Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nordvinden said:
Ναι, ευχαριστώ για την εξήγηση, Στέλιο. Δεν την είχα υπ' όψιν μου. Πίστα έχω μπει μια φορά μόνο.

μπορεις να εισαι λιγοτερο ειρωνικος....


Nordvinden said:


Σ' αυτή τη φωτό είναι εμφανέστερο το φαινόμενο.
.......
Η εξωτερική πλευρά, αριστερή όπως κοιτάς, σαφώς πιο καταπονημένη.



Αν καποιος κοιταξει την φωτογραφια (που δεν ξερει) θα νομίζει πως έχει φθορά το ελαστικό και όχι ότι το ελαστικό έχει μαζέψει ελαστικό από την πίστα.

Ετσι προσωπικά θεωρώ άκυρη την συγκεκριμένη φωτογραφία στο να δειξεις καταπόνηση.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Φυσικά και μπορώ να είμαι λιγότερο ειρωνικός. Μπορώ να είμαι και ευγενικός ακόμα.

Αυτές τις προσδοκίες όμως, ας τις είχες, προτού επιδείξεις τη συμπεριφορά που επέδειξες, όταν είχα πρωτομπεί στο κλουμπ.
Τώρα τίμα το. Είναι αργά.

Αν είναι δύσκολο να δεις την παραπάνω φθορά στο εξωτερικό χείλος, δεν πειράζει. Τουλάχιστον δες ότι δεν έχει παραπάνω φθορά εσωτερικά.

Κουβέντα περί άκυρων -γενικά και ειδικά- ας αποφύγουμε ν' ανοίξουμε.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Παρακαλώ πολύ να βοηθήσετε και οι δύο ώστε να ηρεμήσουν τα πνεύματα. Ας μη συνεχίσουμε άλλο εδώ.

Ευχαριστώ.
 
Nordvinden said:
Φυσικά και μπορώ να είμαι λιγότερο ειρωνικός. Μπορώ να είμαι και ευγενικός ακόμα.

Αυτές τις προσδοκίες όμως, ας τις είχες, προτού επιδείξεις τη συμπεριφορά που επέδειξες, όταν είχα πρωτομπεί στο κλουμπ.
Τώρα τίμα το. Είναι αργά.

Αν είναι δύσκολο να δεις την παραπάνω φθορά στο εξωτερικό χείλος, δεν πειράζει. Τουλάχιστον δες ότι δεν έχει παραπάνω φθορά εσωτερικά.

Κουβέντα περί άκυρων -γενικά και ειδικά- ας αποφύγουμε ν' ανοίξουμε.



Το "λιγότερο ειρωνικός" , δεν το έγραψα γιατί θεώρησα πως με προσβάλλει.
Το έγραψα γιατί χαλάς χωρίς λόγο την εικόνα σου (στους άλλους) , και ξεφευγει το θέμα σου.

Αν έχεις κάτι μαζί μου , στην επόμενη συνάντηση (αν θες) έλα να το συζητήσουμε όμορφα και ανθρώπινα.
Αν νομίζεις πως κάτι σου έχω κάνει, εγώ προσωπικά και σε έχει προσβάλλει , σου ζητώ δημόσια συγγνώμη προκαταβολικά και περιμένω να μου πεις από κοντά. Πληκτρολόγιο είναι αυτό και καμια φορά άλλο θέλουμε να πούμε και άλλο νόημα βγαίνει!

Πολύ σωστά τα όσα γράφεις με τις γωνιες που έχεις αλλάξει και γενικά με το κόνσεπτ σου στο στήσιμο για την πίστα και για τα γούστα σου! Σωστά λες πως χωρίς καμπερ μπροστα τρώγεται περισσότερο το ελαστικό στα μπασίματα, που αν δεν είχε καμπερ θα ηταν πολύ χειρότερα τα πράγματα για το ελαστικό και γενικά για την συμπεριφορά του αυτοκινητου σε οριακες καταστασεις, απλά η φωτο που εβαλες δεν την θεώρησα ιδανική αφού καποιος χωρις εμπειρία στο μάτι , δυσκολα την διακρίνει.
Το "άκυρη φωτογραφία" ίσως να ήταν λάθος λέξη. μπορεις να βάλεις καλύτερη και πιο αντιπροσωπευτική φωτογραφία , γιατί σίγουρα έχεις.

Ότι και αν κάνεις στο αμάξι  σου έχει απο πίσω όρεξη , μεράκι και ψάξιμο που σίγουρα θα είναι "οδηγός" για πολλούς STάκιδες !

Συνέχισε το έργο σου!  ok234
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Να πω κατι.Επειδη μιιλησα και εγω και ειπα την γνωμη μου ,εχω να καταθεσω το εξης.
Ο ανησυχος st μου φαινεται πολυ γνωστος απο αλλο φορουμ που επεξεργαζεται τα seat οπου και εκει συχναζω ενεκα του προσωπικου cupra γιατι το ταπηνο φιεστακι ειναι της συζυγου ,ασχετα αν το πινω και εγω.Λοιπον αν δεν κανω λαθος  το ατομο ,εχω να πω ,οτι εισαι του πειραματος και της καγκουριας,αλλωστε κανεις το κεφι σου.Ομως αλλο ειναι το κεφι και αλλο το σωστο.Και επειδη ειμαι μηχανολογος μηχανικος μαλλον ξερω να διακρινω το κεφι απο το σωστο.Αρα λοιπον χωρις να ενοχλησω και να θιξω κανενα λεω οτι ειναι καλλιτερο και φυσικα πολυ ποιο ασφαλες να λυσσαει κανεις με ενα εργοστασικο ειδικο αυτοκινητο.
Γιατι αν πολυ σκαλιζει ,μεχρι να βρει το αυτονοητο μπορει να βρεθει ασχημα μπλεγμενος σε ατυχημα.Γιατι τελειως φΙλικα οταν πειραζουμε μια μελετημενη αρμονικη σχεση ενος εργοστασιακου αυτοκινητου το μονο που κανουμε ειναι ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ.Για αυτο αγαπητε φιλε κραταω παντα την εργοστασιακη διαταξη για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Και πιστεψτε με οτι αν θελω να παω πολυ γρηγορα το μονο που κανω ειναι να σηκωνω πολυ ορθια τη πλατη του καθισματος.
Πολυ φιλικα και χωρις καμια διαθεση κοντρας και ειρωνιας.
Αλλωστε διαλογο κανουμε.
Οσο για τον αλλο φιλο που ρωταει αν αλλαζει η συγλιση πισω,οταν φτιαχνουμε αρνητικα πισω,εχω να πω ναι αλλαζει.Γιατι απλα οταν καγκουριασεις το ακρο με πρεσσα για να δωσεις αρνητικα σχεδον παντα αλλαζει και η συγκλιση.
Και το ποιο ενοχλητικο ειναι οτι αλλαζει σε διαφορετικο ποσοστο απο καθε πλευρα.
Πρακτικα χαλας τον πισω αξονα.Βεβαια υπαρχουν ποιο αγωνιστηκες λυσεις για να αλλαξεις γωνιες πισω ,αλλα ειναι πανακριβες και πρακτικα καταργουν τον ακαμπτο συνολικα.
ΓΙΑΤΟ ΛΕΩ ΧΑΙΡΕ ΒΑΘΟΣ ΑΜΕΤΡΗΤΟ.κΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΝΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ ΠΙΣΩ  ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.
ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
KARBY said:
Ο ανησυχος st μου φαινεται πολυ γνωστος απο αλλο φορουμ που επεξεργαζεται τα seat οπου και εκει συχναζω ενεκα του προσωπικου cupra γιατι το ταπηνο φιεστακι ειναι της συζυγου ,ασχετα αν το πινω και εγω.Λοιπον αν δεν κανω λαθος  το ατομο ,εχω να πω ,οτι εισαι του πειραματος και της καγκουριας,αλλωστε κανεις το κεφι σου.Ομως αλλο ειναι το κεφι και αλλο το σωστο.Και επειδη ειμαι μηχανολογος μηχανικος μαλλον ξερω να διακρινω το κεφι απο το σωστο.Αρα λοιπον χωρις να ενοχλησω και να θιξω κανενα λεω οτι ειναι καλλιτερο και φυσικα πολυ ποιο ασφαλες να λυσσαει κανεις με ενα εργοστασικο ειδικο αυτοκινητο.
Γιατι αν πολυ σκαλιζει ,μεχρι να βρει το αυτονοητο μπορει να βρεθει ασχημα μπλεγμενος σε ατυχημα.Γιατι τελειως φΙλικα οταν πειραζουμε μια μελετημενη αρμονικη σχεση ενος εργοστασιακου αυτοκινητου το μονο που κανουμε ειναι ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ.Για αυτο αγαπητε φιλε κραταω παντα την εργοστασιακη διαταξη για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Τι λάθος έχει κάνει; Το αν το αμάξι ξεφεύγει από τα όρια του καθημερινού, ποιον βλάπτει; Στο στήσιμο που έχει κάνει δεν έχω δει καμία καγκουριά φίλε και δεν έχω δει να προτείνει σε κάποιον στο club να κάνει ό,τι κι αυτός, ώστε να βγαίνεις και να κράζεις κάποιον που δοκιμάζει πράγματα στο αμάξι του. Δικό του είναι ό,τι θέλει κάνει!!!!!!!!
Η εργοστασιακή διάταξη δεν είναι η καλύτερη οδηγικά, αλλά η ΒΕΛΤΙΣΤΗ ώστε να έχεις και παίξιμο στο δρόμο και λιγότερες καταπονήσεις στο αμάξι γενικότερα και όσο γίνεται πιο άνετη οδήγηση.
Έχουμε έναν άνθρωπο εδώ μέσα που κάνει 5 πράγματα και όχι σε απλά φιέστα και αρχίσαμε να του λέμε σταμάτα θα σκοτωθείς και θα σκοτώσεις και όσους κάνουν ό,τι λες! Που να δεις ότι έχει βάλει και πρόγραμμα και το έχει φτάσει πάνω από 220...τρομοκράτης!
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Riordian said:
Τι λάθος έχει κάνει; Το αν το αμάξι ξεφεύγει από τα όρια του καθημερινού, ποιον βλάπτει; Στο στήσιμο που έχει κάνει δεν έχω δει καμία καγκουριά φίλε και δεν έχω δει να προτείνει σε κάποιον στο club να κάνει ό,τι κι αυτός, ώστε να βγαίνεις και να κράζεις κάποιον που δοκιμάζει πράγματα στο αμάξι του. Δικό του είναι ό,τι θέλει κάνει!!!!!!!!
Η εργοστασιακή διάταξη δεν είναι η καλύτερη οδηγικά, αλλά η ΒΕΛΤΙΣΤΗ ώστε να έχεις και παίξιμο στο δρόμο και λιγότερες καταπονήσεις στο αμάξι γενικότερα και όσο γίνεται πιο άνετη οδήγηση.
Έχουμε έναν άνθρωπο εδώ μέσα που κάνει 5 πράγματα και όχι σε απλά φιέστα και αρχίσαμε να του λέμε σταμάτα θα σκοτωθείς και θα σκοτώσεις και όσους κάνουν ό,τι λες! Που να δεις ότι έχει βάλει και πρόγραμμα και το έχει φτάσει πάνω από 220...τρομοκράτης!

κ που το ξερεις οτι η εργοστασιακη διαταξη δεν ειναι η καλυτερη οδηγικα?εχεις πειραματιστει στο ST κ εχεις βγαλει αυτο το συμπερασμα?Ή απλα ειναι ενας γενικος κανονας για ολα τα στοκ αυτοκινητα ΟΛΩΝ των κατηγοριων κ το γραφεις?αυτο που περιγραφεις ειναι εντελως αντιφατικο με τα πειραματα που αναφερεσαι....Αλλο τα πειραματα κ αλλο η βελτιωση..δεν σημαινει οτι επειδη γινεται πειραμα ειναι κ επιτυχες κ ειδικα οταν εχουμε να κανουμε με στησιμο..ή μηπως δεν εχει εξελιχθει το στησιμο του στην πιο περιβοητη ολων των συνθηκων οδοστρωματος κ στροφων πιστα(Nirbouring)? ;)

αναλογιστειτε τι σημαινει η εκφραση "βελτιωση αυτοκινητου" ...

KARBY said:
Να πω κατι.Επειδη μιιλησα και εγω και ειπα την γνωμη μου ,εχω να καταθεσω το εξης.
Ο ανησυχος st μου φαινεται πολυ γνωστος απο αλλο φορουμ που επεξεργαζεται τα seat οπου και εκει συχναζω ενεκα του προσωπικου cupra γιατι το ταπηνο φιεστακι ειναι της συζυγου ,ασχετα αν το πινω και εγω.Λοιπον αν δεν κανω λαθος  το ατομο ,εχω να πω ,οτι εισαι του πειραματος και της καγκουριας,αλλωστε κανεις το κεφι σου.Ομως αλλο ειναι το κεφι και αλλο το σωστο.Και επειδη ειμαι μηχανολογος μηχανικος μαλλον ξερω να διακρινω το κεφι απο το σωστο.Αρα λοιπον χωρις να ενοχλησω και να θιξω κανενα λεω οτι ειναι καλλιτερο και φυσικα πολυ ποιο ασφαλες να λυσσαει κανεις με ενα εργοστασικο ειδικο αυτοκινητο.

ειχα γραψει φιλε μ καποτε σε αυτο το φορουμ οπου ποτε δεν πηρα καποια απαντηση:

"Κωστα αυτο απο την μερια μ που εχω να ρωτησω κ δεν εχω καταλαβει ειναι:που ακριβως χρειαζεται βελτιωση το ST κατα την γνωμη σ?στην αισθηση?στην οδικη συμπεριφορα?να βγει κ το τελευταιο αλογο απο το φιλτρο?δεν ειναι ειρωνικη η ερωτηση ουτε υποτιμητικη προς εσενα εννοειτε..

βελτιωση στο αμαξι σημαινει υπερκαταναλωτισμος?

οπως πλεον το παρουσιαζεις εγω καταλαβαινω οτι ειναι "σαπιο" κ χρειαζεται παντου βελτιωση..Ναι σιγουρα θα πρεπει να στηθει διαφορετικα σε καποια πιστα...αλλα μιλαμε για δρομο..προσωπικα για μενα η βελτιωση δεν σημαινει να ειναι οκ ΜΟΝΟ σε 2χλμ δημ.δρομου(λιμανια) ή αντε ξερω γω 50χλμ για σουνιο..κ αλλου να ΜΗΝ ειναι οδηγισιμο..το θεωρω κατα την αποψη μ λαθος.δεν ειναι βελτιωση αυτο για μενα..ειναι συγκεκριμενη βελτιωση ΜΟΝΟ για καποιον δημοσιο δρομο που γουσταρεις.προσωπικα ετσι αντιλαμβανομαι εγω την βελτιωση χωρις να σημαινει οτι κανεις καπου λαθος..δεν παιρνεις τα δικα μ λ7 εξαλλου!

σαν συμβουλη που μπορω να δωσω ειναι οτι χρειαζεται ιδιαιτερες κινησεις για το στησιμο του συγκεκριμενου αυτοκινητου καθως γι αυτο τον λογο το επελεξες..μην χανεις το δασος κ βλεπεις το δεντρο.."
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Κοιταχτε.Εγω δεν εκραξα κανενα.Απλα ειπα κατι που ερχεται απο τις γνωσεις μου και την εμπειρια μου στα αυτοκινητα.Αλλωστε αυτο ζηταει και ενα φορουμ.Να μην καταλανωνεται σε ασκοπες
καταστασεις.Το φιεστα st αγοραζεται απο γνωστες και για αυτο που ακριβως ειναι.
Ενα ειδικο αυτοκινητο που κανει τα κεφια και στους πιο απαιτητικους δημοσιογραφους.
Ειναι λοιπον ματαιο εμεις που δεν εχουμε ουτε τις γνωσεις αλλα και τα μεσα ενος εργοστασιου να το πειραζουμε για να πετυχουμε και εγω δεν ξερω τι.
Πριν μερικα χρονια οδηγησα για μεγαλο ταξιδι ενα τετρακινητο seat leon 20v το οποιο αγοραστηκε απο καρδιακο φιλο απο καποιο παλλικαρι που ηταν το φορουμ της seat.
Το αυτοκινητο ειχε επανω του ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΣΕ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΒΕΛΤΙΩΤΗ μεχρι εξελιξη στο μοτερ με καλα πραγματα,ειδικα φρενα ,και καλο εξοπλισμο ακομη και με ημισλικ ελαστικα.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.
ΠΗΓΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.
ΠΟΙΟ ΑΘΛΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΟΔΗΓΗΣΕΙ.
Ακρως επικινδυνο και δυστροπο.
Αυτος ομως που το ειχε εξελιξει ,εσκιζε τα ρουχα του οτι ηταν ενα απο τα καλλιτερα βελτιωμενα
LEON στην Ελλαδα.
Πιστευω τωρα πια οτι με το φιεστα της συζυγου ,κατεβα Διονυσο θα τον εκοβα στη μεση.
Οχι γιατι ειμαι χερας αλλα γιατι το αυτοκινητο ηταν λαθος συνολικα και ειδικα.
Τελειωνοντας εχω να πω το εξης.
Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΥΠΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΧΩΡΙ¦ ΠΑΤΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ ΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΟΙ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΞΥΠΝΙΟ.
ΑΠΛΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Το ότι στήνει κάποιος ένα αυτοκίνητο, δε σημαίνει καλά και σώνει ούτε ότι κάνει πειράματα, ούτε ότι κάνει καγκουριές.

Στήσιμο δε σημαίνει χαμήλωμα με "τρίποντα", αλλά είναι μια περίπλοκη και λεπτή διαδικασία. Εντούτοις δεν είναι και Κβαντομηχανική!

Δε χρειάζεται να έχεις γνώσεις ομάδας Φ1, για να βελτιώσεις ένα  αυτοκίνητο στο στήσιμό του. Χρειάζεται να γνωρίζεις 2-3 βασικά πράγματα φυσικά, να ξέρεις τι ψάχνεις και να έχεις αποφασίσει να βάλεις κάτι ακριβό από σοβαρή εταιρία, η οποία δεν αστειεύεται με τα προϊόντα της.

Ή να έχεις ανθρώπους να σου καστομάρουν κάτι με κατάλληλα υλικά και επαρκείς γνώσεις-μεράκι.

Νοοτροπίες τύπου "ξεφύγαμε από το εργοστασιακό, άρα θα σκοτωθούμε", ναι,  έχουν λόγο να υπάρχουν, γιατί υπάρχει πολλή ασχετίλα στα πέριξ. Γιατί υπάρχουν πολλές "δουλειές" βελτίωσης, που είναι τραγελαφικές.

Δε σημαίνει αυτό όμως, Κάρμπυ, ότι όποιο στημένο ή τροποποιημένο σε στήσιμο αυτοκίνητο βλέπεις γύρω σου, είναι εκ των προτέρων καμένη γη.

Το ότι έδωσε κάποιος παραπάνω πρόσφυση μπροστά, δε σημαίνει απαραίτητα ότι δε γνωρίζει ότι το αυτοκίνητο θεωρητικά μπορεί να σβουρίξει. Μπορεί και να σημαίνει ότι προσπαθεί να περιορίσει  (κι άλλο) την υποστροφή και να το κάνει πιο ικανό στην προτοποθέτηση.

Δε σημαίνει ότι θα εμπλακούν καλά και σώνει τα ηλεκτρονικά, γιατί τα ηλεκτρονικά μπορεί και ν' απενεργοποιούνται. Δεν έχουν όλοι οι κατασκευαστές τη νοοτροπία του βαγκ, όπως γνωρίζεις.

Αυτά που λες θεωρητικά στέκουν. Τα λες όμως, σε κάποιον που ασχολείται με στριφτο-στήσιμο από το '91 και πίστα από το '00.

Λες και δεν ξέρεις πόσο στημένα ήταν τα Λεά μου ή τι χρόνους έφερναν στα Μέγαρα. Καγκουροπειράματα τα βαφτίζεις αυτά;

Το να καθόμαστε να λέμε λοιπόν, ότι φρενάρουμε πάντα στην ευθεία, είναι κάτι που λάθος δεν το λες για έναν αρχάριο, αλλά δεν το λες και κατάλληλο για κάποιον έμπειρο  (trail braking). Απλά κάνω έναν παραλληλισμό με το φρενάρισμα - καταλαβαίνεις το νόημά μου.

Όσο καλό συμπεριφορικά κι αν είναι το ΣΤ -και είναι, δε σημαίνει αυτό ότι δεν μπορεί να γίνει καλύτερο. Δε σημαίνει αυτό ότι είναι στο 100% των προσωπικών γούστων του καθενός.

Το να του φερμάρεις λοιπόν μια λιγότερο υποστροφική γεωμετρία, ναι, μπορεί να ενοχλήσει κάποιον,  μπορεί όμως, και να χαροποιήσει έναν άλλον. Άλλος το βρίσκει γενικά απόλυτο,  άλλος ηπιάκι. Άλλος μπορεί να ενοχλείται που είναι σκληρό στα λίγα και λίγο μαλακότερο απ' όσο θα ήθελε, στα πολλά. Εξαρτάται τι θέλει και τι εμπλοκή έχει ο καθένας με την οδήγηση.


Δεν ακυρώνουμε ό,τι βλέπουμε, όπου κι αν το βλέπουμε, ελαφρά τη καρδία. Όπως δε στραβώνουμε άξονα, για να πάρουμε κάμπερ. Όπως δεν κόβουμε σπείρες, για να χαμηλώσουμε.

Υπάρχουν κομψότεροι κι αποτελεσματικότεροι τρόποι για τους στόχους μας και κάποιοι μπορεί να τους γνωρίζουν.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Αγαπητε φιλε (δοκιμος ορος)
Συγνωμη αν ενοχληθηκες ,απο την εν γενει αμφισβτησιμη αναφορα μου ,στις περιεργες νοοτρπιες που μπορει ο καθε ενας μας να εχει.
Εγω εν προκειμενω επειδη λογω σπουδων εχω γινει και λιγο απολυτος τεχνοκρατικα,θελησα χωρις να δηλητηριασω τις καλες σου τρελες,να επιστησω την προσοχη των περισσοτερων που μπορουν εν τελει να πεφτουν θυματα του καθε εκμεταλευτη μηχανικου.
Για το λεοντα που ειχες θα σου πω κατι που θα καταλαβεις καλα.
Εκεινος λοιπον γυρναγε τα Μεγαρα σε σιγουρα πανω απο το 1.12 και ας ειχε ενα σκασμο πραγματα επανω του.
Ομως ο καινουριος κουπρας γυρναει με το ενα χερι στο τιμονι χαλαρα στο 1.07.
Θελω λοιπον να πω οτι ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙ¦ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΑΛΑΜΕ.
Και κατι ακομη ,δεν ξερω ποσο εξυπνο μπορει να ειναι να βγαινουν τα ηλεκτρονικα βοηθηματα απο ενα καλοστημενο αυτοκινητο που μπορει να εχουμε.
Αλλωστε εμεις οι απλοι θνητοι,ουτε τα χερια του γαλλου κοντου εχουμε αλλα ουτε και τις γνωσεις του.
Και στο κατω κατω αγαπητε ,αν θελουμε τετοιους μπελαδες και κεφια μαζι κανουμε το εξης
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.
Φτιαχνουμε ενα αγωνιστικο και τρεχουμε .
ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΙΧΝΟΣ ΕΙΡΩΝΙΑΣ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Με ένα σκασμό πράγματα (στήσιμο, φρένα, μπλοκέ, λάστιχα, πρόγραμμα) γύρισε στο 1:10:76 - όχι στο 1:12.

Μαμά όμως, γύρισε στο 1:13:9.

Το καινούργιο Κούπρα γύρισε στο 1:10 σπασμένο - όχι 1:07.

Με πράγματα της προκοπής μπορεί να κατέβει στο 7 που λες.

Το εργοστάσιο, αν θέλει, μας ξεπερνάει για πλάκα. Κι εμείς μετά -με κόπο και χρήμα σίγουρα- κατεβάζουμε λίγο ακόμα τους δικούς του χρόνους.

Λέμε κάτι καινούργιο τώρα;

Όσο για τα ηλεκτρονικά:
Εγώ ξέρεις τι θεωρώ μη έξυπνο; Να φορτώνει το εργοστάσιο ένα αυτοκίνητο με 300 άλογα και τα ηλεκτρονικά του να μη βγαίνουν. Να σου λέει ότι σε θεωρεί... ικανό κουλάδι.

Οι περισσότεροι θα διαφωνήσουν φυσικά, μιας και δεν ενδιαφέρονται παρά για ευθείες. Όταν όμως, θες να στρίψεις και διαπιστώνεις ότι δε συμμετέχεις στα τεκταινόμενα, εκεί υπάρχει θέμα.

Καλά έκανες που συμμετείχες σε αγώνες και σίγουρα έμαθες κάποια πράγματα.
Άσχετα με τις διαφορές της ειδικής με την πίστα, στρίψιμο είναι το ένα, στρίψιμο και το άλλο.

Όπως "έφκιαξες" κι εσύ ένα αγωνιστικό και δεν το αγόρασες από οίκο εξωτερικού, ούτε το συγκρίνεις με κάποιο έτοιμο από κάποιον οίκο, έτσι "φκιάχνω" κι εγώ (όταν με παίρνει) τα εκάστοτε βολτίσια μου και δεν αγοράζω έτοιμα trackday cars από κάποια εταιρία, όπως ένα Τρόφυ Ρω της Ρενώ, με τα οποία φυσικά τα δικά μου δεν είναι συγκρίσιμα επίσης.

Οι (οικονομικοί) λόγοι είναι αυτονόητοι, νομίζω.

Δε θυμάμαι να σου έχω πει ποτέ,  χάριν διαφωνίας, ότι αυτό που έφκιαξες δεν έχει την τεχνογνωσία εργοστασίου ή οίκου, έχει την τεχνογνωσία ιδιώτη, όποιος απλά αντέγραφε, άρα είναι επικίνδυνο καγκουροπείραμα.

Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, άσπρο ή μαύρο.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εχουμε πλακα τελικα.Αντε να διασκεδασει και καποιος που μας διαβαζει.
Εχουμε και οι δυο δικιο ,και γιαυτο τον λογο εχουμε και διαφορετικα αυτοκινητα.
Παντως τα αγωνιστικα που ειχα κατα καιρους ηταν ολα μεταχειρισμενα απο γνωστους κατασκευαστες του εξωτερικου, που ειχαν καποια στιγμη ερθει απο γνωστα ονοματα του χωρου στην Ελλαδα,Βλεπε Μανιατοπουλο,Καλτσουνη και αλλους.
Τελος παντων το κλεινουμε εδω μηνκουραζουμε το κοσμο και καποια στιγμη που θα σε δω σε γνωστα στεκια θα σου πω ενα γεια,γιατι στο δρομο δεν θα σου κολλησω,επειδη το cupra ειναι
θεονορμαλλο ασχετα αν ειναι το R.
NA EISAI KALA.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Όπως πολύ καλά γνωρίζεις, είναι πάντα θέμα οδηγού και μετά αυτοκινήτου.
Βεβαίως και να μου κολήσεις και να πάμε για μια καφεΐνη, να πούμε τις κουβέντες μας.
 

dkmusic

New member
Jul 22, 2015
60
0
0
δασκαλε με το φιεστονι εκανες κανενα γυρο ? κανεις καμια προβλεψη για χρονο ?
 

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Παιδες μια ερωτηση για να μην ανοιγω καινουριο θεμα.Η κρεμαγιερα του καινουριου St σε σχεση με το 1.6 sport ειναι καλυτερη?εχει καλυτερη αισθηση ή μια απο τα ιδια?
Ειμαι πρωην κατοχος παλιου St (2.0) και εχω ξενερωσει αρκετα με τις ηλεκτρικες κρεμαγιερες...
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Αυτο μπορει να στο πει καποιος που εχει οδηγησει και τα δυο... δυστυχως κανενας απο οσους ξερω δεν ειχαν 1,6 σπορτ για να πανε σε ST2... εγω που εχω το black μπορω να σου πω οτι για ακομα μια φορα η ford εχει το καλυτερο τιμονι στην αγορα σε αποκριση συμπεριφορα και πληροφορηση.Είναι το μοναδικο τιμόνι το οποιο δεν εχει νεκρο σημειο. Φανταζομαι του st θα ειναι λιγο ακομα πιο πολεμικο απο του δικου μου.
 

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Εγω παλι το βρισκω πολυ μετριο και με ελλειπη πληροφορηση .Επισης ειναι πολυ ελαφρυ για τα γουστα μου κυριως στις υψηλες ταχυτητες (για την πολη ειναι πολυ καλο) που δεν σου δινει την αυτοπεποιθηση που θες.Ισως φταιει και το St1 που ειχε εξαιρετικο τιμονι.
Το καλυτερο τιμονι στην κατηγορια πλεον νομιζω το εχει το Cooper που αν και εχει ηλεκτρικη κρεμαγιερα εχει αισθηση σαν της υδραυλικης (απο οτι εχω διαβασει, δεν το εχω οδηγησει)
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Δεν σου μιλησα για το 16αρι.. αλλά για το 10αρι οποτε αλλη γνωμη θετει ο ενας κι αλλη ο αλλος. Διαβασε reviews στο ιντερνετ σχετικα με αυτο το θεμα και θα καταλαβεις... δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου...δεν υπαρχει καλυτερο αμαξι απο το st στην κατηγορια του... και δεν το βγαλανε καλυτερο γιατι τρεχει αλλα γιατι κανει ΟΛΑ τα αλλα...
 

johnmar

New member
Jun 10, 2011
77
0
6
Riordian said:
Δεν σου μιλησα για το 16αρι.. αλλά για το 10αρι οποτε αλλη γνωμη θετει ο ενας κι αλλη ο αλλος. Διαβασε reviews στο ιντερνετ σχετικα με αυτο το θεμα και θα καταλαβεις... δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου...δεν υπαρχει καλυτερο αμαξι απο το st στην κατηγορια του... και δεν το βγαλανε καλυτερο γιατι τρεχει αλλα γιατι κανει ΟΛΑ τα αλλα...
Δε μιλαω για το στησιμο , φρενα κτλ μιλαω καθαρα για το θεμα τιμονι και την αισθηση που αποκομιζει ο οδηγος .Ξερω οτι το St2 ειναι το κορυφαιο σε οδικη συμπεριφορα στην κατηγορια.
Τωρα για το 10αρι και το 16αρι δεν νομιζω να εχουν και μεγαλη διαφορα.
Παντως σε σχετικη ερωτηση μου σε καποιο ξενο youtuber που ειχε και ST1 αλλα και ST2 μου απαντησε οτι το St1 ''feels more alive''.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Δεκτό... το παλιο ειναι πιο πολεμικο εννοειται. Αλλα στην στοκ μορφη του ενος και του αλλου θα προτιμουσα το καινουριο... στο καινουριο το τιμονι σφιγγει πολυ στις μεγαλες ταχυτητες, περισσοτερο απο του παλιου
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread