Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Γιώργο πιστεύω ότι ήταν ξεκάθαρα αστοχία υλικού και όχι κάποια αδυναμία του οχήματος!Έτσι και αλλιώς μιλάμε για κάτι αναλώσιμο,αργά ή γρήγορα θα την άλλαζες όπως το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες βάσεις μηχανής!Σε ότι αφορά τα καινούργια,δυστυχώς είναι ευαίσθητα και βγάζουν προβλήματα....είτε μηχανικά είτε ηλεκτρολογικά!Λόγω δουλειάς τα βλέπω καθημερινά μπροστά,ποιότητα μηδέν ειδικά τα BMW-Mini που ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω!Τα χρυσοπληρώνεις τόσο στην αγορά όσο και στην συντήρηση
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konstantinos.p

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Αρα ειναι ελαττωματικο ή αδυναμο γενικως αυτο το μοντελο των φιεστα σε αυτο το θεμα. Δεν ειναι μια περιπτωση.
 

georgemps

Member
Apr 6, 2015
137
6
18
πολύ πιθανό, αλλα οταν χαλαει κατι, το φτιαχνεις και παμε παρακάτω...
Υπάρχει άλλη λύση?
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα, οι βάσεις μηχανής/σασμάν στο fiesta st mk7 όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα είναι ρυθμιζόμενες, οι τρύπες της βάσης είναι οβάλ.
Αυτο που ρυθμίζεις είναι το tension/προφόρτιση, κάποιοι κατασκευαστές δίνουν ειδικό εργαλείο για την τοποθέτηση τους και κάποιοι έχουν σημάδια τα οποία πρέπει να "έρθουν" αντικριστά.
Αν μία ή περισσότερες βάσεις είναι αρύθμιστες το βάρος του κινητήρα κατανέμεται ανομοιόμορφα με αποτέλεσμα κάποια βάση να χαλάσει γρηγορότερα απο ότι έχει προβλεφθεί απο τον κατασκευαστή.
Τέλος οι βίδες της βάσης σφίγγονται με δυναμόκλειδο/ροπόκλειδο στην τιμή που έχει οριστεί απο τον κατασκευαστή και όχι με αερόκλειδο.
Σε πολλά αυτοκίνητα οι βάσεις είναι αρύθμιστες απο το εργοστάσιο λόγο λάθους κατά την μαζική παραγωγή.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and Nikol@r@s

CK1

New member
Feb 6, 2015
64
1
8
Εδω και ενα μηνα, οταν ξεκιναγα με το αμαξι κρυο, ακουγοταν κατι σαν γρατζουνισμα απο δεξια, ιδιως στην αλλαγη ταχυτητων, το οποιο μετα απο ενα περιπου τεταρτο οδηγησης σταματαγε...
Μιας και το st μου εχει πολύ λιγα χλμ ( 17000) το μυαλο μου πηγε αρχικα στην εξατμιση, που ελεγχθηκε και βρεθηκε οκ.
Τελικα ηταν ( με μεγαλη μου εκπληξη) η δεξια βαση μηχανης !!, η οποια αλαχθηκε με γνησια, και λυθηκε ετσι το προβλημα.
Τα γραφω , μη τυχον καποιος αλλος αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα.
Το ίδιο μάλλον κάνει και σε εμένα τώρα. Κρύο μόλις αφήνεις τον συμπλέκτη και ξεκινά ακούγεται ένα τρίξιμο. Έχει κάποιος δοκιμάσει aftermarket βάσεις πχ mountune, poweflex? Σε κριτικές που διαβάζω λένε ότι έχουν παραπάνω κραδασμούς από τις "μαμά".
 

jdfiesta

Rookie
Jun 23, 2018
26
6
3
Μοντέλο
MK7 ST
Καλησπέρα. Στη δεξιά βάση δεν έχεις πολλές επιλογές όπως στην κόντρα βάση. Στη δεξιά αν δεν κάνω λάθος υπάρχει η μαμά και μια της vibra technics (που πρέπει να είναι κούτσουρο).
Η powerflex βγάζει ένα πρόσθετο που μπαίνει στην μαμά βάση. Θα πρέπει να αγοράσεις δηλαδή την μαμά βάση συν αυτό το πρόσθετο. Το έχω βαλει όταν άλλαξα τη βάση και δεν έχει κραδασμούς.

Παρόλα αυτα είσαι σίγουρος ότι ακούς τον ήχο από δεξιά? Γιατί μπορεί να είναι άλλη βάση και όχι η δεξιά.
 

thodoris96

Rookie
MK7.5
Jul 27, 2015
16
2
3
Θεσσαλονίκη
Μοντέλο
MK7.5
Το ίδιο μάλλον κάνει και σε εμένα τώρα. Κρύο μόλις αφήνεις τον συμπλέκτη και ξεκινά ακούγεται ένα τρίξιμο. Έχει κάποιος δοκιμάσει aftermarket βάσεις πχ mountune, poweflex? Σε κριτικές που διαβάζω λένε ότι έχουν παραπάνω κραδασμούς από τις "μαμά".
Ακριβώς το ίδιο κάνει και το δικό μου Mk7.5 1.5tdci με 150χιλ χλμ. Έχω παραγγείλει τη δεξιά βάση κινητήρα (γνήσια) και θα ενημερώσω όταν την τοποθετήσω. Ο μάστορας θεωρεί πως εκεί οφείλεται το τρίξιμο.
Να σημειώσω πως μετά από λίγα λεπτά ή όταν είναι ζεστός ο καιρός δεν ακούγεται απολύτως τίποτα.
 
Last edited:

theoanag

Member
May 23, 2018
114
49
28
παιδια γνησιο. ιδιο προβλημα ειχα και στο 6αρι mazda θελει καθε 100χιλ αλλαγη, χανει το λαδι .οτι δοκιμασα afrer market αποτυχια τριγμοι μεσα ρελαντι ασταθες ,και σε κανα τριμηνο ποιο εντονα.στο fiesta μια φορα αλλαχτηκε με γνησιο.Στο forum της mazda ολα τα παιδια πηγαν σε γνησιο μετα απο αλλαγη με κατι φθηνοτερο.
 

thodoris96

Rookie
MK7.5
Jul 27, 2015
16
2
3
Θεσσαλονίκη
Μοντέλο
MK7.5
Επανέρχομαι, έγινε αντικατάσταση της βάσης με γνήσια και το τρίξιμο σταμάτησε. Πλέον μεταφέρεται και λιγότερο τρεμούλο στην καμπίνα από τον κινητήρα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread