Nordvinden said:
Το να βγάλει δύναμη ένα πρόγραμμα από στροφάρισμα και πίεση στο Θεό, είναι ο εύκολος (και ανασφαλής) τρόπος.
Manos7 said:
Αναμεσα στα 2 προγραμματα mountune, rica ξέρουμε ποιο ειναι το πιο επιθετικό αρα και το πιο γρηγορο; Αναφέρομαι σε αυτα τα 2 αφου δεν χάνεται η εγγύηση..
Καθώς έχω ένα ST πλέον στην κατοχή μου το οποίο αγοράστηκε έχοντας τοποθετημένο το πρόγραμμα Rica, ας παραθέσω την δική μου εκδοχή. Αυτό που αναγράφεται στην παράθεση είναι αυτό ακριβώς που κάνει η Rica. Το αμάξι δυναμομέτρηθηκε σε maha 206,8bhp και 289NM ροπή, όταν η Rica δηλώνει 220bhp και 320NM. Δεν μιλάμε δυστυχώς για 3-4 άλογα που χάθηκαν στο δρόμο για να μην γίνει θεμα, αλλά για 15 περίπου. Και είναι ένα πρόγραμμα που κοστιζει 700 ευρώ κοντά ετσι; Και ευτυχώς το δυναμόμετρο που πάω αποτυπώνει πολύ καλά και αυτά που βλέπω στον δρομο. Έτσι σε πάτημα με MP215 έφαγα 1 κολώνα και βάλε.
Σε επικοινωνία με τον Rica του έθεσα τα παραπονά μου και μου έστειλαν ένα update βασισμένο στην λειτουργία του mp215 το οποίο κατ' αυτούς σήκωσαν λίγο πίεση χαμηλά και ψηλά ώστε να πάρει κάνα άλογο. Όντως το αμάξι πήγε στα 215bhp και 303ΝΜ, αλλά πρόσεξα πως οι καμπύλες ροπής και ισχύος ήταν ΚΑΡΜΠΟΝ με της mountune!!! Eπιπλέον μετά από το update η κατανάλωση είχε ανέβει κατά 1 λίτρο, καθώς το αμάξι σήκωνε πίεση με το παραμικρό! Μετρώντας με dashcommand βρήκα πως peak boost είχε παραμείνει το 1,43 αλλά στο υπόλοιπο φάσμα είχα αύξηση 0,1 με 0,2 bar
Η δουλειά τους στα 1,0άρια είναι πολύ καλή αλλά δεν το πρόσεξαν ιδιαιτέρως το st. Το μόνο θετικό τους είναι πως έχουν καλή επικοινωνία.
Οπότε για μένα στο ερώτημα Rica vs Mountune ψηφίζω mountune και ας κοστίζει παραπάνω.