Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
45
Ιωάννινα
γιωργο πολύ καλύτερο το πρόγραμμα σου. Τι πιεση δουλευεις?

Απο το διαγραμμα σου καταλαβαινω οτι πρεπει να δουλευεις γύρω στο 0.7 με 0.8, φορας πολλαπλή cosworth και πιο άγριους εκκεντροφόρους.

Για μένα το διαγραμμα σου είναι το τελειο διαγραμμα για μοτερ. Ομαλή ροπή που ανεβαινει αριθμητικά στις ψηλες στροφές χωρίς ξεσπασματα, οβερμπουστ και λοιπες μλκιες...

Το μόνο μεμπτο είναι οτι στο "καρφωμα" 2ας και τηρουμενων των αναλογιών πρέπει να ψιλοκρεμάει λίγο, εε? (αυτο όμως μαλλον του κάνει καλο γιατι δεν σπινιάρει)

:eek: 5-8 είναι πραγματικό πριόνι!!!!!
 

Geo

New member
May 28, 2010
92
0
6
Athens
Δυστυχως το προγραμμα δεν ειναι καλο..και θελει δουλεια..

Δεν φαινεται καλα αλλα δες στο βιντεο αναμεσα στο 13/14 δευτερολεπτο που παταω μεχρι το 29/30 που αφηνω πως δουλευει.

http://www.youtube.com/watch?v=PP-EnJm8RTU

Και το χουμε φτωχύνει τωρα..στην δυναμομετρηση ηταν πιο πλουσιο..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
45
Ιωάννινα
Geo said:
Δυστυχως το προγραμμα δεν ειναι καλο..και θελει δουλεια..

Δεν φαινεται καλα αλλα δες στο βιντεο αναμεσα στο 13/14 δευτερολεπτο που παταω μεχρι το 29/30 που αφηνω πως δουλευει.

http://www.youtube.com/watch?v=PP-EnJm8RTU

Και το χουμε φτωχύνει τωρα..στην δυναμομετρηση ηταν πιο πλουσιο..

10-11:1 που δείχνει ο wide oti δουλευει είναι πραγματι πολύ πλούσιο!!! Αλλα έπρεπε να κανει κοψίματα με τόσο πλούσιο μίγμα, έtsi δεν είναι? ψηλές στροφες πάντως 11,5-12:1 είναι σωστό να δουλευει.... έχεις κάνει καλιμπράρισμα στο λάμδα, μήπως δείχνει ότι να ναι? Αν είναι της innovate καθε 3 μηνες θέλει μια διαδικασία καλιμπραρίσματος που γίνεται έυκολα και απο μόνο σου. όλοι οι wide θέλουν καλιμπραρισμα!!!



Αμα στο φταχνει ο κ. Γιωργος πές του με καθε τρόπο να το κάνει να δουλευει με 11.5-11.8:1 σε όλο το φασμα και καλιμπραρισε τον wide σου για να σιγουρευετεις οτι σου δείχνει καλά!!!

και κατι άλλο: αν απο το 10 πάς στο 11.5 περίπου θα κερδίσεις πολλά παραπάνω άλογα!!!
 

Geo

New member
May 28, 2010
92
0
6
Athens
turbomaniac said:
10-11:1 που δείχνει ο wide oti δουλευει είναι πραγματι πολύ πλούσιο!!! Αλλα έπρεπε να κανει κοψίματα με τόσο πλούσιο μίγμα, έtsi δεν είναι? ψηλές στροφες πάντως 11,5-12:1 είναι σωστό να δουλευει.... έχεις κάνει καλιμπράρισμα στο λάμδα, μήπως δείχνει ότι να ναι? Αν είναι της innovate καθε 3 μηνες θέλει μια διαδικασία καλιμπραρίσματος που γίνεται έυκολα και απο μόνο σου. όλοι οι wide θέλουν καλιμπραρισμα!!!

Της ΑΕΜ ειναι. Το ειχαμε κοιταξει την 1η φορα και εδειχνε σωστα.

Ειπαμε να ειμαστε safe αλλα οχι κ ετσι...τσαμπα βενζινη καιω.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
45
Ιωάννινα
Geo said:
Της ΑΕΜ ειναι. Το ειχαμε κοιταξει την 1η φορα και εδειχνε σωστα.

Ειπαμε να ειμαστε safe αλλα οχι κ ετσι...τσαμπα βενζινη καιω.

λέγεται οτι με κατω απο 10:1 μπορει να κάνει και υδραυλική και να σπασει. Νομίζω οτι όσο σου είπα (11.5:1) να το ρυθμίσει. Ο μαμα εγκαφαλος έχει και την μλκια το adaptive learning και μπορεί να το ρυθμίσεις στο 11.5 και σε μία ώρα να γυρναει μόνο το στο 10:1 !!! Σιγά σιγά θα την βρεις την ακρη πιστευω.

για να κανεις calibration κοίτα αυτό :

http://www.aemelectronics.com/Images/Products/Installation%20Instructions%2030-4100.pdf
 

dilis

Rookie
Jul 27, 2012
15
0
0
www.mcpvirtualbusinesscard.com
Έχω μια απορία, όταν το απείραχτο ST150 ο κατασκευαστής το δίνει 147 άλογα, στο δυναμόμετρο ποσά είναι το αποτέλεσμα; Δηλαδή πόσα χάνονται στην μεταφορά  στον τροχό; Ρωτάω γιατί το δικό μου με 80000ΧΛΜ έδωσε πολύ λιγότερα. Είναι φυσιολογικό;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
9
23
39
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
καλησπέρα,πέρνα και από το καλώς όρισμα μελών να σε γνωρίσουμε αν θέλεις


όλα τα αυτοκίνητα που βγαίνουν στην κυκλοφορία και διαβάζεις σε περιοδικά ή όπουδήποτε τα άλογα που αναφέρονται είναι στο μοτερ και ΟΧΙ στον τροχό
άρα όταν πάει κάποιος και μετράει σε τροχό του βγάζει λιγότερα,βέβαια το δυναμόμετρο μπορεί αν σου υπολογίσει πόσα άλογα είναι στο μοτερ

πόσα σου έδειξε και σε πιο δυναμόμτρο πήγες?
 

dilis

Rookie
Jul 27, 2012
15
0
0
www.mcpvirtualbusinesscard.com
Την δυναμομέτρηση την έκανα στην Σόφια σε αυτό το tuning center:
http://en.overdrive.bg/services/dyno

Το στην εκτύπωση αναφέρεται PowerDyne “Munstang Dynamometer Test Report” www.MustangDyne.com
Το αποτέλεσμα στο απέραντο ST μου έδωσε 132.1 στις 6200 αλλά στην εκτύπωση αναφέρει 129

Είναι φυσιολογικό; Επισημαίνω ότι έκανε πολύ ζεστή  και οι ανεμιστήρες που έχανε έριχναν μόνο στο ψυγείο και όχι ψιλά που ρουφά το φιλτροκούτι .

Σκοπός ήταν να δω τι γίνετε ώστε να ξανά πάω μετά από το φτιάξιμο και να δω τι διαφορά θα έχω.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Θα μπορούσες να ανεβάσεις και την σχετική δυναμομέτριση??
Η ζέστη πάντως δεν βοηθάει και πολύ σε τέτοιες καταστάσεις. Τα νούμερα λογικά είναι στον τροχό και τα 129 είναι η διορθωμένη ισχύς. Σε τι την συμβολίζει σε PS η σε HP.
Οι απώλειες είναι περίπου 15 – 20% αλλά και αυτό παίζει ανάλογα την κατάσταση των ελαστικών την πίεση τους την γόμα τους, τα ράουλα του δυναμομέτρου και αλλά πολλά και αναφέρομαι πάντα για προσθιοκίνητο.
Υπολόγισε περίπου +15% για να είσαι μέσα.

Επομένως έχουμε και λέμε 129*15%=148,35

Με πολύ πρόχειρο και σίγουρα όχι στο 100% αντιπροσωπευτικό νούμερο πρέπει να είσαι γύρο στα 148 ίππους.

Τι ροπή σου έδηξε??
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Τι εννοείς έχει ζεσταθεί ο κινητήρας??

HP και PS ειναι οι διαφορετικήκες μονάδες μέτρησης και έχουν μια πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους. Δεν είναι κάτι τόσο σημαντικό.
 

dilis

Rookie
Jul 27, 2012
15
0
0
www.mcpvirtualbusinesscard.com
Συνήθως η πρώτη δίνει πιο καλά αποτελέσματα, η δεύτερη έχει ζεσταθεί ο χώρος του κινητήρα και ο αέρας στην εισαγωγή είναι πολύ πιο ζεστός, από ότι μου εξήγησαν.

Πώς σου φαίνεται η απόδοση για απείραχτο; Είναι σε νορμάλ επίπεδα;
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Συνήθως το δεύτερο πάτημα είναι το πιο αντιπροσωπευτικό!
Να νούμερα για μαμά μου φαίνονται πολύ καλά αν και δεν ξέρω το dyno μπορεί να είναι και αισιόδοξο με αποτέλεσμα να μοιράζει και κάνα αλογάκι παραπάνω.

Ανέβασε μια την δυναμομέτριση σου για να δούμε τις καμπύλες και την ροπή.

Το συγκεκριμένο dyno στην Βουλγαρία έχει καλό όνομα?? Με τι βενζίνη ήσουν 95 η 100 οκτανίων?? Εξωτερική θερμοκρασία εκείνη την ημέρα πόσο είχατε??
 

dilis

Rookie
Jul 27, 2012
15
0
0
www.mcpvirtualbusinesscard.com
Τα DYNOs τα ανέβασα σε προηγούμενο ποστάρισμα, εάν δεν φαίνονται πες μου.

Το μαγαζί είναι το μεγαλύτερο εδώ στην Βουλγαρία τώρα δεν ξέρω εάν είναι το πιο αξιόπιστο, το θέμα είναι μετά την μετατροπή να το μετρήσω στο ίδιο ώστε να δούμε την διάφορα.

Η μέτρηση έγινε με ΕΚΟ 100σταρα βενζίνη και με 35-38 βαθμούς ζέστα.

Έλεγξε τις μετρήσεις και πες εάν βλέπεις τίποτα παράξενο
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Sorry δεν τα είδα πιο πριν… δεν μου τα είχε εμφανίσει.

Η δεύτερη δηναμομέτριση είναι καλύτερη και πιο σωστά τυποποιημένη. Οι πρώτη έχει πολύ έντονο το κατσάρωμα στην καμπύλη της ιπποδύναμης άλλα και τις ροπής.
Για τις καμπύλες δεν μπορώ να σου πω πολλά μιας και δεν έχω ST αλλά από κάτι λίγες που έχω δει θα σου πω ότι περισσότερο μου ταιριάζει για καμπύλη του Fiesta Mk7 Sport παρά του ST.
Περίεργη καμπύλη ροπής αλλά και ιπποδύναμης. Εντωμεταξύ και τα νούμερα που έβγαλες ταιριάζουν περισσότερο σε Mk7 παρά το ST.  Τα άλογα που αναγράφονται είναι στον κινητήρα όπως και η ροπή εξάλλου. Δεν αναφέρετε πουθενά για τις μετρήσεις στον κινητήρα.

Απλά κάτι δεν πάει καλά. Η σου έχει τυπώσει διαφορετικά πράγματα η το αμάξι σου για κάποιον λόγο έχει χάσει πολλά άλογα.

Θα ξανά πω ότι με παραξενεύουν οι καμπύλες που ανέβασες. Αν θέλει κάποιο παιδί με ST που σίγουρα θα έχει και παραπάνω γνώσεις στο συγκεκριμένο θέμα απ ότι εγώ ας σχολιάσει για να μου λυθούν και εμένα κάποιες απορίες που μου γεννήθηκαν. Μη λέω και στον άνθρωπο ότι νάνε.
 

dilis

Rookie
Jul 27, 2012
15
0
0
www.mcpvirtualbusinesscard.com
Που καταλαβαίνουμε εάν η μέτρηση αναφέρεται για τον κινητήρα και όχι στις ρόδες;
Αυτό θα το ρωτήσω όταν θα πάω ξανά για την μετρήσει μετά το φτιάξιμο.

Ανεβάζω και φωτογραφία από την οθόνη:

picture hosting

Αυτό που μου είπες δεν ισχύει;
Επομένως έχουμε και λέμε 129*15%=148,35

Αν έχει κάποιος ΜΚ6 ας δώσει την άποψη του παρακαλώ.

Ήμουν μπροστά όταν έγινε η μέτρηση δεν μπορεί να έγινε λάθος, έχω κρατήσει και το βιντεάκι.

Εάν είναι έτσι όπως το λες, πώς μπορεί να χάθηκαν τα άλογα;
Υπάρχει τρόπος να τα ξαναπάρω;
Θα πρέπει να μετρήσω συμπίεση κυλίνδρων ή κάτι άλλο για να δω τι συμβαίνει;
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
37
Αθηνα
Ήρθα και εγωωωωω...λοιπόν το St μου έβγαλε 152.1 και 18.2 κιλά ροπής σε δυναμόμετρο Maha.

Φοράει φίλτρο-decat

Αρκετά καλά φώτο από δυναμομετρηση αύριο.
 

vagma

Hero Member
προηγουμενη δυναμομετρηση υπαρχει?..........τοτε ησουν μαμα? στο ιδιο δυναμομετρο?............αν οχι σε ολα δεν εχεις δυστηχως μετρο συγκρισης..... :(


υγ.ειμαστε σε λαθος θεμα!!!!! βαλε το αποτελεσμα φιλε στο καταλληλο θεμα.......... ;)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread