Αν είναι έτσι, πολύ καλά σου βγάλανε λοιπόν. Extreme στροφιλίκια δεν κάνω, απλά το πατάω λίγο καμιά φορά 130-140χαω. Πίεση 35 psi μπρος-πίσω έβαλα, για το λόγο ότι έχουμε εδώ στη Κρήτη και κάθε 5 μέτρα και μια λακκούβα. Μου το πρότεινε και ο λαστιχάς για να τα προσέχω. Το κακό είναι ότι με την παραπάνω πίεση δε πατάει τόσο καλά στο δρόμο και νιώθω το αμάξι ότι "πετάει" σαν να οδηγώ με φουσκωμένα μπαλόνια από κάτω...
Επειδή είναι καινούργια θα το αφήσω έτσι να δω πως θα συμπεριφερθεί και στο βρεγμένο, τώρα που θα πιάσουνε οι βροχές κι εδώ, γιατί ο καιρός μας ξέχασε στο καλοκαίρι και έχουμε ακόμα φαινόμενα ..."Σεπτέμβρη" για να μη πω "Ιουνίου"...
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι, χρειάζεται οπωσδήποτε μετά από κάθε αλλαγή ελαστικών, (μιας που είναι το αμάξι ακόμα καινούργιο 4 ετών-41.000χλμ) εκτός τη ζυγοστάθμιση που την κάνει ο λαστιχάς, να κάνω ΚΑΙ ευθυγράμμιση, ή αν δεν έχω πρόβλημα, που δεν έχω (π.χ. τρέμουλα στο τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες ή να φεύγει αριστερά - δεξιά ενώ το τιμόνι είναι ευθεία, κλπ..) να το αφήσω, να γλιτώσω και το 30άρι ευρώ;