Καλημέρα. Να πω καταρχάς πως ο καθαρισμός της πεταλούδας και του maf αποφασίστηκε στο τέλος μιας επισκευής-αντικατάστασης. Όταν σηκώσαμε το αμάξι για να αλλάξω τακάκια διαπιστώσαμε ίχνη διαρροής και "διαστολής" στο κάτω κολλάρο του ψυγείου και τη βάση του σασμαν ..στον αέρα. Άλλαξα λοιπόν τα κολλάρα του ψυγείου, του καλοριφέρ και τη βάση του σασμαν μαζί με τα τακάκια και αφού - για να μη μακρυγορώ άλλο - είχα το αμάξι στα χέρια του μηχανικού του ζήτησα να μου καθαρίσει τη πεταλούδα. Δε το είχα ξανακάνει και στα 155,5 χιλ χλμ είχε πιάσει καλή μαυρίλα. Όταν τη καθάρισε, έβαλε το διαγνωστικό στη φίσα και την προγραμμάτισε και πάλι. ( Μου είπε πως είναι ηλεκτρονική και απαιτείται επαναπρογραμματισμός ).
Δε ξέρω πολλά από μηχανική. Μπορεί κάποια πράγματα να μη τα κατάλαβα καλά.
Χρειάστηκε τρείς φορές και στο τέλος του ζήτησε να ελέγξει και να καθαρίσει τη maf γιατί το αμάξι δε κράταγε ρελαντί. Μόλις έγινε και αυτό έφυγα κύριος. Μαζί με τη τσέπη μου ( εγώ για τακάκια πήγαινα ) είχε ξελαφρώσει αισθητά και το αυτοκίνητο σε απόκριση και σε αίσθηση.
YΓ. Έχω την εντύπωση πως παίρνει πιο εύκολα μπροστά και δε κάνει αυτό το εκνευριστικό μπέρδεμα στο ρελαντί όταν ο καιρός ήταν κρύος. Ξέρετε ένα κάτι σαν κατέβασμα στροφών, μπούκωμα, ρετάρισμα που διορθωνόταν με μια δυο γκαζιές. Μένει βέβαια να το επιβεβαιώσω και αργότερα και να μην είναι η ιδέα μου.