Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
ανοιγω αυτο το topic για να ανταλλαξουμε αποψεις περι βελτιωσεων σε mk4-mk5!!!
η πρωτη μου αγαπη και παντοτινη(lacta)ηταν ενα fiesta mk4 μοντελο 97 3πορτο 1.25si και χρωματος πορτοκαλι!ψαχνομουν πολυ καιρο να δω τι μετατροπη θα του κανω,αρχικα του εβαλα ενα τελικο και εκανε μονο βαβουρα,στη συνεχεια του εβαλα και μια φιλτροχοανη και η βαβουρα αυξηθηκε,το κρατησα ετσι κανα 6μηνο και ρωτουσα δεξια-αριστερα τι μπορω να κανω,ολοι μου ελεγαν πρωτο σταδιο 100hp ??? και ειχα ψηθει αλλα μετα καθησα και σκεφτηκα μονος μου και πηρα την μεγαλη αποφαση,του κουμπωσα τροπετο puma 1.7 και βρηκα την υγεια μου!!! :Dη μετατροπη εγινε στο Φαληρο στον P.S. engineering το 2004 και τα αποταλεσματα ηταν θεαματικα!!!στη συναχεια το πουλησα και αυτος που το πηρε το εκανε τροπετο :'(περιμενω να ακουσω τισ δικες σας μετατροπες για να παιρνω ιδεες!!!!!!!
 

bunny!

New member
May 10, 2010
94
0
6
38
sun city
σου ειχα πει: το θελω εγω....!!!!τιιιποταα εσυ!!!θα ζουσε ακομα το κακομοιρο...τωρα :'( εσυ  :p
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
θα παω να αγορασω ενα mk4 και θα τα τουμπανιασω για παρτη σου!!!
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Εγω  έχω ενα μκ3 (πείτε το μκ4 για να κολλάει με το θέμα). Εχω βάλει RS2000. Δε θα το συνιστούσα όμως. Μεγάλη ταλαιπωρία και πολλά προβλήμματα....ακόμα ψάχνομαι με κάποια.  :'(
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
kostas-patra said:
Εγω  έχω ενα μκ3 (πείτε το μκ4 για να κολλάει με το θέμα). Εχω βάλει RS2000. Δε θα το συνιστούσα όμως. Μεγάλη ταλαιπωρία και πολλά προβλήμματα....ακόμα ψάχνομαι με κάποια.  :'(
μπορεις να αναφερεις καποια απο αυτα?
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Μπορει καποιος να μας πει τι παιρνει το 1.25 με:

1)χοανη
2)τελικο
3)προγραμμα και τι προγραμμα? unichip?
 

Derizio

New member
May 9, 2010
65
0
0
47
Εγω μπορω να πω οτι...
το mk4 μου με
χοανη, χταποδι focus 1.6, καταλυτη μεταλλικο, εξατμιση απο Παπαδοπουλο, δυναμομετρηθηκε 78 αλογα.
Δεν μου φανηκε και τοσο αισιοδοξο νουμερο, αλλα καποια στιγμη θα ξαναδυναμομετρηθει.
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
Derizio μηπως εχασες απο το χταποδι?δεν ειναι λιγο μεγαλο απο 1.6?
 

Derizio

New member
May 9, 2010
65
0
0
47
Οχι Αντωνη...με τιποτα!
Το αμαξι αναστηθηκε με το χταποδι! Πριν μπει ειχα βαλει τις 15αρες και το αμαξι ειχε χασει... μολις μπηκε το χταποδι "αναστηθηκε" ξανα. Και την καταλαβα την διαφορα για τον λογο οτι το οδηγησα για καποιο διαστημα με το μαμα συστημα εξαγωγης και ετσι αποφασισα να βαλω του focus, για να βελτιωθει η αποδοση του.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Derizio said:
Οχι Αντωνη...με τιποτα!
Το αμαξι αναστηθηκε με το χταποδι! Πριν μπει ειχα βαλει τις 15αρες και το αμαξι ειχε χασει... μολις μπηκε το χταποδι "αναστηθηκε" ξανα. Και την καταλαβα την διαφορα για τον λογο οτι το οδηγησα για καποιο διαστημα με το μαμα συστημα εξαγωγης και ετσι αποφασισα να βαλω του focus, για να βελτιωθει η αποδοση του.

προγραμματακι θελει για να δεσει το γλυκο.. ;D
 

Derizio

New member
May 9, 2010
65
0
0
47
Μαλλον με βλεπω να τα τρωω στα γλυκα  ;D
Ενας προγραμματιστη που βρηκα τυχαια καπου και που ειπε οτι μπορει να επαναπρογραμματησει τον μαμα εγκεφαλο (δεν ξερω αν γινεται,αυτος ειπε οτι μπορει να το κανει) μου μιλησε για 350 ευρω. Μπορει να ειναι λογικη τιμη αλλα εγω δεν τα δινω γαι 2-3-4 ιππους! Ειμαι καλα και ετσι οπως ειμαι. :p
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Derizio said:
Μαλλον με βλεπω να τα τρωω στα γλυκα  ;D
Ενας προγραμματιστη που βρηκα τυχαια καπου και που ειπε οτι μπορει να επαναπρογραμματησει τον μαμα εγκεφαλο (δεν ξερω αν γινεται,αυτος ειπε οτι μπορει να το κανει) μου μιλησε για 350 ευρω. Μπορει να ειναι λογικη τιμη αλλα εγω δεν τα δινω γαι 2-3-4 ιππους! Ειμαι καλα και ετσι οπως ειμαι. :p

με 300 και πανω απο 5....
 

Derizio

New member
May 9, 2010
65
0
0
47
Κατι ξερεις εσυ που δεν ξερω εγω? Ντροπη.... να το κρατας κρυφο  ;D ;D ;D
 

LmS_RR

New member
May 9, 2010
91
0
0
39
Αγρινιο
το 1.7 είναι ότι πρέπει για τα mk4 σαν βελτίωση... ;)
εγώ έχω φίλτρο, χταπόδι από focus, καταλύτη μεταλλικό, μεσαίο και τελικό...
το είχα μια μέρα μονο χωρίς καταλύτη αλλα από τον θόρυβο που είχε δεν άνοιγα καν...
μετά του έβαλα καταλύτη έκοψε ο θόρυβος λιγάκι βεβαια και ήμουν ευχαριστημένος...
αλλα δεν αντεχόταν σε ταξιδάκι οποτε μπήκε φιμωμένο μεσαίο και τέλος...
τα συμπεράσματα μου στον δρόμο είναι ότι μετά τις 3000-3500 σε συνδυασμό με το κοντό σασμάν πάει καλύτερα... αυτά...  ;D
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
kostas-patra said:
Εγω  έχω ενα μκ3 (πείτε το μκ4 για να κολλάει με το θέμα). Εχω βάλει RS2000. Δε θα το συνιστούσα όμως. Μεγάλη ταλαιπωρία και πολλά προβλήμματα....ακόμα ψάχνομαι με κάποια.  :'(
Λοιπόν...πρώτον....δεν έχω χώρο για υδραυλικό. Η πατέντα βάση δε μου έκατσε καλά και έβαλα και τη μαμά του RS2000 αλλά πάλι στηριγμένη με πατέντα στο αμάξωμα (έχω και 2 αμορτισεράκια....ενα στο σαζμάν και ενα στο μοτέρ για καλύτερη απορρόφηση κραδασμών) αλλά και πάλι έχει λίγο τζόγο το μοτέρ και είναι αισθητό αυτό. Το μοτέρ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ βαρύ για το fiesta και αναγκάστηκα να ψηλώσω την ανάρτηση με προσθήκες, πράγμα που με χάλασε πολύ αλλά πιστεύω οτι δε λειτουργεί και σωστά (ἐχει χαλάσει το ζύγισμα και στις στροφές έχει πολύ μεγαλύτερες κλίσεις). Έγινε πατέντα στο σερβο (το μαμά του mk3 δεν χωρούσε καθώς έβρισκε στην εισαγωγή) και αναγκάστηκα να τροποποιήσω το πεντάλ του φρένου γιατί δεν καθόταν στό σωστό ύψος. Τα φρένα μου έγιναν περίεργα (με πατημένο τέρμα φρένο αισθάνεσαι το πεντάλ μετά απο λίγο να σηκώνεται αλλά το αυτοκίνητο συνεχίζει να φτενάρει.....φυσικά το πόδι μου δεν το έχω κουνήσει) και πολύ απότομα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει με το παραμικρό. Οι 16άρες που έχω του χρειάζονται για να πατήσει στο δρόμο αλλά για να έχω το απαιτούμενο και ποθητό χαμήλωμα θα πρέπει να φουσκώσω φτερά γιατί βρίσκουν οι τροχοί στο φτερό και ας έχω κόψει το χείλος του φτερού (αν είχα το κανονικό offset-35-θα μου έβρισκε στο στρίψιμο). Έψαχνα για φαρδιές 15άρες αλλά δε βρήκα κάτι που να μου αρέσει (για να αποφύγω τις 16άρες). Το MTX75 του RS2000 δεν χωράει και έβαλα στην αρχή σαζμάν απο Escort RST με το Quaife αλλά και πάλι κατάφερε να το διαλύσει. Τώρα έχω 1.8 σαζμάν απο 16V και όσο αντέξει. Έχω αρρυθμίες στο ρελαντί (θα πάω να καθαρίσω εισαγωγή και μπέκ...αν δε διορθωθεί θα αλλάξω χοάνη...αλλιώς πάμε για τσεκάρισμα map, ποντεσιόμετρων κλπ κλπ). Δε χωράει το μαμά φιλτροκούτι του RS γιατί εκεί είναι η μπαταρία του fiesta και δε θέλω να τη βάλω πίσω. Δεν είχα χώρο ούτε για τη χοάνη και αναγκάστηκα να τη βγάλω με φτιαχτό σωλήνα απο την εισαγωγή πρός τα κάτω (πάνω απο τη γέφυρα του σαζμάν) με αποτέλεσμα να παίρνει νερά και να βρωμίζει πολύ εύκολα. Επίσης το μοτεράκι του ρελαντί στο RS είναι πάνω στο φιλτροκούτι. Εγω αναγκάστηκα να φτιάξω βάση για να στερεωθεί στο σωλήνα της χοάνης και δεν ξέρω αν δουλεύει σωστά εκεί. Φούσκωσα το καπό για να μην το σηκώσω στο πίσω μέρος (αγγλικό στύλ) και έκοψα λίγο στο μέσα μέρος τον αεραγωγό γιατί έβρισκε στο καπάκι των βαλβίδων. Α....ξέχασα να πώ οτι στην αρχή με τη μια βάση σε κόφτες έβρισκε λίγο η εισαγωγή στη θολόμπαρα!!! Βέβαια έχω ενα δυνατό ατμοσφαιρικό μκ3 χωρίς αμφιβολία, είναι μαμά σαν μοτέρ και όταν τα ρίχνεις σε 1.8T group VAG νιώθεις μια ευχαρίστηση. ;D
Αυτά.....Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
για τις αρρυθμιες στο ρελαντι εχεις βγαλει να καθαρισεις το maf sensor?
 

kostas-patra

Member
May 10, 2010
123
1
0
Πάτρα
Δεν έχω maf καρντιά μου... :p! Μόνο map, ποντεσιόμετρο πεταλούδας, μοτεράκι ρελαντί....! Maf είχαν τα 1600 doch και 1800 doch με τα σημί καπάκια (mondeo 1&2,sierra,fiesta xr2 16v & fiesta rs1800, escort xr3i 16v). Επίσης και κάποια CVH  ;)

Υ.Γ. Εκτός και αν βέβαια έπρεπε να έχει και δεν έχει...αλλά δεν έχω δεί κανένα ούτε σε φωτογραφία να έχει maf.
 

puma-r

Original poster
Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
puma-r said:
ανοιγω αυτο το topic για να ανταλλαξουμε αποψεις περι βελτιωσεων σε mk4-mk5!!!
η πρωτη μου αγαπη και παντοτινη(lacta)ηταν ενα fiesta mk4 μοντελο 97 3πορτο 1.25si και χρωματος πορτοκαλι!ψαχνομουν πολυ καιρο να δω τι μετατροπη θα του κανω,αρχικα του εβαλα ενα τελικο και εκανε μονο βαβουρα,στη συνεχεια του εβαλα και μια φιλτροχοανη και η βαβουρα αυξηθηκε,το κρατησα ετσι κανα 6μηνο και ρωτουσα δεξια-αριστερα τι μπορω να κανω,ολοι μου ελεγαν πρωτο σταδιο 100hp ??? και ειχα ψηθει αλλα μετα καθησα και σκεφτηκα μονος μου και πηρα την μεγαλη αποφαση,του κουμπωσα τροπετο puma 1.7 και βρηκα την υγεια μου!!! :Dη μετατροπη εγινε στο Φαληρο στον P.S. engineering το 2004 και τα αποταλεσματα ηταν θεαματικα!!!στη συναχεια το πουλησα και αυτος που το πηρε το εκανε τροπετο :'(περιμενω να ακουσω τισ δικες σας μετατροπες για να παιρνω ιδεες!!!!!!!
οριστε μερικες φωτογραφιες απο το πρωην αυτοκινητο μου σε παρουσιαση περιοδικου!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread