μικροανωμαλίες είναι σαν να χοροπηδαει και ειναι ενοχλητικό στο ταξίδι. Σαν να έχεις βάλει πολύ αέρα στα λάστιχα, κάτι τέοιο. Επισης τα γνησια εχουν κοντα στα 1000 € με τοποθετηση (τιμή αντιπροσωπίας με τοπ μαουντ) και η Sachs εχει μονο για πίσω. Τα δε Β6 δεν ειναι και φτηνα, νομίζω κοντά στα 700 € αγορά χωρις τοποθέτηση
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
81
48
44
Ιωάννινα
+1000 για τα kayaba excel G. Τελευταία είχα βάλει σε ένα golf που είχα το 2010. Πέρασε χθες ΚΤΕΟ.

-Πώς είναι τα αμορτισέρ?

-Όλα, πάνω από 70% (!)





Sent from my X19 using Tapatalk
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread