Καλησπέρα, χωρίς να θέλω να σε τρομάξω καλό θα ήταν να βάλεις 3 μπουζί καινούργια (σφίξιμο με δυναμόκλειδο 30nm αν θυμάμαι καλά). Έχω δεί πολλές φορές ακίδες να λιώνουν και να πέφτουν στον χώρο καύσης.Σωστά πέφτουν τα αβανς στις 4500 και περιμέναμε παραπάνω άλογα. Το αμάξι έχει 20.000 χιλιόμετρα κ δεν έχω αλλάξει μπουζί ακόμα. Δυο είναι τα ενδεχόμενα ή το gpf είναι έτοιμο για ανάπλαση ή το καύσιμο δεν ήταν καλό. Θα ξαναμετρησω με καλύτερη βενζίνη μετά από λίγο καιρό για να δω αν ήταν αυτό ή το gpf. Στο τέρμα ανέβαζε θερμοκρασία στα καυσαέρια πάντως πάνω από 500. Περιφερειακά δεν έχω εκτός από πάνελ kn.
Καλησπέρα, 50000χλμ με εργοστασιακό πυρόμετρο και χωρίς πυράκια.Δεν έχω ιδέα τι έχει, σκέφτηκα κ εγώ τα μπουζί αλλά νομίζω αλλάζοντας κάθε 50.000. Πρέπει να δω τι γίνεται
Αυτο που μου ειπε ειανι οτι πιστυει οτι ειναι σφικτο λογω του οτι το gpf ειναι μαλλον ετοιμο για αναπλαση και η καμπυλη θα διορθωθει μολις καθαρισει ήα κομα και κακη βενζινη θα επαιζε τον ρολο της. Λιγη θερμοκρασια στα καυσαερια παραπανω ειδαμε δεν γνωριζω για την AFR.Πήγες με 98αρα στο ντεπόζιτο και τράβηξε χρονισμό ? Μήπως πείραξε και timing maps για να το κάνει πιο επιθετικό ?
Αν είχε κάνει προανάφλεξη θα το είχατε καταλάβει, άρα ίσως κάτι δεν του άρεσε από πλευράς θερμοκρασίας ή μείγματος. Καμπύλη AFR λογκάρατε ?
Νομιζω πως η συγκεκριμενη τιμη εχει να κανει με το δυναμομετρο κ το αμαξι στην συγκεκριμενη περιπτωση γιατι σε καθε αμαξι που εχει ανεβασει εχει διαφορετικη. Ξερω πως το μοντελο που εχω βγαζει παραπανω αλογα απο τα δηλωμενα και ειναι συνηθες.Καλημέρα akisve, παρατήρησα στην δυναμομέτρηση οτι το αυτοκίνητο μετρήθηκε με 4η σχέση στο κιβώτιο το οποίο είναι το σωστό καθώς η 4η είναι πιο κοντά στο 1:1 για την ακρίβεια 0.943.
Το περίεργο είναι οτι στην τρίτη γραμμή γράφει ratio-gear / 1.89-4 και όχι 0.943-4 το οποίο εξηγεί τις μεγαλύτερες τιμές ιπποδύναμης τόσο σε stock-133.3 hp όσο και stage 1-150.5 hp.
Ρώτησε αν θέλεις τον Γιώργο microchips για διευκρινίσεις.
Εκανα ταξιδι εχθες κ προχθες, γεμισα 100αρα, στο δρομο που πατησα εχθες καιτου ανεβασα στροφες εως 6 και κατι το αμαξι δεν καταλαβα καθολου να μενει απο ιπποδυναμη μην σας πω και το αντιθετο. Πιστευω οτι ηδη μπορει να εχε λυθει το ζητημα. Η συμπεριφορα του, με την ροπη αυτ,η ειναι απλα τελεια, σε κανει να χαμογελας και στις χαμηλες σχεσεις και στις υψηλες οταν κανεις προσπεραση και δεν καταλαβαινεις ποτε τον περασες και πως καταπινει τα χιλιομετρα. Να ειμαι ειλικρινης δεν περιμενα τοση διαφορα στην οδηγηση. Η καταναλωση δεν αυξηθηκε παρόλο τα ανοιγματα κλπΕμένα καλό μου φαίνεται, 150 άλογα και τόσο ροπή παραπάνω, μια χαρά είναι και οι καμπύλες, παίζει ρόλο και το καύσιμο, ακόμα και κατοσταρα να έχεις μέσα, δεν έχουν όλα τα βενζινάδικα την ίδια βενζίνη , πολλά ανακατέβουν απλή με κατοσταρα, βάζουν νερά οι δεξαμενές μέσα, κλπ . Και μπουζί κάθε 50.000 είναι υπερβολή για τις κωλοβενζινες που έχουμε, κάθε 20.000 θέλει και πολλά λέω. Και μη κοιτάτε μόνο την απόλυτη διάφορα στα άλογα, από τις 3500 μέχρι τις 4500 έχει 40 άλογα διάφορα, αυτά στο δρόμο κάνουν τεράστια διαφορά.
Sent from my A80Pro using Tapatalk