Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
marios said:
1)Εξαρτάται το χαμήλωμα!! αν είναι χαμηλωμένος λίγο όχι δεν θα βρίσκει θόλο!!
αν είναι χαμηλωμένος όμως πολύ, όχι μόνο θα βρίσκει θόλο αλλά θα γλύφει και φτερό!!
2)επίσης όταν αναφέρεσαι σε έντονο στρίψιμο έχει αρκετές παραμέτρους, όπως στρίψιμο σε ίσιο οδόστρωμα, σε κατηφορικό ή σε οδόστρωμα με ανωμαλίες!!εγώ με μαμά ανάρτηση και μαμά ζάντες πριν ένα χρόνο έβρισκα θόλους στις στροφές της κατεχάκη!! για τώρα δεν το συζητάω!!
1)μιλαμε για νορμαλ χαμηλωμα οπως τα eibach που φοραμε οι περισσοτεροι!!!το να βρεις λιγο και να ξυνεις θολο δεν πειραζει,μην τον παρεις μαζι ή τσαλακωσεις κανενα φτερο με νοιαζει
2)οταν το στριβεις και τερματιζεις την αναρτηση,την τερματηζεις ειτε εισαι σε ισιο οδοστρωμα ειτε σε κατηφορικο ειτε σε ανωμαλο
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Ρε παιδια εχω καταμπερδευτει! Ας πουμε οτι ενδιαφερομαι να βαλω αποστατες. Λετε αλλαζει το πατημα, φυσιολογικο με 1,5εκ μπροστα και 2εκ πισω (δλδ συνολο 3 στον μπροστινο αξονα και 4 στον πισω) αλλαζει ολη η γεωμετρια του αυτοκινητου! Αλλοι λετε επισης οτι αλλαζει και η συμπεριφορα του γινεται πιο σταθερο. Διαβαζω για ''γλυψιματα'' στους θολους, τερματισμενες ναρτησεις κλπ!!! Συμπερασμα βγαζω πως οι αποψεις διίστανται οσο αφορα πατημα - οδικη συμπεριφορα και σιγουρα θα πρεπει να σκεφτω σε τι δρομο θα οδηγαω!! Δυσκολη αποφαση
 

zisis

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Πολυ δύσκολη .εχω κολλήσει και δν ξέρω τι να κάνω ...
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Για την χρίση που κάνετε στα αμάξια σας βάλτε τους!!! Έτσι και αλλιώς η περισσότερη από εμάς δεν ξεπερνάμε τα όρια του αυτοκίνητου κάθε μέρα. Οι περισσότεροι κοιτάμε την εμφάνιση για αυτό είμαι της άποψης ότι όποιος θέλει ας τους βάλει.
 
nos7 said:
πιστευεις οτι καποιος χαμηλωμενος με αυτες τις διαστασεις αποστατη,σε λακουβα ή σε εντονο στριψιμο θα βρει ο τροχος στον θολο;?
Αν έχει χαμήλωμα από H&R στο υπογράφω!  ok234
το eibach συμπεριφέρεται σαν το μαμά ελατήριο που κ πάλι είναι θέμα πόσο θα το πιέσεις για να αρχίζει να τρώει φτερό κ θόλο.
Αν έχεις με coilover κάνε το σταυρό σου να την έχουν ρυθμίσει σωστά!  ;)

(για δοκιμές αν βρίσκει εδώ όποτε θέλετε!)  :)



Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1339520957[/time]
grg019 said:
Ρε παιδια εχω καταμπερδευτει! Ας πουμε οτι ενδιαφερομαι να βαλω αποστατες. Λετε αλλαζει το πατημα, φυσιολογικο με 1,5εκ μπροστα και 2εκ πισω (δλδ συνολο 3 στον μπροστινο αξονα και 4 στον πισω) αλλαζει ολη η γεωμετρια του αυτοκινητου! Αλλοι λετε επισης οτι αλλαζει και η συμπεριφορα του γινεται πιο σταθερο. Διαβαζω για ''γλυψιματα'' στους θολους, τερματισμενες ναρτησεις κλπ!!! Συμπερασμα βγαζω πως οι αποψεις διίστανται οσο αφορα πατημα - οδικη συμπεριφορα και σιγουρα θα πρεπει να σκεφτω σε τι δρομο θα οδηγαω!! Δυσκολη αποφαση
..με λίγα λόγια τους βάζεις για ομορφιά κ μόνο!! Δεν γίνεται πιο σταθερό σε καμία περίπτωση γιατί γίνεται πιο ασαφές! όσο για τον 1,5 πόντο μπροστά κ 2 πίσω άσε την γεωμετρία να πάει περίπατο. Πρέπει να βρω κανένα βιντεάκι για να δεις σε δυνατό φρενάρισμα πόσο ξεχειλώνει μπροστά κ η toe παίρνει ότι τιμές θέλει ..κ σε λακκούβες πως αλλάζει η caster και αποκτάς στο τέλος ένα καταπληκτικό αμάξι κουδουνίστρα!! 
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Στελιο συμφωνω μαζι σου. Αν οι αξονες ηταν σε διαφορετικες διαστασεις (μεγαλυτερες δλδ) απο το εργοστασιο παραγωγης θα ηταν διαφορετικα τα πραματα οσο αφορα πατημα και οδικη συμπεριφορα. Αλλα αυτες οι μικροεπεμβασεις που κανουμε πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα αισθητικης.
 
Λειτουργικά το έντονο πρόβλημα παρουσιάζεται εμπρός. Σε μια κλειστή στροφή το μπροστινό σύστημα έχει να διαχειριστεί όλο το βάρος του αυτοκινήτου γιατί η ουρά έτσι κ αλλιώς ακολουθάει. Δεν είναι δύσκολο να το στρίψεις το μκ7 κ να αρχίσει να πηγαίνει με 3ρόδες...όταν το κάνεις αυτό κ έχεις βάλει καλούδια ομορφιάς κ μόνο τότε καταλαβαίνεις ότι πραγματικά το έχεις χαλάσει το αυτοκίνητο!!
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
nos7 said:
2)οταν το στριβεις και τερματιζεις την αναρτηση,την τερματηζεις ειτε εισαι σε ισιο οδοστρωμα ειτε σε κατηφορικο ειτε σε ανωμαλο
Εδώ θα διαφωνήσω!! εγώ με την kw και τέρμα κάτω στα στροφιλίκια της αττικής οδού που είναι ο καλύτερος κατά τη γνώμη μου δρόμος της Ελλάδας δεν έχω βρει ούτε μία φορά θόλο είτε είναι ελαφρώς κατηφορικά είτε είναι ίσιωμα!! αλλά σε στροφές τύπου λιμανάκια ναι βρίσκω θόλο και φτερό καμιά φορά!! με τα eibach δε νομίζω να έχεις κάποιο σοβαρό θέμα από άποψη θόλου κλπ
και δεν είναι απαραίτητο όταν στρίβεις "τάπα" να τερματίζει και η ανάρτηση πάντα!!
φιλικά πάντα!!
 
marios said:
Εδώ θα διαφωνήσω!! εγώ με την kw και τέρμα κάτω στα στροφιλίκια της αττικής οδού που είναι ο καλύτερος κατά τη γνώμη μου δρόμος της Ελλάδας δεν έχω βρει ούτε μία φορά θόλο είτε είναι ελαφρώς κατηφορικά είτε είναι ίσιωμα!! αλλά σε στροφές τύπου λιμανάκια ναι βρίσκω θόλο και φτερό καμιά φορά!! με τα eibach δε νομίζω να έχεις κάποιο σοβαρό θέμα από άποψη θόλου κλπ
και δεν είναι απαραίτητο όταν στρίβεις "τάπα" να τερματίζει και η ανάρτηση πάντα!!
φιλικά πάντα!!
Η αττική οδό δεν μου λέει κάτι εμένα αφού η καταπόνηση είναι μηδαμινή μπροστά στα μπασίματα που κάνεις σε ένα βουνό!  ... είναι που δεν το έχεις πάει σε πίστα ακόμα να δεις τα όρια του.....
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
mk1 Stelios said:
Η αττική οδό δεν μου λέει κάτι εμένα αφού η καταπόνηση είναι μηδαμινή μπροστά στα μπασίματα που κάνεις σε ένα βουνό!  ... είναι που δεν το έχεις πάει σε πίστα ακόμα να δεις τα όρια του.....

Εγώ μίλησα σε πλαίσια καθημερινής χρήσης και σε καλό δρόμο!! επίσης μίλησα για "ελληνικούς δρόμους" και ναι εκεί είπα πως τερματίζει  η ανάρτηση και βρίσκω θόλο!! και η αττική οδός ήταν ένα παράδειγμα ορίων με καλό όμως οδόστρωμα και χωρίς πολύ κλειστές στροφές που αναγκαστικά τερματίζει η ανάρτηση για να μπει το αυτοκίνητο όρια!! για να τερματίσει κάποιου η ανάρτηση στην αττική οδό τότε πολύ απλά είναι "τελειωμένη" (και δεν εννοώ τις 5-6 κλειστές στροφές που έχει αλλά την πλειοψηφία τους που είναι ίσιωμα και έχουν άπλα στο να αλλάξεις λωρίδα όταν είσαι μόνος σου!!).  κι αν κάποιος θέλει να μπει πίστα (που φοράει αποστάτες) καλύτερα να τους έβγαζε για να μην βρει θόλο!! αυτό είναι το θέμα μας, οι αποστάτες και η καθημερινή χρήση όχι η μια φορά στις τόσες που μπαίνουμε πίστα ή ανεβοκατεβαίνουμε κάποιο βουνό ή οτιδήποτε άλλο!!
 
Αν βρισκει η αναρτηση στο θολο στα λιμανακια τοτε μιλάμε για πιο μαλακη και λαθος ρυθμιση στην αναρτηση ακόμα κ απο την μαμα ειδικα αν δεν εχει κ αποστατες.  
..κ πλαίσια καθημερινης χρήσης δεν νομίζω να είναι η αττική οδος για πολλούς από εμάς!
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
Για να καταλαβουμε κ οι υπολοιποι, εδω μιλαμε για αποστατες, αναρτηση η για αγωνιστικη χρηση και των δυο παραπανω?? μας εχετε μπερδεψει λιγο νομιζω!
 
Από τα γραφόμενα καταλαβαίνω ότι μιλάμε για γενικό σφάξιμο γεωμετρίας μκ7 ..ίσως ξεφύγαμε κ λίγο με την ανάρτηση που είχα πει σε παραπάνω ποστ πως την kw για να την ρυθμίσεις σωστά δεν είναι κ εύκολο πράγμα, ειδικά αν βρίσκει χωρίς αποστάτες μια χαμηλωμένη ανάρτηση kw ή ;οχι ..να δεις τι εχει να γινει με αποστάτες 20mm (!) . Μιλάμε πάντα για οδήγηση σε Ελληνικούς δρόμους ...κάπου μπλέξαμε την Αττική οδό αλλά θα βρούμε την λύση!!
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
Σε συνδιασμο χαμηλωμενου αυτοκινητου με ζαντα εμποριου 40 οφσετ, ο αποστατη δεν μπαινει! Δλδ στο αμαξι του ο Μαριος δεν γινετε να βαλει αποστατες! Τωρα να πω κι εγω την γνωμη μου για το συγκεκριμένο θεμα!! Επειδή οι αποψεις ειναι αναμεικτες εδω μεσα: η βαζει καποιος αποστατες και το πιταρει κατω (σφαξιμο που λεει ο Στελιος) γιατι απλα του αρεσει ετσι το αυτοκινητο του για την καθημερινη του χρηση ,κοινος λεζαντα(κι εγω απο αυτους ειμαι) ή δεν βαζει αποστατες και δεν το πιταρει κατω γιατι δεν ειναι το σωστο στήσιμο για ενα αυτοκίνητο πιστας η για καποιον που το εχει για να το στριβει μονο,κοινος αγωνιζόμενου τυπου(πχ Στελιου και πολλων αλλων)!! αυτη ειναι η δικη μου γνωμη και δεν θελω να θίξω κανεναν με τα λεγομενα μου!!
 
δεν θίγεις κανέναν απλά μόνο να θυμίσω πως μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε κακές κ επικίνδυνες μετατροπές ανάρτησης...κ σε στιγμές που δεν μπόρεσε ο οδηγός να τις αντιμετωπίσει  γιατί τα αυτοκίνητα μετά τις μετατροπές γίνονται πολύ πιο δυσκολοοδήγητα,άτσαλα κ επικίνδυνα όταν βρεθούν στο όριο , πράγμα που το αγνοούν οι περισσότεροι που δεν έχουν ιδέα τι θα γίνει όταν τα 1200 κιλά θα αρχίσουν να πηγαίνουν όπου θέλουν!!!
 

AndreasA

Hero Member
Jan 20, 2011
2,886
0
0
άρης
Στελιο το θεμα που εγραψες χωράει μεγαλη κουβεντα, αλλα επειδή θα βγουμε εκτος θεματος, θα σου πω απλα οτι συμφωνω σε αρκετα απο αυτα που εγραψες, και να σου πω κι εγω με την σειρα μου οτι σκεψου και ποσοι ειναι αυτοι που τρεχουν στο δρομο σαν τρελοι και τα αυτοκινητα που καβαλανε ειναι σε τραγικη κατασταση και ζήτημα αν εχουν αλλαξει και ποτε τους απλα μια τετραδα αμορτισερ και αν πλεον εχουν και τα αυτοκινητα τους ασφαλισμενα!!!!
 
Jul 11, 2010
31
0
0
36
ATAΛΑΝΤΗ
παιδεσ καλισπερα.....σκεφτομαι να βαλψ αποστατεσ 1.5 και στουσ 4 τροχουσ..ειναι εντελωσ μαμα το αμαξι....αλλα το θεμα ειναι οτι παο συνεχεια ταπα....λετε να εχω προβλημα?????????
 
To πας τάπα είναι σχετικό αλλά σου έχουμε την λύση .. http://www.fiestamaniacs.gr/forum/index.php?topic=646.msg99116#new

άστο μαμά για να μπορείς να παίζεις με το αμάξι γιατί αν βάλεις αποστάτες θα σε παίζει αυτό όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις μετατροπές!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Φίλε μου άλλη τάπα εννοείς εσύ άλλη ο φίλος Στέλιος… για αυτό βάλτα πάνω, κάνε την κ@..λα σου μιας και προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα καταλάβεις καμία διαφορά στον δρόμο εκτός του αισθητικού κομματιού. ;)
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ενα προβλημα με τους αποστατες εινει το κεντραρισμα τους. σε καλες λακουβες θα φευγουν απο το κεντρο τους. καλυτερα ειναι να βαλεις ζαντες με αλλο οφσεττ
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread