Στέφανος
Member
- Oct 17, 2020
- 265
- 151
- 43
- 45
- Μοντέλο
- MK6
Ευχαριστώ πολύ 2-3 μέρες για σωστή μετατροπή.150 ευρώ η εργασία και μετά τα ανταλλακτικά εξαρτάται τον μηχανικόΠολύ ωραίο αποτέλεσμα, σίγουρα με ενα βάψιμο θα δείξουν όπως πρέπει. Κόστος στο περίπου? Ώρες εργασίας?
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε είναι όντως πολύ γρήγορο ακόμα και σε αυτόματο και δεν το καταλαβαίνεις ότι τρέχει ακόμα και στις υψηλές ταχύτητεςΩραια η παρουσιαση σου φιλος
ωραιο το αμαξι σου, βεβαια δεν ειμαι φαν του αυτοματου αλλα γουστα ειναι αυτα!!!
εκανες καλη επιλογη στο 1000/125, εχει πολλα περιθωρια εξελιξης το μοτερακι αυτο και τωρα με το 1ο σταδιο θα εισαι πολυ καλα. τα 25 κιλα ροπη ειναι καλα, μπορει και (πολλα) παραπανω το μοτερακι με καποιο custom πιο επιθετικο προγραμμα αλλα και με καποια περιφερειακα....!
θα ηθελα να το ακουσω πως δουλευει στην αλλαγη παντως ενα σβελτο φιεστακι
Εγώ έχω το κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής αλλά έχω και αυτακια στο τιμόνι για αλλαγές στην επιλογή sport.το τελευταίο αυτόματο που υπάρχει αυτό με τα 125 άλογα είναι διπλου συμπλέκτη δηλαδή dsg είναι το καλύτερο και πιο γρήγορο κιβώτιο που υπάρχει γενικά για αυτό και γενικά οι κορυφαίες εκδόσεις στα supercars το έχουνισχυει οτι δεν του φαινονται τα χλμ. στο τεστ ντραιβ που ειχα κανει τοτε αυτο με τα 100 αλογα ειχε πολυ καλη αισθηση.
οσο για το σασμαν σαφως και θα ειναι γρηγορο και ισως και πιο γρηγορο (δεν ξερω τι αυτοματο εχουν αυτα αλλα εαν εχει φιλοσοφια dsg θα εχει καλυτερους χρονους)
εχεις δρομο ακομαΚάθε φορά που βλέπω κάποιον να έχει κάνει αυτή τη μετατροπή, (ξανα)σκέφτομαι τρόπους να πείσω τη γυναίκα μου να κάνω τα πίσω -και τα μπροστινά- φρένα....ακόμα και το remap κρυφά το έκανα στο Fiesta
Δυστυχώς πέρα από το κόστος που θέλει σου κόβουν την εγγύηση αν το ψάξουν για αυτό προσοχή να το σκεφτεί καλά πρώτα ο καθένας.εγω το ήθελα πολύ πέρασα 11 χρόνια με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο με ταμπούρα δεν ήθελα να περάσω αλλα τόσα και με αυτοΚάθε φορά που βλέπω κάποιον να έχει κάνει αυτή τη μετατροπή, (ξανα)σκέφτομαι τρόπους να πείσω τη γυναίκα μου να κάνω τα πίσω -και τα μπροστινά- φρένα....ακόμα και το remap κρυφά το έκανα στο Fiesta
στα μπροστα τι παραπονο εχεις?Για το Fiesta έχω ήδη περάσει τα 5 χρόνια, οπότε δεν υπάρχει εγγύηση έτσι και αλλιώς. Τα μπροστινά θέλω να τα κάνω οπως και δήποτε, για τον πίσω άξονα υπάρχει θέμα με το να βρω και το κόστος του πίσω άξονα....
Σωστά όλα είναι και θέμα οικονομικών.με μεγαλύτερα δισκόφρενα θα είσαι οκ κοίταξε και για Brembo.εγω τον πίσω άξονα με τα δισκόφρενα τον βρήκα με 150 ευρώ οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν έχασα χρόνοΕίναι έτσι και αλλιώς μικρά και λόγω πίσω ταμπούρων τραβάνε πολύ ζόρι και κουράζονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Ήδη με τα 100 άλογα είχα αλλάξει τα πρώτα τακάκια στα 15Κ χλμ, έκανα το remap και ξαναάλλαξα τακάκια στα 30Κ χλμ, ελπίζω τα Yellowstuff που έχω τώρα να αντέξουν παραπάνω χλμ, αλλά γενικά το ντουέτο μπροστά δίσκοι-πίσω ταμπούρα είναι πλέον οριακό. Άρα εξαρχής είχα σχέδιο να βάλω τα μπροστά του ST (όπως άλλωστε προτείνει και η Puma) και στη συνέχεια να δω για πίσω άξονα ST....
Ναι χρειάστηκαν βέβαια κάποια ανταλλακτικά αλλα όντως εξαιρετική τιμή.απο puma να υπολογίσεις και το τελωνείο λογικά αν το φέρνει από την Αγγλία150€ κομπλέ άξονας ?!?!? Και εγώ το ίδιο θα έκανα, μόνο τη λύση από Puma (500+250 μεταφορικά) και ένα Θεσσαλονικιό (που το δίνει 1000αρικο !!) έχω υπόψη μου....
Πάρα πολύ νωρίς οι αλλαγές στα τακάκια. Έχω 25000χλμ και τα τακάκια μου έχουν πολύ ψωμί ακόμα, έχω κάνει επίσης πολλά χιλιόμετρα σε βουνά. Εντύπωση μου κάνει αυτή η διαφορά λόγω ταμπούρων.Είναι έτσι και αλλιώς μικρά και λόγω πίσω ταμπούρων τραβάνε πολύ ζόρι και κουράζονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Ήδη με τα 100 άλογα είχα αλλάξει τα πρώτα τακάκια στα 15Κ χλμ, έκανα το remap και ξαναάλλαξα τακάκια στα 30Κ χλμ, ελπίζω τα Yellowstuff που έχω τώρα να αντέξουν παραπάνω χλμ, αλλά γενικά το ντουέτο μπροστά δίσκοι-πίσω ταμπούρα είναι πλέον οριακό. Άρα εξαρχής είχα σχέδιο να βάλω τα μπροστά του ST (όπως άλλωστε προτείνει και η Puma) και στη συνέχεια να δω για πίσω άξονα ST....
Καλημέρα Δημήτρη. Όντας πολύ νέος στο forum διάβασα την ανάρτηση σου για τις βελτίωσεις που έκανες στο αυτοκίνητο σου και ομολογώ ότι με εντυπωσίασαν. Μπράβο σου!!!!!Microchips tuning δεν έχει καμμία σχέση με την ford μονο προγραμματισμό εγκεφάλου.σου έστειλα pm
Καλημέρα φίλε σε ευχαριστώ.Καλημέρα Δημήτρη. Όντας πολύ νέος στο forum διάβασα την ανάρτηση σου για τις βελτίωσεις που έκανες στο αυτοκίνητο σου και ομολογώ ότι με εντυπωσίασαν. Μπράβο σου!!!!!
Μήπως θα μπορούσες να με ενημερώσεις για την αναβάθμισηγ του κινητήρα σου πόσο σου πήγε, αν υπάρχουν τυχόν προβλήματα μέχρι τώρα, και γενικά κάποιες συμβουλές που θα πρέπει να ξέρω????
Εγώ έχω ένα Fiesta St line 1.5 Diesel του 20 . Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.