Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Staros

Original poster
Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
35
Αθηνα
AEM
http://www.jscspeed.com/catalog/Ford/2014_Fiesta_ST/Intakes/AEM_Cold_Air_Intakes_for_11_12_Ford_Fiesta.html

Injen
http://www.jscspeed.com/catalog/Ford/2014_Fiesta_ST/Intakes/Injen_Cold_Air_Intake_for_11_12_Ford_Fiesta.html

Takeda
http://www.jscspeed.com/catalog/Ford/2014_Fiesta_ST/Intakes/Takeda_Attack_Series_Cold_Air_Intake_for_11_12_Ford_Fiesta.html

J1
http://www.pumaspeed.co.uk/product-J1-Automotive-Cold-Air-Filter-Kit-Ford-Fiesta-ST180_16265.jsp
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
39
Αθήνα
Εξαιρετικές λύσεις,δίνουν κάποια άλογα,καταπληκτικός θόρυβος άλλα δέν κάνουν για Ελλάδα.
Οσο είχα την Injen στο Civic μου,οδηγούσα σάν κυρία κάθε φορά που έβρεχε.Τα λιμνάζοντα νερά είναι ικανότατος εχθρός και σε στέλνουν στα αποδυτήρια για πλάκα.Γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις απο Ελληνικό φόρουμ...

CAI μόνο με hydroshield,άλλα χάνεις τα όποια οφέλη αφου στην ουσία "φιμώνεις" το φίλτρο,στην προσπάθιά σου να το προστατεύσεις.
Καλύτερα SRI με θερμοασπίδα...
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
57
Αθήνα
Χώρια που, όταν ο μαφ είναι κοντά στο φίλτρο, συμβαίνουν "κοψίματα" κατά την πλήρη επιτάχυνση κυρίως.

Η πατεντιάρικη λύση που μου πρότειναν και υιοθέτησα, το διάτρητο μαμίσιο φιλτροκούτι μπρος, στο εξωτερικό πλαϊνό και κάτω + φίλτρο κάπως πιο ελεύθερο, δείχνει να δουλεύει παντού, ανεξαρτήτως ζέστης ή κρύου. Απόκριση από χαμηλά μέχρι ψηλά και μόρτικος επιθανάτιος ρόγχος.



Κόστος 60€.
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
δασκαλε το 60 αρι ειναι το κοστος του ελευθερου φιλτρου ?  γιατι δε νομιζω να κοστιζουν τοσο οι τρυπες :)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Ομολογώ ότι δε μου αρέσει καθόλου η ιδέα να βανδαλίσω το φιλτροκούτι του αυτοκινήτου. Και επίσης, αν το κάνω, πιστεύω ότι θα τραβάει αέρα και από το ζεστό μηχανοστάσιο, πλην της πιο "ψυχρής" μετώπης. Άρα τρώει άκυρο από εμένα.
Προσωπικά, τοποθέτησα ένα φίλτρο πάνελ της K&N. Χωρίς άλλες "πατέντες". Νομίζω ότι μουγκρίζει (ακούγεται) περισσότερο η φτερωτή τώρα. Περισσότερες εντυπώσεις με τον καιρό...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
scorpion said:
kostg σιγά που θα καθόσουν φρόνιμα giggle giggle

Εντάξει, με το που έβαλε αγγελία ένα παιδί από Θεσσαλονίκη, μου έκλεινε το μάτι το φιλτράκι  ;D
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,851
50
48
43
Ιωάννινα
τα φιλτρο πανελ κατι κάνουν αλλα όχι πολλά πράγματα (βολευουν στο καθάρισμα πάντως)

εγω θα κανα τρυπα στο κουτί με προσαρμογή νέου σωλήνα απο τη μετώπη.
 

jimsif

Rookie
Apr 6, 2016
11
0
0
28
Αθήνα
Καλησπέρα, εδω κ λίγες μέρες απέκτησα κ εγώ ενα ST. Θα ήθελα να βάλω μιά εισαγωγή (σκευτομαι pipercross) και θέλω να μου πείτε εάν χρειάζεται κάποιο προγραμματιμό ο MAF.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
6
23
36
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Παιδιά για δώστε καμία βοήθεια...
έβαλα το κn φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι αλλά σκέφτομαι να κάνω και κάποια επιπλέον αλλαγή χωρίς όμως να πειράξω το φιλτροκούτι
H απορία μου είναι,αλλάζουμε την πλαστική σωλήνα που πάει στον κουτί με αλουμινένιο ή όχι?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
scorpion said:
Παιδιά για δώστε καμία βοήθεια...
έβαλα το κn φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι αλλά σκέφτομαι να κάνω και κάποια επιπλέον αλλαγή χωρίς όμως να πειράξω το φιλτροκούτι
H απορία μου είναι,αλλάζουμε την πλαστική σωλήνα που πάει στον κουτί με αλουμινένιο ή όχι?

Το αλουμίνιο έχει πολύ ομαλότερη επιφάνεια, άρα καλύτερη ροή. Δυστυχώς έχει και -πολύ- μεγαλύτερη θερμοαγωγιμότητα, οπότε ζεσταίνεται πιο γρήγορα, και ζεσταίνει τον εισερχόμενο αέρα.

Οπότε ναι στο αλουμίνιο, αρκεί να το μονώσεις καλά.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
Ναι, είτε με ταινία είτε με μονωτικό (π.χ. από καλοριφέρ)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
8
0
18
www.fiestamaniacs.gr
Δε χρειάζεται προγραμματισμό ο MAF ή το αυτοκίνητο. Το ρυθμίζει μέχρι ένα σημείο το υπάρχον εργοστασιακό πρόγραμμα. Εγώ πάντως με φίλτρο panel δεν πείραξα κάτι και δουλεύει μια χαρά το αυτοκίνητο.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
1
0
Δεν κανετε κατι που πιανει τοπο η αποδιδει με αυτα τα φιλτρα .
Ειναι λαδιου και τις περισσοτερες φορες δημιουργουν προβλημα στον MAF ΓΙΑΤΙ τον τυφλωνουν,ειδικα οταν πλυνουμε το φιλτρο και μετα βαλουμε ανεξελεχτα λαδι.
Πεταμε λεφτα στην κυριολεξια.
Οι βελτιωτικοι οικοι τα χρησιμοποιουν γιατι αλλαζουν προγραμμα αλλα και τυπο στο φιλτροκουτι.
Κατι που κρυβουν ολοι τους ειναι οτι τα ελευθερα φιλτρα επιτρεπουν τραγικα μεγαλυτερη ποσοστητα σκονης να περναει στο μοτερ.
Με αποτελεσμα να περιοριζουμε σημαντικα τη ζωη του κινητηρα σε βαθος χρονου.
Απλα δεν αξιζει τον κοπο να δινουμε 80-90 ευρω για φιλτρο αερος που τελικα και αυξανει την καταναλωση αλλα κανει και ζημια.
Δεν αποτελει αποδειξη αξιας ,το οτι το αμαξι δουλευει μια χαρα και στρωτα.
Οι ζημιες φαινονται αργοτερα.
Στα φτιαγμενα δεν ενδιαφερει κανενα αν γινεται ζημια μετα απο καποιες χιλιαδες χιλιομετρα
η αυξανεται η καταναλωση.
Προσωπικη αποψις παντα.
Αν καποιος εχει εμπειρια απο αγωνες ραλλυ θα ξερει και θα εχει δει οτι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΧΑΡΤΙΝΑ ΦΙΛΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙΑ.
και μιλαω φυσικα για αγωνες IRC -WRC.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,183
100
63
49
Αθήνα
KARBY said:
...Προσωπικη αποψις παντα....

Και η δική μου άποψη είναι ότι τα περισσότερα από αυτά δεν ισχύουν, καθώς ούτε πετάμε λεφτά (για την ακρίβεια γλιτώνουμε λεφτά από τα 4,5,6 χάρτινα φίλτρα που δεν θα πληρώσουμε), ούτε "τραγικά μεγαλύτερη ποσότητα σκόνης" επιτρέπουν (από τα tests που έχουν γίνει, οι διαφορές είναι της τάξης του 4-5%, όσο περίπου κερδίζουμε σε ροή και ταχύτητα εισερχόμενου αέρα), ούτε περιορίζουν σημαντικά τη ζωή του κινητήρα (για την ακρίβεια, μπορεί και καθόλου, άντε να χρειαστεί ένας καθαρισμός σε DI μοτέρ), ούτε ζημιές προκαλούν, ούτε αυξάνουν την κατανάλωση (πέρα από το 4-5% λόγω της αύξησης του αέρα).

Στο μοναδικό που συμφωνώ είναι το θέμα με το MAF και την πιθανή βλάβη που προκαλεί ο υπερ-ψεκασμός με λάδι στα wet-type φίλτρα (panels και χοάνες). Αλλά εδώ αρκεί είτε να μας το δείξει την πρώτη φορά κάποιος που ξέρει, είτε να το πάμε "φυλαγμένα" και να ταμπονάρουμε το φίλτρο με ένα κομμάτι χαρτί, ώστε να μαζέψουμε το παραπάνω λάδι.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread