Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Sharky

Original poster
New member
Apr 14, 2012
82
3
8
Χανιά
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί έχω ανησυχήσει με τα τόσα κρούσματα στα mk 7,5 και θα ήθελα να δω αν έχει επιτέλους λυθεί αυτό το θέμα στα mk8. Εμένα πάντως η στάθμη έχει πέσει λίγο και είναι 2-3 χιλιοστά πάνω από το min!! Να ανησυχώ! Πριν κάνα 2μηνο έκανα το ετήσιο service αλλά δεν μου είπαν κάτι, όχι ότι σημαίνει κάτι αυτό!!  Θα το πάω στο max και θα το ελέγχω να δω πώς πάει. Έχει κανείς άλλος με mk8 πτώση στην στάθμη του ψυκτικού υγρού του;
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Να ανησυχεις και να το πας κατ ευθειαν για επισκευη.
Αυτο γιατι παιρνει και καπου 1 μηνα να στο φτιαξουν,γιατι εδω ανταλλακτικα δεν υπαρχουν.
 

Sharky

Original poster
New member
Apr 14, 2012
82
3
8
Χανιά
Κάτσε ρε karby κατευθείαν να ανησυχώ! Μην με πήζεις. Έχω που έχω φοβία με τα ευρωπαϊκά και όλο μπαίνω και ψάχνω στο διαδίκτυο για προβλήματα με τον ecoboost 1.0, η αλήθεια είναι ότι η απώλεια παραφλου είναι το νούμερο ένα πρόβλημά του. Τα πρώτα το έχαναν από σπάσιμο ενός εύθραυστου πλαστικού σωλήνα που πήγαινε από το παγούρι στο turbo και αφορά κυρίως τα πρώτα focus αλλά υπάρχουν και τα κρούσματα με το γνωστό o ring πίσω από την αντλία νερού που από εκεί χάνει σιγά σιγά παραφλου μέχρι που ξαφνικά καταρρέει και το χάνει μονομιάς χωρίς να προλαβαίνει να δείξει κάτι ο δείκτης θερμοκρασίας και που από τι καταλαβαίνω δεν αφορά κάποια συγκεκριμένη χρονολογία αυτοκινήτων η παρτίδα αλλά συμβαίνει τυχαία. Το θέμα είναι ότι για αλλαγή αυτού του o ring (φλάντζας) πρέπει να λυθεί η μισή μηχανή! Εάν κάποιος ξέρει εάν αυτό έχει λυθεί στα μκ8 καλό θα ήταν να το γράψει εδώ γιατί με έχει πιάσει φοβία και όλο κοιτάζω το παγούρι του παραφλου μου το οποίο παρεμπιπτόντως όπως είπα παραπάνω έχει κατέβει λίγο η στάθμη του στο min!!! Σε πόσους με mk 7.5 έχει συμβεί αυτό από εδώ μέσα; ευχαριστώ και συγνώμη για το σεντόνι.
 

PatRinos

Rookie
May 16, 2018
36
0
0
Ξέρουμε αν αυτό συμβαίνει μόνο στη βενζίνη ή αν έχει θέμα και το diesel ?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Παιδιά αυτό είναι πρόβλημα των mk7.5 με τον ecoboost 1000cc κινητήρα, που συμβαίνει τυχαία. Χωρίς να είναι ο κανόνας. Δε σημαίνει ότι το έχει "κληρονομήσει" και το mk8.
Όσον αφορά το παραφλού, καλά κάνετε και το κοιτάτε κάθε τόσο. Σε όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να το κοιτάμε.
 

PatRinos

Rookie
May 16, 2018
36
0
0
Ααα μόνο στο Mk7.5. Λογικά δεν ισχύει για το Mk8, γιατί οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι από μια περίοδο και μετά. Υποθέτω το βελτίωσαν και αυτό.
 

Sharky

Original poster
New member
Apr 14, 2012
82
3
8
Χανιά
Έχει διαφορά ο. Ecoboost των mk 7.5 από τον ecoboost των mk8? Ελπίζω όντως να εξαλειψαν αυτό το πρόβλημα γιατί ήταν ύπουλο και άδικο για έναν κατά τ'αλλα καλό κινητήρα. Πάντως υπόψη ότι το λύσιμο της μισής μηχανής δεν θα το γλυτώσουμε στην δεκαετία αφού η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού! Έχει ρωτήσει κανείς το κόστος αυτής της αλλαγής; Πιστεύω ότι κανείς δεν θα έχει αλλάξει ιμάντα αφού δεν έχει κλείσει 10ετια ο κινητήρας.
 

PatRinos

Rookie
May 16, 2018
36
0
0
Sharky said:
Έχει διαφορά ο. Ecoboost των mk 7.5 από τον ecoboost των mk8?
Ο 1.0 Ecoboost κάποια στιγμή άλλαξε. Και πλέον έχει απενεργοποίηση κυλίνδρου.
Αλλά δεν νομίζω οτι είναι σε όλα τα mk8. Μετά το καλοκαίρι του 2018 άλλαξε. Δεν ξέρω αν είχε και άλλες διαφορές από την αρχή κυκλοφορίας του mk8.
 

PatRinos

Rookie
May 16, 2018
36
0
0
Πάντως και στο δικό μου που είναι diesel στην αρχή είχε πέσει η στάθμη 2-3 φορές. Συμπλήρωσα και εδώ και αρκετά χιλιόμετρα έχει σταθεροποιηθεί.
 

aft3rgl0w

New member
Apr 22, 2018
82
4
8
42
Cholargos
Μοντέλο
MK8
PatRinos said:
Ο 1.0 Ecoboost κάποια στιγμή άλλαξε. Και πλέον έχει απενεργοποίηση κυλίνδρου.
Αλλά δεν νομίζω οτι είναι σε όλα τα mk8. Μετά το καλοκαίρι του 2018 άλλαξε. Δεν ξέρω αν είχε και άλλες διαφορές από την αρχή κυκλοφορίας του mk8.

στον 1.0L ecoboost των focus γίνεται disable ο ενας κύλινδρος καθώς και στο Fiesta ST αλλα αυτό ειναι 1.5L απο όσο ξέρω.
 

Θανος68

New member
Oct 3, 2018
97
1
8
Από περιέργεια και μόνο σήμερα έλεγξα τη στάθμη του παραφλου
Ακριβώς στο max
Mοντελο tiraniuin 100hp  10-2018  με 2000 χλμ
 

Kostaspilitsis

Hero Member
Rookie
Mar 16, 2018
20
0
0
Καλησπέρα κι από μένα.
Κάτοχος st-line 140ps 6/2018 με κάτι λιγότερο από 14000χλμ.
Μεχρι, και όταν λέω "μέχρι" δεν εννοώ σταδιακά απλά από ένα σημείο και μετά μιάς και δεν άνοιγα το καπό συνέχεια, λάθος μου το ξέρω αλλά σκεφτόμουνα:"καινούργιο αυτοκίνητο, για τον Θεό", μέχρι λοιπόν τα 10500χλμ η στάθμη του παραφλού είχε κατέβει κατά 5mm, από το max φυσικά.
Πήγα στην αντιπροσωπεία, μου κοίταξαν όλο τ αμάξι για διαρροές όπου δεν διαπιστώθηκε καμία, ο ένας μάστορας λέει φυσιολογικό, ο άλλο λέει ότι δεν είναι φυσιολογικό, ο αρχιμηχανικός λέει φυσιολογικό. Μου το γέμισαν πάλι μέχρι το max.
Αυτή την φορά το παρακολούθησα πιο στενά, δηλαδή: από τα 10500χλμ μέχρι τα 12800χλμ δεν είχε κατέβει καθόλου. Στα 13200χλμ που τα κοίταξα είχαν κατέβει,πάλι, 5mm.
Πάω σε εξωτερικό συνεργείο που ασχολείται μόνο με ford, μου λέει ότι δεν είναι φυσιολογικό και υποθέτει πως είτε το καιει στην τουρμπίνα είτε στην μηχανή. ελέγχθηκε πάλι για διαρροή όπου δεν βρέθηκε τίποτα.
Έχω κλείσει ραντεβού σε άλλη αντιπροσωπεία.
Ακολουθώ ίδιο τρόπο οδήγησης, ηρεμα χιλιόμετρα λόγο μικρών αποστάσεων, ξεμπουκώματα όταν βρω ευκαιρία, το αφήνω να ηρεμίσει πριν σβήσω την μηχανή και μέχρι να ζεσταθεί το πάω χαλαρά χρησιμοποιώντας και το ECO. οι διαδρομές μου είναι μικτές (πόλη και εθνική οδό).
Οταν έχω νέα θα ενημερώσω καθώς, δυστυχώς, έχει και άλλα προβλήματα. 
 

Sharky

Original poster
New member
Apr 14, 2012
82
3
8
Χανιά
Τουλάχιστο νόμιζα πως με τόσα χρόνια στην παραγωγή ο κινητήρας δεν θα είχε προβλήματα! Παρά μόνο ηλεκτρονικής φύσεως που έχω ήδη αντιμετωπίσει κάτι μικροπροβλήματα. Φίλε Κώστα πες μας αν μπορείς τι άλλο πρόβλημα έχεις αντιμετωπίσει για να ξέρουμε όλοι οι κάτοχοι mk8 τι μας περιμένει!
 

Kostaspilitsis

Hero Member
Rookie
Mar 16, 2018
20
0
0
Καλημέρα παιδιά.
Εν συνεχεία του προβλήματος που έχω με το γεγονός ότι πέφτει η στάθμη του παραφλού να κάνω μία πρώτη ενημέρωση.
Πήγα σε μία άλλη αντιπροσωπεία και μου βρήκαν μία πιθανή διαρροή παραφλού από την φλάντζα κεφαλής στο πίσω μέρος του κινητήρα, από την πλευρά δηλαδή που βρίσκεται η πολλαπλής εισαγωγής. Μου πρόσθεσαν παραφλού και μου είπαν ή σε 5000χλμ ή όταν πέσει το παραφλού να ξαναπάω. Πιθανολογούν ότι φταίει η φλάντζα αλλά αυτό θα φανεί όταν ανοιχτεί το μοτέρ. Την επόμενη μέρα ανεβάζω το αμάξι σε κάτι τάκους και αρχίζω να βγάζω φωτογραφίες την πλευρά εκείνη.
Ο κορμός έχει το χρώμα της σκουριάς, δεν ξέρω αν όλα τα μοτέρ είναι έτσι, και φαίνεται πολύ έντονα να έχει «ποτίσει» ένα αρκετά μεγάλο μέρος του.
Δεν σχολιάζω, ακόμα τουλάχιστον, το γεγονός ότι μπορεί να χάνει από εκεί (μπορεί δηλαδή το χρώμα του και οι διακυμάνσεις του χρώματος να ήταν έτσι από την στιγμή που το παρέλαβα), και αν η «γραμμή αντιμετώπισης»  της Ford (κατασκευάστριας εταιρίας) είναι, αν ανοιχτεί το μοτέρ και όντως διαπιστωθεί πρόβλημα στην φλάντζα) να αλλάξει μόνο την φλάντζα (μαζί με κάποια τσιμουχάκια κλπ) και όχι να αντικαταστήσει το μοτέρ μιάς και έχει μόνο 14.500χλμ.
Θα πάω και σε μία αντιπροσωπεία ακόμα και ξανά από εκεί που το πήρα για να δω αν συγκλίνουν οι απόψεις ή ο καθένας λέει τα δικά του, θα το πάω και σε ένα δικό μου εξωτερικό συνεργείο και θα ενημερώσω και πάλι.
Επίσης έχει βρει ένα σάιτ της ford που έχει live chat και θα προσπαθήσω από κεί να βγάλω κάποια άκρη, κυρίως όσον αφορά για το ποια είναι η «γραμμή αντιμετώπισης» της Ford σε αυτή την πιθανή βλάβη.
υ.γ. πως ανεβάζουμε φωτογραφίες γιατί έχω μπόλικο υλικό.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Καλησπερα.
Αν και σε διακοπες ,νοιωθω οτι πρεπει να επαναλαβω την λιγη απο την πολυ ταλαιπορια μου απο την διαροη του αντιψυκτικου του κινητηρα.
Παιδες το προβλημα ειναι σοβαρο ,και δυστυχως η μαμα εταιρια δεν το εχει λυση.
Εγω στον δικο μου κινητηρα το αντιμετωπησα ΔΥΣΤΥΧΩς 3 φορες μεσα σε 54 000 χιλ.
Πλεον εχω αγανακτηση και απο το αυτοκινητο αλλα και απο τους εξουσιοδοτημενους μηχανικους που λενε οτι τους ερχεται στο κεφαλι η μαλλον τους συμφερει.
Το προβλημα ειναι απο μια τσιμουχα που βρισκεται στον αριστερο καθρεφτη της μηχανης που ειναι η τρομπα νερου αλλα και ο ιμαντας χρονισμου.
Εμενα εχανε και λαδια απο το ψευτοκαπακο και απο ενα τσιμουχακι αναθυμιασεων ελαιου.
Μοτερ για τα μπαζα κονως,και να σκεφτειται οτι ειναι ατμοσφαιρα ο κινητηρας.
Για να μην πολυλογω την καλλιτερη εξυπηρετηση και αντιμετωπιση των προβληματων μου την βρηκα ΤΕΛΙΚΑ στην εταιρεια ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗς,Ο ΔΕ αρχιμηχανικος τους η τεχνικος συμβουλος ειναι ενα εξαιρετικο παλλικαρι με πολλες γνωσεις και πολυ ευγενεια επανω του.
Το ονομα αυτου ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Δεν εχω τιποτα αλλο να πω παρα μονο οτι μεσα σε αυτα τα χρονια που εχω το αυτοκινητο ,μοντελο 2015 ΕΧΩ ΑΓΑΝΚΤΗΣΗ.
πΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
 

Kostaspilitsis

Hero Member
Rookie
Mar 16, 2018
20
0
0
KARBY καλημέρα.
έχω διαβάσει για το θέμα που είχες με το αυτοκίνητό σου, καθώς και για τα άλλα παιδιά που είχαν προβλήματα. Κατ αρχάς χαρά στο κουράγιο σου και την υπομονή σου με όλα αυτά που πέρασες αλλά και να εκφράσω ταυτόχρονα την απορία μου πως και δεν απαίτησες καινούργιο μοτέρ μιας και οι περιπέτειες που πέρασες και λόγο κακής τοποθέτησης υλικού αλλά και μετά κακών χειρισμών από το ίδιο το συνεργείο, ήταν πολύ μεγάλες και ευθυνόταν και η FORD αλλά και η αντιπροσωπεία. Ελπίζω τώρα να είσαι εντάξει με το πρόβλημά σου και να μην στο ξανα εμφανίσει.
το θέμα όμως με την τσιμούχα του καθρέπτη είναι κάτι "ορατό" μιάς και υπάρχει ορατή διαρροή, στάζει δλδ από κάτω η μηχανή. εμένα δεν έχει, ακόμα, διαρροή από εκεί. Δείχνει σημάδια διαρροής στο μπλοκ της μηχανής στο ύψος της φλάντζας από την πλευρά που είναι η πολλαπλή εισαγωγής.
γενικά, εμφανής διαρροή πέραν του σημείου εκείνου, δεν υπάρχει, ακόμα τουλάχιστον, κάπου αλλού στην μηχανή και γενικά στον χώρο της μηχανής.
 

geokats

Staff member
Member
Oct 23, 2019
199
154
43
39
ΛΑΜΙΑ
www.flickr.com
Μοντέλο
MK8
WEBSITE
https://www.youtube.com/user/sonataflower
LOCATION
Thessaloniki
Γεια σας φίλοι Μανιακοί!
Παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό το συγκεκριμένο λήμα. Η εμπειρία πλέον του ολοκαίνουριου Μπούλη, μετά από 14000 σχεδόν χιλιόμετρα είναι η εξής: Το αυτοκίνητο αγοράστηκε τον Ιούνη του 19, κινήθηκε με ακραίες θερμοκρασίες >=45οC και σε εξαιρετικά δύσκολες διαδρομές, δηλαδή, Μπράλοβούνια, Ήπειρο και βουνά, Φωκίδα με αναβάσεις συνεχείς, αρκετά χιλιόμετρα σε εθνική οδό, το συμπέρασμα ήταν το εξής: Η στάθμη του παραφλού έπεσε με κρύο κινητήρα στο minimum και με ζεστό ανάμεσα στο minimum και maximum. Με τη λήξη του καλοκαιριού έφτασα περίπου στα 6000 με 7000 χλμ. Από εκεί και πέρα, η στάθμη του παραφλού είναι σταθερή μέχρι τα σχεδόν 14000 χλμ που έχω σήμερα. Θεωρώ ότι δεν συντρέχει ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας για διαρροές στα MK8. Εννοείται τσεκάρουμε στάθμες λαδιού και παραφλού. Αυτά για όσους έχουν αγχωθεί με αυτό το θέμα, μιας και τέτοιου είδους διαρροές είναι σοβαρές.
 

Georgia89

Member
Oct 25, 2015
231
6
18
ΧΑΝΙΑ
geokats said:
Γεια σας φίλοι Μανιακοί!
Παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό το συγκεκριμένο λήμα. Η εμπειρία πλέον του ολοκαίνουριου Μπούλη, μετά από 14000 σχεδόν χιλιόμετρα είναι η εξής: Το αυτοκίνητο αγοράστηκε τον Ιούνη του 19, κινήθηκε με ακραίες θερμοκρασίες >=45οC και σε εξαιρετικά δύσκολες διαδρομές, δηλαδή, Μπράλοβούνια, Ήπειρο και βουνά, Φωκίδα με αναβάσεις συνεχείς, αρκετά χιλιόμετρα σε εθνική οδό, το συμπέρασμα ήταν το εξής: Η στάθμη του παραφλού έπεσε με κρύο κινητήρα στο minimum και με ζεστό ανάμεσα στο minimum και maximum. Με τη λήξη του καλοκαιριού έφτασα περίπου στα 6000 με 7000 χλμ. Από εκεί και πέρα, η στάθμη του παραφλού είναι σταθερή μέχρι τα σχεδόν 14000 χλμ που έχω σήμερα. Θεωρώ ότι δεν συντρέχει ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας για διαρροές στα MK8. Εννοείται τσεκάρουμε στάθμες λαδιού και παραφλού. Αυτά για όσους έχουν αγχωθεί με αυτό το θέμα, μιας και τέτοιου είδους διαρροές είναι σοβαρές.

Απλα τελικα το θεμα αυτο ειναι κατι το οποιο εχει ξεκινησει απο τα μκ7 και ευτυχώς η Φορντ ΠΛΕΟΝ προσεχει στην κατασκευη και στο δεσιμο!τουλαχιστον σε αυτο το κομματι, γιατι στα πλαστικα απο οτι ακουω για τα 8αρια εχετε ακομα θεμα!
 

geokats

Staff member
Member
Oct 23, 2019
199
154
43
39
ΛΑΜΙΑ
www.flickr.com
Μοντέλο
MK8
WEBSITE
https://www.youtube.com/user/sonataflower
LOCATION
Thessaloniki
Μου θύμισε τη συμπεριφορά του Lancer ΜΚ6 (Μήτσου) που είχα πριν τον Μπούλη σαν "απώλεια" παραφλού, οπότε δεν ανησύχησα. Πάντως το έχω υπό παρακολούθηση. Όσον αφορά τα πλαστικά... εκφράζονται ελεύθερα σε κάθε ανωμαλία του δρόμου.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1584112871[/time]
Georgia89 said:
Απλα τελικα το θεμα αυτο ειναι κατι το οποιο εχει ξεκινησει απο τα μκ7 και ευτυχώς η Φορντ ΠΛΕΟΝ προσεχει στην κατασκευη και στο δεσιμο!τουλαχιστον σε αυτο το κομματι, γιατι στα πλαστικα απο οτι ακουω για τα 8αρια εχετε ακομα θεμα!
Μου θύμισε τη συμπεριφορά του Lancer ΜΚ6 (Μήτσου) που είχα πριν τον Μπούλη σαν "απώλεια" παραφλού, οπότε δεν ανησύχησα. Πάντως το έχω υπό παρακολούθηση. Όσον αφορά τα πλαστικά... εκφράζονται ελεύθερα σε κάθε ανωμαλία του δρόμου.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread