Και στην Ελλάδα απαγορεύονται αν δεν έχουν σύστημα πλύσης φώτων.Nordvinden said:Σε σοβαρές χώρες μάλιστα, απαγορεύονται τα αφτερμάρκετ ξένα.
Νομίζω ότι αυτό που λες συμβαίνει περισσότερο σε φανάρι χωρίς προτζέκτορα. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από τα ξένον και στα 2 μου αυτοκίνητα τα οποία έχουν όμως προτζέκτορες και η διάχυση του φωτός είναι πολύ καλή. Δε θα έβαζα ποτέ σε απλό φανάρι. Όπως έχω ξαναγράψει το αποτέλεσμα δε μου αρέσει ούτε αισθητικά αλλά ούτε και πρακτικά. Στο επόμενο θα βάλω μαμίσια (ζαχαρώνω πολύ τα afl του astra diesel αλλά είναι πανάκριβα τα άτιμα) ή λάμπες piaa αν πάρω αυτο με απλό φανάρι.Nordvinden said:Έχω βάλει εγώ.
Σου προτείνω το εξής:
ΜΑΚΡΙΑ! ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ, ΣΤΑ ΞΕΝΑ!
Φαίνονται εντυπωσιακά, αλλά η διασκέδαση (φωτός) και η διάθλαση που προκαλούν, είναι εις βάρος της εμβέλειάς τους.
Μιλάμε πάντα για αφτερμάρκετ. Άλλο τα εγοστασιακά.
Σε σοβαρές χώρες μάλιστα, απαγορεύονται τα αφτερμάρκετ ξένα.
Εγώ δεν τα βγάζω ξανά, δεν μπαίνω πάλι στη διαδικασία. Εννοείται όμως, ότι έχω φυλάξει ΟΛΕΣ τις μαμίσιες λάμπες για τον επόμενο ιδιοκτήτη, όταν έρθει η ώρα, κι ας αποφασίσει εκείνος.
kostg said:Ειναι και θεμα ποιοτητας της λαμπας, γιατι υπαρχουν κινεζιες και κινεζιες καλυτερης ποιοτητας. Επισης παιζει ρολο και η θερμοκρασια χρωματος. Αν βαλεις 6000Κ ή 8000Κ δε θα βλεπεις εξισου καλα με τα 4300Κ. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι κατασκευαστες αυτοκινητων δουλευουν εργοστασιακα τις λαμπες με 4300Κ (αν και η philips πλασαρε προσφατα στην αγορα d2s λαμπα 5000Κ). Στα 4300 κελβιν ειναι το daylight, το λεγομενο φως της ημερας, που ειναι και πιο ξεκουραστο για τα ματια μας. Βεβαια για τους καγκουρες κιτρινιζει λιγο, αλλα τι να κανουμε, δε γινεται να εχεις λευκο-μπλε φως και να βλεπεις. Αυτο διαχεεται "περιεργα" στο δρομο και χανεται.