Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

dimitrinho

New member
May 10, 2019
68
47
18
35
Πειραιας
Μοντέλο
MK8
A μπράβο, βγάλε τη σκούφια σου και βάρα μας :p Μπροστινό kit από ST και πίσω άξονας είναι απαραίτητα, αυτό λέω και εγώ....

To kit για μπροστά και τον πίσω άξονα τα έχω μονίμως στο καλάθι στη Pumaspeed για να τα αγοράσω, αλλά επειδή το αυτοκίνητο το χρησιμοποιεί η γυναίκα μου, δεν με αφήνει να τα αλλάξω, νομίζω θα πρέπει να το κάνω κρυφά :D :D :D
Όλα θα γίνουν αλλά σιγά σιγά και οι αποστάτες πέρα από εμφάνιση μπορούν να βοηθήσουν πιστευω.
Ναι για την περίπτωση σου μάλλον κρυφά είναι η μόνη λύση χαχα
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
317
2
18
Πειραιας
Την αναβάθμιση από 100 σε 145 (περίπου) ίππους την έκανα και εγώ πριν χρόνια. Η ανάρτηση και τα φρένα με ταμπούρα πίσω που είχε το Titanium ήταν επικίνδυνη. Μετά από πολύ σύντομο διάστημα τα βελτίωσα και το ίδιο συμβουλεύω να κάνεις άμεσα.
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
365
31
28
Χαίρετε, έχει κανείς κάποια γνώμη για το bluefin superchips; γιατί με άλλο πρόγραμμα στην Θεσσαλονίκη έπαθε μεγάλη βλάβη (δύο πιστόνια έσπασαν). Βεβαίως για φόκους μκ3,5 1.0 125 το θέλω (κάτοχος και φιέστα μκ3), αλλά επειδή είναι γνωστό ότι έχουν όμοια μηχανή με το φιέστα γι αυτό.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Σου απάντησα ήδη, είναι ότι πιο κοντά σε "εγγυημένο" θα μπορέσεις να βρεις, το φοράνε δεκάδες,, ή και εκατοντάδες Fiesta και Focus, με ελάχιστα προβλήματα.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
206
24
18
Χαίρετε, έχει κανείς κάποια γνώμη για το bluefin superchips; γιατί με άλλο πρόγραμμα στην Θεσσαλονίκη έπαθε μεγάλη βλάβη (δύο πιστόνια έσπασαν). Βεβαίως για φόκους μκ3,5 1.0 125 το θέλω (κάτοχος και φιέστα μκ3), αλλά επειδή είναι γνωστό ότι έχουν όμοια μηχανή με το φιέστα γι αυτό.

Αν και από τον Ace θα μάθεις πολλά όπως έμαθα και εγώ πολλά μέσα από το blog, εδώ θα διαφωνήσω με την bluefin(superchips). Τη θεωρώ από τις τελευταίες επιλογές για τον 1.0ecoboost. Στην Αγγλία έχουν γίνει παρά πολλά παράπονα για αριθμιες και αλλά πολλά θεματάκια που είχαν τα πρόγραμματα τους(υπάρχουν κ βιντεάκια στο utube). Επίσης επειδή έχω οδηγήσει και ένα φιεστα από Αγία Παρασκευή με bluefin, θεωρώ ότι δν παίρνεις ούτε το 50% από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σαν stage1.
Στην θέση σου θ πήγαινα ξεκάθαρα είτε στη. Puma speed η οποία ασχολείται πλέον καθημερινά εδώ κ χρόνια με την βελτίωση του 1000αριου, είτε σε Έλληνες προγραμματιστές που έχουν κάνει παρά πολλά 1000αρια. Αυτό που λες από Θεσσαλονίκη πάντως, ήταν κακοποιημένο 1000αρι με πρόγραμμα από revo(δν θεωρείται η πιο αξιόπιστη στα 1000αρια) , με σπασμένο σασμάν 2-3 φορές κ αλλά πολλά. Τα 1000αρια δν θα γίνουν ST ποτέ άρα δεν θα αντέξουν κ ποτέ το ίδιο ξύλο. Ωστόσο αντέχουν αρκετά πολύ ξυλικι...
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
365
31
28
Το προγραμμα για το 1000αρι φοκους ητανε απο αλλο προγραμματιστη, σε αμαξι που εχει αριστη συντηρηση, απροβληματιστο, με 42000 χιλιομετρα περιπου. Αφου εγινε η εγκατασταση του προγραμματος κατα την 5η και 6η ταχυτητα στις χαμηλες στροφες και δη 1600-2200 έτρεμε. Το ήλεγξε ο προγραμματιστής, είπε ότι είναι εντάξει. Ύστερα από εναμισο μήνα έσπασαν δύο πιστόνια. Εγινε η επισκευη σε γνωστο μηχανικο (αλλον), επειτα αφου κατεργηθη το προγραμμα ειναι ολα ενταξει. Pumaspeed ποιος εγκαθιστα στην Θεσσαλονικη;
 
Last edited:

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
θεωρώ ότι δν παίρνεις ούτε το 50% από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σαν stage1.

Ήμουν πολύ συγκεκριμένος γιατί ξέρω για ποιο λόγο ρωτάει ο φίλος. Το Superchips που περνάνε στο Bluefin είναι όσο το δυνατόν πιο safe και κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές, διατηρεί όλους τους περιοριστές και δικλείδες ασφαλείας και γενικά είναι επιλογή που θα κάνεις (α) για την ευκολία, (β) για την ασφάλεια, και (γ) για την όσο το δυνατόν εγγυημένη σωστή λειτουργία. Ούτε ταρζανιές, ούτε τσιτώματα, ούτε επιθετικοί χρονισμοί, normal και λογικά νούμερα για να πάρεις μια καλή και ασφαλή βελτίωση.

Όσο για παράπονα, όσο μπορείτε να βρείτε για τον ένα tuner, άλλα τόσα μπορείτε να βρείτε για οποιονδήποτε άλλο. Και μιλάω για τους γνωστούς μεγάλους, για τους τοπικούς βελτιωτές υπάρχουν ιστορίες με δράκους και τεράστια φίδια (ανεξαρτήτως μάρκας και μοντέλου).
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
365
31
28
Ήμουν πολύ συγκεκριμένος γιατί ξέρω για ποιο λόγο ρωτάει ο φίλος. Το Superchips που περνάνε στο Bluefin είναι όσο το δυνατόν πιο safe και κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές, διατηρεί όλους τους περιοριστές και δικλείδες ασφαλείας και γενικά είναι επιλογή που θα κάνεις (α) για την ευκολία, (β) για την ασφάλεια, και (γ) για την όσο το δυνατόν εγγυημένη σωστή λειτουργία. Ούτε ταρζανιές, ούτε τσιτώματα, ούτε επιθετικοί χρονισμοί, normal και λογικά νούμερα για να πάρεις μια καλή και ασφαλή βελτίωση.

Όσο για παράπονα, όσο μπορείτε να βρείτε για τον ένα tuner, άλλα τόσα μπορείτε να βρείτε για οποιονδήποτε άλλο. Και μιλάω για τους γνωστούς μεγάλους, για τους τοπικούς βελτιωτές υπάρχουν ιστορίες με δράκους και τεράστια φίδια (ανεξαρτήτως μάρκας και μοντέλου).
Και εγω διαβασα σε αγγλικα παραπονα και αρνητικες κριτικες για το bluefin superchips, οπως υπερβολικο μειγμα στις χαμηλες στροφες, να βγαινει καπνος απο την εξατμιση, χειροτερη αποδοση απο την εργοστασιακη σε καποιο και αλλα. Παραταυτα σχεδον ολες οι κριτικες ητανε θετικες εως αριστες. Κατοπιν επικοινωνιας με την superchips μεσω αλληλογραφιας, εγραψαν οτι γινεται να χρησιμοποιειται 95αρα και 100αρα βενζινα αν και συνιστουν την 100αρα. Γινεται να στειλουν κατοπιν παραγγελιας, πιο ηπιο και μαλακο προγραμμα για μεγαλυτερη ασφαλεια. Η αποδοση για το 1000αρι πιθανως να φτασει μεχρι 140-145 ιπποδ. για το πιο ασφαλες και 148-153 ιπποδ. για το πιο δυναμικο.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Εφόσον πάμε σε Stg1, η 100αρα δεν είναι απαραίτητη, αλλά δεν πειράζει να χρησιμοποιούμε 98αρα και που και που να βάζουμε και μια 100αρα. Τα Stg1+ απαιτούν 100αρα και το αναφέρουν ξεκάθαρα, αφού μόνο έτσι αποδίδουν σωστά. Αν απλά θέλουμε καλύτερη απόδοση, χωρίς προβλήματα και θέματα ανεφοδιασμού, τότε πάμε σε ένα safe Stg1, αλλιώς πρέπει να είμαστε σίγουροι τι βενζίνη βάζουμε. Δεν είναι πολύ συχνό φαινόμενο να σπάνε μοτέρ γιατί συνήθως τα σωστά Stg1+ κρατάνε τις δικλείδες (π.χ. knocks) αλλά προφανώς όσο πιο επιθετικό είναι το πρόγραμμα, τόσο αυξάνει ο κίνδυνος να γίνει στραβή, ειδικά αν πέσουμε σε κακή βενζίνη, το πιέσουμε και δεν προλάβει η ECU να προφυλάξει το μοτέρ....
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
365
31
28
Το να οδηγειται το φιεστα και το φοκους το 1000αρι σε χαμηλες στροφες και δη 1600-2200 με 5η και 6η ασχετως αν εχει επαναπρογραμματιστει ή οχι, ειναι επιβλαβες; (διοτι σε αυτες τις στροφες πηγαινει πολυ ηρεμα και οικονομικα)

(ενας μηχανικος-εγκαταστατης προγραμματος ειπε να μην οδηγειται ετσι).

Παρεπιπτοντως, η φωτογραφια του διαγραμματος απο το φοκους που ανεφερθη.
diagr.png
 
Last edited:

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Κανονικά δεν πρέπει να έχει πρόβλημα γενικότερα. Ειδικότερα, να το οδηγείς normal χωρίς να το πιέζεις, ναι δεν θα έχει κανένα πρόβλημα ούτως ή άλλως. Να πηγαίνεις με 6η και 1500σαλ και να το σανιδώσεις για να προσπεράσεις, πρώτον δεν θα έχει αποτέλεσμα :D και δεύτερον, αν του έχεις κάνει remap, μπορεί να συμβεί καμιά στραβή, λόγω φορτίου, χαμηλών σαλ και ανεπαρκές/μη σωστό προγραμματισμό.
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
365
31
28
Άρα δεν έχει πρόβλημα. Τα σαλ τι ειναι; Το διάγραμμα φαινεται ενταξει;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
σαλ: στροφές ανά λεπτό

Εντάξει φαίνεται, η "μύτη" στην αρχή πρέπει να οφείλεται στην wastegate, αλλά γενικά οι καμπύλες είναι ομαλές χωρίς κοιλιές και βουνά. Η μέγιστη ροπή είναι λίγο τσιμπημένη (25+ κιλά) οπότε μάλλον εκεί την έπαθε, σε κάποιο ανέβασμα που φτώχυνε το μείγμα, χτύπησε και δεν το πρόλαβε ο knock
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
365
31
28
Οφειλεται στην wastegate εξ αιτιας προβληματος της wastegate, ή ειναι ενταξει; άρα πιθανως να οφειλεται σε κακο προγραμματισμο, γιατι οπως εγραψα ετρεμε στις χαμηλες με 5η,6η και καποιες φορες με 4η.
Post automatically merged:

Απο οσο φαινεται στο διαγραμμα στις χαμηλες εχει μειωμενη αποδοση εν συγκρισει με το εργαστασιακο, μηπως πταιει και αυτο;
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
206
24
18
Η ροπή 25 κιλά δν είναι και τόσο μεγάλη, δν θεωρώ ότι προκάλεσε αυτή το πρόβλημα.
Στην Ελλάδα γενικά δεν έχουν σπάσει πολλά 1000αρια χωρίς ευθύνη του οδηγού.
Ο προγραμματιστής ο συγκεκριμένος έχει αναλάβει πολλα 1000αρια ή ήταν από τα πρώτα του ;
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
365
31
28
Από όσα είπε εγκατέστησε και σε άλλα 1000αρια, σε ένα ακόμη μετά βεβαιότητος. Ο οδηγός το πήγε σε έναν τεχνικό, φημισμένο, για εγκατάσταση. Αφότου έτρεμε και δεν πήγαινε εντάξει το πήγε για έλεγχο στον τεχνικό και είπε ότι είναι εντάξει. Αν τρέμει και αν παθαίνει βλάβη έπειτα από ενάμισο μήνα δεν πταίει σε τίποτε ο οδηγός. Ευθύνη θα είχε αν αδιαφορούσε ή αν το οδηγούσε στο τέρμα για πολλή ώρα ή σε κάθε εκκίνηση.
 
Last edited:

jimokak

Rookie
MK7.5
Apr 30, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK7.5
Καλησπέρα σε όλους.

Νέο μέλος και νέος κάτοχος Fiesta EcoBoost 100ps του 2016.
Το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο με 45Κ χιλιόμετρα και εγγύηση μέχρι το 2024.

Απλές ερωτήσεις που ίσως απαντηθεί στο παρελθόν, όποτε συγνώμη προκαταβολικά.

Σκέφτομαι να κάνω remap για λίγη extra δύναμη. Δεν κάνω κοντρες ούτε πολλά πατήμα αλλά σε ταξίδι ή μακρινή απόσταση θα μου άρεσε λίγη παραπάνω δύναμη.

Να προτιμήσω carcenter ή κάτι άλλο; Έχετε να προτείνετε κάποιο αξιόπιστο συνεργείο; Με ενδιαφέρει η ασφαλεια του μοτέρ και η γραμμικότητα.

Έχει διαφορά μετά το αυτοκίνητο; Αξίζει; Και τελος, υπάρχουν προβλήματα μελλοντικά με κάτι;


Ευχαριστώ,
Δημήτρης
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
206
24
18
Καλησπέρα σε όλους.

Νέο μέλος και νέος κάτοχος Fiesta EcoBoost 100ps του 2016.
Το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο με 45Κ χιλιόμετρα και εγγύηση μέχρι το 2024.

Απλές ερωτήσεις που ίσως απαντηθεί στο παρελθόν, όποτε συγνώμη προκαταβολικά.

Σκέφτομαι να κάνω remap για λίγη extra δύναμη. Δεν κάνω κοντρες ούτε πολλά πατήμα αλλά σε ταξίδι ή μακρινή απόσταση θα μου άρεσε λίγη παραπάνω δύναμη.

Να προτιμήσω carcenter ή κάτι άλλο; Έχετε να προτείνετε κάποιο αξιόπιστο συνεργείο; Με ενδιαφέρει η ασφαλεια του μοτέρ και η γραμμικότητα.

Έχει διαφορά μετά το αυτοκίνητο; Αξίζει; Και τελος, υπάρχουν προβλήματα μελλοντικά με κάτι;


Ευχαριστώ,
Δημήτρης
Καλησπέρα φίλε. Είμαι περίπου 7χιλιάδες χιλιόμετρα με το προγραμμα απο Microchips αρα θα σου απαντησω με την ως τώρα εμπειρία μου. Αρχικα και εγώ στην αρχη ημουν διστακτικός σαν εσένα. Ομως πλεον η συνταγή ειναι γνωστή για τα αμάξια μας και πετυχημένη. Δεν έχεις να φοβάσαι τιποτα σαν stage1 αρκετά να γίνει απο σωστό προγραμματιστη με γνώση στα 1000άρια. Ο Μικρο, έχει προγραμματισει ισως τα περισσότερα στην Ελλάδα. Αλλη μια πετυχημενη συνταγη νομιζω ειναι τα pumaspeed που ειναι κονσερβα. Απο εκει και πέρα τα μονα πραγματα που πρέπει να προσέχεις κατ'εμέ ειναι η ΚΑΛΗ ΒΕΝΖΊΝΗ(προγραμμάτισα για 98άρα και βάζω πλεον μονο 100άρα- ίσως ειναι και η καλυτερη λυση αυτή θα σου πω πιο κατω γιατί..) και το καλό ζέσταμα του κινητήρα πριν ξεκινήσεις καν την βόλτα σου(2-3 λεπτά) αλλα και στην αρχή της βόλτας σου(προσωπικά αρχίζω να ανεβάζω στροφές και να "πατάω" μετά απο 10λεπτά χαλαρής βόλτας.

Για το τι βενζινης θα προγραμματισεις θα σου ελεγα σε 98άρα και να γεμίζεις μετά με 98 και 100άρα. Στο λεω αυτό γιατι αν προγραμματίσεις σε 100άρα θα "κινδυνεύεις" εαν βάλεις καπου "κακή" βενζίνη να μην δουλέψει σωστά το αμάξι σου.
Απο εκει και πέρα προσωπικά δεν θα πήγαινα σε carcenter για τον λογο οτι βάζουν ένα προγραμμα Ολλανδικής εταιρίας(rica). Προσωπικά με τοσους πετυχημενους προγραμματιστες στην Ελλάδα δεν βλέπω τον λόγο να εμπιστευώ κάποιον Ολλανδό που ισως να μην έχει προγραμματισει ουτε τα μισά 1000άρια απο οτι οι δικοί μας.

Οτιδήποτε αλλο έχεις απορία πες το και ελπίζουμε να σε βοηθήσουμε.
 

jimokak

Rookie
MK7.5
Apr 30, 2021
11
0
1
Μοντέλο
MK7.5
Καλησπέρα φίλε. Είμαι περίπου 7χιλιάδες χιλιόμετρα με το προγραμμα απο Microchips αρα θα σου απαντησω με την ως τώρα εμπειρία μου. Αρχικα και εγώ στην αρχη ημουν διστακτικός σαν εσένα. Ομως πλεον η συνταγή ειναι γνωστή για τα αμάξια μας και πετυχημένη. Δεν έχεις να φοβάσαι τιποτα σαν stage1 αρκετά να γίνει απο σωστό προγραμματιστη με γνώση στα 1000άρια. Ο Μικρο, έχει προγραμματισει ισως τα περισσότερα στην Ελλάδα. Αλλη μια πετυχημενη συνταγη νομιζω ειναι τα pumaspeed που ειναι κονσερβα. Απο εκει και πέρα τα μονα πραγματα που πρέπει να προσέχεις κατ'εμέ ειναι η ΚΑΛΗ ΒΕΝΖΊΝΗ(προγραμμάτισα για 98άρα και βάζω πλεον μονο 100άρα- ίσως ειναι και η καλυτερη λυση αυτή θα σου πω πιο κατω γιατί..) και το καλό ζέσταμα του κινητήρα πριν ξεκινήσεις καν την βόλτα σου(2-3 λεπτά) αλλα και στην αρχή της βόλτας σου(προσωπικά αρχίζω να ανεβάζω στροφές και να "πατάω" μετά απο 10λεπτά χαλαρής βόλτας.

Για το τι βενζινης θα προγραμματισεις θα σου ελεγα σε 98άρα και να γεμίζεις μετά με 98 και 100άρα. Στο λεω αυτό γιατι αν προγραμματίσεις σε 100άρα θα "κινδυνεύεις" εαν βάλεις καπου "κακή" βενζίνη να μην δουλέψει σωστά το αμάξι σου.
Απο εκει και πέρα προσωπικά δεν θα πήγαινα σε carcenter για τον λογο οτι βάζουν ένα προγραμμα Ολλανδικής εταιρίας(rica). Προσωπικά με τοσους πετυχημενους προγραμματιστες στην Ελλάδα δεν βλέπω τον λόγο να εμπιστευώ κάποιον Ολλανδό που ισως να μην έχει προγραμματισει ουτε τα μισά 1000άρια απο οτι οι δικοί μας.

Οτιδήποτε αλλο έχεις απορία πες το και ελπίζουμε να σε βοηθήσουμε.
Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική σου απάντηση Δημήτρη.
Θα προτιμούσα να πάω σε κάποιον να το φτιαξει παρά κονσέρβα. Αν έχει και κάποιος άλλος καλή εμπειρία από τον microchips βλέπω να πηγαίνω εκεί.
Ολα κατανοητά αυτά που λες, γενικά το προσέχω αρκετά το αμάξι όποτε ελπίζω να μην υπάρχει θέμα μελλοντικά.
Σχετικά με τα service στην Ford, θα το καταλάβουν; Ρωτάω γιατί είναι στην εγγύηση το αμάξι και θα το πηγαίνω σε Ford για να μήνα χαθεί.
Αυτά που διάβασα για κιβώτιο ή κόφτη σε 1-2 τα προσέχει ο microchips; Ξέρει πως να το προφυλάξει όσο γίνεται;
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
206
24
18
Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική σου απάντηση Δημήτρη.
Θα προτιμούσα να πάω σε κάποιον να το φτιαξει παρά κονσέρβα. Αν έχει και κάποιος άλλος καλή εμπειρία από τον microchips βλέπω να πηγαίνω εκεί.
Ολα κατανοητά αυτά που λες, γενικά το προσέχω αρκετά το αμάξι όποτε ελπίζω να μην υπάρχει θέμα μελλοντικά.
Σχετικά με τα service στην Ford, θα το καταλάβουν; Ρωτάω γιατί είναι στην εγγύηση το αμάξι και θα το πηγαίνω σε Ford για να μήνα χαθεί.
Αυτά που διάβασα για κιβώτιο ή κόφτη σε 1-2 τα προσέχει ο microchips; Ξέρει πως να το προφυλάξει όσο γίνεται;
Στην πρώτη το αμάξι το αφήνει στοκ τελείως. Δεν αλλάζει σχεδον τιποτα απο το αμαξι τωρα που ειναι μαμά. Αυτό γινεται για να προφυλάξει το σασμάν κυρίως.
Η 2ά δεν νομίζω οτι έχει περιοριστή ροπής όμως η ροπή που σε φτάνει (22κιλά εμένα) δεν ειναι ικανή να σου δημιουργήσει θέμα εαν κάνεις νορμάλ χρήση και δεν πατάς συνέχεια απο στάση(1η,2α, κλπ τερματισμένες).

Γενικά οτιδήποτε και ν κάνεις στο 1000άρι είτε στοκ, ειτε 1ο στάδιο ειτε 2ο, θέλει σεβασμό...
Οπως όλα βέβαια..
 
  • Like
Αντιδράσεις: jimokak

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread