tomasss said:
Καλησπέρα και καλή χρονιά! Τη βοήθεια σας στην περιπέτεια μου. Μετά από 40000χλμ άλλαξα λάστιχα στην πανάκριβη διάσταση 196/50/16 από Continental Premium Contact 2 σε Dunlop Sport Bluresponse. 470€!
Δυστυχώς από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιμετωπίζω δονήσεις στο τιμόνι και αίσθηση τρεμούλιασματος ή γραναζιού σε ταχύτητες 110χλμ/ω και πάνω με αυξημένο θόρυβο φυσικά. Ο έμπορος
με είπε να διανύσω πρώτα 1000χλμ και να πάω για ζυγοστάθμιση. Επειδή το αμάξι έγινε σκατά οδηγικά, τον επισκέφθηκα από τα 700χλμ για ζυγοστάθμιση κατά την οποία βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση. Έκανα και σε δεύτερο βουλκανιζατέρ ζυγοστάθμιση, 100χλμ μετά ...0 αποκλισεις στον υπολογιστή. Εν τέλει έκανα συνολικά 1300χλμ και η κατάσταση χειροτέρεψε κιόλας, αντί να βελτιωθεί.
Σωστές πιέσεις φυσικά.
Τί με προτείνετε να κάνω; Με τα Continental επιανα τελικές και η κύλιση ήταν ωραιοτατη και αθορυβη , παρόλο που τα Dunlop έχουν πολύ καλύτερες προδιαγραφές.
Τα Dunlop Sport Bluresponse απ' ότι βλέπω έχουν προδιαγραφές θορύβου 67-68db, ενώ τα Conti Premium Contact 2 71db. Η διαφορά θα έπρεπε να είναι παραπάνω από αισθητή σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
Κατά τη γνώμη μου δες τα εξής:
1. Τι dot (ημερομηνία κατασκευής) έχουν τα Dunlop;
2. Έχουν στην εξωτερική πλευρά στο πλάι κάποιο βέλος για φορά κίνησης ή ένδειξη μέσα-έξω; Αν ναι, είναι σωστή;
3. Οι πιέσεις αέρα είναι αυτές που προτείνει η Ford; Ή κάποιες που προτείνει ο λαστιχάς;
Εγώ θα πήγαινα στον έμπορο που μου τα πούλησε και αναλόγως τι θα μου έλεγε, θα ζητούσα δωρεάν αντικατάσταση μέσω της Dunlop. Aν μου έφερνε αντιρρήσεις, θα έστελνα e-mail και στην ίδια την Dunlop, περιμένοντας επίσημη απάντηση. Και αναλόγως θα έπραττα.
Μάλλον έχεις πέσει σε ελαττωματική παρτίδα, ή σε κακο-αποθηκευμένα ξερά ελαστικά από τον έμπορο. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, εκτός κι αν κάποιο άλλο μέλος εδώ με τα ίδια ελαστικά μας επιβεβαιώσει ότι έχει το ίδιο πρόβλημα.
Georgia89 said:
Καλημερα παιδια
Μετα απο αλλαγη στα ζαντολαστιχα (απο 195/50/15 σε 195/45/16) εχει παρατηρηθεί εντονο βουητο μεσα στη καμπινα, οπως επισης και μια αύξηση κατανάλωσης οχι τοσο μικρη οσο περιμενα (6,5 εντος πολης και εγινε 7,2)
Οι πιεσεις ειναι οκ
τα προηγούμενα λαστιχα ηταν hankook και ειχαν 22.000χλμ και αυτα που φορεσε το αμαξι τωρα ειναι ΤΟΥΟ με 12-13.000
Να κοιταξω για ρουλεμαν; 5χρονια που εχω το αμαξι δεν εχω αλλαξει
οσο αφορα τη καταναλωση θα τσεκαρω και με γεμισμα απο αλλο πρατήριο να δω μήπως εφταιγε αυτο
Α και κατι τελειταιο.στο τελευταιο σερβις ειχαν ελεγχο φρενων, το οποιο βεβαια για 2 μερες σε μικρές αποστασεις ακουγα θορυβο στη ροδα λες και ειχα κατι στο δισκο. αυτο μετα απο συνεχόμενη χρηση το σκ σταματησε.
Γεωργία, μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση θα έχεις, αλλά όχι τόσο μεγάλη που γράφεις. Κατά τη γνώμη μου φταίνε τα Toyo. Είχα παλιά, άλλο μοντέλο, αλλά δε θα ξαναγοράσω αυτή τη φίρμα γιατί δεν έμεινα ευχαριστημένος. Επίσης, είχες ένα ελαστικό eco και πήγες σε ένα που προορίζεται για μεγάλα σεντάν και suv (απ' ότι διάβασα). Που πλέον δεν το βρίσκεις στην Ελλάδα, άρα παλιό και πιθανόν ξεραμένο.
Κατά τη γνώμη μου άλλαξέ τα. Ας έχουν 12000χλμ (προφανώς μεταχειρισμένα και χωρίς να ξέρεις το ιστορικό τους). Μπορεί να είναι και επικίνδυνα. Αν δε θέλεις να ξηλωθείς πολύ, βάλε barum bravuris 3hm ή 5hm (πιο καινούρια). Τίμια και στη διάσταση αυτή κοστίζουν περίπου 250 ευρώ.