Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
καλησπερα
Εχω ενα γεροντακι Fiesta του 79 με αλλαγη μηχανης σε 1300
σημερα πηγαινοντας καπου ολα τα οργανα το ταμπλο ηταν νορμαλ'
στον γυρισμο ομως παρατηρησα οτι δεν λειτουργουσε το κοντερ .Λετε  να εχει καει καμια ασφαλεια?
ευχαριστω πολυ
 
Καλησπέρα! Το κοντερ στο φιέστα μκ1 δουλευει με ντίζα. Υπάρχει πιθανότητα μικρή να έχει φύγει η ντίζα από την θέση της (στο σημείο που κουμπώνει στο κοντερ. Υπάρχει πιθανότητα να γυρνάει το κοντέρ αλλά η βελόνα να ολισθαίνει και τέλος να έχει σπάσει η ντίζα.
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
Αγαπηυε Στελιο σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση στο προβλημα μου..Μια ακομα ερωτηση μονο...ειναι εφικτο να δω αν εχει φυγει η ντιζα απο τη θεση της ,στο σημειο που κουμπωνει το κοντερ οπως γραφεις ?
και παλι σε ευχαριστω
Γιωργος
Ναυπλιο
 
Ναι ειναι εφικτό. Οι δυο βίδες ειναι ορατές, οι άλλες δυο βίδες για να ξεβιδωθεί το  καντραν είναι πίσω από το πλαστικό που είναι το στροφόμετρο και οι δείκτες βενζίνης-νερου,. Βγαίνει τραβηχτό προς τα έξω με το ένα χερι(χωρις εργαλεια) .
Σταυροκατσάβιδο είναι και οι τέσσερις.
Θέλει προσεχτικά να βγει προς τα έξω το καντράν για να μην πολυκουνηθεί η φίσσα (είναι λίγο ευαίσθητες οι επαφες της φίσας μετά απο 30 χρόνια)
Το καντράν βγαίνει έξω μέχρι το σημείο που το εμποδίζει η φίσα και η ντίζα του κοντερ.
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
Αγαπητε κυριε Στελιο σε ευχαριστω και παλι για την βοηθεια σου.Δεν πιστευω βγαζοντας το,προσεχτικα οπως λες,να γινει κανενα βραχυκυκλωμα?
και μια προσωπικη ερωτηση...εισαι μηχανικος ?δεν εξηγηται αλλιως αφου ξερεις τα παντα οπως βλεπω...

και παλι ευχαριστω
Γιωργος
Ναυπλιο
 
Χαρά μου να βοηθάω όσο μπορώ!
Βραχυκύκλωμα σε καμια των περιπτώσεων δεν θα γίνει!
Απλά η φίσσα αν τύχει και δεν κάνει επαφή μπορεί κάποιες στιγμές να ανεβάσει την βενζίνα και την θερμοκρασία στο ΜΑΧ χωρίς λόγο.
Δεν είμαι μηχανικός. Απλά έχω ,ανακατασκευάσει απο το μηδέν το μκ1 (γέρικο όπως το λέτε) .
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
Κυριε Στελιο νομιζω πως ακομα και ο μηχανικος δεν πιστευω να εχει τις δικες σας γνωσεις .
Να σας ρωτησω κατι ακομα,αν μου επιτρεπεται...Εδω και μερικα χρονια εχει χαλασει το οργανο  που δειχνει την χωρητικοτητα καυσιμων.ειχα ρωτησει και μου ειχαν πει οτι εχει χαλασει το φλοτερ,δηλαδη ενα οργανο,που βρισκεται στο ρεζερβουαρ.Εχω μεινει στο δρομο ουκ ολιγες φορες οποτε αναγκαζομαι καθε  τρις και λιγακι να βαζω λιγη βενζινη μην βρεθω για αλλη μια φορα με το μπετονακι στο χερι να ψαχνω για βενζιναδικο...
Η ερωτηση μου ειναι η εξης:ειναι οντως στο φλοτερ το προβλημα?μηπως υπαρχει καποιος αλλος τροπος να βρεθει λυση?
σας ευχαριστω εκ των προτερων
φιλικα
Γιωργος
Ναυπλιο
Υ.γ Το γεροντακι μου με παει μια χαρα  οπου του ζητησω.Δεν μου λεει ποτε οχι!!!!!
 
Κυριε Γιώργο να με λέτε σκέτο Στέλιο γιατί λέω πως είμαι μικρούλης ακόμα!  :)
Για να δοκιμάσετε αν ο δεικτης και η καλωδίωση είναι εντάξει θα πρέπει να βγάλετε το καλώδιο από το φλοτέρ και να το ακουμπήσετε σε καθαρό μεταλλικό μέρος (κάποια βιδα για παράδειγμα). Θα πρέπει να τερματίσει ο δείτης στο φουλ όσο είναι το καλώδιο γειωμένο (ακουμπισμένο στην βίδα).
Αν τερματίσει , τότε είναι 100% το πρόβλημα στο φλοτέρ.
Το καλώδιο με το φις για το φλοτερ έχει πρόσβαση μόνο από κάτω , δίπλα από το σωληνάκι βενζίνας που πάει στην μηχανή.
Αν όντως είναι το φλοτερ το πρόβλημα τότε θα σας στείλω ένα φλοτερ.
Αν είναι ο δείκτης (μπορεί να μην πατάει καλά η φίσα που σας ανέφερα πιο πάνω)

Με το κοντερ και ότι άλλο πρόβλημα και αν έχετε , επειδή είναι δυσεύρετα τα ανταλλακτικά , απλά μου το λέτε και σας στέλνω ότι είναι απαραίτητο για να λειτουργεί σωστά το φιεστάκι σας.
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
χρονια πολλα φιλοι και φιλες
μια ερωτηση για οποιον-οποια ξερει.
απο καιρο εχει χαλασει το οργανο που δειχνει με ποσα χιλιομετρα τρεχεις..
Ορισμενες φορες ανεβοκατεβαινει ο δεικτης σαν τρελος .τωρα που σας γραφω ειναι παλι σταθερα στο μηδεν,
Εφοσον ο δεικτης ανεβαινει οταν παταμε το γκαζι δεν ειναι λογικο να υπαρχει  μια ντιζα συνδεδεμενη στην μηχανη?
Το εχω ψαξει αλλα δεν μπορω να την βρω την ντιζα(αν ειναι εκει το προβλημα και φυσικα αν υπαρχει αυτη η ντιζα)
Ας απαντηση καποιος που εχει γνωσης μηχανικης σας παρακαλω παρα πολυ.
και παλι χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη..
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
Χριστος ανεστη φιλε μου.
Μιλαμε για εναα ford festa 79 me αλλαγμενη μηχανη 1300 mod 90
σαραβαλακι φιλε αλλα το γεροντακι με παει οπου του ζητησω...Αργοτερα δεν ξερουμε!!!!!
Γιωργος
Ναυπλιο
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Αληθώς ο κύριος κ. Γιώργο. Μετέφερα το θέμα στον σωστό πίνακα. Απ' ότι βλέπω και στα προηγούμενα μηνύματα, ίσως είναι πρόβλημα της ντίζας που μεταφέρει την πληροφορία στο καντράν. Έχει ελεγχεί αυτό; Δεν πρέπει να είναι κάτι ηλεκτρονικό, δεν νομίζω ότι τα έφτιαχναν έτσι τα φιεστάκια εκείνη την εποχή.
 
Καλημέρα κυριε Γιώργο!
Το πρόβλημα πρέπει να ειναι η ολίσθηση της βελόνας στον άξονα του κοντερ. Φανταστείτε ρολόι που δουλευει ο μηχανισμός και οι οι δεικτες του ρολογιου να μένουν στο ίδιο σημείο. Με κόλλα φτιάχνει το πρόλημα αυτό , μόνο που πρέπει η βελόνα να κολληθεί στο σημείο "0" χιλιόμετρα, όταν τα ελατήρια επαναφοράς είναι σε ηρεμία.
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
Xρονια πολλα αγαπητε φιλε Στελιο.
Οπως παντα προθυμος να βοηθησεις και για αλλη μια φορα σε ευχαριστω για αυτο,
Μια ερωτηση ακομα Στελιο,
Εννοεις οτι εχει ξεκολλησει καπως απο τη θεση της η βελονα?

Πως θα ανοιξω το τζαμακι για να κολλησωι  την βελονα?
ειναι ευκολο η θα πρεπει να  παω σε ηλεκτρολογο,αν και οι ηλεκτρολογοι εδω καταπιανονται με ευκολα πραγματα δυστυχως.
 
Η βελόνα  "γλυστράει" στον άξονα της τις περισσότερες φορες που μου έχει τυχει (αν δεν εχει σπασει η ντιζα) .

Αν το πρόβλημα είναι μόνο η βελόνα τοτε θα χρειαστεί να τραβηχτει με το χέρι προς τα εξω η ασημενια πρόσοψη απο το καντραν . Μετα θα εμφανιστουν 6 βίδες σταυροκατσάβιδο, για να μπορέσει να βγεί το πλαστικό τζαμάκι και έτσι θα έχετε πρόσβαση στο καντραν. 
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
Φιλε Στελιο (θα μου επιτρεψεις να σε αποκαλω ετσι) εκανα οπως μου ειπες.Εβγαλα την προσοψη και μετα ξεβιδωσα τις 6 βιδες.
Η βελονα δεν φαινεται να  ειναι σπασμενη .την κουνησα με το χερι και παει οπου την σερνω.
εκεινο που τελικα καταφερα να κανω ηταν να καθαρισω το τζαμι για να βλεπω καλυτερα,
Ερωτηση .....πως θα καταλαβω οτι φταιει ,αν φταιει,η βελονα ?
Σε ευχαριστω για αλλη μια φορα Στελιο
Γιωργος
Ναυπλιο
 
Κάντε ένα κόπο να βγάλετε πάλι το πλαστικό για να ξεβιδώσετε τις 2 βιδες (σταυροκατσαβιδο) που στερεώνουν τα οργανα στο ταμπλο , ξεβιδώστε και τις 2 επάνω (παλι σταυροκατσαβιδο) για να βγει προς τα έξω όλο το καντράν , για να έχετε πρόσβαση στην ντίζα . Καντε έλεγχο στην ντίζα μην έχει βγει από την θέση της . Αν οπτικά ειναι μια χαρά(αν δεν εχει βγει απο την θεση της) τότε τραβήχτε την να βγει από το κοντερ. Ενας οπτικός έλεγχος στο εσωτερικό της ντιζας σίγουρα θα σας δείξει αν δεν εχει κοπει κάπου. Οταν ξεκουμπωθεί η ντιζα από το κοντέρ τότε μπορείτε και με το χέρι (γρηγορη περιστροφή) να δειτε αν δουλει το κοντερ.
Αν σας δυσκολευει το φις , τοτε μπορείτε με λίγη πίεση στα "αυτάκια" που έχει , να το βγάλετε και να δουλέψετε πιο άνετα το καντραν. 
 

plaster46

Original poster
New member
Feb 17, 2014
98
2
9
Δεν πρεπει πρωτα να ξεβιδωσω τις 6 βίδες (σταυροκατσάβιδο), για να μπορέσει να βγεί το πλαστικό τζαμάκι και έτσι να εχω προσβαση στο καντραν? Το λεω αυτο γιατι Στελιο μου καπου με μπερδεψες λεγοντας μου να τραβηξω την ασημι προσοψη και κατοπιν να ξεβιδωσω τις 2 βιδες..
Ισως να μην καταλαβα καλα φιλε Στελιο.δεν ξερω.Μαλλον παραλληλα με το γερικο φιεστακι μου γερναω κι εγω!!!!!
 
Βαση τα λεγόμενα σας , αφου η βελόνα δουλευει , τότε το πρόβλημα ειναι αλλού και ετσι δεν χρειάζεται να βγει το τζαμάκι ξανά. Για πρόσβαση στο πίσω μέρος του καντραν είναι μόνο 4 βίδες να βγουν(δεν εχουν σχεση με τις 6 βίδες από το τζαμάκι)  και αφου ξεβιδωθεί εντελώς το καντράν θα χρειαστει να ξεκουμπωθεί η ντίζα και να βγει το φις που τροφοδοτει το καντραν.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread