Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

arkas

Original poster
Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
η πεταλουδα μου ειναι παντα καθαρη τα μπουζι και τα μπουζοκαλωδια αλλαχτηκαν τον προηγουμενο μηνα την egr θα την ξηλωσω
 

vasilisfiesta

Hero Member
Nov 13, 2010
1,027
0
0
35
Κωστα,ενας γνωστος μου ειχε θεμα με την egr σε ενα golf 4.
Μου ειχε πει οτι ειχαν φυγει καποια ''κομματακια'' απο κει και εξαιτιας αυτου ειχε θεμα με το καταλυτη.
Δεν θυμαμαι ακριβως πως και τι αλλα κατι τετοιο μου ελεγε..
Δεν ξερω αν ειναι σωστο η μαμαλια αυτο που εγραψα..απλως το αναφερω!
 

arkas

Original poster
Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
βασικα δεν ξερω πως μπηκε η egr στο παρον θεμα
πιστευω οτι δεν προερχεται απο εκει το προβλημα γιατι η βαλβιδα αυτη ειναι ανενεργη στη διαρκεια του ρελαντι εκτος φυσικα και αν εχει κολλησει κι εχει μεινει ανοιχτη αλλα αυτο θα δημιουργουσε προβληματα καθολη την διαρκεια της ημερας και οχι μονο το πρωι που ειναι κρυο το αυτοκινητο ασε που αγγλια εχει αναφερθει το προβλημα και σε st χωρις egr
αυτο που καταλαβαινω εγω με τις ελλειπεις μηχανολογικες μου γνωσεις ειναι οτι για καποιο λογο οταν το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο για λιγα δευτερολεπτα ο λογος αερα καυσιμου δεν ειναι ο σωστος και αυτος που ειναι υπευθυνος για να διορθωσει ολα αυτα ειναι η o map η ο λ διορθωστε με αν κανω λαθος
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
arkas said:
βασικα δεν ξερω πως μπηκε η egr στο παρον θεμα
πιστευω οτι δεν προερχεται απο εκει το προβλημα γιατι η βαλβιδα αυτη ειναι ανενεργη στη διαρκεια του ρελαντι εκτος φυσικα και αν εχει κολλησει κι εχει μεινει ανοιχτη αλλα αυτο θα δημιουργουσε προβληματα καθολη την διαρκεια της ημερας και οχι μονο το πρωι που ειναι κρυο το αυτοκινητο ασε που αγγλια εχει αναφερθει το προβλημα και σε st χωρις egr
αυτο που καταλαβαινω εγω με τις ελλειπεις μηχανολογικες μου γνωσεις ειναι οτι για καποιο λογο οταν το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο για λιγα δευτερολεπτα ο λογος αερα καυσιμου δεν ειναι ο σωστος και αυτος που ειναι υπευθυνος για να διορθωσει ολα αυτα ειναι η o map η ο λ διορθωστε με αν κανω λαθος

πολλα μπορει να είναι..
Ισχυει αυτο που λες για μαπ και λαμδα, αλλα αυτοι οι αισθητηρες δύσκολα χαλάνε και αν χαλασουν συνήθως κανει σε όλες τις στροφες νουμερα ο κινητηρας και όχι μόνο στο ρελαντι.

η πεταλούδα απο την άλλη είναι πιο υποπτη για τετοια θεματα.

Δεν κανονιζει μόνο ο μαπ και ο λαμδα το καύσιμο (και αρα και το ρελαντι), αλλα και ένα σωρο άλλοι αισθητήρες όπως θεσης στροφάλου, θέσης εκκεντροφόρου, θέσης πεταλούδας, θερμοκρασίας ψυκτικού (αρκετα υποπτος να δημιουργεί θεματα στο ρελαντι), antinock sensor, κλπ. Απο την στιγμή που δεν αναβει check φαίνεται οτι όλοι οι αισθητήρες έχουν αποδεκτες απο την μνημη τιμές, αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι αποκλείεται κάποιος αισθητήρας  απο αυτους που προανέφερα να πνεει τα λοίσθια (σπανιο) 

Το πιο συνηθες σε αυτες τις περιπτωσεις είναι κακες βενζίνες, βρώμική πεταλούδα, βρώμικο φίλτρο βενζίνης και απο εκεί και περα (και εφόσον δεν αναβει check όπως είπαμε) πάς ψάχνοντας και ότι γίνει.

Προσωπική μου γνώμη είναι εφόσον δεν σβήνει και δεν σε αφηνει στο δρόμο, αστο να εκδηλώσει βαριας μορφης συμπτώματα (βλέπε άναμα check) και τοτε θα είναι πιο εύκολο να διαγνωστεί η βλάβη.

Αυτα τα ολίγα. 
 

arkas

Original poster
Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
δεν ξερω εχω μπερδευτει
να διευκρινησω εδω οτι εχω αλλαξει την πεταλουδα εχω δυο και το κανει και στις δυο
απο την αλλη υπαρχει περιπτωση να κανει τετοια κολπα αν ειναι βρωμικος ο map;
το λεω αυτο γιατι
1. παρατηρω λαδια μεσα στην πολλαπλη
2. αν διαβασεις πιο πισω στο θεμα  σ ενα link που ανεβασα καποιος εκανε το εξης
  πισω απο την πολλαπλη υπαρχει ενα σωληνακι αναθυμιασεων που ειναι συνδεδεμενο με το  κατω μερος τις πολλαπλης



βλεπε τον κυκλο με τον αριθμο 1

αυτος λοιπον λεει οτι ταπωσε σ εκεινο το σημειο την πολλαπλη και τραβηξε μεγαλυτερο σωληνα κι εβαλε επανω ενα φιλτρο αναθυμιασεων και αυτο το πραγμα σταματησε

υπαρχει περιπτωση κατι τετοιο να ισχυει;
δεδομενου οτι το αμαξι φοραει χοανη που ειναι ψεκασμενη με λαδι
υπηρχε λιπαντηρας για το υγραεριο ο οποιος ξηλωθηκε
οι αναθυμιασεις που αφηνουν λαδια + η egr Που γεμιζει καπνα (την οποια την βλεπω αρα δεν την αμφισβητω) την πολλαπλη

επισης βλεπω οτι βαζουν δοχειο αναθυμιασεων και οδηγουν εκει το σωληνακι που εδειξα παραπανω και το σωληνακι που εχει πανω στο καπακι 
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Μην καταργήσεις τις αναθυμιασεις. Το μπλοκ το θες παντα με υποπιεση ωστε να τραβαει τις αναθυμιασεις που δημιουργουντε μεσα στο μπλοκ. Αυτο που μπορείς να κάνεις ειναι απλα να παρεμβαλεις ενα δοχείο.  Δλδ απο το μπλοκ στο δοχείο και απο το δοχείο στη πολλαπλή.  Απο κει και περα τσεκαρε να δεις αν δουλεύει σωστα η pcv που διαχειρίζεται τις αναθυμιασεις γιατί και αυτη θα μπορούσε να δημιουργεί προβλημα.
Η egr αν είναι χαλασμενη και αυτη θα μπορουσε να δημιουργήσει προβλημα.
Βαλβίδα ρελαντί έχεις τσεκάρει?
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Εαν καταλαβα καλα το προβλημα παρουσιαζεται οταν ειναι κρυο το μοτερ...οταν ειναι ζεστο ολα καλα.
Μηπως καπου εχεις κανα πορο π.χ. ενωση πολλαπλης -καπακι και οταν το ειχες στο συμεργειο ειχαν βαλει σιλινικονιτσα και εστρωσε...
Λογω χρησεις αεριου καλο θα ηταν την στιγμη που το παρουσιαζει να γινει μια μετρηση συμπιεσεις στα κυλινδρα.Χειροτερο καυσιμο δεν υπαρχει.
 

arkas

Original poster
Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
1. τι ειναι η pcv
2. βαλβιδα ρελαντι (idle control valve )δεν υπαρχει  το ρελαντι ρυθμιζεται απο την πεταλουδα
3. το προβλημα ειναι μονο στην βενζινη
4.μετρηση συμπιεσης γινεται τακτικα + ρυθμιση βαλβιδων
5. την egr θα την καταργησω αν φυσικα μπορω να την διαγραψω απο τον εγκεφαλο για να μην αναβει το check engine και οπως ανεφερα και σε αλλο ποστ  τα st νομιζω μετα το 2007 στον ιδιο κινητηρα δεν εφεραν egr
6.δεν νομιζω να χρειαστηκε ποτε να γινει καποιος ελεγχος η  επισκευη ωστε να ασχοληθει καποιος με την πολλαπλη και να χρειαστει καπου  "ταπωμα'' εν γνωση μου τουλαχιστο

η απορια μου παντως ειναι τι ειναι αυτο που χρειαζεται λιγα δευτερολεπτα για να ζεσταθει και να διορθωσει το προβλημα;
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Σιγουρα μεσα απο το φορουμ δεν λυνονται αυτα.
Χρειαζεσαι καλο μηχανικο...
Δεν τραβας ενα βιντεο να ανεβασεις;Να δουμε ποσο γρηγορα στρωνει.
 

arkas

Original poster
Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
βιντεο αν μπορεσω θα τραβηξω αυριο το πρωι
το αμαξι δυστυχως εχει αλλαξει 3 επισημα συνεργεια με αυτο το θεμα και μονο το ενα εδωσε προσωρινη λυση
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Φιλαρα απο το κακο στο χειροτερο πας. Οντως σαν τρακτερ
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
εχεις τσεκαρει εκεινη την ωρα μην δεν δουλευει καποιος κυλιδρος? απο μπουζι μπουζοκαλωδια πολλαπλαστιασιαστη η βαλβιδα ρελαντι?
 

psixakias

Member
Nov 9, 2012
122
0
0
34
Καϊλάρι
Αν και δεν εχω καποια καταρτιση πεταω και γω μια ιδεα μπας και ...

Καταρχην απ οτι ειδα στο παρουσιασε ιδιο καιρο με τωρα την ιστορια αυτη οπως ειδα το πρωτο ποστ.
Ασχετο σχετικο το λεω μπας και ριξουνε καμια ιδεα τα τσακαλια.

Και προσωπικα πιστευω αφου εχεις κανει τοσα και εχεις ψαχτει με τοσα και ολα ειναι καλα.
Απ οτι ξερω ο εγκεφαλος του αεριου συνεργαζεται με τον εργοστασιακο.

Μηπως για καποιον πο@στη λογο οταν σβηνεις το αμαξι και ειναι σε συνεργασια οι δυο εγκεφαλοι
επειτα οταν ανοιγει βενζινη και ειναι κρυος τα δεδομενα απο την προηγουμενη μερα δεν του κανουν
παρουσιαζει το προβλημα αυτο και μετα απο 1μισι λεπτο το ξαναπρογραμματιζει φτιαχνει και ολα καλα?
Και μετα μπαινει αεριο ξανα αλλαζει τα δεδομενα και ξανα απο την αρχη?

Θα μου πεις γτ δεν το κανε τοσο καιρο?

Γι αυτο ανεφερα τον καιρο. Επισης εχεις πει οτι το παρουσιαζουν ΣΤ με αεριο και δεν το εχουν βρει ουτε αυτοι...
Επισης πιστευω οτι θα μπορουσες να κανεις δυο πραγματα αν εχω καταλαβει καλα να δεις αμα παιζει κτ τετοιο.
Ενα ειναι να αλλαξεις το βραδυ σε βενζινη να το αφισεις ρελαντι για λιγη ωρα και το πρωι να δεις αμα το κανει.

Η το βραδυ να βγαλεις μπαταρια να κανει ρεσετ και να δεις αμα το κανει ...

Μπορει να λεω και μλκιτσες αλλα τα πα  :D

Επισης απο τοτε που εβαλες αεριο (στον νιντζα) και επειτα απο 1 μιση χρονο που το παρουσιασε
ο εγκεφαλος του αεριου επαναπρογραμματιστηκε ποτε ?
 

arkas

Original poster
Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
λοιπον απαντω σε ολους
πανο κανει σαν kubota
γιαννη μπουζι και μπουζοκαλωδια εχω αλλαξει πολλαπλασιαστη οχι
βαλβιδα ρελαντι δεν εχει το φτιαχνει η πεταλουδα
αλλα αμα δεν δουλευε καποιος κυλινδρος θα το εκανε μονο αυτο το διλεπτο το πρωι;
γρηγορη αυτο που λες μπορει και να εχει μια βαση και φυσικα το ειχα δοκιμασει και παλι τα ιδια
τα st που ανεφερα κανενα δεν φοραει αεριο οπως επισης το προβλημα το βρισκεις σε  Mondeo αλλα και focus rs mk 1 ( Ολα αυτα οσων αφορα αγγλια)
reset εχω κανει και το προβλημα λυθηκε για καποιες ωρες
ο εγκεφαλος του αεριου προγραμματιστηκε αλλες δυο φορες
AN7 αν πατησεις γκαζι εκεινη τη στιγμη ανταποκρινεται αλλα μολις το αφησεις ξανα τα ιδια μεχρι να ζεσταθει και να φτιαξει


και μετα ολα αυτα θυμαμαι τα λογια τεχνικου σε αντιπροσωπεια που μολις του ανεφερα το προβλημα την πρωτη φορα μου ειπε με μια φυσικοτητα δεν ειναι τιποτα μολις βαζεις μπρος 2 3 γκαζιες και στρωνει ( ο ιδιος τρεχει με st σε αγωνες)
εχω μπερδευτει
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
μπουζί φοράς μαμά?

Μην το αφήνεις να μένει έτσι όταν βάζεις μπροστά, κράτα το γκάζι εσύ γιατί από το βίντεο ακούγονται τα σκαμπιλίσματα.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Βαλτο στο συνεργειο που το ειχες βαλει πριν καιρο...εκεινες τις 5 μερες... και πες τους να ελεγξουν-καθαρισουν οτι αισθητηρες ειχαν καθαρισει και τοτε .
Στην αρχη δουλευει λες και εχει χασει τον χρονισμο το μοτερ.
Υπαρχει μεγαλη περιπτωση αισθητηρας να τα εχει παιξει και ο εγκεφαλος να μην βγαζει σφαλμα...το εχω δει με τα ματια μου.
Εαν ειναι αντιπροσωπος αυτο που το πας πες τους να μετρησουν πιεση στροφαλοθαλαμου και να τσεκαρουν με το τι λεει ο  κατασκευαστης σαν μεγιστη πιεση.
Σκεφτομαι λογω αεριου μηπως εχεις πολλες αναθυμιασεις... και οι αισθητηρες ειναι μεσα στο λαδι
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread