Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
αστα το πρωτο ολο δικο μου αυτοκινητο!!!πολυ ερωτας! :(
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Πολυ ομορφο!!

Πολυ κριμα που ειναι στο XL η παρουσιαση.. ::) Κανα power, faster τοτε δεν ειχε ενδιαφερθει?

Γιατι καποια στοιχεια ειναι σβησμενα? Αξονας-φρενα?
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
ο επομενος ιδιοκτητης το εκανε παρουσιαση και οι κ@γκουρες του περιοδικου εβαζαν τεχνικα χαρακτηριστικα απο το μυαλο τους.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Μπορει καποιος να μας πει τι παιρνει το 1.25 με:

1)χοανη
2)τελικο
3)προγραμμα και τι προγραμμα? unichip?

90 ? προγραμμα με σειριακο προγραμματισμό, που κανει καμια 300αριά ευρω.

puma-r said:
ο επομενος ιδιοκτητης το εκανε παρουσιαση και οι κ@γκουρες του περιοδικου εβαζαν τεχνικα χαρακτηριστικα απο το μυαλο τους.

χαχαχα , νομίζω πως καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοεις...
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
γραφανε χαρακτηριστικα του στυλ οτι ο κινητηρας ηταν απο puma 1.8(που δεν υπαρχει)και ο τυπος του κινητηρα ειναι ZF(επισης δεν υπαρχει)!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kostas-patra said:
Λοιπόν...πρώτον....δεν έχω χώρο για υδραυλικό. Η πατέντα βάση δε μου έκατσε καλά και έβαλα και τη μαμά του RS2000 αλλά πάλι στηριγμένη με πατέντα στο αμάξωμα (έχω και 2 αμορτισεράκια....ενα στο σαζμάν και ενα στο μοτέρ για καλύτερη απορρόφηση κραδασμών) αλλά και πάλι έχει λίγο τζόγο το μοτέρ και είναι αισθητό αυτό. Το μοτέρ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ βαρύ για το fiesta και αναγκάστηκα να ψηλώσω την ανάρτηση με προσθήκες, πράγμα που με χάλασε πολύ αλλά πιστεύω οτι δε λειτουργεί και σωστά (ἐχει χαλάσει το ζύγισμα και στις στροφές έχει πολύ μεγαλύτερες κλίσεις). Έγινε πατέντα στο σερβο (το μαμά του mk3 δεν χωρούσε καθώς έβρισκε στην εισαγωγή) και αναγκάστηκα να τροποποιήσω το πεντάλ του φρένου γιατί δεν καθόταν στό σωστό ύψος. Τα φρένα μου έγιναν περίεργα (με πατημένο τέρμα φρένο αισθάνεσαι το πεντάλ μετά απο λίγο να σηκώνεται αλλά το αυτοκίνητο συνεχίζει να φτενάρει.....φυσικά το πόδι μου δεν το έχω κουνήσει) και πολύ απότομα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει με το παραμικρό. Οι 16άρες που έχω του χρειάζονται για να πατήσει στο δρόμο αλλά για να έχω το απαιτούμενο και ποθητό χαμήλωμα θα πρέπει να φουσκώσω φτερά γιατί βρίσκουν οι τροχοί στο φτερό και ας έχω κόψει το χείλος του φτερού (αν είχα το κανονικό offset-35-θα μου έβρισκε στο στρίψιμο). Έψαχνα για φαρδιές 15άρες αλλά δε βρήκα κάτι που να μου αρέσει (για να αποφύγω τις 16άρες). Το MTX75 του RS2000 δεν χωράει και έβαλα στην αρχή σαζμάν απο Escort RST με το Quaife αλλά και πάλι κατάφερε να το διαλύσει. Τώρα έχω 1.8 σαζμάν απο 16V και όσο αντέξει. Έχω αρρυθμίες στο ρελαντί (θα πάω να καθαρίσω εισαγωγή και μπέκ...αν δε διορθωθεί θα αλλάξω χοάνη...αλλιώς πάμε για τσεκάρισμα map, ποντεσιόμετρων κλπ κλπ). Δε χωράει το μαμά φιλτροκούτι του RS γιατί εκεί είναι η μπαταρία του fiesta και δε θέλω να τη βάλω πίσω. Δεν είχα χώρο ούτε για τη χοάνη και αναγκάστηκα να τη βγάλω με φτιαχτό σωλήνα απο την εισαγωγή πρός τα κάτω (πάνω απο τη γέφυρα του σαζμάν) με αποτέλεσμα να παίρνει νερά και να βρωμίζει πολύ εύκολα. Επίσης το μοτεράκι του ρελαντί στο RS είναι πάνω στο φιλτροκούτι. Εγω αναγκάστηκα να φτιάξω βάση για να στερεωθεί στο σωλήνα της χοάνης και δεν ξέρω αν δουλεύει σωστά εκεί. Φούσκωσα το καπό για να μην το σηκώσω στο πίσω μέρος (αγγλικό στύλ) και έκοψα λίγο στο μέσα μέρος τον αεραγωγό γιατί έβρισκε στο καπάκι των βαλβίδων. Α....ξέχασα να πώ οτι στην αρχή με τη μια βάση σε κόφτες έβρισκε λίγο η εισαγωγή στη θολόμπαρα!!! Βέβαια έχω ενα δυνατό ατμοσφαιρικό μκ3 χωρίς αμφιβολία, είναι μαμά σαν μοτέρ και όταν τα ρίχνεις σε 1.8T group VAG νιώθεις μια ευχαρίστηση. ;D
Αυτά.....Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.

Νομίζω οτι δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα με την μπαταρία στο πορτ μπαγκάζ. Βάλε λίγο μοτορκοουτ στις βαλβολίνες θα κρατήσεις το σασμαν. Μάλλον είχε παρει νερά το συστημα μαπ-ποτενσιόμετρα -μοτερ ρελαντι, Βγαλτα και ρίξε λιγο σπρευ επαφων και καθάρισε την πεταλούδα με λίγο καθαριστικο καρμπυρατερ.

Όπου βρίσκει τροχισε τα όσο παίρνει και ξανακόλα τα αν τρυπησουν...

Μπορεις να φτιαξεις βάσεις μηχανής και να τις ραψεις πάνω στο σασί μόνος σου. Βάλε Μπαρα ψαλιδιών και θόλων για να "ξεραθει¨λιγο  το μπροστινο.

Βαλε κλωβο και κόλα κανα βάρος στο πορτ μπαγκάζ, αφου πας να το μετρήσεις σε ζυγαρια ακριβειας με κατανομή βάρους μπρος πίσω
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Δε νομιζω οτι προγραμματιζονται σειριακα τα ΜΚ4..


Οσο για τον Κωστα να κολλησει βαρος πισω?? :eek: :eek: Εδω μας βγαινει ο πατος να ελαφρωσουμε κι εσυ του λες να κολλησει βαρος?  ::)

Αμα θες να πετυχεις καλυτερη κατανομη βαλε μια coilover πχ της Gaz που λεγαμε και παμε για corner weighting.. Αν θες να κανεις τετοια δουλεια καντη σωστα.. ;)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Δε νομιζω οτι προγραμματιζονται σειριακα τα ΜΚ4..


Οσο για τον Κωστα να κολλησει βαρος πισω?? :eek: :eek: Εδω μας βγαινει ο πατος να ελαφρωσουμε κι εσυ του λες να κολλησει βαρος?  ::)

Αμα θες να πετυχεις καλυτερη κατανομη βαλε μια coilover πχ της Gaz που λεγαμε και παμε για corner weighting.. Αν θες να κανεις τετοια δουλεια καντη σωστα.. ;)

Αυτο το πάθος μου με την φτηνια στις μετατροπες... Καλα ας βάλει τους κλωβους μόνο...
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Κι εγω ειμαι fan του low cost αλλα να γινεται σωστα, το να προσθετεις βαρος κανει κακο πρωτα στο στριψιμο και μετα στις επιδοσεις..
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
Nitroking said:
Κι εγω ειμαι fan του low cost αλλα να γινεται σωστα, το να προσθετεις βαρος κανει κακο πρωτα στο στριψιμο και μετα στις επιδοσεις..
+1000 ;)
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
39
Καλαματα
Να ρωτησω τι γινεται σε περιπτωση που τοποθετηθει τροπετο απο 1.7 απο puma με την αδεια και το κτεο?Περναει?
Ειναι πολυ ενδιαφερον μετατροπη ,οπως και τοποθετηση του διλιτρου απο escort RS με τα 150.
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
αν εχεις γνωστο στο κτεο περναει,αλλιως λαδωμα!το τροπετο του puma ειναι η καλυτερη μετατροπη γιατι εχουν το ιδιο πατωμα και ταιριαζει μεχρι και η τελευταια βιδα!
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://bangersandsmashed.com/images/ze1.jpg&imgrefurl=http://bangersandsmashed.com/page_3.html&h=1200&w=1600&sz=278&tbnid=pJsIQ1xsF9fmYM:&tbnh=95&tbnw=126&zoom=1&usg=__gI__gMw3jiOHerXjfzXznhVI5lk=&docid=wz4giJ2PVE8rdM&hl=el&sa=X&ei=mREDUa2_N9HY0QX00oDgBg&ved=0CC0Q9QEwAQ&dur=456            σημερα οδηγησα αυτο ακριβως το fiesta ειναι 1,6 κ εχει μαλλον ιδια αλογα με το fiesta mk6 κ ιδιο κινητηρα με καλυτερο χταποδι κ καλθτερη πολλαπλη εισαγωγη οι γνωστες ας μας πουν για σιγουρα . και πηγαινε παρα πολυ καλα για τα αλογα που βγαζει γεμιζε ολες τις ταχυτητες χωρις να κομπιαζει
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
ποια η διαφορα με το δικο σου μοτερ ιδια πρεπει να ειναι η μονη διαφορα ειναι το χταποδι αλλη πολλαπλη εισαφωγη κ ισως διαφορετικοι εκκεντροφοροι  . παει αρκετα καλα
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
απέξω μπορεί να φαίνονται ίδια,αλλά στην μηχανή έχουν διαφορές
απλά μπορεί πάνω σε αυτό το μοτέρ να βελτίωσε το δικό μου,δεν το γνωρίζω αυτό
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
ταιριαζουν ολα ομως κ στο δικο σου απο αυτο .οπως και να εχει δεν περιμενα να παει ετσι
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread