Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Ω ναι, δεν έχω βεντιλατέρ. Ούτε με το ερ κον παίρνει μπρος, ούτε σε στιγμιαία υπερθέρμανση (το κίνησα λίγο 1η 2α σε μια αλάνα για κανα 4-5 λεπτά σήκωσε 100+ βαθμά απο την ένδειξη στο κρυφό μενού) και δεν πήρε ποτέ μπρος.

Εν κινήσει στις ανοιχτωσιές ψύχεται νορμαλ.

Έλεγξα όσο μπορούσα σκύβοντας, πείραξα τις επαφές /φίσες που σχετιζονται με το βεντιλατέρ, δεν ένιωσε. Μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω από έλεγχο πριν το πάω στο μάστορα; Ευχαριστώ.

Σόρρυ αν υπάρχει παρόμοιο θέμα στα st / mk6, δεν κατάφερα να το βρω.
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Ασφάλεια. Σωστά. Έχει τις μικρές 10 ~ 30Α κάτω (εκεί δεν έχει κάποια για engine fan) αντίθετα από πάνω έχεις τις μεγάλες τετράγωνες. Το περίεργο ειναι οτι ενώ στο διάγραμμα που δειχνει πού βρίσκεται τι ασφάλεια δείχνει στη θέση "R8" το εικονίδιο βεντιλατέρ κινητήρα, στην αντίστοιχη θέση, δεν υπάρχει τίποτα...
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Τι έγινε έβγαλε φτερα... :p για κοιτα γενικα μηπως κλαταρε καμια η δν ειναι καλα κουμπωμενη. Σε πια θεση ειναι δν γνωριζω για να σου πω, εαν γνωριζει καποιος ας βοηθήσει. :)
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Δεν υπάρχει τπτ σε αυτή τη θέση. Μήπως κάπου αλλου άραγε; Τις έσπρωξα όλες, μια χαρά κουμπωμένες ειναι.

Ντω μεταξύ τώρα που το θυμήθηκα, μετά το αρχικο γυρισμα του κλειδιου πριν τη μιζα, εκει που τελειώνει το τσεκ engine, ο χαρακτηριστικός ήχος, σαν να ακούω κάποιο ρελαί να κανει κλακ. Ίσως σχετίζεται...
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Ενημέρωση

Φορντ είσαι, σιάχνεις μόνος σου.

Το αμάξι κρύωσε κάπως, 80 βαθμοί θερμ. μηχανής, και με το πρώτο πατημα να μπει κλιματισμός, μπήκε το βεντιλατέρ κανονικότατα.

Υπάρχει κάποιο ευρύτερο θέμα "συνεργασίας" του έρκον με το βεντιλατέρ, το οποίο παρατήρησα και μάλλον αυτο φταίει. Συγκεκριμένα , υπάρχει θέμα στη λειτουργία του έρκον στο ρελαντί. Μπαίνει κ κόβει μετά από 5 6 δεύτερα όταν ο κινητήρας  είναι ζεστός. Αν το κάνει το μπες-κόψε 10 - 15 φορές, αρχίζει και νεκρώνει τον ανεμιστήρα και δεν υπάρχει καθόλου ψύξη.

Το λοιπόν, στο σέρβις θα το κοιτάξει ειδικός "γιατρός" και θα συνοψίσω κ εδώ το ρεζουμέ.
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Το πας σε μάστορα και το πιο λογικό ειναι να φταίνε οι αντιστάσεις του βεντικατερ γιατι έχει δυο σκάλες. Δεν εξηγειται κατι αλλο εκτός απ αυτο απ την στιγμή π ολα τ αλλα ειναι οκ. Σχετίζεται βέβαια το a/c γιατι το βενιλατερ ειναι το ίδιο αλλα αν έφταιγε θα δούλευε μολις ανέβαζε θερμοκρασία !! Μην το αμελησεις ομως ειναι σοβαρή βλάβη. Λιγο να ξεφύγει το ματι κ ανεβάσει θερμοκρασία στην κίνηση την τσιμπησες την φλαντζουλα στην καλύτερη :p  AR15firing
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Πάνω τα βεντολατερ έχουν αντιστάσεις.Αν δίνει σκέτη αντίσταση η ford καλώς αλλιώς πας για κομπλε βεντιλατερ
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Θα το κοιτάξω. Ο τιράντας γενικά 99% κινείται σε εκτός πόλης ρυθμούς οπότε μυαλό και παρακολούθηση...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Λοιπόν,
1. Αν το κύκλωμα του air-condition δεν έχει την σωστή ποσότητα φρέον, τότε δεν κομπλάρει ο κομπρέσορ και δε δουλεύει το βεντιλατέρ.
2. Για να ανάψει το βεντιλατέρ (σε φυσιολογικές συνθήκες) η obd πρέπει να δείξει θερμοκρασία ψυκτικου 108 βαθμούς. Πιο κάτω δεν... Τουλάχιστον στο απλό mk6 (όχι το ST).

Y.Γ. Στο δικό μου δεν έχω καταλάβει να έχει δύο σκάλες το βεντιλατέρ. Μία έχω ακούσει (εκτός και αν δεν το έχω "ανάψει" ποτέ τόσο πολύ ωστε να ακούσω και πιο δυνατά το βεντιλατέρ)..
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Το περίεργο είναι οτι ο κομπρέσωρ (  :D ) κομπλάρει και δουλεύει πολύ καλά εν κανονική κινήσει (π.χ. με 90 - 100 χμ/ω), απλά κάτι παθαίνει στο ρελαντί. Όταν παίρνει μπρος ρίχνει τις στροφές κάπως, εκεί τρελαίνεται κ παθαίνει το ωχωχωχ του.

Σίγουρα έχω ακουσει κ εγώ 2 σκάλες έντασης στο βεντιλατέρ.

Αναμονή κ θα ενημερώσω.
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Για την ιστορία, τώρα με τις μεγάλες ζέστες, ξαναπαρουσίασε την ιδιαιτερότητα του να μη "παίρνει μπροστά" το ερ κον σε ρελαντί στροφές του κινητήρα.

Αν βάλω μπρος το έρ κον π.χ. σταματημένος σε φανάρι, απλά δεν παίρνει ποτέ μπροστά, και ανεβάζει θερμοκρασία.

Αν βάλω μπρος το έρ κον π.χ. εν κινήσει, όλα κομπλέ.

Αν βάλω μπρος το έρ κον π.χ. εν κινήσει και μπω σε φάση φανάρια πόλη, stop go κτλ όλα καλώς (περιέργως).


Θα κοιτάξω το glitch στην επερχόμενη αλλαγή φρένων σε κανα μήνα και θα ενημερώσω. Απλά με ανησυχεί σε περιπτώσεις που έχω το μπεμπέ μέσα ... αν και τα σκασμένα, δε νιώθουν τίποτα. Εμείς οι κωλόγεροι υποφέρουμε παραπάνω...  giggle giggle tease
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
καποια εχουν μια σκαλα βεντιλατερ(οπως το δικο μου) και καποια συνηθως p/f εχουν 2 σκαλες.
αυτα που εχουν 2 σκαλες εχουν κατω δεξια στο κουβουκλιο του βεντιλατερ μια αντισταση που ρυθμιζει 1-2 σκαλα
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Νά μαστε πάλι με τα ίδια θέματα.

Βεντιλατέρ ψυγείου, ελαττωματικό,δε δουλεύει σωστά , δε δουλεύει η μεγάλη σκάλα που πρέπει να ακουγεται όταν βάζεις έρκον.

Μεταχειρισμένο βρίσκω με 150 ευρώ. Μάλλον θα ενδώσω...
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Καινουριο μαμα 450. Ημιτασιόν μισοτιμής.

Πήγα σήμερα να το αφήσω, έχοντας πάρει ημιτασιόν, αλλά τελικά είναι από μοντέλο ό,τι ναναι...
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο και 2 άκυρα ανταλλακτικά, είμαστε πολύ κοντά στη λύση του προβλήματος που είναι το πράσινο κουτί των αντιστάσεων που ρυθμίζουν τη λειτουργία των στροφών. Από τη χρήση έχουν αχρηστευθεί / δεν δουλεύουν σωστά.

Με το καλό όταν το πάρω το νέο κομμάτι στα χέρια μου (βγαίνει σκέτος κωδικός για αντικατάσταση αποκλειστικά για το st150 ) θα γράψω κόστος και κωδικό.

Το βεντιλατέρ μου πιθανότατα ειναι λειτουργικό.
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Αγαπητοί, αγαπητές, φιξάκι!

Ανταλλακτικό ford 1364715. Το πρόβλημα ήταν στην αντίσταση ρυθμισης ταχύτητας μοτέρ (δείτε εικονες googlάροντας).

Φαίνεται να λειτουργεί, μένει να κάνει μια γερή ζέστη κ να δω πώς τα πάει σε συνθήκες αστικής μετακίνησης.

Κόστος κοντά στο 100άρι για μανίσιο ανταλλακτικό.

Δροσιά αμην!  giggle AR15firing
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι το ίδιο και στα απλά mk6; Γκουγκλάροντας μου έβγαζε για διάφορα μοντέλα συμπεριλαμβανομένου του ST 150.
Φαινόταν κάπως ότι είχε καεί;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread