Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
θα ηθελα να ρωτησω το εξης για τους παραπανω κινητήρες. περα πο την διαφορα στην ιπποδύναμη εχουν και καποια διαφορα στα μηχανικα μερη? πχ άλλη τουρμπινα άλλο ιντερκουλερ κλπ? η είναι απλα διαφορετικη χαρτογράφηση?  γιατι ψάχνοντας γενιακ από θεμα προγραμματος κλπ στον 100αρι κιντηρα ειδα ότι μερικες εταιριες δινουν πρόγραμμα για αυτόν με τα 100 αλογα και καποιες δινουν μονο πρόγραμμα για αυτόν μετα 125 και τα 140. οκ αυτος μετα 140 ξερω ότι είναι διαφορετικος συγκριτικα με τους αλλους 2.  και φυσικα η καθεμια δινει διαφορετικα νουμερα βελτιωσης. και η ερωτηση είναι η εξης. ο 100αρης φτανει σε αποδοση αυτή που φτανει ο 125 η φτανει σε χαμηλοτερα επίπεδα? μιλαω παντα μονο με πρόγραμμα και φιλτρο. όχι για εξατμισεις καταλυτες κλπ.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Σύμφωνα με απαντήσεις που έχω λάβει από διάφορους βελτιωτές (ναι, και την Mountune), το 125αρι έχει διαφορετική τουρμπίνα (διαφορετική φτερωτή), ενώ το 140αρι έχει επιπλέον και διαφορετική φλάντζα. Ως εκ τούτου, η Mountune δεν δίνει τα δικά της remaps για το 100αρι, παρά μόνο για τα 125 και 140. Αλλά καθώς όλος ο υπόλοιπος κινητήρας είναι ακριβώς ίδιος, πρακτικά τα ίδια remaps θα δίνουν σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα, ανεξαρτήτως αρχικής ονομαστικής ιπποδύναμης. Το οποίο φαίνεται από τα remaps όλων των υπόλοιπων βελτιωτών.

Υποθέτω ότι η Mountune το κάνει κυρίως επειδή δίνει εγγύηση (μέσω Ford ή η ίδια, μέσω του dealer της), οπότε θεωρεί ότι δεν πρέπει να δώσει το remap για το 100αρι.

Τα remaps αυτά (μέχρι και τον ΟΕΜ χάρτη του 140) δεν απαιτούν ούτε καν φίλτρο, καθώς θεωρούνται "εργοστασιακά".
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
Κοίταξε να δεις. εμένα είναι ο 1000αρης με τα 125 άλογα και με πρόγραμμα φιλτρο intercooler από chiptronic stage 2 δίνει 160 άλογα. η δυναμομέτρηση από εκείνους έδειξε 157. εγώ σου λέω αυστηρά 155. τώρα τα 125 να τα πας για 1ο στάδιο δεν αξίζει. γιατί είναι μικρή η διαφορά για τα λεφτά που δίνεις ενώ στο 2ο στάδιο είναι αισθητή η διαφορά έχωντας και ενα 125αρι η αδερφη μου και φαίνεται η διαφορά.

Τώρα το μοτεράκι με τα 100 να το πας με 1ο στάδιο γύρω στα 140-145, ναι... θα σου πω σίγουρα ότι αξίζει... αλλά καλό είναι να μπεί και μελλοντικά ένα μεγαλύτερο intercooler καθώς μόνο καλό κάνεις ψύχοντας το τουρμπάκι μοτεράκι μας, ειδικά το καλοκαίρι που δινοπαθούν...
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
από κάποιες ερωτήσεις που έκανα μου είπαν ότι απλά με ένα προγραμμα το 100ρι φτάνει μέχρι 140 άλογα περίπου αλλά και το 125 πάλι στα ίδια φτάνει.απλα λέω μήπως αυτό με τα 125 είναι πιο ανθεκτικό σ αυτή την ιπποδύναμη απ ότι το 100αρι. Αν όμως μπορεί να ανεβεί απροβλημάτιστα ίσως να αξίζει την διαφορα τιμής ώστε να πας στο φθηνότερο 100αρι αφου καταλήγουν στο ίδιο ταβάνι απόδοσης.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το 100 και το 125 έχουν την ιδια τουρμπίνα και έτσι μπορούν να φτασουν τα ίδια άλογα (145-165, αναλόγως του πόσο "τσιτα" σε πίεση είναι το πρόγραμμα.
 
Mar 26, 2016
283
1
0
28
Αθηνα
turbomaniac said:
το 100 και το 125 έχουν την ιδια τουρμπίνα και έτσι μπορούν να φτασουν τα ίδια άλογα (145-165, αναλόγως του πόσο "τσιτα" σε πίεση είναι το πρόγραμμα.
και τα 140?
 
Feb 4, 2016
12
0
0
Τα πρωτα 100 εχουν αλλο κωδικο τουρμπινας μετα το 15 καποια εχουν κοινο κωδικο ολα, τα 125 και τα 140 εχουν τα ιδια τα ειχαμε ψαξει με τον ΑΓΓΕΛΗ .
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
να διευκρινησω ότι ρωταω για το τλευταιο μοντελο ΜΚ8. οποτε να φανταστω ότι πραγματι το 100 με το 125 είναι ακριβως ιδιοι κινητήρες?
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
Μιλώντας με ένα εξουσιοδοτημένο σέρβις μου είπε ότι έχουν την ίδιο κωδικό ανταλλακτικού στην τουρμπίνα και τα δυο μοτέρ! Τελικά τι ισχύει ρε παιδιά δεν βγάζω άκρη
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
gyiama said:
Μιλώντας με ένα εξουσιοδοτημένο σέρβις μου είπε ότι έχουν την ίδιο κωδικό ανταλλακτικού στην τουρμπίνα και τα δυο μοτέρ! Τελικά τι ισχύει ρε παιδιά δεν βγάζω άκρη

H Mountune δεν δίνει το πρόγραμμά της στο 100αρι, και ως επίσημη απάντηση αναφέρει τη διαφορετική τουρμπίνα (διαφορετική φτερωτή συγκεκριμένα). Άρα ότι και να σου λένε από οποιοδήποτε συνεργείο, επίσημη αναβάθμιση με εγγύηση δεν θα έχεις, εφόσον δεν δίνεται για το 100αρι.
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
σας ευχαριστω οπλυ για την βοηθεια. ψάχνοντας ειδα ότι η mountune δεν δινει αναβαθμιση στο 100αρι αλλα η revo δινει το ιδιο πρόγραμμα και για τα 100 και για τα 125. η revo θεωρείται όχι τοσο αξιοπιστη? βασικα ποια θεωρείτε ότι είναι πιο σωστη στο θεμα αναβαμισης?

υγ τελικα κατέληξα στα 100ps
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
λιγο που το κοιταξα, δεν εβγαλα ακρη

και το 100αρι και το 125 έχουν ίδιο part number της borgwarner στο αλουμίνιο, δηλαδή 53420053-03. Αυτο σημαίνει οτι η τουρμπίνες έχουν ακριβώς την ίδια φτερωτη και το ίδιο αλουμίνιο, οποτε θεωρητικά έχουν την ίδια μεγιστη παροχή. Μικρες αλλαγές μπορεί να υπάρχουν στο A/R του μαντεμιού και απο εκεί να υπαρχει καποια μικρή διαφορα κατα τη γνώμη μου.

Πάντως εφόσον η borg warner (ΚΚΚ) χρησιμοποιεί ίδιο part nuμmber στο συμπιεστή και για τις δύο, σημαίνει οτι έχουν τον ιδιο συμπιεστή (compressor wheel) και το ιδιο αλουμίνιo (compressor housing) απλά πιθανόν να έχουν λίγο διαφορετικό A/R στο μαντέμι (turbine wheel housing). Απο τις φωτογραφίες φαίνεται πράγματι να υπάρχει οπτική διαφορά στα μαντέμια.

Για το 140, δε βρηκα τιποτα, για να δω part number, κλπ.
 

gyiama

Original poster
Member
Nov 30, 2017
141
5
18
απ οσο ειχα ψαξει  σε ότι αφορα το μοτερ με τα 140 αλογα δεν είναι απλα ένα πιεσμενο μοτερ. η ford ξοδεψε για την εξέλιξη του 1.000.000ε και εχει μεγαλη διαφορα στο κεφαλαρι στους εκκεντροφόρους και στην τουρμπινα. αυτά σε ότι αφορα τα ΜΚ8 μοντελα. στα προηγουμενα δεν γνωριζω.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δεν αντιλεγω μιας και έχουν διαφορετικό A/R στο μαντέμι. Αλλα σαν μέγιστη παροχή (μιας και ουσιαστικά μιλάμε για ίδιο turbine/compressor wheel και compressor housing), μικρή διαφορά πρέπει να έχουν, της τάξης των 10-15 αλόγων στο 1 μπαρ. Μετά τις 5000, δε νομιζω να σηκώνουν παραπάνω, μιας και "πνίγονται"

 
 
Feb 19, 2018
7
0
1
Καλησπερα και απο μενα . Εχω ford fiesta 1.0 του 2013 με τα 100ps. Στη ford μου ειπαν 550 ευρω κ θα μου περασουν το προγραμμα με τα 140. Εχω να φοβηθω η να προσεξω κατι?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread