Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Oct 19, 2021
252
75
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, το αυτοκίνητο έχει διαφορά σε αίσθηση/στον δρόμο και κανείς δεν το αμφισβητεί.
Η αίσθηση δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος.
Αυτό που μετριέται είναι η ροπή η οποία είναι φυσικό μέγεθος.
Η ιπποδύναμη είναι μαθηματικό αποτέλεσμα = ροπή x στροφές.
Για να πάρεις σωστές μετρήσεις πρέπει η σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο να είναι όσο πιο κοντά στο 1:1, η 4η στο δικό σου είναι 0.943 και σωστά μετρήθηκε έτσι αλλά το δυναμόμετρο υπολόγισε τις τιμές ροπής/ιπποδύναμης με 4η 1.89.
Η αίσθηση και το χαμόγελο έχει μεγαλύτερη σημασία απο τους αριθμούς και συμφωνώ μαζί σου 100%, εφόσον όμως μετράμε καλό θα ήταν να παίρνουμε ασφαλή συμπεράσματα.
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Δεν μέτρησε με 1.89γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν δραματικό το νούμερο το πραγματικό, σχεδόν τον μισό δηλαδή . Αν δεις τιμές και από αλλά αυτοκίνητα στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο έχουν διάφορες τιμές που δεν ξέρω αν η τιμή ανταποκρίνεται στην σχέση μετάδοσης ή σε κάτι άλλο. Για παράδειγμα θα δείτε τιμές 2.64 κλπ σε άλλες δυναμομετρησεις. Συμφωνώ με αυτό που λες απλά μάλλον η τιμή που φαίνεται εκεί δεν είναι αυτή στην οποια αναφέρεσαι. Αν δεις κ την μέτρηση στο stock η τιμή της ροπής είναι ακριβώς όσο αναφέρει κ η εταιρία. Σε ευχαριστώ πάντως
Post automatically merged:

Ίσως κάποιος με παραπάνω γνώσεις από εμένα να μπορούσε να μας πει.
 
Last edited:
Oct 19, 2021
252
75
28
Μοντέλο
MK8
Δεν μέτρησε με 1.89γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν δραματικό το νούμερο το πραγματικό, σχεδόν τον μισό δηλαδή . Αν δεις τιμές και από αλλά αυτοκίνητα στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο έχουν διάφορες τιμές που δεν ξέρω αν η τιμή ανταποκρίνεται στην σχέση μετάδοσης ή σε κάτι άλλο. Για παράδειγμα θα δείτε τιμές 2.64 κλπ σε άλλες δυναμομετρησεις. Συμφωνώ με αυτό που λες απλά μάλλον η τιμή που φαίνεται εκεί δεν είναι αυτή στην οποια αναφέρεσαι. Αν δεις κ την μέτρηση στο stock η τιμή της ροπής είναι ακριβώς όσο αναφέρει κ η εταιρία. Σε ευχαριστώ πάντως
Post automatically merged:

Ίσως κάποιος με παραπάνω γνώσεις από εμένα να μπορούσε να μας πει.
Καλημέρα, η τιμή ροπής σε 1.0 ecoboost 125 ps είναι 170nm και όχι 199.9nm.
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Η τιμή αυτή είναι χωρίς το overboost. Από όσο ξέρω κ έχω διαβάσει τα 1.0 και από mk7 έχουν 17-18 κιλά ροπή και 20-21 κιλα ροπή στο overboost
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Αυτο που μου ειπε ειανι οτι πιστυει οτι ειναι σφικτο λογω του οτι το gpf ειναι μαλλον ετοιμο για αναπλαση και η καμπυλη θα διορθωθει μολις καθαρισει ήα κομα και κακη βενζινη θα επαιζε τον ρολο της. Λιγη θερμοκρασια στα καυσαερια παραπανω ειδαμε δεν γνωριζω για την AFR.

Εκανα ταξιδι εχθες κ προχθες, γεμισα 100αρα, στο δρομο που πατησα εχθες καιτου ανεβασα στροφες εως 6 και κατι το αμαξι δεν καταλαβα καθολου να μενει απο ιπποδυναμη μην σας πω και το αντιθετο. Πιστευω οτι ηδη μπορει να εχε λυθει το ζητημα. Η συμπεριφορα του, με την ροπη αυτ,η ειναι απλα τελεια, σε κανει να χαμογελας και στις χαμηλες σχεσεις και στις υψηλες οταν κανεις προσπεραση και δεν καταλαβαινεις ποτε τον περασες και πως καταπινει τα χιλιομετρα. Να ειμαι ειλικρινης δεν περιμενα τοση διαφορα στην οδηγηση. Η καταναλωση δεν αυξηθηκε παρόλο τα ανοιγματα κλπ

ΟΚ μπορεί να ήταν κάτι που συνέβη μόνο πάνω στο dyno και στο δρόμο μπορεί καν να μην το καταλάβεις.

Όσο για τις διαφορές, εγώ το λέω με πάσα βεβαιότητα, είναι η πιο δραματική αλλαγή (προς το καλύτερο) που έχω δει σε αυτοκίνητό μου που βελτίωσα, το πριν (100HP) με το μετά (~150HP) αφού έβαλα το τυπικό Stg1 της Superchips μέσω Bluefin είναι ο ορισμός του "μέρα με νύχτα" :D

Και η πλέον δραματική αλλαγή είναι στην τελική, όπου πριν έφτανε με το ζόρι (και αν) τα 180χαω, ενώ μετά είδα 220χαω άνετα και γρήγορα :eek:
 
Oct 19, 2021
252
75
28
Μοντέλο
MK8
Η τιμή αυτή είναι χωρίς το overboost. Από όσο ξέρω κ έχω διαβάσει τα 1.0 και από mk7 έχουν 17-18 κιλά ροπή και 20-21 κιλα ροπή στο overboost
Καλημέρα, το έχω διαβάσει για το overboost αλλά δεν το γράφει επίσημα η Ford.
Το overboost ενεργοποιείται υπο συνθήκες και όχι πάντα, εξαρτάται απο την σχέση στο κιβώτιο (όχι 1η-2α), απο την θερμοκρασία ψυκτικού απο τις επιστροφές του knock sensor το φορτίο κινητήρα κ.α.
Τα 1.0 ecoboost 125 ps έχουν στο calibration map στόχο ροπής που στα stock οχήματα είναι ρυθμισμένο απο το εργοστάσιο στα 170nm (180nm στα 1.0 ecoboost 140 ps) για να προστατεύει κινητήρα-μετάδοση.
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
ΟΚ μπορεί να ήταν κάτι που συνέβη μόνο πάνω στο dyno και στο δρόμο μπορεί καν να μην το καταλάβεις.

Όσο για τις διαφορές, εγώ το λέω με πάσα βεβαιότητα, είναι η πιο δραματική αλλαγή (προς το καλύτερο) που έχω δει σε αυτοκίνητό μου που βελτίωσα, το πριν (100HP) με το μετά (~150HP) αφού έβαλα το τυπικό Stg1 της Superchips μέσω Bluefin είναι ο ορισμός του "μέρα με νύχτα" :D

Και η πλέον δραματική αλλαγή είναι στην τελική, όπου πριν έφτανε με το ζόρι (και αν) τα 180χαω, ενώ μετά είδα 220χαω άνετα και γρήγορα :eek:
Θα συμφωνήσω ειδικά στο θέμα της τελικής, άνοιξα με 4η κ δεν έβλεπα να σταματα να ανεβαίνει.

Καλημέρα, το έχω διαβάσει για το overboost αλλά δεν το γράφει επίσημα η Ford.
Το overboost ενεργοποιείται υπο συνθήκες και όχι πάντα, εξαρτάται απο την σχέση στο κιβώτιο (όχι 1η-2α), απο την θερμοκρασία ψυκτικού απο τις επιστροφές του knock sensor το φορτίο κινητήρα κ.α.
Τα 1.0 ecoboost 125 ps έχουν στο calibration map στόχο ροπής που στα stock οχήματα είναι ρυθμισμένο απο το εργοστάσιο στα 170nm (180nm στα 1.0 ecoboost 140 ps) για να προστατεύει κινητήρα-μετάδοση.
Ναι δεν αναφέρεται ρητά εχεισ Απόλυτο δίκιο αλλά από την έρευνα που έχω κάνει κ συγκρίσεις κ από διάφορες δυναμομετρησεις είδα ότι πάντα είναι παραπάνω. Οι μετρήσεις που έβγαλα δεν είναι παράλογες για το μοντέλο που έχω πάντως αφού έχω δει κ μεγαλύτερες κ από pumaspeed για παράδειγμα.
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Ένα μικρό update: Άλλαξα βενζίνη και έβαλα bp 100, έκανα ένα ταξίδι και ξαναμέτρησα σήμερα. Τα αποτελέσματα είναι παρά πολύ καλύτερα και είναι και αυτά που βλέπω στο δρόμο. Στο αμάξι δεν αλλάχτηκε απολύτως τίποτα από την προηγούμενη φορά, εκτός του ότι σημερα η θερμοκρασία ήταν χαμηλότερη.
 

Attachments

  • B193FA24-1B26-4FA4-B7CD-03EE41952971.jpeg
    B193FA24-1B26-4FA4-B7CD-03EE41952971.jpeg
    2.7 MB · Προβολές: 43
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac, dtsef and Konstantinos.p

Κεραυνός

Pro Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
524
60
28
Πολυ δυνατο φαινεται. Ευχομαι ας το χαιρεσαι και ας το απολαμβανεις.
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Βγήκε όντως πολύ δυνατό από ότι φαίνεται. Να σαι καλά σε ευχαριστώ!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,851
50
48
43
Ιωάννινα
Θέλει κάτι αυτό το μοτέρ για να βγάλει κι αλλη δύναμη ψηλά, την πολλαπλή εισαγωγής την είδα καλή είναι, μάλλον θέλει εκκεντροφορο. Δε ξέρω αν αξίζει όμως για αλλά 15-20αλογα ψηλά το 700αρι που θα κοστίσουν οι εκκεντροφοροι

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

shumakos

New member
May 17, 2014
95
10
8
41
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Έχει βγάλει κάποια εταιρία βελτιωτικούς εκκεντροφόρους για τον 1000άρη; Πάντως μια ελεύθερη εξαγωγή turbo back με GPF delete και ελεύθερο καταλύτη είναι δοκιμασμένο ότι θα φτάσει στα 170 hp περίπου το αμάξι.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
669
150
43
Μοντέλο
MK6
Έχει βγάλει κάποια εταιρία βελτιωτικούς εκκεντροφόρους για τον 1000άρη; Πάντως μια ελεύθερη εξαγωγή turbo back με GPF delete και ελεύθερο καταλύτη είναι δοκιμασμένο ότι θα φτάσει στα 170 hp περίπου το αμάξι.
Μονο Μπούμπης θα μπορούσε να κάνει κάτι λογικά...
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Το μοτερ περιοριζεται πολυ από το Gpf και γενικα την εξαγωγή μου το ειπε και ο προγραμματιστής. Όπως είπε και ο shumakos παει ανετα 170 μετα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,851
50
48
43
Ιωάννινα
Το μοτερ περιοριζεται πολυ από το Gpf και γενικα την εξαγωγή μου το ειπε και ο προγραμματιστής. Όπως είπε και ο shumakos παει ανετα 170 μετα.
Σίγουρα θα κόβει και από κει στις ψηλές στροφες καθώς όσο πιο ψηλές στροφές τόσο περισσότερα καυσαέρια.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Theo66

MK7.5
Newbie
Jan 25, 2015
7
2
3
Μοντέλο
MK7.5
Καλησπέρα παιδιά!
Πρόσφατα μπήκε στο Fiesta μου (αρχική έκδοση 100ps) Intercooler της Airtec, ελεύθερο φίλτρο και εξάτμιση από downpipe μέχρι τελικό και 200αρη καταλύτη σε μαγαζί που έχουν βάλει και άλλα μέλη απ' όσο έχω διαβάσει. Πήγα για πρόγραμμα σε μαγαζί με καλή φήμη και που έχει πιάσει πολλά φιέστα και από εδώ.

Το αμάξι μπήκε στο δυναμόμετρο και μέχρι τις 4500 στροφές φαινόταν να τραβάει πολύ δυνατά αλλά στις 4500 είδαμε πως άρχιζε να επιστρέφει knocks και να ρίχνει το χρονισμό. Η ιπποδύναμη από κατακόρυφη άνοδο σε αυτό το ξεκινάει βουτιά.
Από 152 στις 4500 στα 138 στις 5500. Η βενζίνη μέσα ήταν 98άρα και το μείγμα πλούσιο. Peak αποτέλεσμα ήταν 152 άλογα.

Ο προγραμματιστής μου είπε ως πιθανές αιτίες είτε ότι κάτι παίζει με την εξάτμιση και δεν αφήνει αρκετή ροή στις υψηλές στροφές είτε ότι παίζει κακή βενζίνη. Μου φαίνεται πολύ περίεργο να είναι bottleneck η εξάτμιση δεδομένου ότι τόσα και περισσότερα βγάζει μόνο με το πρόγραμμα η μαμά!
Όσον αφορά την βενζίνη, πιθανό αλλά και πάλι μου φαίνεται τεράστια η διαφορά.

Έχετε καμία ιδέα τι να ζητήσω να ψάξουν? Μάλλον θα πάω στον Κακλαμάνο να ρίξει μια ματιά
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Καλησπέρα παιδιά!
Πρόσφατα μπήκε στο Fiesta μου (αρχική έκδοση 100ps) Intercooler της Airtec, ελεύθερο φίλτρο και εξάτμιση από downpipe μέχρι τελικό και 200αρη καταλύτη σε μαγαζί που έχουν βάλει και άλλα μέλη απ' όσο έχω διαβάσει. Πήγα για πρόγραμμα σε μαγαζί με καλή φήμη και που έχει πιάσει πολλά φιέστα και από εδώ.

Το αμάξι μπήκε στο δυναμόμετρο και μέχρι τις 4500 στροφές φαινόταν να τραβάει πολύ δυνατά αλλά στις 4500 είδαμε πως άρχιζε να επιστρέφει knocks και να ρίχνει το χρονισμό. Η ιπποδύναμη από κατακόρυφη άνοδο σε αυτό το ξεκινάει βουτιά.
Από 152 στις 4500 στα 138 στις 5500. Η βενζίνη μέσα ήταν 98άρα και το μείγμα πλούσιο. Peak αποτέλεσμα ήταν 152 άλογα.

Ο προγραμματιστής μου είπε ως πιθανές αιτίες είτε ότι κάτι παίζει με την εξάτμιση και δεν αφήνει αρκετή ροή στις υψηλές στροφές είτε ότι παίζει κακή βενζίνη. Μου φαίνεται πολύ περίεργο να είναι bottleneck η εξάτμιση δεδομένου ότι τόσα και περισσότερα βγάζει μόνο με το πρόγραμμα η μαμά!
Όσον αφορά την βενζίνη, πιθανό αλλά και πάλι μου φαίνεται τεράστια η διαφορά.

Έχετε καμία ιδέα τι να ζητήσω να ψάξουν? Μάλλον θα πάω στον Κακλαμάνο να ρίξει μια ματιά
Φιλε είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αν διαβάσεις και πιο πάνω, μετά από πρόγραμμα στον microchips κ είχα 98αρα shell προσφορα Τρίτης. Γέμισα 100αρα έκαψα ένα τεπόζιτο και μέτρησα πάλι και η γραφική ήταν εντελώς διαφορετική. Και εμένα έκοβε ακριβώς στις 4500 κ μου έριχνε αβανς.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Theo66

MK7.5
Newbie
Jan 25, 2015
7
2
3
Μοντέλο
MK7.5
Φιλε είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αν διαβάσεις και πιο πάνω, μετά από πρόγραμμα στον microchips κ είχα 98αρα shell προσφορα Τρίτης. Γέμισα 100αρα έκαψα ένα τεπόζιτο και μέτρησα πάλι και η γραφική ήταν εντελώς διαφορετική. Και εμένα έκοβε ακριβώς στις 4500 κ μου έριχνε αβανς.
Αρχικά ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Εντούτοις όμως εγώ είδα πιο δραματική πτώση από αυτό που είχες, και επίσης έχω περιφερειακά γι αυτό αναρωτιέμαι, η άλλη σκέψη είναι μήπως χρειάζεται καλύτερα μπουζί? Δες ενδεικτικά
 

Attachments

  • 20220504_145833.jpg
    20220504_145833.jpg
    89.7 KB · Προβολές: 17

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
122
30
28
Αρχικά ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Εντούτοις όμως εγώ είδα πιο δραματική πτώση από αυτό που είχες, και επίσης έχω περιφερειακά γι αυτό αναρωτιέμαι, η άλλη σκέψη είναι μήπως χρειάζεται καλύτερα μπουζί? Δες ενδεικτικά
Είναι πολύ πιο έντονο σε εσένα αλλά και πολύ περισσότερη η δύναμη από ότι φαίνεται. Το δικό μου φοράει ιριδίου μπουζί που δεν έχουν θέμα. Πάντως ο knock έχει να κάνει κ με την βενζίνη ξεκάθαρα από όσο ξέρω. Θα σου έλεγα να κάνει ότι έκανα και εγώ για αρχή με την αλλαγή βενζίνης και να κανείς κάποια χιλιόμετρα με 100αρα, και προσωπικά θα σου πρότεινα bp. Πάντως με ενδιαφέρει πολύ να μάθω τελικά αν θα σου πουν κάτι άλλο, διότι είχα ακριβώς την ίδια συμπεριφορά, στις ίδιες στροφές, με πρόγραμμα στον ίδιο προγραμματιστή κ λύθηκε μόνο του αν και ακόμα γίνεται flat στις 4500 αντί να ανεβαίνει ακόμα όπως γίνεται σε αλλα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread