Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
42
Αθηνα
Nordvinden said:
Απλά εγώ στον Πουπάκη πάω μόνο για ζύγισμα.

coilover φορας η sport?  to set up το κανεις καπου αλλου; αν θες να το πεις. απλα θελω να σε ρωτησω κατι για τις συγκλισεις.
 
pumaspeed said:
... το σωστο ειναι για να σε κατατοπισω να μπαινουν μπροσ πισω 2 δαχτυλα πισω να ξερεις επειδη το φιεστα ειναι αρκετα ελαφρυ το αμαξι θα καθετε πιο ψηλα εμενα αρχικα μπαιναν 3 δαχτυλα (μαμα ηταν 5 δαχτυλα)  τωρα που εστρωσε ειναι στα 2.5δαχτυλα .. και στριβει σωστα και δεν εχω το φοβο οταν το φορτωσω να μπουν οι ροδες μεσα στους θολους.....

Καλή η πρόχειρη λύση για να το μετράς με τα δάχτυλα την απόσταση στο φτερό, αλλά η πιο σωστή μέτρηση για να κάνεις ρύθμιση σε ρυθμιζόμενη είναι από σασί στο έδαφος για να δεις κατά πόσο το έχεις σηκώσει το αμάξι σε σύγκριση μπροστά με πίσω. Το φτερό δεν μπορείς να το θεωρήσεις σημείο αναφοράς γιατι τις περισσότερες φορές τα φτερά αποκλείνουν λόγο κακής εργοστασιακής τοποθέτησεις ή χτυπήματος.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
42
Αθηνα
aleks said:
δεν σπινιαρει καθολου ουτε υπαρχει προβλημα υπερστροφης. πισω υπαρχουν αποστατες και ο κωλος ειναι εκει που θα επρεπε διχως να πεταγεται ευκολα+ θα μπει λιγο μεγαλυτερο λαστιχο πισω οποτε θα βοηθησει και αυτο.

δεν μιλαμε για υπερστροφη(over steer) αλλα για υποστροφη(under steer)!sorry αν δεν το διευκρινησα. ελαφρυ τιμονι με μετακινηση του κεντρου βαρους προς το τμημα της καροτσας που ειναι πιο ελαφρυ = υποστροφη και οχι υπερστροφη. θα φυγεις ευθεια.Xειροτερα απο την υπερστροφη, εκει εχεις και ενα αναποδο τιμονι να πεις οτι προσπαθησες, στα "μουτρα" αστο..εκτος αν εχεις ESP που θα σε "ελαφρωμαζεψει"/

για τη δικη σου ασφαλεια αλλα και για να καταλαβεις τη διαφορα αν θελεις πηγαινε στο Κρικη δωσε 30-40ευρω να σου κανει ενα set up, να δουλευει σωστα το αμαξι και θα με θυμηθεις. Αξιζει και σιγουρα θα αποκομησεις και πολυτιμη γνωση αλλα και εμπειρια!
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
57
Αθήνα
Το τωρινό μου ΣΤ, χημικέ βελτιωτή, είναι μαμά σε ανάρτηση.
Όχι όμως, σε γεωμετρία.

Ρώτα με.
 

pumaspeed

Member
Σεπτ. 20, 2010
278
0
0
32
καλα εννοιτε οτι τα δαχτυλα ειναι ενας εμπειρικος τροπος  ;) περισσοτερο το ανεφερα σαν σημειο αναφορας για το φιεστα επειδη το παιδι ειπε οτι πισω   ειναι τερμα χαμηλωμενο που σημαινει οτι θα ξεκολαει ευκολα ... εννοιτε οτι και αυτο που λεει ο στελιος  για την μετρηση απο τα φτερα παλι ισχυει στα περισσοτερα φιεστα ο αριστερος πισω θολος καθετε ενα ποντο πιο  ψηλα απο το δεξιο σε σημειο που ειναι ορατο και με το ματι... το ζυγισμα σιγουρα ειναι το πιο σωστο απο αποψη στησιματος  αρκει να γινετε και με τον οδηγο του μεσα!
 

aleks

Original poster
Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2018
καλησπερα και παλι, 2 μηνες σχεδον μετα και τα coilover μου (ap coilovers) εχουν σχεδον κατσει οπως θα επρεπε
να ειναι. αλλα τα τριξιματα στα top mount εμφανιστηκαν. τι θα επρεπε να κανω; ειναι ειδη σχεδον στο ποντο πιο κατω απο τη τελευταια μετρηση. τα τριξιματα ακουγονται στις χαμηλες ταχυτητες  καθως επιςης και οταν στριβω το τιμονι σε καποιο παρκαρισμα.θα ξανα σηκοθει το μπροστινο μερος 1-2 ποντους σε 2 βδομαδες αλλα φοβαμαι οτι ισως δεν φυγει ο θορυβος. καποια προταση;
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
57
Αθήνα
Καθώς στρίβεις, τα ελατήρια κάνουν μια πολύ μικρή περιστροφή. Μπορεί να είναι από κει. Αν είναι ζορισμένα λόγω χαμηλώματος, είναι πιθανόν αυτή η κίνησή τους να ακούγεται.

Από κει και πέρα, αιτίες μπορεί να υπάρχουν κι άλλες, αλλά η πιθανή είναι αυτή. Αποφόρτισέ τα λίγο, βάλε και λίγο λαδάκι και ξαναδές τι γίνεται.
 

aleks

Original poster
Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2018
αφου εβαλα το δαχτυλο μ πανω στην αναρτηση μεσα στη μηχανη δηλαδη εννοω στριβωντας το τιμονι καταλαβενα το τριξιμο στο χερι μου οποτε μαλλον αυτο ειναι που λες. οταν λες αποφορτισετα εννοεις να το σηκωσω λιγο ετσι;
 

aleks

Original poster
Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2018
εν τελει σηκώθηκε το αυτοκίνητο και ρυθμίστηκε η ανάρτηση πάλι 1μιση δάχτυλο από το θολο-λάστιχο (να το πω πιο λαϊκά) και όντως ο θόρυβος στο στρίψιμο του τιμονιού εξαφανίστηκε μόλις τα top mount χαλάρωσαν. αλλα εμφανίστηκε άλλος θόρυβος άκυρος πάλι σε χαμηλές ταχύτητες σαν άκυρο ktoup  γνωρίζει κανεις τι μπορεί να είναι?
 

Nordvinden

Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
57
Αθήνα
Κάποιες φορές "βρίσκει" το αμορτισέρ στα τοιχώματα του φυσιγγίου και ακούγεται ένα υπόκωφο ντουπ.

Συνήθως σε χαμηλές ταχύτητες και με ζέστη.

Είναι θέμα λαδιών αλλά και γενικότερης κατασκευής της ανάρτησης.

Δεν ξέρω αν εννοείς κάτι τέτοιο.
 

aleks

Original poster
Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2018
καπως ετσι ακουγεται ακριβως ..αυριο θα παω να το δω στο συνεργειο να δουμε τι φταιει.. ευχομαι οτι φτιαχνεται...
 

aleks

Original poster
Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2018
τελικα ακουμπαγανε τα δυο ελατηρια μεταξυ τους μεσα. αφου κατεβασαμε το λαστιχο απο τα πανω ελατηριο και εκατσε το αυτοκινητο ο ηχος εξαφανιστηκε. βεβαια απο σημερα το πρωι αρχισα να ακουω ενα μικρο τριξιμο σαν πλαστικο οταν γυρναω το τιμονι αλλα ακουγεται λες και ειναι κατι μεσα στο τιμονι μπροστα μου και οχι απο την αναρτηση! γνωριζει κανεις τι μπορει να ειναι;
 

graf

Member
Mar 24, 2012
115
0
0
μου το κανει και μενα. περιμενω το σερβις σε ενα μηνα για να το παω να το δουν.
 

aleks

Original poster
Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2018
τι περιπου σου κανει graf? γιατι αυριο θελω να παω να το δω
 

aleks

Original poster
Member
Apr 20, 2013
196
3
18
2018
graf τελικα ηταν ο αεροσακος.. κατι ετριζε εκει μεσα οταν το τιμονι γυρνουςε αναποδα .το βγαλανε κι βαλανε ενα λεπτο σφουγγαρακι και ολα καλα. παρολαυτα ακομα δν εχω μεινει ευχαριστημενος απο τα ap coilovers μου.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
1
0
Ερωτηση για τους παλιους.
Η ford για το φιεστα δινει μια αναρτηση απλη καλλιτερη απο την συνηθισμενη .
Την ονομαζει sport και ειναι τα ελατηρια που φοραει το σπορτ 125 δεν θυμαμαι τα τρια χρωματα που εχει επανω του ,οπως επισης και τεσσερα αμορτισερ .
Ολα αυτα σεταρισμενα απο το εργοστασιο.
Η ερωτηση ειναι αν τα εχουν εδω ,και ποσο θα εχουν.
Καπου ειχα γραψει τα χρωματα ,πινελιες που εχουν τα ελατηρια αλλα δεν τα βρισκω.
Ξερει καποιος να πει?
Ευχαριστω
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
31
Mπερδεύτηκα... ζητάς τα χρώματα που έχει το ελατήριο του 1.0 sport? Αμορτισέρ πιο "sport" από τις εκδόσεις τιτάνιουμ,  έχει το sport και λίγο πιο σφιχτά το red/black. Ελατήρια έχουν ίδια. 73 το μπροστά ελατήριο και 67 το πίσω. Τα αμορτίσερ κοντά στα 650 βγαίνουν. Μιλάμε πάντα για τιμές αντιπροσωπείας έτσι;
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
31
Ιδια ελατήρια με το sport έχω... που ειναι χαμηλωματος κι αυτα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread