Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

christina-st

Original poster
New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
με αφορμη την "αναστηλωση" του φιεστα ανοιγω αυτο το θεμα του αντιψυκτικου.

απο οσο εχω ρωτησει το φιεστα παιρνει γυρω στα 5 λιτρα.

ποιο χρησιμοποιειται και κατα ποσο ειστε ευχαριστημενοι;

ο συζηγος χρησιμοποιει το red line wetter water στη μηχανη του και ειναι πολυ ικανοποιημενος με την θερμοκρασια.στο αμαξι θα κανει αραγε; τι λετε;
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
το μαμα ειναι οτι πρεπει αλλα με αφορμη την αναστηλωση που λες κι εσυ ριξτε μια ματια στο ψυγειο και στο παγουρι του αντιψυκτικου  γιατι εκει ποναει το st και οχι στο υγρο
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Όλα πονάνε στο δοχείο αφού είναι το υλικό δεν είναι τόσο καλό και δεν αντέχει τόσες πιέσεις που ανεβάζει το κύκλωμα.Το μειονέκτημα είναι ότι στα st είναι ακριβό το δοχείο.
Όσο για το υγρό βάλε της ford,φθηνό είναι και κάνει καλά την δουλειά του
 

christina-st

Original poster
New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
μαλιστα..θα το κοιταξουμε και θα επανελθω.ξερουμε αν τα στ εχουν καποιο προβλημα με την ψυξη του αντιψυκτικου;ανεβαζει γενικοτερα θερμοκρασιες;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
αν το ελένχεις τακτικά δεν έχεις πρόβλημα.Ούτε έχει θέμα το αμάξι από το θερμοκρασίες
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
Δεν εχει τετοια θεματα το st ακομα και οταν ειχα τρυπιο ψυγειο και η σταθμη του αντιψυκτικου ηταν πεσμενη η θερμοκρασια ηταν εκει που πρεπει να ειναι
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
αν οπως λετε το κυκλωμα δεν αντεχει τις πιεσεις και τις "βγαζει" στο δοχειο, καθως οι πιεσεις συνηθως διμιουργουνται απο τις θερμοκρασιες και ιδιαιτερα τις υψηλες θεωρω μονοδρομο για τη καλυτερη προστασια -αν μεινει το μαμα δοχειο- ενα θερμοστατη χαμηλοτερο απο τον υπαρχων , υγρα G12 και προσθετικο Red Line για να κραταει το κυκλωμα safe as fuck!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
το g12 είναι πιο δυνατό από το ford αντιψυκτικό Βαγγέλη.
Θερμοστάτη και να βρεις μικρότερο δεν θα κάνεις εύκολα δουλειά γιατί οι εντολές περνάνε μέσω εγκεφάλου
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
τι δουλεια εχει ο εγκεφαλος με το θερμοστατη ρε Jacob;  εβαλα χαμηλοτερο θερμοστατη πριν 4 μερες και δουλευει μια χαρα μεχρι στιγμης.  To G12 χρησιμοποιήται στα περισσότερα γερμανικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται μετά το 3/96 οποτε δεν βρησκω κανενα λογο ασυμβατοτητας με τα δικα μας. Υπαρχει επισης και η λυση της βαλβιδας εκτονωσης.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Βαγγέλη να στο εξηγήσω πιο αναλυτικά δεν ξέρω όσο αφορά τον θερμοστάτη
Το g12 όντως χρησιμοποιείται στα γερμανικά αυτοκίνητα.Απλά είναι πιο δυνατό από το ford.Τι συνέπειες μπορεί να έχει αρνητικές ή θετικές δεν το ξέρω.Εγώ βάζω το γνήσιο που είναι καλό
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ο εγκεφαλος δινει απλα εντολη να ανοιξει το βεντιλατερ (στους 105 βαθμους συμφωνα με το torque). Ο θερμοστατης "ανοιγει" απο καποια θερμοκρασια και πανω για να κυκλοφορει πιο ελευθερα το παραφλου στον κινητηρα και να τον ψυχει. Αν ωστοσο εσυ το αφησεις το αυτοκινητο π.χ. στο ρελαντι για πολλη ωρα, και ας εχεις θερμοστατη με χαμηλοτερη θερμοκρασια, ο εγκεφαλος θα δωσει εντολη να ανοιξει το βεντιλατερ παλι στους 105 βαθμους. Απλα θα κανει περισσοτερη ωρα να φτασει στους 105.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
εμας μας νοιαζει να ανοιξει ο θερμοστατης και να ξεκινησει η ροη του αντιψυκτικου ωστε να ψυξει το κορμο του κινητηρα και να μην διμιουργησει πιεσεις!το βεντιλατερ αυτο που κανει ειναι οταν το υγρο φτασει σε μια συγκεκριμενη θερμοκρασια να το βοηθησει μεσο των κυψελων του ψυγειου να διατηρηθει σε χαμηλοτερα επιπεδα. Οσο δεν κυκλοφορει το αντιψυκτικο τοσο ανεβαινει η θερμοκρασια στο κορμο διμιουργουνται πιεσεις και εχετε τα συνεπακολουθα στα παγουρια και στα πλαστικα διχαλα του θερμοστατη. Ποσο μαλλον οταν πιεζεις αρκετα το αμαξι(παμε σε αλλο κεφαλαιο αλλα αμα εχει το ST δεν νομιζω να το πηγαινεις με 3000 στροφες και τσαγκαροβολτες παραλιακη!). Πρεοσωπικα θα πηγαινα σε θερμοστατη της cosworth στους 82 βαθμους(αυτο εκανα κιολας) ωστε να εχω απροβληματιστη ροη και ψυξη και αργοτερα σιγουρα σε δοχειο αλουμινιου ειδικα αν το αμαξι μπιανει και πιστα η ανεβαινει τα βουνα διχως αυριο.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Ximiki Veltiosi said:
Προσωπικα θα πηγαινα σε θερμοστατη της cosworth στους 82 βαθμους(αυτο εκανα κιολας)

Στους 82 ανοίγει και από τη μάνα του, μήπως έκανες λάθος με το νούμερο;

πχ αυτόν:
http://www.ebay.co.uk/itm/FIESTA-XR2-ESCORT-RS-TURBO-SIERRA-COSWORTH-ZETEC-74-THERMOSTAT-MLR-CY-/151384357876?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AFiesta&hash=item233f35fbf4

It is generally regarded by engine builders that most engines make the best power and especially torque when the coolant temperature is kept to approx 74 / 75 degrees centigrade.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Συμφωνώ Πάνο. Kαι ο εργοστασιακός θερμοστάτης που είχε το αυτοκίνητό μου (1.4) 82 βαθμούς γράφει πάνω. Και ξαναέβαλα τον ίδιο όταν τον άλλαξα. Βέβαια εδώ είμαστε σε θέμα του ST.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
εχεις δικιο εχω κανει λαθος τις θερμοκρασιες του μαμα με τον aftermarket.

Cosworth ξεκιναει να ανοιγει στους 76C κ ανοιγει πληρως στους 90C . Προς αποφυγη παρεξηγησεων δεν εννοω το μοντελο της Ford Sierra Cosworth αλλα τον βελτιωτικο οικο Cosworth Motorsport
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread