Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
καλησπέρα, το κάνει κάποιος εδώ στην Ελλάδα αρχικα ? αν ναι το έχει κάνει κανείς εδώ μέσα ?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Ποιο ακριβώς εννοείς ? Τον υγρό ψεκασμό (υδρογόνου) ή το κανονικό blasting ?

Και τα δύο γίνονται Ελλάδα, τα έχω κάνει και τα δύο, το υδρογόνο δεν κάνει και τόσο δουλειά όσο το blasting.
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
μάλιστα ! για πες για το blasting !
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Το blasting γίνεται με ειδικό μηχάνημα, με διαφορετικά υλικά (soda, walnut, ice, pellets κλπ), απαιτεί άνοιγμα και πρόσβαση σε αυλούς και πολλαπλή, θέλει κάποια ωρίτσα, και κοστίζει από ~100 μέχρι ~250€, αναλόγως αυτοκινήτου, βρωμιάς, δυσκολίας, μαγαζιού κλπ.

Εγώ ξέρω προσωπικά 3-4 μαγαζιά που κάνουν blasting, και με δυναμομετρήσεις πριν και μετά, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το blasting δουλεύει 100%, επαναφέροντας στο >95% τον κινητήρα. Ειδικά για κινητήρες DI, πρέπει να γίνεται έλεγχος και -αν απαιτείται- καθαρισμός κάθε ~40-50Κ χλμ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Sonic said:
Δηλαδή εαν πάω ενα fiat fiorino του 98 που το χω για την δουλειά, θα γίνει πύραυλος?  :p

Αν υπάρχει απώλεια δύναμης που οφείλεται σε επικαθήσεις, τότε ναι, ο καθαρισμός θα επαναφέρει αυτά τα σημεία του κινητήρα σχεδόν σε εργοστασιακή κατάσταση :p

Όπως είπα, έχω προσωπική εμπειρία και μετρήσεις πριν/μετά, όπου ο καθαρισμός με soda blasting επανέφερε 1.6THP από τα ~135HP στα ~155HP της εργοστασιακής απόδοσης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: m@kro

Angelos19

Rookie
Apr 24, 2019
27
0
1
Είχα κάνει εγώ στο προηγούμενο αμάξι που είχα.. Αυτό με το υδρογόνο.. Μια ωρίτσα υπόθεση.. Αν θυμάμαι καλά 65 ευρώ είχα δώσει και τα πρώτα δείγματα ήταν η χαμηλότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο σχεδόν και ότι "άρπαζε" καλύτερα το αμάξι στα χαμηλά.. Επίσης είχα θέμα που έκανε ένα μικρό μπέρδεμα 1500 με 2000 στροφές το οποίο εξαφανίστηκε..
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
Sodablast η άνοιγμα καπάκι....
Τίποτα άλλο.
Αυτό με το υδρογόνο απλά πετάς λεφτά στα σκουπίδια....
Από προσωπική εμπειρία με vw Passat.
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef
Σεπτ. 2, 2020
23
10
3
Κι εγώ εκανα καθαρισμο υδρογονου. Σε αμαξι με 180.000 χλμ περιπου. Ενταξει δεν ειδα και αλλο αμαξι. Ντεμι η φαση. Σιγουρα κατι θα καθαρισε,δεν γινεται να μην κανει καθολου δουλεια αλλα εξαρταται και το ποσο βρωμικος ειναι ο καθε κινητηρας. Ο δικος μου μπορει να μην ηταν τοσο βρωμικος κι ετσι να μην ειδα μεγαλη διαφορα. Αλλοι λενε οτι βλεπουν αλλο αμαξι. Οι αποψεις ειναι αρκετες περι αυτου του θεματος
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
Για να φύγει όλο αυτό το κάρβουνο από τους αυλούς και τις βαλβίδες δεν φεύγει με νεράκι του Θεού.
Επισεις όταν κάναμε στο Passat Carbon μας είπε κανονικά θέλει ανά 20000 χιλιόμετρα να γίνετε η διαδικασία...
Θα σκαμε κάθε 20000 χιλιόμετρα 50 ευρώ ;
Εάν θέλεις να έχεις λέει καθαρό μοτέρ ναι.....🤣🤣🤣
Ότι να ναι....
Πάτε φάτε το 50αρικο σε προβατίνα καλύτερα 😁
 
  • Haha
  • Like
Αντιδράσεις: Nos7, mk6car and Enigmatic_fiesta
Oct 17, 2020
264
150
43
45
Μοντέλο
MK6
Φαντάσου να πάω και εγώ με το vanακι μου, με 612.000 χίλ χιλιόμετρα, να καθαρίσω μοτέρ. Θα πετάει.....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread