Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Ναι σωστα αλλα το δινει για φιέστα απο 1250 κυβικά έως το δίλιτρο. Οι διαφορα ομως απο το 1600 σε 2000 ειναι 100 κιλά . ειναι και λιγο τσιμπημένα τα ελατήρια γιαυτο ειμαι σε σκεψει ποια να βάλω.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ελατηριο απο golf σε fiesta  ωραια μια χαρα τους βρισκω.
Δεν τους λες να πανε να κανουν καμμια αλλη δουλεια που θελει ποιο λιγη υπευθυνοτητα?
Και εσυ αγαπητε ,μου αρεσει που τους ρωτας κιολας.
Τα GOLF ΟΤΙ ΓΕΝΙΑ KAI NA EINAI ειναι σημαντικα βαρυτερα και εχουν τελειως διαφορετικη γεωμετρια στh μπροστινη αναρτηση.
Το βασικοτερο απο ολα ειναι ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑΙΑ ΤΡΙΒΗ ΣΤΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ και κατα συνεπεια
εχουν διαφορετικη κοπη στη σπειρα του ελατηριου.
Αλλα βεβαια για τα παλλικαρια εκει στο τροχο ειναι ψιλα γραμματα ,πως δεν σε εστειλαν και σε ενα αλλο ξυπνιο εκει κοντα να σου βαλει φουσκες απο citroen .
HMARTON.
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Εγω ζήτησα ποιο σκληρό ελατήριο εμπρος απο το μαμά της variant 1 και μου είπαν πως αυτα κανουν τωρα αν ειναι του κεφαλιού τους και οχι απο καποια στοιχεία της kw δεν το γνωριζω
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εφόσον εδώ μέσα δεν έχει κάποιος εμπειρία από τις συγκεκριμένες αναρτήσεις , θα σε συμβούλευα να ρωτήσεις και κάποιον άλλο ειδικό, έστω ανταγωνιστή του Τροχού η έστω μεταπωλητή. Πιθανόν να μάθεις κάτι πρόσθετο που θα σε βοηθήσει. Τα νούμερα που αναφέρεις σχετικά με την σκληρότητα των ελατηρίων είναι σημαντικό στοιχείο. KARBY αυτό που αναφέρεις γιά την "μεσαία τριβή στα ημιαξόνια και την κοπή των ελατηρίων " εξήγησέ το μας.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
KARBY said:
Ελατηριο απο golf σε fiesta  ωραια μια χαρα τους βρισκω.

Υπάρχει μία σημαντική παράμετρος που ίσως δεν έχεις λάβει υπ' όψιν σου KARBY. Μπορεί το ελατήριο του fiesta (στην ΚW) να είναι ίδιο με του golf (στην KW πάλι) και απλά να αλλάζει η σκληρότητα. Ας μην ξεχνάμε ότι η coilover του κάθε μοντέλου αυτοκινήτου είναι μεν διαφορετική ώστε να ταιριάζουν οι βάσεις που μπαίνουν στα άκρα του κάθε αυτοκινήτου, τα ελατήρια όμως συνήθως κουμπώνουν σε παρόμοια πιατέλα, μια και που είναι ρυθμιζόμενα καθ' ύψος. Δεν ξέρω, δεν είμαι ειδικός, έχω όμως μια εμπειρία από KW μια και που ήδη έχω αλλάξει δύο σετ στο mk6 μου και έχω δει πάνω κάτω πώς τοποθετείται και πώς ρυθμίζεται. Φιλικά πάντα. Αν μπορούσα να έχω και τα δύο σετ στα χέρια μου για να τα συγκρίνω, τότε θα μπορούσα να είμαι και σίγουρος σε αυτά που γράφω.
Αν ο Aggelos έχει χρόνο και μπορεί να συννενοηθεί με τον ΤΡΟΧΟ ώστε να πάρει στο χέρι το ελατήριο του fiesta και να το συγκρίνει με του golf, τότε θα βγει και το σωστό συμπέρασμα.
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
fiesta77 said:
Εφόσον εδώ μέσα δεν έχει κάποιος εμπειρία από τις συγκεκριμένες αναρτήσεις , θα σε συμβούλευα να ρωτήσεις και κάποιον άλλο ειδικό, έστω ανταγωνιστή του Τροχού η έστω μεταπωλητή. Πιθανόν να μάθεις κάτι πρόσθετο που θα σε βοηθήσει. Τα νούμερα που αναφέρεις σχετικά με την σκληρότητα των ελατηρίων είναι σημαντικό στοιχείο. KARBY αυτό που αναφέρεις γιά την "μεσαία τριβή στα ημιαξόνια και την κοπή των ελατηρίων " εξήγησέ το μας.
Η μονη εμπειρια που υπαρχει ειναι απο πελατη στον  ευθυγραμμισα που το πηγα του ειπα τι μου παρουσιαζει το αμαξι και μου ειπε πως πελατης του με την ιδια αναρτηση του πηγε ελατηρια εμπρος ποιο σκληρα του ειπε πως τα δινει η kw για το st .τα εβαλαν επανω και το αμαξι αλλαξε θεαματικα αυτη ειναι η μονη πληροφορια που εχω και οτι του κοστισαν κοντα στα 180ε οσο μου ειπε δλδ ο τροχος για του golf 2.0 και για τα golf 1.6 μου ειπε 160ε
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Λοιπον,επειδη μου αρεσει να δικαιολογω αυτο που γραφω,διαβαστε κατι τεχνικο.
Η βαση της κρεμαγιερας για το φιεστα ειναι κατω στην γεφυρα οπου εδραζονται και τα ψαλιδια.
Η βαση της κρεμαγιερας των golf  ειναι επανω στον καθεφτη του τροπετου.
Κατα συνεπεια λοιπον υπαρχει σημαντικη διαφορα στη θεση των ημιμπαρων του τιμονιου που δενουν επανω στο ακρο του αμορτισερ.
Οταν λοιπον η μια αναρτηση του φιεστα εχει τοπ-μαουντ επιπεδο με τρεις βιδες και του golf ουτε καν βιδες αλλα θηκη εδρασης ,τοτε μοιραια η αναρτηση εχει ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ.
Επειδη λοιπον ειναι και τελειως διαφορετικη η θεση και στις αντιστρεπτικες και τα ημιμπαρα εχουμε και διαφορετικα πιατελα εδρασης.
Η απλουστευση του φιλου ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙς COIL OVER ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ.
Για τον απλουστατο λογο οτι μιλαμε για τελειως διαφορετικα γονατα και διαφορετικη θεση
στον βασιλικο πυρο .
Για να μην σας μπερδευω ,ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΜΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΣΤΕΡ.
Η αποψη οτι μπαινουν ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕς
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ .
Μην τρελλαθουμε κιολας,εν τω μεταξυ τα 8 πλεον μοντελα golf που υπαρχουν εχουν
μεταξυ τους 3 διαφορετικους σχεδιασμους στην εμπρος αναρτηση.
Και φυσικα για να το κλεισω ,coil-over αναρτησεις ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ
ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ θελουν μια σειρα απο αλλαγες απο μικρα και μεγαλα πραγματα
για να δουλεψουν σωστα.
Αλλα αυτο ειναι μια μεγαλη συζητηση που δεν ειναι για εδω.
Δεν ειναι τυχαιο οτι οσοι εχουν βαλει εχουν μπλεξει σε μεγαλες αναζητησεις ρυθμισεων
χωρις τελος.
Να ειστε καλα.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αγγελε θα σου πρότεινα εφόσον έχεις κάποια γνώμη από ειδικό σχετικά με τον κατάλληλο τύπο ελατηρίου να προχωρήσεις.
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Aggelos Mpa said:
εχει αλλαξει καποιος σε αναρτηση kw τα εμπρος ελατηρια?
Μου βουταει πολυ τα μουτρα πλεον το αμαξι και αυτο γιατι τα ελατηρια λογο οτι ειναι πολυ μαλακα παρεδωσαν.μιλησα λοιπον με τον τροχο που ειναι ο αντιπροσωπος στην ελλαδα και μου ειπε οτι ειναι καθαρα απο ελατηρια το θεμα μου και υπαρχει η εξης λυση απο golf 1.6 που ειναι 32 λιμπρες απο 27 που ειναι αυτα που φοραει τωρα η αμα το πιεζω πολυ μου ειπε παω σε golf 2.0 που ειναι 44. ακουω γνωμες δεν ξερω ποια να βαλω φοβαμαι μην ειναι πολυ σκληρο με τα 44 αλλα απο την αλλη σκεφτομαι οτι οι ποιο πολυ διλιτροι κινητηρες εχουν το ιδιο βαρος οποτε ισως τα 44 να κατσουν καλα.
Αγγελε φαντασου οτι ο δικος μας διλιτρος κινητηρας ειναι ο πιο ελαφρυς απο ολους ετσι.. εγω σε 44 θα πηγαινα να ηταν απολυτο βεβαια εαν κανεις υπομονη θα αλλαξω τα δικα μου τα μπροστινα στις kw και θα σου πω τι θα βαλω
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Η ανάρτηση μου δεν ειναι σε καλη κατάσταση τα φυσίγγια τα ακούω οταν ειναι κρύα και τσιρίζουν.οταν με το καλο τελειώσω με τα μηχανολογικά θα βάλω την meister εχω δει καλές κριτικές ειναι διπλου εμβολου και βγαινει και ποιο οικονομική απο την kw και εχει και ελατήρια σε οτι λιμπρες θες και σε τιμη πολυ καλη.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread