Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Και το 1.4 έχει αισθητήρα, αλλά map. Και είναι βιδωμένος ανάμεσα στα πλοκάμια χαμηλά στην εισαγωγή όπως κοιτάζεις το μοτέρ από μπροστά).
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Μετά από προβλήματα που παρουσίασε το επαγγελματικό μου λόγω βρόμικης πεταλούδας, είπα να προλάβω και το Fiesta το οποίο έχει και φιλτροχοάνη. Επειδή οι φωτό δεν φαίνονται, έχω κάποιες ερωτήσεις:

Θέλω να καθαρίσω πεταλούδα και MAF. Αφαιρώ την πεταλούδα και ψεκάζω με σπρέυ μέχρι να φύγουν οι βρόμες και μετά την σκουπίζω ή την αφήνω κάπου να στεγνώσει?

Την πεταλούδα δεν την ανοίγω με το χέρι απλά ψεκάζω όπως είναι?

Στον MAF απλά βγάζω τη φύσα και ρίχνω σπρέυ επαφών (χωρίς λάδι) ή πρέπει να τον λύσω όλο και να τον πάρω στο χέρι. Μετά περιμένω να στεγνώσει ή τον σκουπίζω?
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Update

Τα καθάρισα όλα τελικά. Όταν τα έβγαλα και είδα τα κομμάτια κατάλαβα τι παίζει.

Η πεταλούδα ήταν λίγο βρόμικη αλλά οι επαφές του MAF ήταν μαύρες. Τα ψέκασα όλα με τα αντίστοιχα σπρέι και γυάλισαν. Ένα καθάρισμα μένει στη φιλτροχοάνη μόλις πάρω τα καθαριστικά της και θα είναι όλα σαν καινούρια.
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
O καθαρισμός της πεταλούδας και ΜΑF ήταν το καλύτερο δώρο που έχω κάνει στο αυτοκίνητό μου στα 155,5xιλ χλμ και στα 9 σχεδόν χρόνια που το οδηγώ. ( Κατόπιν έγινε και επαναπρογραμματισμός ). Το αμάξι πετάει. Άμεση απόκριση, ωραία αίσθηση στο δρόμο. Μένει να μετρήσω τις καταναλώσεις όπου και περιμένω οικονομικότερες τιμές.
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Καλημέρα. Να πω καταρχάς πως ο καθαρισμός της πεταλούδας και του maf αποφασίστηκε στο τέλος μιας επισκευής-αντικατάστασης. Όταν σηκώσαμε το αμάξι για να αλλάξω τακάκια διαπιστώσαμε ίχνη διαρροής και "διαστολής" στο κάτω κολλάρο του ψυγείου και τη βάση του σασμαν ..στον αέρα. Άλλαξα λοιπόν τα κολλάρα του ψυγείου, του καλοριφέρ και τη βάση του σασμαν μαζί με τα τακάκια και αφού - για να μη μακρυγορώ άλλο - είχα το αμάξι στα χέρια του μηχανικού του ζήτησα να μου καθαρίσει τη πεταλούδα. Δε το είχα ξανακάνει και στα 155,5 χιλ χλμ είχε πιάσει καλή μαυρίλα. Όταν τη καθάρισε, έβαλε το διαγνωστικό στη φίσα και την προγραμμάτισε και πάλι. ( Μου είπε πως είναι ηλεκτρονική και απαιτείται επαναπρογραμματισμός ).
Δε ξέρω πολλά από μηχανική. Μπορεί κάποια πράγματα να μη τα κατάλαβα καλά.
Χρειάστηκε τρείς φορές και στο τέλος του ζήτησε να ελέγξει και να καθαρίσει τη maf γιατί το αμάξι δε κράταγε ρελαντί. Μόλις έγινε και αυτό έφυγα κύριος. Μαζί με τη τσέπη μου ( εγώ για τακάκια πήγαινα ) είχε ξελαφρώσει αισθητά και το αυτοκίνητο σε απόκριση και σε αίσθηση.


YΓ. Έχω την εντύπωση πως παίρνει πιο εύκολα μπροστά και δε κάνει αυτό το εκνευριστικό μπέρδεμα στο ρελαντί όταν ο καιρός ήταν κρύος. Ξέρετε ένα κάτι σαν κατέβασμα στροφών, μπούκωμα, ρετάρισμα που διορθωνόταν με μια δυο γκαζιές. Μένει βέβαια να το επιβεβαιώσω και αργότερα και να μην είναι η ιδέα μου.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Το πρόβλημα που αναφέρεις (ρετάρισμα) είναι θέμα πεταλούδας. Ήθελε τον καθαρισμό της. Τώρα όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό της πεταλούδας, ΟΚ, καλό αυτό που έκανε ο μηχανικός, αλλά όχι και απαραίτητο καθώς το fiesta ρυθμίζει/προγραμματίζει την πεταλούδα μόνο του.
Το κολάρα καλά έκανες και τα άλλαξες όλα. Εγώ θα άλλαζα και τον θερμοστάτη καθώς είναι ένα σημαντικό κομμάτι του όλου κυκλώματος που ήδη φρέσκαρες.
Τέλος για τη βάση του σασμάν, απορώ πως δεν το είχες καταλάβει ήδη στις αλλαγές των ταχυτήτων...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread