Λοιπον,επειδη μου αρεσει να δικαιολογω αυτο που γραφω,διαβαστε κατι τεχνικο.
Η βαση της κρεμαγιερας για το φιεστα ειναι κατω στην γεφυρα οπου εδραζονται και τα ψαλιδια.
Η βαση της κρεμαγιερας των golf ειναι επανω στον καθεφτη του τροπετου.
Κατα συνεπεια λοιπον υπαρχει σημαντικη διαφορα στη θεση των ημιμπαρων του τιμονιου που δενουν επανω στο ακρο του αμορτισερ.
Οταν λοιπον η μια αναρτηση του φιεστα εχει τοπ-μαουντ επιπεδο με τρεις βιδες και του golf ουτε καν βιδες αλλα θηκη εδρασης ,τοτε μοιραια η αναρτηση εχει ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ.
Επειδη λοιπον ειναι και τελειως διαφορετικη η θεση και στις αντιστρεπτικες και τα ημιμπαρα εχουμε και διαφορετικα πιατελα εδρασης.
Η απλουστευση του φιλου ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙς COIL OVER ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ.
Για τον απλουστατο λογο οτι μιλαμε για τελειως διαφορετικα γονατα και διαφορετικη θεση
στον βασιλικο πυρο .
Για να μην σας μπερδευω ,ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΜΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΣΤΕΡ.
Η αποψη οτι μπαινουν ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕς
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ .
Μην τρελλαθουμε κιολας,εν τω μεταξυ τα 8 πλεον μοντελα golf που υπαρχουν εχουν
μεταξυ τους 3 διαφορετικους σχεδιασμους στην εμπρος αναρτηση.
Και φυσικα για να το κλεισω ,coil-over αναρτησεις ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ
ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ θελουν μια σειρα απο αλλαγες απο μικρα και μεγαλα πραγματα
για να δουλεψουν σωστα.
Αλλα αυτο ειναι μια μεγαλη συζητηση που δεν ειναι για εδω.
Δεν ειναι τυχαιο οτι οσοι εχουν βαλει εχουν μπλεξει σε μεγαλες αναζητησεις ρυθμισεων
χωρις τελος.
Να ειστε καλα.