γνωριζει κανεις τι ειναι αυτος ο μεταλικος αισθητηρας στα αριστερα; αγoρασα coilovers και δεν υπαρχει χωρος
να μπει επανω και δεν ξερω τι να κανω! καποια λυση;
και μετα με την ευθυγραμηση θα ειναι κομπλε; εχει δοκιμαστει απο κανεναν;
nordvinden ποσο σιγουρος εισαι οτι ειναι απλα ενα αντιβαρο? ειμαι σχεδον σε φαση να στειλω πισω την αναρτηση αμα δεν βρω ακρη με αυτο το αντιβαρο-αισθητηρα η οτι ειναι ...
Aπ' ότι βλέπω στη φωτογραφία, το σωληνάκι των φρένων περνάει αριστερά από το αμορτισέρ και πίσω από αυτό που περιγράφεις, το καλώδιο του αισθητήρα ABS δεξιά και κοντά στο μπαράκι, άρα αυτό πρέπει να είναι κάτι σαν αντίβαρο, όπως γράφει ο nordvinden. Είδες αν βγαίνουν τίποτα άλλα καλώδια από εκεί που δε φαίνονται; Λογικά το καταργείς, μπορεί η καινούρια ανάρτηση να μην το χρειάζεται να βρίσκεται εκεί.
αγοραστηκε 490ευρο απο την speed2race ... μεχρι στιγμης εχω κανει 400km πολυ καλα αν και σημερα ακουσα μερικα τριξιματα και ψαχνω λιγο τωρα να δω τι ακριβως ειναι.. πιστευω θα εχω μια πιο ολοκληρωμενη γνωμη μολις κανω καμια 2000km.
λιγο λαθος δεν ειναι να τα γρασοσω απο τωρα; θα κανω λιγο υπομονη μηπως στροσουν αυριο μεθαυριο.. λιγο που εψαξα λενε σε κατι forum οτι ισως θελουν ξανα σφιξιμο.
λεφτερη αγοραστηκαν 495 και τοποθετηση με ευθυγραμιση 100€.
πισω τερμα χαμηλωμενο μπροστα 2 ποντους σηκομενο.
Μηπως κανεις λαθος?Εσυ ζητησες να σου κανουν αυτη την ρυθμιση?νομιζω κατα την γνωμη μου παντα πως οδηγηκα παντα ο κωλος πρεπει να ειναι 1-2 εκατοστα ποιο ψηλος απο την μουρη και λογω αεροδηναμικης αλλα και επειδη οταν βαζουμε μια αναρτηση και ειδικα τοσο νωρις οπως εσυ θελω να πιστευω οτι την εβαλες για να το καις λιγο παραπανω στις στροφες. Ε? Οποτε με το setup που σου λεω εγω οταν θα μπαινεις στην στροφη και θα πατας τερμα το γκαζι σου ο κωλος θα καθεται 1-2 εκατοστα ποιο κατω οποτε το αμαξι θα ειναι το ηδιο και μπροστα και πισω διοτι αν η μουρη ειναι ποιο ψηλα απο τον κωλο θα χανεις τιμονι ευκολα.Παιδια αν εχω λαθος διορθωστε με.
Η αποψη μου ειναι θα πρεπει να εχει ιδιο υψος μπρος-πισω. Πιο παλια το ειχα (το mk6) λιγο πιο ψηλο πισω, ωστε οταν βαζω τα sub κλπ πισω να ερχεται στα ισια του. Οταν δεν ειχα βαρος, εφευγε πιο ευκολα το πισω μερος. Αλλιως, φορτωμενο, ηταν μια χαρα.
Τωρα, στον aleks λογικα θα του χαζοσπινιαρει διαρκως, ειδικα σε ανηφορικα κομματια και αν το στριβει θα εχει πιο ευκολα μουτρα. Αυτα ειναι προσωπικες εικασιες, περι ορεξεως ομως, ουδεις λογος.
οταν βαζεις αναρτηση ακομα και coilover τι ρυθμιζεις τερμα μαλακά (αν εχει σκληροτητα) και οσο γινεται πανω απο το 60% της βασικης ρυθμισης στο υψος για 1000 χιλιομετρα τουλαχιστον ωστε να δουλεψει λιγο η αναρτηση και τα ελατηρια. Επισης το set up σου ειναι εντελως λαθος! ποτε σε μπροστοκινητο αμαξι δεν σηκωνεις τη μουρη περισσοτερο απο το κωλο για κανενα λογο... και εγγυται πρωτα απο ολα στο adjustment της ισσοροπιας της καροτσας. πολυ σωστα οπως λεει και ο Λευτερης(?) ακομα και στην ευθεια το τιμονι θα ειναι "χασιμο" και ασε που δεν υπαρχει περιπτωση να στριψει. Σε στροφη με αυτο το set up δεν πας...εκτος αν εχει θειο Αγιο.
αλλαξε set up γρηγορα για αρχη.
Κωστα δεν ρυθμιζονται ετσι οι καροτσες.Δεν ειναι τυχαιο που λενε "the art of cornering" (ηταν κ club παλια.). Κανονικα για να στησεις αμαξι πρεπει να το ζυγισεις ολικα, μετα κατα αξονα και μετα στο τροχο. Εκει αναλογως και τι αξονα φοραει το αμαξι(ακαμπτο, ημιακαμπτο,κλπ) τι ψαλιδια, τι ετσι τι αλλιως κτλ. και φυσικα για τι λογο το θες το αμαξι, ρυθμιζεις αναρτηση και κατοπιν camber και συγκλισεις κατα την ευθυγραμμιση. Αυτος ειναι ο σωστος τροπος οταν θελεις να ρυθμισεις coil. Αλλα επειδη ολα αυτα κοστιζουν πολυ δεν τα κανει κανενας εκτος αν το ζητησεις κια φυσικα εχει την τεχνογνωσια!οπως στο πουπακη για παραδειγμα.
τον "κωλο" αν ξεκολλαει με καλη αναρτηση οταν εχεις ζυγισει ειδικα, τον μαζευεις με αλλαγη σε πιεσεις ελαστικων και κατοπιν με πιο αγρια συγκλιση και camber των πισω τροχων
η αναρτηση η συγκεκριμενη ρυθμιζεται μονο καθυψος .πισω δεν πεφτει τοσο χαμηλα οσο η μπροστινη απο μονη της καθεται τερμα κατω στα 65μμ. το αμακσι ειδη ειναι πιο χαμηλωμενο μπροστα αποτι πισω με μικρη διαφορα.Ηταν τερματιςμενο μπροςτα αλλα με το νιχακι θα μαζευα λοφους πετραδακια μαλλον! δεν σπινιαρει καθολου ουτε υπαρχει προβλημα υπερστροφης. πισω υπαρχουν αποστατες και ο κωλος ειναι εκει που θα επρεπε διχως να πεταγεται ευκολα+ θα μπει λιγο μεγαλυτερο λαστιχο πισω οποτε θα βοηθησει και αυτο. το μονο προβλημα ειναι το τριξιμο το οποιο συνανταται και σε αλλους αποσο διαβαζω τα ξενα club απλα θελει λογω γρασο οπως ειπε και ο φιλος παραπανω και μου το επιβεβεωσαν ακομα 2 ατομα που φορανε την ιδια .
και εγω αυτην φοραω... εχω δοκιμασει πολλες υψομετρικες ρυθμισεις το αμαξι στριβει καλυτερα οταν ειναι ρυθμισμενη σχεδον τερμα πανω και αυτο γτ αυτες οι αναρτησεις εχουν κοντες διαδρομες και αν το ριξεις εσυ 5 ποντους με το που θα μπαινει σε στροφη θα τερματιζει συν τα ψαλιδια που θα παρουν τον ανηφορο λογω χαμηλωματος και θα φευγει πιο ευκολα... το σωστο ειναι για να σε κατατοπισω να μπαινουν μπροσ πισω 2 δαχτυλα πισω να ξερεις επειδη το φιεστα ειναι αρκετα ελαφρυ το αμαξι θα καθετε πιο ψηλα εμενα αρχικα μπαιναν 3 δαχτυλα (μαμα ηταν 5 δαχτυλα) τωρα που εστρωσε ειναι στα 2.5δαχτυλα .. και στριβει σωστα και δεν εχω το φοβο οταν το φορτωσω να μπουν οι ροδες μεσα στους θολους.!και κατι επισης σημαντικο επειδη στην ελλαδα δεν εχουμε δρομους και οι αναρτησεις καταπονουντε πολυ αν χαμηλωσεις αρκετα μια coilover που εχει εκ φυσεως κοντη διαδρομη και σκασεις σε σαμαρι ι λακουβα με 70 χιλιομετρα θα την παρεις στα χερια αυτος ειναι και ενας λογος που πολυ που βαλαν coilover παραπονεθηκαν μετα απο ενα χρονο για πεσμενη αποδοση ..
Τα δάχτυλα ανάμεσα σε λάστιχα-φτερό είναι λάθος τρόπος.
Ή μετράμε από φτερό σε έδαφος ή από κέντρο τροχού σε φτερό.
Από κει και πέρα ή αφήνουμε τη μάνα διαφορά ύψους μπρος-πίσω ή άντε να χαμηλώσουμε κανα εκατοστό μπρος σε σχέση με πίσω (rake), κι αυτό υπό συνθήκες.
Γενικά δε χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο αβίαστα 3 και 4 και 5 εκατοστά με τα λεγόμενα "ελατήρια χαμήλωματος", γιατί συνήθως τα αμορτισέρ δε δουλεύουν τότε και αυξάνεται το roll couple, η απόσταση δηλαδή, κέντρου βάρους και κέντρου κλίσης του αυτοκινήτου λόγω λάθους θέσης που παίρνουν τα ψαλίδια.
Ό,τι είπε ο χημικός βελτιωτής είναι σωστό. Απλά εγώ στον Πουπάκη πάω μόνο για ζύγισμα.