Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

spoumi

Member
Σεπτ. 15, 2018
116
15
18
Μοντέλο
MK8 ST
Τουρμπάτα μοτέρ είναι, όσο το πιέζεις θα καίει.
Αλλά άμα το οδηγείς οικονομικά θεωρώ ότι μπορεί να γίνει αρκετά οικονομικό.
 

nikosxm

Rookie
Nov 18, 2018
36
0
6
36
Καλησπερα και απο μενα...
Κάτοχος και εγω απο αρχες Δεκεμβριου ενος 1.0 100ps titanium ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Μια δυο φορες μου εχει βγαλει μονο το θεματακι με το Hill assist χωρις βεβαια να εχω καταλαβει κατω απο ποιες συνθηκες απενεργοποιειται, αν τελικα δεν ειναι θεμα software.
Στην αρχη θα δεις μεγαλες καταναλωσεις ( 8.5+), αλλα μετα απο 7000 χλμ (!!!) ( το ξερω ειναι πολλα για 3μηνες) εχει σταθεροποιηθει, με μεικτη κινηση και αυτοκινητοδρομο, αλλα και αστικο κυκλο, στα 6.2 lt/100km.
Με το eco βεβαια ενεργοποιημενο μεσα στην πολη.
Αυτα απο μενα !!
 

Ntik

Rookie
Feb 27, 2019
18
0
0
Σε ευχαριστω πολυ.στην εθνικη πως ειναι το αμαξι.ταξιδευει ανετα;
 

nikosxm

Rookie
Nov 18, 2018
36
0
6
36
Δε νιωθει μια... !! Αερας...
Δεν ξερω αν θα ειχε καμια διαφορα με τα 125 ps αλλα δε με προδωσε καμια στιγμη.
 

Ntik

Rookie
Feb 27, 2019
18
0
0
Κι εγω που το οδηγησα για λιγο αυτο διαπιστωσα.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Δε ξέρω ποια η χρηματική διαφορά μεταξύ 100 και 125 αλόγων αλλά αν είναι αισθητή η διαφορά στις επιδόσεις ανάμεσα στο 100 και 140 αλόγων ενώ όχι αισθητή μεταξύ 100 και 125 αλόγων, τότε μου φαίνεται πιο λογικό να πάρει κανείς το 100 αλόγων και όταν θέλει/μπορεί να το πάει απευθείας 140 με ένα πρόγραμμα (έστω και κονσέρβας) που σαν μέση τιμή θα είναι γύρω στα 500 ευρώ.
 

Ntik

Rookie
Feb 27, 2019
18
0
0
Σωστα.και τα συγκεκριμενα προγραματα μπορει καποιος να τα τοποθετισει μονος;εχουν να κανουν με την χαρτογραφιση εγκεφαλου;ειναι αξιοπιστα;το μοτερ μηπως θαχει καποιες επιπτωσεις  αξιοπιστιας μετα απο μια τετοια παρεμβαση;
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Μιλάμε για χαρτογράφηση ναι. Στο ΜΚ8 ξέρω μόνος δύο ανθρώπους ως τώρα που το έχουν κάνει χωρίς κανένα πρόβλημα. Αλλά και όσους ξέρω με ΜΚ7.5 επίσης δεν είχαν θέμα. Τώρα μακροπρόθεσμα και σε φάση μετά τις 300.000Km ε δε ξέρω.

Δες αν θες το αντίστοιχο θέμα: http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=9

Ήδη ο gyiama το έβαλε από τα 100 στα 140 την Παρασκευή που μας πέρασε σε γνωστή αντιπροσωπεία.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Δεν είναι μόνο τα άλογα. Είναι και τα φρένα. Από το 100 hp στο 125 hp παίρνεις 25 άλογα και ανώτερο σύστημα πέδησης με πίσω δισκόφρενα. Από το 125 στο 140, παίρνεις ακριβώς το ίδιο στήσιμο και φρένα με μόνο όφελος τα 15 άλογα και το λίγο πιο κοντό κορωνοπήνιο.  Ανεξάρτητα από τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις οικονομικες δυνατότητες του κάθε αγοραστή,  που οδηγούν σε διαφορετικες επιλογές, στα μοτέρ βενζίνης η χρυσή τομή είναι το 125 hp Titanium ενώ με το budget κατά νου αξίζει πολύ και το 100hp business κι ας του λείπουν πραγματάκια σε σχέση με το Titanium.
 

aft3rgl0w

New member
Apr 22, 2018
82
4
8
43
Cholargos
Μοντέλο
MK8
εκτος τα πίσω δισκόφρενα λοιπόν να προσθέσω πως αν κάποιος θέλει ST-line (όπως εγώ το οποίο παραλαμβάνω τη Δευτέρα  ;D mka )  αυτά βγαίνουν μόνο σε 125 & 140 άλογα.
Αν έπερνα μη ST-line θα πήγενα νομίζω κ εγω προς 100αρι με κανενα πρόγραμμα προς τα 140 και φυσικά όπως κάποιος προανέφερε τώρα τι θα βγάλει αυτό στη πορεία είναι σχετικό. 3κυλινδρο downsized turbo μοτερ ε δεν μπορε να θεωρηθεί τέρας αξιοπιστίας όπως και να το κάνουμε...ακόμα και με τα καλύτερα βήματα και βραβεία που κάνει και παίρνει η Ford αλλα και παρόμοιας κλάσσης κατασκευαστές.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Αμάν, και εγώ το ξέχασα, ευτυχώς που το είπαν τα παιδιά. Τα ΦΡΕΝΑ παίδες, η σημαντικότερη αλλαγή που έχουν οι πιο πάνω εκδόσεις, και η οποία κατά τη γνώμη μου είναι α-πα-ραί-τη-τη, αν θέλουμε να οδηγούμε σβέλτα.
 

Ntik

Rookie
Feb 27, 2019
18
0
0
Νομιζω οτι η χρηματικη διαφορα απο τα 100 στα 125 ειναι της ταξεως των 1700 € περιπου
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
Τον ίδιο φόβο είχα και γω όταν πήρα το δικό μου το οποίο είναι με τα 100ps και μάλιστα με 17αρες ζάντες. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις δεν θα έχεις κανένα να κανένα θέμα. Κινείται παρά πολύ άνετα είτε σε ταξίδι είτε στην κίνηση. Από κατανάλωση παίζει μεταξύ 6-7 λίτρα ανάλογα το ´´ποδί´´. Μικτά πάντα και ανάλογα τις συνθήκες. Σε ότι αφορά τα φρένα πέρα απ το οπτικό που όπως και να χει τα δισκόφρενα δείχνουν αλλιώς, σε απόδοση δεν έχουν καμία διαφορά ούτε σε κόπωση παρουσιάζουν διάφορες. Τώρα σε ακέραιες περιπτώσεις σε παρατεταμένη πίεση δεν ξέρω αν έχουν διαφορετική συμπεριφορά .  Προχώρα άφοβα και δεν θα το μετανιώσεις.
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
Ναι το δικό μου είναι το vignale δεν είναι το titanium.
 

Ntik

Rookie
Feb 27, 2019
18
0
0
Μεγαλες δεν ειναι οι 17αρες γι αυτα τα κυβικα;;
 

Gmts

Rookie
Nov 23, 2018
21
0
1
Και στο δικό μου ST-Line(2018) έχει 17αρες. Κάποτε που ήταν ατμοσφαρικά τα μοτέρ χωρίς ροπή όντως ήταν υπερβολικές οι 17αρες. Με την ροπή των turbo πλέον, δεν υφίσταται το πρόβλημα.
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Fiestaris said:
Δε ξέρω ποια η χρηματική διαφορά μεταξύ 100 και 125 αλόγων αλλά αν είναι αισθητή η διαφορά στις επιδόσεις ανάμεσα στο 100 και 140 αλόγων ενώ όχι αισθητή μεταξύ 100 και 125 αλόγων, τότε μου φαίνεται πιο λογικό να πάρει κανείς το 100 αλόγων και όταν θέλει/μπορεί να το πάει απευθείας 140 με ένα πρόγραμμα (έστω και κονσέρβας) που σαν μέση τιμή θα είναι γύρω στα 500 ευρώ.

Το 100άρι έχει διαφορετική τουρμπίνα από τα άλλα.  
Tα φρένα αναφέρθηκαν ήδη.
 

johnD

Member
Dec 15, 2017
150
4
18
Ntik said:
Το st line ειναι το 1000 με τα 100ps?

Στην Ελλάδα έρχεται μόνο σε Βενζίνη 125 και 140 άλογα, και πετρέλαιο μόνο με 120 άλογα. Εξωτερικό πουλέται ST line και με λιγότερα άλογα.
Επίσης φοράει 17άρες από τη μάνα του με 7άρι φάρδος ζάντας και Michelin Pilot Sport 4 που αυξάνουν τρελά την πρόσφυση. Σε αντίθεση με τις 16άρες με 6.5 φάρδος και Primacy 3 του Titanium.  Αν υπήρχε πρόβλημα θα το ήξερε καλύτερα η Ford από οτι εμείς.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread