Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Άλλο οι δοκιμασμένοι αποστάτες π.χ. της Eibach και άλλο οι φτιαχτοί του κυρ Θόδωρα.
 

spoumi

Member
Σεπτ. 15, 2018
116
15
18
Μοντέλο
MK8 ST
Ευχαριστούμε για την ανάλυση και την έρευνα που έχεις κάνει.
Ένα πράγμα που με παρεξένεψε είναι που αναφέρεις ότι αυξάνεται λίγο η κάμπερ.
Από πού προκύπτει αυτό αφού οι αποστάτες απλά βγάζουν τους τροχούς πιο έξω.
 

dimitridegrecia

New member
MK7
Nov 8, 2017
65
5
8
35
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Athens
Εξαρτάται από τη γεωμετρία του κάθε αυτοκινήτου καθώς και το πλάτος των αποστατών. Αν σκεφτείς την ανάρτηση με τον τροχό σαν ένα L αγγλικό, αν αυξήσεις την κάτω γραμμή σε μήκος, η γωνία τείνει να κλείσει λόγω των δυνάμεων στο μπράτσο. Λίγο δύσκολο να το εξηγήσεις και μιλάμε για ελάχιστη αλλαγή. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι παραπονιούνται για το τιμόνι οτι αλλάζει σε αίσθηση. Οπτικά δεν φαίνεται με γυμνό μάτι δλδ, στην ευθυγράμμιση θα δεις όμως άλλες τιμές. Με 15 χιλιοστά δύσκολα θα αλλάξει το κάμπερ πάντως, συνήθως από 20 και πάνω αρχίζει η διαφορά.
 

dimitridegrecia

New member
MK7
Nov 8, 2017
65
5
8
35
Μοντέλο
MK7
LOCATION
Athens
Φίλε NOS, αν κάποιος έχει πρόσβαση σε μηχανουργείο που μπορεί να σου κάνει billet αλουμινένιους αποστάτες με CNC μηχάνημα τότε σίγουρα μπορείς γιατί αυτή είναι και η τεχνική που χρησιμοποιούν οι επώνυμοι οίκοι. Σκαλίζουν δλδ αφαιρετικά το υλικό από ένα μεγάλο κύβο αλουμινίου, δεν είναι χυτό σε καλούπι. Έτσι έχεις την καλύτερη ανθεκτικότητα μετάλλου χωρίς προσμίξεις ή παγιδευμένο αέρα σε κενά. Αλλά παίζει να είναι ακριβότεροι γιατί μιλάμε για 4 τεμάχια αντί για μαζική παραγωγή. Αν δε, μπορεί να σκανάρει με 3D scanner και έναν eibach ως δείγμα, τότε θα κάνει ακριβώς ίδια (ή και καλύτερη) δουλειά. Το δύσκολο δεν είναι να βγάλεις 4 φέτες μεταλλικές, το δύσκολο είναι να πετύχεις τον αφαλό που είναι κουρμπαρισμένος ώστε να έχει απόλυτη επαφή σε άξονα από μέσα και σε ζάντα απέξω. Ακριβώς επειδή χρησιμοποιείται αυτή η τεχνική και το υπόλοιπο αλουμίνιο του μπλοκ πάει χαμένο (ή έστω για ανακύκλωση), πληρώνεις όλο το μπλοκ και όχι μόνο τα κομματάκια του τελικού προϊόντος!  :mad:
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread