Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Για ST180...



Proflex Evo 2 με εξωτερικά κάνιστρα αζώτου.

Ρυθμιζόμενη καθ' ύψος, σε συμπίεση (χαμηλή και υψηλή ταχύτητα εμβόλου) και σε εκτόνωση.



Αντ/κές Εibach 25/21 χλστ. Η μπροστινή ρυθμιζόμενη σε 3 τρεις θέσεις.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Για ST 2011-2014...



Ευγενική προσφορά της Ford Racing...
Κατασκευής Eibach, πάντα σε συνεργασία με την προαναφερθείσα, κατάλληλη για πίστα (Grand Am B-spec), δηλαδή Σούνιο, για να το μεταφράσουμε ελληνιστί.

46άρια φυσίγγια, μονοσώληνα, με 450άρια ελατήρια μπρος και 500άρια πίσω, καθώς και helpers, για περίπου 1.500 ψωρο-δολάρια.

Άνευ εγγυήσεως φυσικά.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Δεν είναι και απ τις τοπ εταιρίες η Ford Racing στα Ευρωπαϊκά Ford! Ασχολείται κυρίως με τα Αμερικανικα αυτοκίνητα τύπου Mustang κτλ και τους κινητήρες που πουλιούνται στην Αμερικανική αγορά...
Αξιόλογες λύσεις και προϊόντα για τα ford μπορείς να βρεις προς Αγγλία μεριά μιας και εκεί είναι τα καλύτερα βελτιωμένα αυτοκίνητα του είδους! Και μιλάω πάντα για Track Day Cars μιας και εκεί ασχολούνται πάρα πολύ με το σπορ σε αντίθεση με εμάς...
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Η μαμίσια πίσω ανάρτηση...

Ημιακαμπτάκι μεν, θαυματουργό δε.

 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Οι απόψεις μου.

ISC COILOVER http://www.jscspeed.com/catalog/Ford/2014_Fiesta_ST/Suspension/ISC_Suspension_Coilovers_for_2014_FORD_FIESTA.html

H&R Coilovers
http://www.jscspeed.com/catalog/Ford/2014_Fiesta_ST/Suspension/H_R_Street_Performance_Coilovers_for_11_12_Ford_Fiesta.html

BC Racing Coilovers
http://levelsperformance.com/products/bc-racing-br-spec-fully-adjustable-coilover-suspension-ford-fiesta-st
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα


Ήρθανε και οι καμπερόβιδες για μπροστά.

Θα συνδυαστούν με πλακάκια για πίσω, ώστε να καμπερώσουμε περιφερειακώς και παιχνιδιάρικως.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Δυστυχώς, τα πίσω πλακάκια δεν είναι δυνατόν να μπουν.

Εκεί, στα πίσω άκρα, περνάνε και οι αισθητήρες του abs και δεν είναι για τσιγκλήματα η περιοχή.

Δεν πειράζει, θα βολευτώ με τα μπροστινά καμπερώματα... Είναι που είναι πισωκουνιάρικο το αυτοκίνητο, θα γίνει ντριφτάδικο τώρα και θα ησυχάσω.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
-2°/τροχό το μπροστινό κάμπερ...

Πολλά τα γλέντια, βαγκίτη μου, πολλά τα γλέντια...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Μου θες και φωτό  tease 
Πώς θα δεις τις 2° από τη φωτογραφία, είμαι περίεργος  ;D
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Έννοια σου και φαίνεται μια χαρά.
Μόλις το πλύνω, θα σηκώσω καμιά.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Λυπαμε τα λαστιχακια σου.Τα μπρος απο μεσα ,τα πισω απο εξω.
Ενταξει γινεται και μπρος πισω μετα απο μερικες γυροβολιες στα Μεγαρα.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Μαλλον λαθος κανεις αγαπητε.Οταν εχεις 2 μοιρες αρνητικα προφανως,πιστευω οτι γνωριζεις οτι το λαστιχο αναπτυσει θερμοκρασιες περισσοτερες εσωτερικα και ασσυμετρα με την εξω πλευρα.
Αποτελεσμα απο αυτο η φθορα να ειναι ασσυμετρη και μεγαλυτερη μετα απο μια κυνηγημενη οδηγηση και ιδιαιτερα σε πιστα που παρουσιαζει περισσοτερη συχνοτητα καποιων στροφων.
Οσο για τα πισω,αν υποθεση καποιος οτι χρησιμοποιει αρνητικα 2 μοιρων την στιγμη που οι περισσοτεροι κατασκευαστες βρισκονται καπου στο 0 τοτε αλλαζει και η συγκλιση σε ενα αξονα
ημιακαμπτο σαν του φιεστα.Αποτελεσμα την ποιο συχνη ανορθωση του εσωτερικου τροχου που στη κυριολεξια καιγεται με την μετεπειτα επαφη στο δρομο οταν γινεται ο συχρονισμος του με την ταχυτητα του οχηματος.Κλασσικο παραδειγμα που ολοι το εχουμε δει στο φετινο πρωταθλημα ενιαιου με τα καινουρια CLIO RS.
Και ξεχωρα απο αυτο,και ο ακριβως ιδιος λογος με τα εμπρος δημιουργει και στα πισω διαφορετικες θερμοκρασιες.
Αυτα τα λιγα για να μην κουραζω περισσοτερο.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Το κάμπερ, αντίθετα, προστατεύει τους τροχούς, όταν στρίβεις. Είτε μέσα, είτε έξω από πίστα. Ακριβώς γιατί πατάει όλο το πέλμα κάτω κατά το στρίψιμο κι επιμερίζονται ομοιόμορφα τα θερμικά φορτία.
Αν κινείσαι σε ευθείες και μάλιστα με μεγάλη ταχύτητα, τότε ναι, υπάρχει ανομοιομερής φθορά.

Το ΣΤ μου έχει -0,5 κάμπερ πίσω.


Τα Τροφέα Ρω με κάμπερ -1,75. Πιο πολύ φθαρμένα εξωτερικά ήταν παρά εσωτερικά. Θέλαν κι άλλο, αλλά δεν είχαμε.

Το θέμα είναι να κάνεις χρήση του κάμπερ. Τότε όλα οκ. Αν το 'χεις για φωτές και πληκτρολόγιο, προφανώς θα γίνει η ζημιά σύντομα.

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1427699327[/time]


Σ' αυτή τη φωτό είναι εμφανέστερο το φαινόμενο.

Αυτά είναι τα Πιρέλι Ντιρετζιονάλε στο Κούπρα Ρω μετά από τρακντέι. Πάλι με κάμπερ -1,75.

Η εξωτερική πλευρά, αριστερή όπως κοιτάς, σαφώς πιο καταπονημένη.
Το -2 και βάλε όμως, που ήθελε, ήταν ανέφικτο εκείνη τη χρονική περίοδο.
 
Στην παραπάνω φωτογραφία δεν μπορεις να διακρίνεις φθορά με το μάτι παρα μόνο με όργανο. Κολλημένο φθαρμένο "ξένο" ελαστικό είναι , που λόγο της μεγαλύτερης θερμοκρασίας στην εξωτερική μεριά του πέλματος (από τα μπασίματα) κάνει το ελαστικό κολλώδης και μαζευει ότι βρει από την πίστα.

KARBY said:
Λυπαμε τα λαστιχακια σου.Τα μπρος απο μεσα ,τα πισω απο εξω.
Ενταξει γινεται και μπρος πισω μετα απο μερικες γυροβολιες στα Μεγαρα.

Θεωρητικά θα πρέπει και μπροστά και πίσω να φθαρούν από την μέσα αφού το κάμπερ είναι αρνητικό (στην κύλιση) εκτός αν εννοείς στα μπασίματα για τον πίσω άξονα.
Στην πράξη όμως έχει να κάνει καθαρά με τον τρόπο οδήγησης και το είδος της πίστας.

KARBY said:
Μαλλον λαθος κανεις αγαπητε.Οταν εχεις 2 μοιρες αρνητικα προφανως,πιστευω οτι γνωριζεις οτι το λαστιχο αναπτυσει θερμοκρασιες περισσοτερες εσωτερικα και ασσυμετρα με την εξω πλευρα.
Αποτελεσμα απο αυτο η φθορα να ειναι ασσυμετρη και μεγαλυτερη μετα απο μια κυνηγημενη οδηγηση και ιδιαιτερα σε πιστα που παρουσιαζει περισσοτερη συχνοτητα καποιων στροφων.
Οσο για τα πισω,αν υποθεση καποιος οτι χρησιμοποιει αρνητικα 2 μοιρων την στιγμη που οι περισσοτεροι κατασκευαστες βρισκονται καπου στο 0 τοτε αλλαζει και η συγκλιση σε ενα αξονα
ημιακαμπτο σαν του φιεστα.Αποτελεσμα την ποιο συχνη ανορθωση του εσωτερικου τροχου που στη κυριολεξια καιγεται με την μετεπειτα επαφη στο δρομο οταν γινεται ο συχρονισμος του με την ταχυτητα του οχηματος.Κλασσικο παραδειγμα που ολοι το εχουμε δει στο φετινο πρωταθλημα ενιαιου με τα καινουρια CLIO RS.
Και ξεχωρα απο αυτο,και ο ακριβως ιδιος λογος με τα εμπρος δημιουργει και στα πισω διαφορετικες θερμοκρασιες.
Αυτα τα λιγα για να μην κουραζω περισσοτερο.

σωστά τα όσα λες αλλά κάπου μπερδευτικα στην φράση σου " τοτε αλλαζει και η συγκλιση σε ενα αξονα " . Πως γινεται να αλλάξει αφού είναι φιξ?
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Ναι, ευχαριστώ για την εξήγηση, Στέλιο. Δεν την είχα υπ' όψιν μου. Πίστα έχω μπει μια φορά μόνο.


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1427704522[/time]
Τέλος πάντων, αυτό που λέω, είναι ότι σε κατάσταση χρήσης το κάμπερ δε φθείρει, εφ' όσον πατάει ολόκληρο το πέλμα κάτω κατά το στρίψιμο. Αυτός (συν τοις άλλοις) είναι και ένας λόγος που το βάζουμε.

Το πρόβλημα με δαύτο είναι ότι ένα βολτίσιο λάστιχο έχει συνήθως ένα όριο διαχείρισης του κάμπερ στο -1,2 με -1,3.
Εξαιρεσούλες  όμορφες είναι τα RE050A, που με treadwear 140 και πλαϊνά σκληρότερα κι από των R888 ακόμα, μπορούν να διαχειριστούν και παραπάνω.

Ένα άλλο προβληματάκι είναι ο συντελεστής τριβής της ασφάλτου. Όσο επιθετικότερο το κάμπερ, τόσο πιο αντιολισθητικό ασφαλτοτάπητα θες, για να δουλέψει. Αλλιώς γλιστράει πέρα-δώθε σαν παράλυτο το αυτοκίνητο.

Άλλο θέμα η μείωση αίσθησης/ανάδρασης στην ευθεία.

Για τούτα και για κείνα στο ΣΤ το μείωσα μπροστά στο -1,8 και κάτι ανά τροχό, και είναι... γλύκισμα.

Το toe out όμως, παρότι δίνει μια τάση αρχικής προθυμίας στο στρίψιμο (turn in), φθείρει. Δεν πά' να στρίβεις, δεν πά' να πηγαίνεις ευθεία, φθείρει.

Ένας λόγος (γιατί υπάρχουν κι άλλοι), που κάποιοι οδηγοί το προτιμούν 0 σε πίστα ή ειδική, είναι και αυτός.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread