Nordvinden
Pro Member
Ολίνς, πρόφλεξ και ράιγκερ, δηλαδή 5 ή 6 ή 7 χιλιάρικα σε ανάρτηση, δίνουν εκείνοι, που ήδη φοράνε σέμια, μπλοκαδούρια δισκάτα, πολυπίστονα θηριώδη φρένα, κοντά κιβώτια και δε συμμαζεύεται.
Αυτοί πάνε τακτικά (κι όχι περιστασιακά) σε πίστες ή ειδικές και δεν υπάρχει περίπτωση να δουν μόνο -0,3" ή -0,2" στο γυρολόγιό τους σε σχέση με μαμά. Ξέρουν τι κάνουν και τι στόχο έχουν.
Τώρα, να 'χεις ένα καθ' όλα μαμά αυτοκίνητο, να πηγαίνεις πλυντήριο-καφετέρια και να μου θες να του φορέσεις μια Πένσκε ανάρτηση, προφανώς δε θα σε οδηγήσει πουθενά. Τα λεφτά σου πέταξες.
Όπως τα πετάς, όταν ένα μαμίσιο και τελείως βολτίσιο αυτοκίνητο το φορτώνεις με 100 ή 150 άλογα. Ακόμα κι αν έχεις βρει τρόπο να είναι αξιόπιστα, η ζημιά στην κινηματική του είναι εκτός κλίμακας.
Εκτός κι αν δώσεις άλλα τόσα και περισσότερα, για κορυφαία λάστιχα, φρένα, μπλοκαδούρια, ανάρτηση. Πράμα που οι περισσότεροι δεν κάνουν. Δεν τους ενδιαφέρει το κινηματικό κομμάτι. Τους ενδιαφέρει η πιστοποίηση των ίππων από το δυναμόμετρο και μέχρι εκεί.
Δηλαδή η κατοχή κι όχι η χρήση.
Για να ξαναγυρίσουμε στο ΦιέSTα, όλος ο ευρωπαϊκός ειδικός τύπος έλεγε εξ' αρχής ότι με ένα απλό προγραμματάκι, ήπιο τύπου Μάουντιουν ή Ριρίκας, γίνεται ακόμα καλύτερο κινηματικά, ενώ το Φόκους ST δεν αντέχει (κινηματικά) ούτε αυτό καν. Χειροτερεύει.
Οπότε τα 200 να τα πας 215 - 220, του κάνεις καλό. Το να τα πας 300 ή κοντά 400, όπως διαβάζω και φρίττω, σημαίνει ότι δε σ' ενδιαφέρει να οδηγείς, σ' ενδιαφέρει να συζητάς περί αριθμών, πολυθρονάτος σε καφετέρια. Εξ' ου και η αριθμολαγνεία.
Φυσικά, τα ίδια ΦΟΥΜΑΡΑ κινηματικά σού πουλάνε, όταν σου λένε για ελατήρια χαμηλώματος (κιτρινάκια ή κοκκινάκια, για να καταλάβουμε ότι πρόκειται για σοβαρές εταιρίες κατά τ' άλλα), και συ δε γνωρίζεις ή δε σ' ενδιαφέρει ότι καταστρέφεις κινηματικά το αυτοκίνητό σου, μειώνοντας διαδρομές και εξαναγκάζοντας τα ψαλίδια του να κάτσουν όπως να 'ναι. Σ' ενδιαφέρει μόνο το πώς φαίνεται στη φωτό.
Γι' αυτό και σου πουλάνε και όποια άκυρη (εφαρμοστικά) ζάντα. Για το θεαθήναι.
Γιατί έχουν πάρει χαμπάρι ότι σ' ενδιαφέρει το στατικό. Όχι το κινηματικό.
Αυτοί πάνε τακτικά (κι όχι περιστασιακά) σε πίστες ή ειδικές και δεν υπάρχει περίπτωση να δουν μόνο -0,3" ή -0,2" στο γυρολόγιό τους σε σχέση με μαμά. Ξέρουν τι κάνουν και τι στόχο έχουν.
Τώρα, να 'χεις ένα καθ' όλα μαμά αυτοκίνητο, να πηγαίνεις πλυντήριο-καφετέρια και να μου θες να του φορέσεις μια Πένσκε ανάρτηση, προφανώς δε θα σε οδηγήσει πουθενά. Τα λεφτά σου πέταξες.
Όπως τα πετάς, όταν ένα μαμίσιο και τελείως βολτίσιο αυτοκίνητο το φορτώνεις με 100 ή 150 άλογα. Ακόμα κι αν έχεις βρει τρόπο να είναι αξιόπιστα, η ζημιά στην κινηματική του είναι εκτός κλίμακας.
Εκτός κι αν δώσεις άλλα τόσα και περισσότερα, για κορυφαία λάστιχα, φρένα, μπλοκαδούρια, ανάρτηση. Πράμα που οι περισσότεροι δεν κάνουν. Δεν τους ενδιαφέρει το κινηματικό κομμάτι. Τους ενδιαφέρει η πιστοποίηση των ίππων από το δυναμόμετρο και μέχρι εκεί.
Δηλαδή η κατοχή κι όχι η χρήση.
Για να ξαναγυρίσουμε στο ΦιέSTα, όλος ο ευρωπαϊκός ειδικός τύπος έλεγε εξ' αρχής ότι με ένα απλό προγραμματάκι, ήπιο τύπου Μάουντιουν ή Ριρίκας, γίνεται ακόμα καλύτερο κινηματικά, ενώ το Φόκους ST δεν αντέχει (κινηματικά) ούτε αυτό καν. Χειροτερεύει.
Οπότε τα 200 να τα πας 215 - 220, του κάνεις καλό. Το να τα πας 300 ή κοντά 400, όπως διαβάζω και φρίττω, σημαίνει ότι δε σ' ενδιαφέρει να οδηγείς, σ' ενδιαφέρει να συζητάς περί αριθμών, πολυθρονάτος σε καφετέρια. Εξ' ου και η αριθμολαγνεία.
Φυσικά, τα ίδια ΦΟΥΜΑΡΑ κινηματικά σού πουλάνε, όταν σου λένε για ελατήρια χαμηλώματος (κιτρινάκια ή κοκκινάκια, για να καταλάβουμε ότι πρόκειται για σοβαρές εταιρίες κατά τ' άλλα), και συ δε γνωρίζεις ή δε σ' ενδιαφέρει ότι καταστρέφεις κινηματικά το αυτοκίνητό σου, μειώνοντας διαδρομές και εξαναγκάζοντας τα ψαλίδια του να κάτσουν όπως να 'ναι. Σ' ενδιαφέρει μόνο το πώς φαίνεται στη φωτό.
Γι' αυτό και σου πουλάνε και όποια άκυρη (εφαρμοστικά) ζάντα. Για το θεαθήναι.
Γιατί έχουν πάρει χαμπάρι ότι σ' ενδιαφέρει το στατικό. Όχι το κινηματικό.